Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Näed siis: Talladegalgi surus tihendi ära dynos täna esimese tõmbe ajal,mil boost oli1,6-1,7 ja võimsus tänu liigsele ülelaaderõhule väike.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Näed siis: Talladegalgi surus tihendi ära dynos täna esimese tõmbe ajal,mil boost oli1,6-1,7 ja võimsus tänu liigsele ülelaaderõhule väike.
Tahab äkki ümaramat nukakest:head:Mida rattavõimsus numbrid näitasid?Detonatsioon?
Algselt postitas: iroman
Algselt postitas: saabu
aga lisa juba kõik pildid oma autost ära.
hea auto:head:
Neid on...palju.Õhtuks mõtleb midagi välja
Uhh,näe lõpuks õhtugi käes,ei läindki tervet suve:red:
http://picasaweb.google.com/jyrimazur/REDMONSTER
Take it slow;)
Algselt postitas: romza
OT: Mis puudutab plokikaane tihendeid, siis selles osas soovitatakse kasutada USA firma Cometic spets tihendeid.
Eelnevalt tuleks siis ka plokk ja plokikaas üle freesida siledaks + spets tikkpoldid.
See peaks aitama küll.
Tänud soovituse eest.Cometicuga on see jama,et valmistoodanguna kilosele seda ei ole,tuleb saata stock tihend koos täpsete mõõtudega ja siis oodata 3 kuud:angry:
Mul see kärbes,et ma üritan kõike teha piisava varuga,et kui juba tegemiseks läheb.Jään nende terasrõngaste versiooni juurde:cool:Juhuks kui peaks ühel päeval GT40R kapoti alla tekkima
Ega Cometil jah Saabile sobilikke tihendeid vist pole. Kui just mõni muu tootja tihendid ei ühti.
GT40R saab vist olema korralik mootorilammutaja, mis teoreetiliselt peaks võimaldama üle 700Hp kätte saada. Tahaks seda turbovilinat kuulda mis toot tegema hakkab :head:
GT40R saab vist olema korralik mootorilammutaja, mis teoreetiliselt peaks võimaldama üle 700Hp kätte saada. Tahaks seda turbovilinat kuulda mis toot tegema hakkab :head:
romza
Suvi läks, kui unenägu,
Mängides ja joostes.
Nüüd on üsna mitmel mehel
Suled paksult roostes :angry:
Aega on kulunud ebaproportsionaalselt palju võrreldes tulemustega, võiks esmapilgul tõdeda. Tegelikult ega ma laiselnud ei ole. Hakatuseks sain maikuus mootori Trollspeedist kätte.
Mängides ja joostes.
Nüüd on üsna mitmel mehel
Suled paksult roostes :angry:
Aega on kulunud ebaproportsionaalselt palju võrreldes tulemustega, võiks esmapilgul tõdeda. Tegelikult ega ma laiselnud ei ole. Hakatuseks sain maikuus mootori Trollspeedist kätte.
well, tuoda noin...
Püramiidrõngas-tihendi nad sinna monteerisid.(ma vähemalt loodan:cool: Ma pole ise seda näinud, Mootor tuli ju kokkupandud kujul. Kuna poisid alustasid oktoobris minu mootoriga (racing hooaeg sai läbi ja tööd jäi vähemaks), siis tehti ikka korralikult:headbang: Ka seda tehti, mida ei tellitud. Käivet vaja ju hoida. 9000. hüdrotõukurid asendati 9-5 omadega. Pidid olema kergemad teised. Raamsaaled (vist) vahetati ära. Klapid tulid pähe ju. Igaks juhuks peeti vajalikuks vahetada. Juu siis oli põhjust. Klapid ise ega kolvid-kepsud-vändad väidetavalt viga ei saanud. Noh, seal titaan, sepistused ja kroom-molübdeen võtsid löögi enda peale, loodame:head:
Valve-kliirensit tõsteti, et klapid ikka ilusti vabalt üles-alla sebida saaksid (Tommy Karlsson sättis ilmselt nukahammakad nii viimase peale, et asi läks kriitiliseks seoses rohkete kaanelihvimistega).
Balanssvõllid võeti sootuks välja ja plugiti õlikanalid kinni.
Värske õlipump pandi. Mootor värviti mustaks. Niipalju siis Trollspeedi tegemistest
Püramiidrõngas-tihendi nad sinna monteerisid.(ma vähemalt loodan:cool: Ma pole ise seda näinud, Mootor tuli ju kokkupandud kujul. Kuna poisid alustasid oktoobris minu mootoriga (racing hooaeg sai läbi ja tööd jäi vähemaks), siis tehti ikka korralikult:headbang: Ka seda tehti, mida ei tellitud. Käivet vaja ju hoida. 9000. hüdrotõukurid asendati 9-5 omadega. Pidid olema kergemad teised. Raamsaaled (vist) vahetati ära. Klapid tulid pähe ju. Igaks juhuks peeti vajalikuks vahetada. Juu siis oli põhjust. Klapid ise ega kolvid-kepsud-vändad väidetavalt viga ei saanud. Noh, seal titaan, sepistused ja kroom-molübdeen võtsid löögi enda peale, loodame:head:
Valve-kliirensit tõsteti, et klapid ikka ilusti vabalt üles-alla sebida saaksid (Tommy Karlsson sättis ilmselt nukahammakad nii viimase peale, et asi läks kriitiliseks seoses rohkete kaanelihvimistega).
Balanssvõllid võeti sootuks välja ja plugiti õlikanalid kinni.
Värske õlipump pandi. Mootor värviti mustaks. Niipalju siis Trollspeedi tegemistest
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kruttimine toimub, aga kas (jõu)pinki ka seda plahvatavat sätitakse?
Palju need Trollspeedi vennad üldse selliseid 500-600hj mootoreid teinud on?
Lõppude-lõpuks on seal ikka ju 2,3ne kone vahel.
Mis see võimuse resurss olla võib....?
Väga tahaks näha seda autot võimlemas miilil järgmine aasta.
280km/h võiks olla hüpoteetiline võimekus 1,6km peal:thumb:
Palju need Trollspeedi vennad üldse selliseid 500-600hj mootoreid teinud on?
Lõppude-lõpuks on seal ikka ju 2,3ne kone vahel.
Mis see võimuse resurss olla võib....?
Väga tahaks näha seda autot võimlemas miilil järgmine aasta.
280km/h võiks olla hüpoteetiline võimekus 1,6km peal:thumb:
Sent from my Monte Carlo using B236