Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Vasta
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#101

K Okt 29, 2008 22:35

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Sul on veel mingeid saladusi? Kuidas on lood keretöödega?

Noh, osaliselt. Roostest saime jagu. Redbull andis meile tiivad, me värvisime nad üle, (sa oled nagu noor Urmas Ott, R.I.P. poed hingesoppidesse, inrtigeerid;) Pean vähe pilte korrastama...
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#102

K Okt 29, 2008 22:55

Algselt postitas: kasparius
Kruttimine toimub, aga kas (jõu)pinki ka seda plahvatavat sätitakse?
Palju need Trollspeedi vennad üldse selliseid 500-600hj mootoreid teinud on?
Lõppude-lõpuks on seal ikka ju 2,3ne kone vahel.
Mis see võimuse resurss olla võib....?
Väga tahaks näha seda autot võimlemas miilil järgmine aasta.
280km/h võiks olla hüpoteetiline võimekus 1,6km peal:thumb:


Rullidel käis ära, kui softi timmimine käis. Oli teine rullidel terve päeva. Tulemus staatiliselt kirjas, ja jokk:headbang:Maximi juurde minekuks otsene vajadus puudub.
Frank on neid 500-600 hp vorpinud SQR-i päevil tosinate viisi.P-a Johanssoni 9000 oligi tema töö juba 2002. Trollspeed täidab rohkem rallikrossi tellimusi praegu. On ka 800hp masinaid tehtud.Tipp on kindlasti Per Eklundi ja P-A Johanssoni masinate mootorid. Mootoriressurss oleneb ikka juppide kallidusest, nagu Robert Uhr ütles:headbang: Viieks minutiks võib ka stock sisuga mootori 1000hp-ks teha.
280 võiks olla hüpoteetiline arvutuslik tulemus küll. ÜKS on selge, mingile üritusele testsõite, stiilis, kas ta läheb piima järele, tegema ei saa tulla. Kodutöö peab tehtud olema:red:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#103

K Okt 29, 2008 23:14

Pildid? Leiad midagi :P
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#104

K Okt 29, 2008 23:21

töö käib.Tahad tudile minna?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#105

K Okt 29, 2008 23:22

Ei, aga huvi nii suur ju:thumb:
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#106

K Okt 29, 2008 23:58

Lugu selline, et olid probleemid seoses 18 tolliste velgede ja mäptjuuni piduritega. Tsentreerimisrõngad nimelt, ei ulatunud velge tsentreerima. Anatoomia sobimatuse tõttu. Rattad hakkasid hirmsast vibreerima, kui kiirus üle100 kmh. Tookord lennuväljal OLI PÄRIS KÕLE sellepärast. Tuli asjaga tegelda. Tegin joonise, leidsin sobiva plastiku ja muudkui treial Jevgeni juurde. Tulemus siin, eeldan, et ratas on ilusti tsentris:)

Lisatud failid
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#107

N Okt 30, 2008 0:00

Materjal, mingi taastuva molekulaarse struktuuriga lalalllaaa
edit: et kuumeneb, läheb pehmeks ja jahtudes säilitab oma head omadused:P

Lisatud failid
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#108

N Okt 30, 2008 0:03

Tänu sellele randile ulatubki ilusti tsentreetima. vana lilla rõngas oma koonuselise ääre tõtto ei hakand kinni :gun:

Lisatud failid
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#109

N Okt 30, 2008 0:04

Noh ,selline ta tuligi:love:

Lisatud failid
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#110

N Okt 30, 2008 0:12

Vahpeal väike OT ikka ka. Selle ehitamisega tegelesin siis kui Monsteriga asjad mingil põhjusel toppasid:wall:

Lisatud failid
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#111

N Okt 30, 2008 0:21

Vahepeal pani Torque minu pannile käed külge, pani külge õlirõhukella anduri adapteri:notworthy::notworthy::notworthy:
ja aretas jahutusventika sundkäivitamise (paanikanupu) :notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy:
Pilte pole näidata:red::red::red::red::red:
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#112

N Okt 30, 2008 0:22

Samasugune "roosa" rõngas ka mul velgedel. Ja tee või tina kui rattaid vahetad, tsentrisse saab alles siis, kui ratta üles tõstad, poldid valla lased ja koputad rehvi pihta.
Ja kõik see toiming samal ajal ratast pöörates...tegin isegi mingi kronsteini, mis velje serva lähedal näitaks viskamist. Jube keberniit :cool:
Kõiges süüdi muidugi 5mm spacer, aga ilma ei saa.

Aga küsiksin sinu dünograafiku kohta. Mida need rootslased kuvavad, kas tõelist wheel horse powerit või konverdib neil automaatselt brake horse poweriks? Vahe ikkagi 10...12%.
Sinu graafiku PS on enamasti Saksas (kesk Euroopas) kasutusel, aga samas ei tähista kindlat whp-d või bhp-d.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#113

N Okt 30, 2008 0:52

Vahepeal pidi ka faktidele näkku vaatama:angry: stereos:angry::angry:

Lisatud failid
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#114

N Okt 30, 2008 1:02

Käivitus ulatuslik Punanina Päästmise Operatsioon:cool:

Lisatud failid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#115

N Okt 30, 2008 1:20

Räägi kuidas sul ventikas ära mahub? Kasutad originaali?
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#116

N Okt 30, 2008 1:31

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Räägi kuidas sul ventikas ära mahub? Kasutad originaali?

