Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Vasta
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#76

K Aug 08, 2007 21:17

Näed siis: Talladegalgi surus tihendi ära dynos täna esimese tõmbe ajal,mil boost oli1,6-1,7 ja võimsus tänu liigsele ülelaaderõhule väike.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#77

K Aug 08, 2007 21:23

Algselt postitas: Trionic
Näed siis: Talladegalgi surus tihendi ära dynos täna esimese tõmbe ajal,mil boost oli1,6-1,7 ja võimsus tänu liigsele ülelaaderõhule väike.

Tahab äkki ümaramat nukakest:head:Mida rattavõimsus numbrid näitasid?Detonatsioon?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#78

K Aug 08, 2007 22:30

Tagasihoidlikud 252 Hp rattast....:beer:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#79

N Aug 09, 2007 0:20

peaks vist lugejate autodesse teema tegema....
Sent from my Monte Carlo using B236
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#80

E Aug 13, 2007 6:11

Algselt postitas: iroman
Algselt postitas: saabu
aga lisa juba kõik pildid oma autost ära.

hea auto:head:


Neid on...palju.Õhtuks mõtleb midagi välja


Uhh,näe lõpuks õhtugi käes,ei läindki tervet suve:red:
http://picasaweb.google.com/jyrimazur/REDMONSTER

Take it slow;)
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#81

T Aug 14, 2007 13:23

OT: Mis puudutab plokikaane tihendeid, siis selles osas soovitatakse kasutada USA firma Cometic spets tihendeid.
Eelnevalt tuleks siis ka plokk ja plokikaas üle freesida siledaks + spets tikkpoldid.
See peaks aitama küll.
romza
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#82

T Aug 14, 2007 17:57

Algselt postitas: romza
OT: Mis puudutab plokikaane tihendeid, siis selles osas soovitatakse kasutada USA firma Cometic spets tihendeid.
Eelnevalt tuleks siis ka plokk ja plokikaas üle freesida siledaks + spets tikkpoldid.
See peaks aitama küll.

Tänud soovituse eest.Cometicuga on see jama,et valmistoodanguna kilosele seda ei ole,tuleb saata stock tihend koos täpsete mõõtudega ja siis oodata 3 kuud:angry:
Mul see kärbes,et ma üritan kõike teha piisava varuga,et kui juba tegemiseks läheb.Jään nende terasrõngaste versiooni juurde:cool:Juhuks kui peaks ühel päeval GT40R kapoti alla tekkima
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#83

K Aug 15, 2007 0:46

Ega Cometil jah Saabile sobilikke tihendeid vist pole. Kui just mõni muu tootja tihendid ei ühti.
GT40R saab vist olema korralik mootorilammutaja, mis teoreetiliselt peaks võimaldama üle 700Hp kätte saada. Tahaks seda turbovilinat kuulda mis toot tegema hakkab :head:
romza
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#84

K Aug 15, 2007 1:29

See terasrõngas peaks pidama powerit 200hp per silinder kinni küll.See vilin ongi muusika meie kõrvadele!
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#85

K Aug 29, 2007 4:55

See googel-moogel ikka imeb 200-ga:wall: http://video.google.com/videoplay?docid=5551242685460377894&hl=en
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#86

N Sept 06, 2007 13:12

Hetkel seis selline.Svenska pärimisele vastates.Rotsadega käivad hinnaläbirääkimised teemal terasrõngas tihend.Lisaks peavad nad veel leidma aega,et Punakoletisega tegelda:evil: Pole lihtne

Lisatud failid
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#87

N Sept 06, 2007 13:14

nuh, see pilt pole ju üldsegi paha. Kõik tundub nagu korras olevat, kuid vst midagi on puudu...
romza
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#88

N Sept 06, 2007 15:08

Algselt postitas: romza
nuh, see pilt pole ju üldsegi paha. Kõik tundub nagu korras olevat, kuid vst midagi on puudu...


