Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Vasta
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#26

K Juun 13, 2007 22:53

Algselt postitas: pva
Kust said armatuuri kellad?

Jube hea masin tuli välja!


Speedpartsilt:headbang:
Tänan väägade:D
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#27

K Juun 13, 2007 23:12

Algselt postitas: 819ATP
Mis boostiga sa dünomas käisid?
Kuidagi imelik, et lõpp alla läheb väheke graafikul, nii palju kui olen ise GT30BB turbo autodega kokku puutunud on kõigil piirajani kasvanud graafik. (suht võhik Saabidega, suurem kokkupuude Nissani CA18DET mootoritega) 3500rpm-st läheb hullumaja lahti igaljuhul:cool:

Aga nüüd on põhjus olemas miks kindlalt km vaatama või sõitma minna lausa.


1,8 oli maksimum.Miks ta alla läheb?Huvitav küsimus,peaks asjaosalise käest küsima.Võbla jääb kütusepump lahjaks ja detonatsiooni vältimiseks lastakse boost alla.Või jääb Trionic5 jalgu.Spekuleerin...
Eufooria ilmselt hägustas teamahimu

Lisatud failid
Kasutaja avatar
TROLL
Postitusi: 133
Liitunud: P Mai 28, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 VIGGEN jälle:)
Kontakt:

#28

K Juun 13, 2007 23:37

OHOOOOOO!!!!
see on juba midagi minu maitsele, eriti dyno graafik, loodan, et järgmisel aastal suudan juba vastu astuda, see aasta lihtsalt ei jõua enam, sõita tahaks ju kah natuke, mitte ainult ehitada:evil:
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#29

K Juun 13, 2007 23:42

Mis värk sul kaanetihendiga on, et vaja pidama saad nüüd? Saabil on originaal metallist või jääb nõrgaks 1.8bari pealt? (Üle pika aja üks auto mis tekitab paljalt jutust ja piltidest efooriat :D)

Ai, sul sisese WG-ga vurr. See selgitab seda langust graafikul mis võib tuleneda boosti langusest (samuti spekuleerin). Sisemine WG ei hoia maksimaalset rõhku lõpuni.
Aga noh, see langus on pisike kui aus olla. palju sa ikka üle 6000rpm lased ja vaevalt sa ka 80NM langust reaalselt tunned.
Mul Opelil on turbo surnud ala 5000rpm pealt ja graafik näeb lausa rõve välja lõpust.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#30

N Juun 14, 2007 0:05

Algselt postitas: 819ATP
Mis värk sul kaanetihendiga on, et vaja pidama saad nüüd? Saabil on originaal metallist või jääb nõrgaks 1.8bari pealt? (Üle pika aja üks auto mis tekitab paljalt jutust ja piltidest efooriat :D)

Ai, sul sisese WG-ga vurr. See selgitab seda langust graafikul mis võib tuleneda boosti langusest (samuti spekuleerin). Sisemine WG ei hoia maksimaalset rõhku lõpuni.
Aga noh, see langus on pisike kui aus olla. palju sa ikka üle 6000rpm lased ja vaevalt sa ka 80NM langust reaalselt tunned.
Mul Opelil on turbo surnud ala 5000rpm pealt ja graafik näeb lausa rõve välja lõpust.


Hoiame natuke aega sel tihendil silma peal;)
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#31

N Juun 14, 2007 8:46

Vot see on auto!
Endalgi mingi märg unistus sarnane 9000 valmis teha aga see saab olema suht pikk projekt ja sellist jõudu vist ei saaks kindlasti.
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#32

N Juun 14, 2007 10:15

Algselt postitas: iroman
Tere,Rahvas!
Mõtlesin,et panen oma pereauto ka siia üles...


JUHTUSKI :head:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#33

N Juun 14, 2007 10:54

Tjah, see auto oleks Saabfestivalil olnud täitsa arvestatav eksponaat. Seal tonniseid sisuliselt polnudki. Näituse päeval vast mingi 10-12 tükki ainult ja ei tundunud ükski neist sellel tasemel olema. Trackday ajal paugutasid mõned küll päris vihaselt, aga no silma järgi mina küll jõudu hinnata ei oska. Muuseas jõunumbrid siin on suuremad, kui väljanäitusel olnud GT3 klassi 9-3SS-il (sel oli küll 2.0 mootor seal, 550hp). 800 hp-d arendaval PA Racingu 9-3x4R-il on sisse ja väljalaske klapisuurused täpselt vastupidi siinsega. Sisse suuremad ja välja pisemad... Kas siin on kirjaviga või ongi teistpidi?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#34

N Juun 14, 2007 12:47

Algselt postitas: Cyber
Tjah, see auto oleks Saabfestivalil olnud täitsa arvestatav eksponaat. Seal tonniseid sisuliselt polnudki. Näituse päeval vast mingi 10-12 tükki ainult ja ei tundunud ükski neist sellel tasemel olema. Trackday ajal paugutasid mõned küll päris vihaselt, aga no silma järgi mina küll jõudu hinnata ei oska. Muuseas jõunumbrid siin on suuremad, kui väljanäitusel olnud GT3 klassi 9-3SS-il (sel oli küll 2.0 mootor seal, 550hp). 800 hp-d arendaval PA Racingu 9-3x4R-il on sisse ja väljalaske klapisuurused täpselt vastupidi siinsega. Sisse suuremad ja välja pisemad... Kas siin on kirjaviga või ongi teistpidi?


