Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Jah, mul on aga parem idee - vana 745 M102-ga, motronic crackida ja surve tqsta - ja kohe 400 hp, siis veel toot nagu custom IC ja valjalase, vasest kaane tihend - ja 500 hp peab olema, kui veel turbo asendada aga...!
Ja see automaat kast maha, M5 E34 oma asemele ja samast tagadiffer LSD-ga.
Ja sillad-pidurid upgradeida E32 750-st.
Saab siis kuidagi kqlblik pereauto valmis - ikkagi tagarattaveoga vqimsus on palju lqbusam IMHO :)
Ja see automaat kast maha, M5 E34 oma asemele ja samast tagadiffer LSD-ga.
Ja sillad-pidurid upgradeida E32 750-st.
Saab siis kuidagi kqlblik pereauto valmis - ikkagi tagarattaveoga vqimsus on palju lqbusam IMHO :)
Algselt postitas: 819ATP
Mis boostiga sa dünomas käisid?
Kuidagi imelik, et lõpp alla läheb väheke graafikul, nii palju kui olen ise GT30BB turbo autodega kokku puutunud on kõigil piirajani kasvanud graafik. (suht võhik Saabidega, suurem kokkupuude Nissani CA18DET mootoritega) 3500rpm-st läheb hullumaja lahti igaljuhul:cool:
Eks see vääne läheb alati lõpuks alla,küsimus,et kui kiiresti .Kindlasti mõjutab internal WG.Piirajani kasvav torque?Hmm,oleneb kui kõrgel piiraja on.See,et ta mul peak'is suhteliselt lühikest aega,on tingitud nukkvõlli hammasrataste regullist.Esisillavedu,"süütu" käigukast,suhteliselt sujuvam minek,parem juhitavus jne.Sai valitud meelega high-end torque variant.Eks seda saab hiljem madalamale keerata:) uurisin vahepeal tiba.
Btw,ega sa Mart Pere endise turbo Vectra uus omanik ei ole?
Nagu neid Turbo Vecusi oleks siin maal rohkem kui üks
Aga jah olen küll selle omanik
Aga jah olen küll selle omanik
Algselt postitas: romza
Kena pilt mootorist! Polegi tükk aega sellist puhast isendit näinud.
Vaatan, et sul on regullitavad nukvõllirattad. Kas ka nukad ise on ära lihvitud?
Piper Cams valmistoodang,Trollspeed menüüst.Puhtusest rääkides,pilt Tommy Karlssoni "töölauast".Boxi põrand oli lumivalge,autost välja tulles tekkis tahtmine sussid jalga panna.
Algselt postitas: 819ATP
Nagu neid Turbo Vecusi oleks siin maal rohkem kui üks
Aga jah olen küll selle omanik
tundus loogiline.;)Turboclub-is ainult üks Veku
Algselt postitas: romza
Kena pilt mootorist! Polegi tükk aega sellist puhast isendit näinud.
Vaatan, et sul on regullitavad nukvõllirattad. Kas ka nukad ise on ära lihvitud?
Hommik-öösel vastu laupäeva 02.01,plokikaane tihendi vahetusdraama.Puhtusest siis niipalju.Kui soolikad on väljas,pole pilt kunagi nii esteetiline ühtki.Fun sai läbi ,dyno tõmmatud,testsõit tehtud;rootsi tipptegijad muutusid paari tunniga tuikuvateks zomideks:angry::red:Mõni vend ei tohiks peale sellist bläkki auto poole vaadatagi,tööriistade kättevõtmisest rääkimata:gun:
Edit:ei tea ainult kes see on?
Algselt postitas: MaxPower
kas pole mõelnud lasta panna hele toonklaasi ring? IMO sobiks hästi:thumb:
Tagaklaasile panen kindlasti tumeda kile.Teeb SQR kirja paremini nähtavaks.Küljeklaasid heledaga pole sugugi paha mõte.
