Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Vasta
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#51

R Juun 29, 2007 14:36

Jah, mul on aga parem idee - vana 745 M102-ga, motronic crackida ja surve tqsta - ja kohe 400 hp, siis veel toot nagu custom IC ja valjalase, vasest kaane tihend - ja 500 hp peab olema, kui veel turbo asendada aga...!
Ja see automaat kast maha, M5 E34 oma asemele ja samast tagadiffer LSD-ga.
Ja sillad-pidurid upgradeida E32 750-st.
Saab siis kuidagi kqlblik pereauto valmis - ikkagi tagarattaveoga vqimsus on palju lqbusam IMHO :)
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#52

R Juun 29, 2007 14:44

Müstika kui palju võib valuvelg ja madaldus auto välimust muuta:thumb:
10 points :love:
ootan juba kokkutulekut et oma silmaga seda iludust näha!!!
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#53

N Juul 12, 2007 3:32

Algselt postitas: 819ATP
Mis boostiga sa dünomas käisid?
Kuidagi imelik, et lõpp alla läheb väheke graafikul, nii palju kui olen ise GT30BB turbo autodega kokku puutunud on kõigil piirajani kasvanud graafik. (suht võhik Saabidega, suurem kokkupuude Nissani CA18DET mootoritega) 3500rpm-st läheb hullumaja lahti igaljuhul:cool:


Eks see vääne läheb alati lõpuks alla,küsimus,et kui kiiresti .Kindlasti mõjutab internal WG.Piirajani kasvav torque?Hmm,oleneb kui kõrgel piiraja on.See,et ta mul peak'is suhteliselt lühikest aega,on tingitud nukkvõlli hammasrataste regullist.Esisillavedu,"süütu" käigukast,suhteliselt sujuvam minek,parem juhitavus jne.Sai valitud meelega high-end torque variant.Eks seda saab hiljem madalamale keerata:) uurisin vahepeal tiba.
Btw,ega sa Mart Pere endise turbo Vectra uus omanik ei ole?

Lisatud failid
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#54

N Juul 12, 2007 11:16

romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#55

N Juul 12, 2007 11:22

Kena pilt mootorist! Polegi tükk aega sellist puhast isendit näinud.
Vaatan, et sul on regullitavad nukvõllirattad. Kas ka nukad ise on ära lihvitud?
romza
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#56

N Juul 12, 2007 14:49

Algselt postitas: romza
Kena pilt mootorist! Polegi tükk aega sellist puhast isendit näinud.
Vaatan, et sul on regullitavad nukvõllirattad. Kas ka nukad ise on ära lihvitud?

Piper Cams valmistoodang,Trollspeed menüüst.Puhtusest rääkides,pilt Tommy Karlssoni "töölauast".Boxi põrand oli lumivalge,autost välja tulles tekkis tahtmine sussid jalga panna.

Lisatud failid
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#57

N Juul 12, 2007 14:53

Njaa :-)
Selle kirurgi laualt on üks asi puudu...
Skalpell!
:)
romza
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#58

N Juul 12, 2007 14:56

Algselt postitas: 819ATP
Nagu neid Turbo Vecusi oleks siin maal rohkem kui üks
Aga jah olen küll selle omanik


tundus loogiline.;)Turboclub-is ainult üks Veku
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#59

N Juul 12, 2007 16:15

Algselt postitas: romza
Kena pilt mootorist! Polegi tükk aega sellist puhast isendit näinud.
Vaatan, et sul on regullitavad nukvõllirattad. Kas ka nukad ise on ära lihvitud?


Hommik-öösel vastu laupäeva 02.01,plokikaane tihendi vahetusdraama.Puhtusest siis niipalju.Kui soolikad on väljas,pole pilt kunagi nii esteetiline ühtki.Fun sai läbi ,dyno tõmmatud,testsõit tehtud;rootsi tipptegijad muutusid paari tunniga tuikuvateks zomideks:angry::red:Mõni vend ei tohiks peale sellist bläkki auto poole vaadatagi,tööriistade kättevõtmisest rääkimata:gun:
Edit:ei tea ainult kes see on?

Lisatud failid
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#60

T Juul 17, 2007 4:07

Nii.Lõpuks tulid veljed.AEZ Xylo 7,5x18" ET 35.Üllatavalt täpselt sobisid,isegi flantse ei läinud vaja.Homme esipidurite vahetus ja veel nipet-näpet

Lisatud failid
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#61

T Juul 17, 2007 8:32

ilusad veljed. sellised turbo temaatilised.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#62

T Juul 17, 2007 9:09

Tahaks vett ühe lonksu...:bs:
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#63

T Juul 17, 2007 9:15

Veljed on tõesti kenad. Tonnisele tavaliselt raske leida velgi, mis aukude kohapealt sobiksid, kuid need mis sa leidsid on naelapea pihta ikka.
romza
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#64

T Juul 17, 2007 13:09

Algselt postitas: NO FEAR
Tahaks vett ühe lonksu...:bs:


Ma siin ka muudkui rüüpan:headbang:

Lisatud failid
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#65

T Juul 17, 2007 23:26

kas pole mõelnud lasta panna hele toonklaasi ring? IMO sobiks hästi:thumb:
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#66

K Juul 18, 2007 3:55

Algselt postitas: MaxPower
kas pole mõelnud lasta panna hele toonklaasi ring? IMO sobiks hästi:thumb:


Tagaklaasile panen kindlasti tumeda kile.Teeb SQR kirja paremini nähtavaks.Küljeklaasid heledaga pole sugugi paha mõte.