Krt,juhtub jah,et mõnikord läheb sassi,milline su parem käsi vasak on:wtf::red: Ikka välja 34 ja sisse 32(või siis vastupidi)nagu pildil näha.
See 550hp 590nm oli ilmselt punane Anders Weglin Racing
9SS:head:

Lisatud failid
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#35

N Juun 14, 2007 13:22

Algselt postitas: iroman
See 550hp 590nm oli ilmselt punane Anders Weglin Racing
9SS
yep, tema ise..:) Muuseas näeb seda autot ka 12. augustil Pärnus..;) Sry OT pärast

Lisatud failid
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#36

N Juun 14, 2007 13:31

Mnjaaaa suur-suur respect sellistele meestele kel jaksu ja pealehakkamist,ka mina ootasin suure huviga seda teemat siia ja alustuseks lugesin 2 korda järjest läbi :thumb:
Loodame et Härra jõuab ka kokkutulekule ja kiirendusele :love:
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#37

N Juun 14, 2007 13:45

Algselt postitas: uhti
Vot see on auto!
Endalgi mingi märg unistus sarnane 9000 valmis teha aga see saab olema suht pikk projekt ja sellist jõudu vist ei saaks kindlasti.


SAAB küll.Tahe määrab:cool:
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#38

N Juun 14, 2007 13:47

Algselt postitas: TFK
Mnjaaaa suur-suur respect sellistele meestele kel jaksu ja pealehakkamist,ka mina ootasin suure huviga seda teemat siia ja alustuseks lugesin 2 korda järjest läbi :thumb:
Loodame et Härra jõuab ka kokkutulekule ja kiirendusele :love:


Tänud.Tuleb kihutama küll

Lisatud failid
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#39

N Juun 14, 2007 15:29

Algselt postitas: iroman


SAAB küll.Tahe määrab:cool:


Mitte ainult tahe.Eks ikka raha paneb suurelt jaolt piirid peale.
Nii ümmarguselt arvan,et sul siia autosse oma 100-150
tuhat sisse pistetud.
Aga väga vinge auto :notworthy:
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#40

N Juun 14, 2007 16:24

Algselt postitas: uhti
Algselt postitas: iroman


SAAB küll.Tahe määrab:cool:


Mitte ainult tahe.Eks ikka raha paneb suurelt jaolt piirid peale.
Nii ümmarguselt arvan,et sul siia autosse oma 100-150
tuhat sisse pistetud.
Aga väga vinge auto :notworthy:


Jään ikka tahte osas endale kindlaks.Kui on tahet,leitakse ka võimalused.Kindlasti peab millestki paljustki loobuma,kui om tegemist low budgetiga.
150 tuhat on sisse pistetud küll.Mootorisse:P

Lisatud failid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#41

L Juun 23, 2007 12:59

Naljakas on tööjuures kuulata paljude kundede kommentaare,et "näe, lõpuks on eestisse ka tekkinud tuunitud tonnine". RedMonster on juba aastaid siin olemas olnud ja kõik need aastad ka kõige tuunitum,võimsam,kiirem(või laialim) olnud. Iga aasta on toonud järmise leveli,järgmise stage.Eks varsti tuleb vist kere kallale asuda,võimsust juba on,pidureid ka piisavalt.Tonnise ülivedel kere läheb varsti pooleks kiirendusel:nono:
Suur respekt autole ja veelgi suurem tema omanikule:head:
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#42

K Juun 27, 2007 1:30

Algselt postitas: Trionic
Naljakas on tööjuures kuulata paljude kundede kommentaare,et "näe, lõpuks on eestisse ka tekkinud tuunitud tonnine". RedMonster on juba aastaid siin olemas olnud ja kõik need aastad ka kõige tuunitum,võimsam,kiirem(või laialim) olnud. Iga aasta on toonud järmise leveli,järgmise stage.Eks varsti tuleb vist kere kallale asuda,võimsust juba on,pidureid ka piisavalt.Tonnise ülivedel kere läheb varsti pooleks kiirendusel:nono:
Suur respekt autole ja veelgi suurem tema omanikule:head:


Gurudele tänud:notworthy: muidugist.
Mis seal salata masin sai oma esimese "laksu" 2002 aprilli 21.kuupäeval.SQR-I stage4 soft imes peaaegu stock konditsioonis(v.a.3"väljalase,sportkat+cotton-green filter)
mootorist 310 hp 470nm nigu niuhti.Nigu niuhti tapeti testsõitude ajal ka poolsurnud sõlmed nagu:
1.TDO4HL-15T
2.Mootoripadjad
aga nägu läks ikka naerule küll ja kärbes hammustas.Siis ma veel ei saanud aru,millele(kellele) ma sõrme andsin.Alles 2005juuli 23.pääsesin uuesti altari ette(dyno;)Siis rämeda ülelaadimise(riistvara peaaegu vastavuses,puudusid vaid ümaramad nukad) tagajärjel (2,3bar) sunniti Punane Monstrum tööle.Tulemus 420hp500nm.Hiljem oktoobris tegi saale vändale kalla-kalla.300 000 km läbisõitnud "näppimata" mootorile oli see liig,mis liig.Siis mindigi mootori kallale.täpselt nii nagu nüüd käigukasti kallale minnakse:evil:Mitte et see juba laiali oleks.
Muidugi kivi minu kapsaaeda,et olen hoidnud madalat profiili;võtsin ühel hetkel lihtsalt sellise hoiaku,et ei presenteeri looma enne maagilist 500hp-d,noh ja laiali olemise põhjus on lihtne.Koostööpartnerite mõningane geograafiline eemalolek ja muidugi ülemäärane hõivatus.Ei olnud me neile mingi number1proioriteet;)Ehk siis:pikka meelt ja kannatlikkust nõuab põllumehelt põld:wise:

Lisatud failid
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#43

K Juun 27, 2007 16:53

Nii.Poolteist kuud tagasi said tellitud AEZ Xylo veljed.7,5x18" 4x108 ET 35.Tänu kohalikele "tarnijatele" on kõpuks väike lootus,et võib-olla järgmisel nädalal tuleb partii kohale:angry::gun::wtf::evil:Siis saab lõpuks ka suured pidurikettad ette installida.Ei pidanud vastu,panin papud virtuaalselt jalga:love:

Lisatud failid
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#44

K Juun 27, 2007 17:54

assa nugis. ei jõua kokkutulekut ära oodata, et seda peletist näha
Salenga
Postitusi: 122
Liitunud: K Apr 11, 2007 18:43
Asukoht:
Auto:

#45

N Juun 28, 2007 15:36

Mis siin ikka öelda kui et filigraanselt timmitud masin:headbang::thumb::headbang::thumb::headbang::thumb:
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#46

R Juun 29, 2007 4:13

Algselt postitas: Salenga
Mis siin ikka öelda kui et filigraanselt timmitud masin:headbang::thumb::headbang::thumb::headbang::thumb:


Tänab küllaga.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#47

R Juun 29, 2007 8:58

Pole lihtsalt sõnu!!!!!!
ja need veljed:love:
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#48

R Juun 29, 2007 10:25

Väga ohtlikult nakatav masin tuli välja. Ja Iroman ise on kaa ohtlik selle turboinfektsiooni kandja. Teda tuleks kuidagi isoleerida.
Mul ilmuvad ohtlikud mõtted tarnida 9000 mõni stageiga kohe või eriti ohtlik mõte low-budget pereauto projektist BMW 745 E23...
Oh shaitan-shaitan!
Maandy
Postitusi: 69
Liitunud: P Mai 28, 2006 12:21
Asukoht:
Auto:

#49

R Juun 29, 2007 10:45

Sai ka täna 29.juuni hommiku ära nähtud oma silmaga see tonnine enda 9-5 saabianti juurde viiés seisis see ukse taga aga peab mainima et eriliselt ilus on see ikka küll. Kummarus et oled viicinud teostada töid ja ma pooldan sinu arvamust tahtmise osas et kui tahet on siis saab tehtud kuna endal koguaeg unistuseks ameeriklane olnud siis sai ka märtsis ostetud üks ära ja selle ehitamine praegu käigus et näha mida V8-l on pakkuda.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#50

R Juun 29, 2007 14:12

Algselt postitas: pva
Väga ohtlikult nakatav masin tuli välja. Ja Iroman ise on kaa ohtlik selle turboinfektsiooni kandja. Teda tuleks kuidagi isoleerida.
Mul ilmuvad ohtlikud mõtted tarnida 9000 mõni stageiga kohe või eriti ohtlik mõte low-budget pereauto projektist BMW 745 E23...
Oh shaitan-shaitan!


Kindlasti oled http://www.jkracing.nu/ ringi kolanud.Ajab sul lihtsalt suunurgast ila tilkuma.Tegelikult Turboviirus Positiivne ehk T-viirus+ sobiks "saabihuvilise" asemele küll:love: Isoleerida on juba hilja.Epideemia LEVIB vääramatu jõuga.
Mul on haiguse viimane staadium, lastakse varsti haiglast koju,et saab rahulikult sugulaste ja perega hüvasti jätta:evil:

Lisatud failid
Vasta