Mahtus küll. Laki tuuningu vennad passitasid kollet, oli ventikas küljes.
EDIT:Maptun pakub mingit slim varianti nende oma kollektoriga arvestades.
http://www.maptun.com/shopProduct.php?pid=1711&hl=34&cg=729

Lisatud failid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#117

N Okt 30, 2008 1:43

Nice prise atm. Tegelt lähen uudistan mõni päev veidi lammutustes. Chekkan mis sõiduautodel on ka õhemat ventikat. Mul originaal ei mahu kuidagi enam.

Muide kas Oil Catch Tankil on omal ka filter sees? Kuidas see üldse toimib, kas pead vahepeal tühjaks valama? Küsin sellepärast, et kuskilt inffi otsides jäi silma, et on ka sellist kus õli voolab tagasi karterisse.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#118

N Okt 30, 2008 1:44

Algselt postitas: sebastian


Aga küsiksin sinu dünograafiku kohta. Mida need rootslased kuvavad, kas tõelist wheel horse powerit või konverdib neil automaatselt brake horse poweriks? Vahe ikkagi 10...12%.
Sinu graafiku PS on enamasti Saksas (kesk Euroopas) kasutusel, aga samas ei tähista kindlat whp-d või bhp-d.


Krt,kuhu see postitus vahepeal kadus!

See on bhp, nii nagu nad mulle teatasid
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#119

N Okt 30, 2008 1:54

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Nice prise atm. Tegelt lähen uudistan mõni päev veidi lammutustes. Chekkan mis sõiduautodel on ka õhemat ventikat. Mul originaal ei mahu kuidagi enam.

Muide kas Oil Catch Tankil on omal ka filter sees? Kuidas see üldse toimib, kas pead vahepeal tühjaks valama? Küsin sellepärast, et kuskilt inffi otsides jäi silma, et on ka sellist kus õli voolab tagasi karterisse.


Põhimõtteliselt pannakse see pann selleks ,et võistlussituatsioonis rada õliseks mitte teha. Rules, you know. Ma pole sinna sisse vaadand, mis elu seal käib. Pole ka häda olnd, läbisõit ju olematu. Vanad soovitasid lambist umbes , et pane mingi konservikarp sellele voolikule otsa ja aegajalt vala tühjaks. No pole ilus ju:wtf:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#120

N Okt 30, 2008 2:00

Algselt postitas: iroman
Vanad soovitasid lambist umbes , et pane mingi konservikarp sellele voolikule otsa ja aegajalt vala tühjaks. No pole ilus ju:wtf:


Ei oska kommenteerida, võib olla mõnele oleks ka selline "ilu" silmale hea vaadata olnud. Ma pean ka sellise viisaka jubina tegema. Roostevaba toru mul on, poleerija kah. No problem.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#121

N Okt 30, 2008 2:33

Vahepeal läks asi nostalgiliseks. Väike DUKENUKEM 3D high resolution klipp ajast, kui muru oli roheline ja taevas sinine ja merevesi soe ja 420hp wasnt good enough. Ehk siis, intro sellele ,kuidas tehti 540 hp-d
http://video.google.com/videoplay?docid=-1912640572848317591&hl=en

Tommy lipsab aegluubis kaadrist läbi.Töö on tehtud, sportnukad peal ja hammakad regullitud
Frank konsulteerib telefonitsi endast targematega ja
Tobias keerab WB lambadat külge. Mina muidu närvis ja magamata
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#122

N Okt 30, 2008 3:13

No-jah. Kuna tiivad vajasid vahetamist, seega ka värvimist, tuli mõelda ka kapoti ja esistange mulgustamisele, sest Tommy arvas, et minu masin vaevleb mootorijahutusprobleemide küüsis. Tõtt-öelda tunduski see kapotialune kuidagi soojavõitu. Hakkasime Anti juures koos Ekke-Taaviga disaini kallal ponnistama. Hakatuseks leidsime sobiva kapotidoonori loomkatsetuste tarvis...ja ei muud kui relakale hääled sisse

Lisatud failid
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#123

N Okt 30, 2008 3:17

Proovisime nii ja naa, lõpuks hakkas asi Ilmet võtma. Ilme ise näeb välja selline

Lisatud failid
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#124

N Okt 30, 2008 3:20

Kogemused omandatud, võis joonestama hakata. Töökäsk pidi olema üheselt ja õigesti mõistetav

Lisatud failid
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#125

N Okt 30, 2008 3:33

Nagu näha, raam jääb terveks, ava tuleb kollektori kohale. Ei saa ju Direct Ignition-i tulvavetega üle ujutada. Pealegi sauna küttekeha ongi suur vurr ja torukolle. Arvutasime välja ka äärtele tehtavate avade asukohad. Taavi-Erkki-le erilised tänud koostö ja abi eest:notworthy::notworthy::notworthy:
Lõplik teostus, pleki- ja värvimistööd teostas auväärt Renat Mazurtshak, minu vennapoeg. Au ja kiitus ,Halluluuja sullegi. Ei väsi tänamast :notworthy::notworthy::notworthy::notworthy:
Vaev oli tõesti ränk.

Lisatud failid
Vasta