Seda pead vist silmas

Lisatud failid
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#89

N Sept 06, 2007 16:15

Mõtisklen teemal identne kaksik RedMonster2 .Väliselt.Stock.:headbang:Unistada ju võib
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#90

R Sept 07, 2007 10:58

btw, kas oled ka mõelnud sisselaskekollektori välja vahetamisele?
romza
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#91

R Sept 07, 2007 13:11

Kõigepealt tuleb vabaneda ETS-ist.Working on it:cool:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#92

K Okt 29, 2008 19:51

Jüri!!! Räägi kuidas on lood Red Monsteriga? On mingeid märkimisväärseid uuendusi, modifikatsioone???
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#93

K Okt 29, 2008 20:51

Suvi läks, kui unenägu,
Mängides ja joostes.
Nüüd on üsna mitmel mehel
Suled paksult roostes :angry:

Aega on kulunud ebaproportsionaalselt palju võrreldes tulemustega, võiks esmapilgul tõdeda. Tegelikult ega ma laiselnud ei ole. Hakatuseks sain maikuus mootori Trollspeedist kätte.

Lisatud failid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#94

K Okt 29, 2008 20:54

Liiga vähe informatsiooni. Kätte saamine tekitab suurt huvi selle vastu mida sinna sisse on pandud, mida sealt välja on võetud või mis temaga üldse on tehtud :D Räägi Räägi Räägi
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#95

K Okt 29, 2008 21:22

well, tuoda noin...
Püramiidrõngas-tihendi nad sinna monteerisid.(ma vähemalt loodan:cool: Ma pole ise seda näinud, Mootor tuli ju kokkupandud kujul. Kuna poisid alustasid oktoobris minu mootoriga (racing hooaeg sai läbi ja tööd jäi vähemaks), siis tehti ikka korralikult:headbang: Ka seda tehti, mida ei tellitud. Käivet vaja ju hoida. 9000. hüdrotõukurid asendati 9-5 omadega. Pidid olema kergemad teised. Raamsaaled (vist) vahetati ära. Klapid tulid pähe ju. Igaks juhuks peeti vajalikuks vahetada. Juu siis oli põhjust. Klapid ise ega kolvid-kepsud-vändad väidetavalt viga ei saanud. Noh, seal titaan, sepistused ja kroom-molübdeen võtsid löögi enda peale, loodame:head:
Valve-kliirensit tõsteti, et klapid ikka ilusti vabalt üles-alla sebida saaksid (Tommy Karlsson sättis ilmselt nukahammakad nii viimase peale, et asi läks kriitiliseks seoses rohkete kaanelihvimistega).
Balanssvõllid võeti sootuks välja ja plugiti õlikanalid kinni.
Värske õlipump pandi. Mootor värviti mustaks. Niipalju siis Trollspeedi tegemistest

Lisatud failid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#96

K Okt 29, 2008 21:29

:wtf: hästi paned noh. Alguses ei räägi midagi ja siis plahvatab.

btw, mis kell sul telefon on sisse lülitatud?
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#97

K Okt 29, 2008 21:49

Ma pole veel rääkima hakanudki :P Telefon lülitub mul sisse mitte varem, kui kl 12oo.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#98

K Okt 29, 2008 21:51

Sul on veel mingeid saladusi? Kuidas on lood keretöödega?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#99

K Okt 29, 2008 22:23

Kruttimine toimub, aga kas (jõu)pinki ka seda plahvatavat sätitakse?
Palju need Trollspeedi vennad üldse selliseid 500-600hj mootoreid teinud on?
Lõppude-lõpuks on seal ikka ju 2,3ne kone vahel.
Mis see võimuse resurss olla võib....?
Väga tahaks näha seda autot võimlemas miilil järgmine aasta.
280km/h võiks olla hüpoteetiline võimekus 1,6km peal:thumb:
Sent from my Monte Carlo using B236
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#100

K Okt 29, 2008 22:34

Ma kujutan ette, et see kiirus võiks isegi suurem olla selle maa peale. You never know:head:
Vasta