Lisatud failid
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#67

N Juul 26, 2007 2:23

Kaas maas.Pilt selline.Tihend on terve,vesi 4.silindris.Kõik klapid (väljalaske-) tulid pähe,Klappidel mingit jälge vasardamisest.Kust kaevata surve põhjusi jahutussüsteemis?Kas vändakael on viga saanud?Kas võimalik mõra kaane veesärgis võib olla tingitud klappide trummeldamisest?Titaan vedrud,penskari sõidustiil!Vot selline värk.Ilusat suve!

Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#68

N Juul 26, 2007 11:03

Algselt postitas: roomlane

Kui nukad käivad sünkroonis väntvõlliga,


aga kui ei käi??
palju targem oleks oma aega kulutada, kui ennem mõni autoalane raamat läbilugeda , kui sellist jahu siia kirjuatama hakata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#69

N Juul 26, 2007 11:07

Mina, kui mootoriremondi koha pealt suhteliselt võhik, küsiks, kas su regullitavad nukahammikad ehk pole järgi andnud?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#70

N Juul 26, 2007 11:07

Oled kindel et tihend on terve?
Olen kuulnud inimestest, mis igasugu turbeerimist alustavad vasest tihedist :)
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#71

N Juul 26, 2007 11:41

Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: roomlane

Kui nukad käivad sünkroonis väntvõlliga,


aga kui ei käi??
palju targem oleks oma aega kulutada, kui ennem mõni autoalane raamat läbilugeda , kui sellist jahu siia kirjuatama hakata.

:headbang::headbang::headbang:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#72

K Aug 08, 2007 12:54

Tihend ikkagi pettis.OÜ TÕUKUR verdikt.Kaanele lasti veesärki 8bar surve,pragusid ei ole.Kogu kupatus lähebki TROLLSPEED-i tagasi.Tihendiks tuleb terasrõngastest moodustis põlemiskambri ümber,stock tihendisse lõigatakse rõngaste kohale vaba ruum.Tommy Karlsson teeb.Samamoodi nagu ta P-A Johanssoni 800hp mootorile tegi:thumb:Mehaaniliste tõukuriteni seekord ei jõua.Tahab saada karmimat nukka ja ilmselt uut mapningut,krt tahaks ise süüa ka vahepeal,mitte nälga surra Punavärdjat ehitades:evil:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#73

K Aug 08, 2007 13:13

Mu augiaju :fight: ei saa hetkel miskit aru (kevadväsimus).
Kas rõngaste eesmärk on taluda põlemiskambri meeletut survet? Mis seda rõngast tsentreerib, kas ainult tavatihend? Mida selles olukorras siis eelmine tihend tegi? Kangutati kuskilt servast irvakile? Mispärast need klapid siis ikkagi pähe tulid?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#74

K Aug 08, 2007 13:55

Algselt postitas: qdwin
Mu augiaju :fight: ei saa hetkel miskit aru (kevadväsimus).
Kas rõngaste eesmärk on taluda põlemiskambri meeletut survet? Mis seda rõngast tsentreerib, kas ainult tavatihend? Mida selles olukorras siis eelmine tihend tegi? Kangutati kuskilt servast irvakile? Mispärast need klapid siis ikkagi pähe tulid?

Loomilikult tuiskab tavatihendi pehme plekkrõngas minema ülikoormatud situatsioonides.Alati tehakse kas tervenisti terastihend(raske tihedaks saada,9-5`l on 2 teraslehte+liimaine vahel),vahel ka vasest,aga Cu+Al=elektrokeemiline destroy, või siis freesitakse põlemiskambri ümber soon terasrõnga jaoks ja kasutatakse tavatihendit(ratsitud kujul).
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#75

K Aug 08, 2007 13:58

Algselt postitas: qdwin
Mu augiaju :fight: ei saa hetkel miskit aru (kevadväsimus).
Kas rõngaste eesmärk on taluda põlemiskambri meeletut survet? Mis seda rõngast tsentreerib, kas ainult tavatihend? Mida selles olukorras siis eelmine tihend tegi? Kangutati kuskilt servast irvakile? Mispärast need klapid siis ikkagi pähe tulid?

Eks see surve on meeletu,kui asi lähed sinna 3000+ rpm (135hp per silinder),tavatihend lihtsalt tulistati läbi,kangutati irvakile nagu sa ütled.Kuni 3000rpm ei toimunud midagi,survet veesärki ei tulnud ju.
Silindrite ülemisse serva lõigatakse rõngastele "pesad",võimalik,et ka kaane sisse-.
Klapid pähe teemal esialgu spekulatsioonid.Hüdrotõuk vaevalt pettis,Kiltsil mingit "VAJUTAMIST" ju ei toimunud,mindi piima järele.4.käiguga vast natukene toetasin gaasipedaaljele.(Tihendile piisas küll).Variant,et kaas on liiga õhukeseks lihvitud,täppismõõtmised kinnitavad või kummutavad.Lahtivõtmisel:kett oli pingul,nukad paigas.Mis seal hooratta poole peal toimub,selgub,kui bottom demonteeritakse. Väike poeskäigu klipp ka.Erilised tänud Sebastianile väike video

Kergendame Sebastiani serveri elu, video ümber tõstetud
Cyber
Vasta