Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Vasta
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#1

K Juun 13, 2007 12:29

Tere,Rahvas!
Mõtlesin,et panen oma pereauto ka siia üles.Masin ostetud 2001 aastal,pisut nokitsetud,nipet-näpet lisatud.Peaks olema üks esimesi Kaerosid Eestis.Ilus Imola punane, seest mõnus Rocky must,hästi mugavad istmed ja puha;) aegajalt ka liigub teine.Enamasti ikka teeninduses ja remondis:P



Lisatud failid
kame
Postitusi: 76
Liitunud: T Nov 28, 2006 0:04
Asukoht:
Auto:

#2

K Juun 13, 2007 12:35

Ilus auto. Küsiks, et mis on tähendus "pisut nokitsetud, nipet-näpet lisatud"?
-sest sellest autost on kuulda nii siit kui sealt.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#3

K Juun 13, 2007 12:36

Oi lõpuks ka kaua oodatud punakurat päevavalgele toodud:D
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#4

K Juun 13, 2007 12:38

kas auto Rootsis on enamus aega?
See ongi ainuke tonnine ,milline mulle meeldib. 9Kaero ja punane.
pereauto,mis pereauto, nagu Saab ikka.:cool:
Sent from my Monte Carlo using B236
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#5

K Juun 13, 2007 13:27

Okay,okay,tegin nalja natuke.Siit tuleb 5 aasta modifikatsioonide nimekiri:
Gikturbo dual ballbearing turbo GTBB3076R-WG(550hp)
Custom made 3"downpipe,(ES TUNING)
JT-60 exhaust, no catalyst;
HKS blow off copy
Abbottracing intake pipe
Handmade alu intercooler(LAKI TUNING),original size,2,5" thick
IC inlet 60mm,
Apex conical airfilter,intake to turbo 60 mm
Bosh 225 l/h fuelpump,stock fuelrail,pressure regulator
720cc Siemens Black Deka injectors
3bar mapsensor
Eibach lowering springs
Powerflex bushings,engine bushings
Sachs Racing pressure plate 600NM
Front brakes Maptun 334 discs(WP),Ferodo pads
Rear brakes EBC greenstuff pads,discs
Abbottracing antiroll swaybar upgrade
Front strut bar
Ported cylinder head (Flows up to 600hp)Mike Billet
Trollspeed adjustable camgears
Sportcamshafts 268/9,6
Intake/outlet valves 34/32mm
ARP headbolts
Renoverad Engine B234R,bore stroke 90,5;
JE forged pistons
Werdi conrods
Clutch-Crankshaft dynamicly balanced
Engine job performed by Tommy Karlsson:notworthy::notworthy:Trollspeed racing)
Chptrim by Frank Strömqvist:notworthy::notworthy:SQR Racing)
Original engine management TRIONIC 5
RPM redline 7300
Balance shafts disabled
Boost 1,8bar
NO DETONATION

Partnerite lingid:
http://www.sqr.se
http://www.trollspeed.se
http://www.speedparts.se
http://www.racing-green.com
http://www.gikturbo.se
http://www.maptun.com
http://www.saabtuning.com
http://www.abbottracing.com
http://www.saabianti.ee
http://www.sarlinraceteam.fi/
http://es-tuning.ee

Juuni 1. sai käidud omal saabifestaril Trollhattanis ja Sollebrunnis,panemas n-ö ajutist järjekordset ii täppi.Siin on tulemus:red:

Lisatud failid
EvgGad
Postitusi: 23
Liitunud: N Mär 16, 2006 16:11
Asukoht:
Auto:

#6

K Juun 13, 2007 13:42

vot see on püss :gun:
väga ilus, eriti "seest" :head:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#7

K Juun 13, 2007 14:15

Fantastika! :notworthy:

Edukat ehitamist!
Iga ratas veab and then some!
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#8

K Juun 13, 2007 14:22

Angry Bitsch is "Pissed off" now

Lisatud failid Domestic-violence.wmv (960.4 KB) 
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#9

K Juun 13, 2007 14:31

3 meest autos ,last kaasaarvatud.Arbuus tagaistmel.4.käik 140-240-ni.

Lisatud failid Pampers-1.wmv (971.7 KB) 
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#10

K Juun 13, 2007 14:36

Tule kokkutulekule ja mõõdame miili..... pakun ca260...270kmh
Sent from my Monte Carlo using B236
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#11

K Juun 13, 2007 14:53

Algselt postitas: kasparius
Tule kokkutulekule ja mõõdame miili..... pakun ca260...270kmh


Sinnakanti peaks lajatama küll.Enne seda veel kõvasti tööd...Soojuse ärajuhtimise probleem(kapott ära augustada)plokikaane tihendi kuulikindlus jne
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#12

K Juun 13, 2007 14:56



Sinnakanti peaks lajatama küll.Enne seda veel kõvasti tööd...Soojuse ärajuhtimise probleem(kapott ära augustada)plokikaane tihendi kuulikindlus jne


Kapoti lõika ja kleepimise peale pole mõelnud ala õhulõhed jne.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#13

K Juun 13, 2007 15:04

Algselt postitas: csn


Sinnakanti peaks lajatama küll.Enne seda veel kõvasti tööd...Soojuse ärajuhtimise probleem(kapott ära augustada)plokikaane tihendi kuulikindlus jne


Kapoti lõika ja kleepimise peale pole mõelnud ala õhulõhed jne.


Kleepimine teeb auto ugly-ks.Üritaks poweriga õhutakistusele julmalt vastu hakata:evil:

Lisatud failid