Kaas maas.Pilt selline.Tihend on terve,vesi 4.silindris.Kõik klapid (väljalaske-) tulid pähe,Klappidel mingit jälge vasardamisest.Kust kaevata surve põhjusi jahutussüsteemis?Kas vändakael on viga saanud?Kas võimalik mõra kaane veesärgis võib olla tingitud klappide trummeldamisest?Titaan vedrud,penskari sõidustiil!Vot selline värk.Ilusat suve!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: roomlane
Kui nukad käivad sünkroonis väntvõlliga,
aga kui ei käi??
palju targem oleks oma aega kulutada, kui ennem mõni autoalane raamat läbilugeda , kui sellist jahu siia kirjuatama hakata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: roomlane
Kui nukad käivad sünkroonis väntvõlliga,
aga kui ei käi??
palju targem oleks oma aega kulutada, kui ennem mõni autoalane raamat läbilugeda , kui sellist jahu siia kirjuatama hakata.
:headbang::headbang::headbang:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Tihend ikkagi pettis.OÜ TÕUKUR verdikt.Kaanele lasti veesärki 8bar surve,pragusid ei ole.Kogu kupatus lähebki TROLLSPEED-i tagasi.Tihendiks tuleb terasrõngastest moodustis põlemiskambri ümber,stock tihendisse lõigatakse rõngaste kohale vaba ruum.Tommy Karlsson teeb.Samamoodi nagu ta P-A Johanssoni 800hp mootorile tegi:thumb:Mehaaniliste tõukuriteni seekord ei jõua.Tahab saada karmimat nukka ja ilmselt uut mapningut,krt tahaks ise süüa ka vahepeal,mitte nälga surra Punavärdjat ehitades:evil:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mu augiaju :fight: ei saa hetkel miskit aru (kevadväsimus).
Kas rõngaste eesmärk on taluda põlemiskambri meeletut survet? Mis seda rõngast tsentreerib, kas ainult tavatihend? Mida selles olukorras siis eelmine tihend tegi? Kangutati kuskilt servast irvakile? Mispärast need klapid siis ikkagi pähe tulid?
Kas rõngaste eesmärk on taluda põlemiskambri meeletut survet? Mis seda rõngast tsentreerib, kas ainult tavatihend? Mida selles olukorras siis eelmine tihend tegi? Kangutati kuskilt servast irvakile? Mispärast need klapid siis ikkagi pähe tulid?
Algselt postitas: qdwin
Mu augiaju :fight: ei saa hetkel miskit aru (kevadväsimus).
Kas rõngaste eesmärk on taluda põlemiskambri meeletut survet? Mis seda rõngast tsentreerib, kas ainult tavatihend? Mida selles olukorras siis eelmine tihend tegi? Kangutati kuskilt servast irvakile? Mispärast need klapid siis ikkagi pähe tulid?
Loomilikult tuiskab tavatihendi pehme plekkrõngas minema ülikoormatud situatsioonides.Alati tehakse kas tervenisti terastihend(raske tihedaks saada,9-5`l on 2 teraslehte+liimaine vahel),vahel ka vasest,aga Cu+Al=elektrokeemiline destroy, või siis freesitakse põlemiskambri ümber soon terasrõnga jaoks ja kasutatakse tavatihendit(ratsitud kujul).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: qdwin
Mu augiaju :fight: ei saa hetkel miskit aru (kevadväsimus).
Kas rõngaste eesmärk on taluda põlemiskambri meeletut survet? Mis seda rõngast tsentreerib, kas ainult tavatihend? Mida selles olukorras siis eelmine tihend tegi? Kangutati kuskilt servast irvakile? Mispärast need klapid siis ikkagi pähe tulid?
Eks see surve on meeletu,kui asi lähed sinna 3000+ rpm (135hp per silinder),tavatihend lihtsalt tulistati läbi,kangutati irvakile nagu sa ütled.Kuni 3000rpm ei toimunud midagi,survet veesärki ei tulnud ju.
Silindrite ülemisse serva lõigatakse rõngastele "pesad",võimalik,et ka kaane sisse-.
Klapid pähe teemal esialgu spekulatsioonid.Hüdrotõuk vaevalt pettis,Kiltsil mingit "VAJUTAMIST" ju ei toimunud,mindi piima järele.4.käiguga vast natukene toetasin gaasipedaaljele.(Tihendile piisas küll).Variant,et kaas on liiga õhukeseks lihvitud,täppismõõtmised kinnitavad või kummutavad.Lahtivõtmisel:kett oli pingul,nukad paigas.Mis seal hooratta poole peal toimub,selgub,kui bottom demonteeritakse. Väike poeskäigu klipp ka.Erilised tänud Sebastianile väike video
Kergendame Sebastiani serveri elu, video ümber tõstetud
Cyber