Algselt postitas: pva
Kust said armatuuri kellad?
Jube hea masin tuli välja!
Speedpartsilt:headbang:
Tänan väägade:D
Algselt postitas: 819ATP
Mis boostiga sa dünomas käisid?
Kuidagi imelik, et lõpp alla läheb väheke graafikul, nii palju kui olen ise GT30BB turbo autodega kokku puutunud on kõigil piirajani kasvanud graafik. (suht võhik Saabidega, suurem kokkupuude Nissani CA18DET mootoritega) 3500rpm-st läheb hullumaja lahti igaljuhul:cool:
Aga nüüd on põhjus olemas miks kindlalt km vaatama või sõitma minna lausa.
Algselt postitas: 819ATP
Mis värk sul kaanetihendiga on, et vaja pidama saad nüüd? Saabil on originaal metallist või jääb nõrgaks 1.8bari pealt? (Üle pika aja üks auto mis tekitab paljalt jutust ja piltidest efooriat :D)
Ai, sul sisese WG-ga vurr. See selgitab seda langust graafikul mis võib tuleneda boosti langusest (samuti spekuleerin). Sisemine WG ei hoia maksimaalset rõhku lõpuni.
Aga noh, see langus on pisike kui aus olla. palju sa ikka üle 6000rpm lased ja vaevalt sa ka 80NM langust reaalselt tunned.
Mul Opelil on turbo surnud ala 5000rpm pealt ja graafik näeb lausa rõve välja lõpust.
Algselt postitas: Cyber
Tjah, see auto oleks Saabfestivalil olnud täitsa arvestatav eksponaat. Seal tonniseid sisuliselt polnudki. Näituse päeval vast mingi 10-12 tükki ainult ja ei tundunud ükski neist sellel tasemel olema. Trackday ajal paugutasid mõned küll päris vihaselt, aga no silma järgi mina küll jõudu hinnata ei oska. Muuseas jõunumbrid siin on suuremad, kui väljanäitusel olnud GT3 klassi 9-3SS-il (sel oli küll 2.0 mootor seal, 550hp). 800 hp-d arendaval PA Racingu 9-3x4R-il on sisse ja väljalaske klapisuurused täpselt vastupidi siinsega. Sisse suuremad ja välja pisemad... Kas siin on kirjaviga või ongi teistpidi?
Algselt postitas: TFK
Mnjaaaa suur-suur respect sellistele meestele kel jaksu ja pealehakkamist,ka mina ootasin suure huviga seda teemat siia ja alustuseks lugesin 2 korda järjest läbi :thumb:
Loodame et Härra jõuab ka kokkutulekule ja kiirendusele :love:
Algselt postitas: uhti
Algselt postitas: iroman
SAAB küll.Tahe määrab:cool:
Mitte ainult tahe.Eks ikka raha paneb suurelt jaolt piirid peale.
Nii ümmarguselt arvan,et sul siia autosse oma 100-150
tuhat sisse pistetud.
Aga väga vinge auto :notworthy:
Algselt postitas: Trionic
Naljakas on tööjuures kuulata paljude kundede kommentaare,et "näe, lõpuks on eestisse ka tekkinud tuunitud tonnine". RedMonster on juba aastaid siin olemas olnud ja kõik need aastad ka kõige tuunitum,võimsam,kiirem(või laialim) olnud. Iga aasta on toonud järmise leveli,järgmise stage.Eks varsti tuleb vist kere kallale asuda,võimsust juba on,pidureid ka piisavalt.Tonnise ülivedel kere läheb varsti pooleks kiirendusel:nono:
Suur respekt autole ja veelgi suurem tema omanikule:head:
Algselt postitas: pva
Väga ohtlikult nakatav masin tuli välja. Ja Iroman ise on kaa ohtlik selle turboinfektsiooni kandja. Teda tuleks kuidagi isoleerida.
Mul ilmuvad ohtlikud mõtted tarnida 9000 mõni stageiga kohe või eriti ohtlik mõte low-budget pereauto projektist BMW 745 E23...
Oh shaitan-shaitan!