Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Vasta
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#176

N Sept 17, 2015 20:35

Kus tegijaid, seal nägijaid! ;) Agentuuri andmetel näeb Redmonster veel parem välja kui siiani kuvatud fotode järgi eeldada oskate.


Tõsi ta on, lives on kindlasti ilusam. (kui just proff oma kaameraga üles ei võta) Värvitoon tahab kindlasti tiba fotoshoppimist. Sa vist sattusid täna peale fotosessioonile kusagil Prisma ja Bauhausi vahel :red:
pildil: AEZ-st on saanud SAAB. Eelpool kuvatud kapslid hoole ja armastusega custom made. Kleeps laki all.

Lisatud failid
Homunkulus
Postitusi: 199
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#177

N Sept 17, 2015 20:45

Nii on! Tegelikult märkas esimesena täiesti Saabi-vaba kolleeg hüüatusega "vaata seda pilli... aga miks ta raisk 4 koha peale pargib?" :D Kiikasin kohe järgi ja pehmelt öeldes võttis värina sisse. Oli tore Sinuga kohtuda! Mis fotosid puudutab, siis lase kindlasti mõnel oskajal ka paar klõpsu teha. Punane on kole pretensioonikas värv, valgusest sõltub palju. Aga naturaalis ja minu silmale on praegune toon küll see täpselt õige.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4302
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#178

N Sept 17, 2015 21:22

Hakkasin mõtlema, et jõudu nõnda palju, kohati soovitatakse juba suuremat. (internezi tarkused :red: ).
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#179

N Sept 17, 2015 21:57

Hakkasin mõtlema, et jõudu nõnda palju, kohati soovitatakse juba suuremat. (internezi tarkused :red: ).


Mul on mõnikord väiksed kahtlused, et näiteks minu alu interkuuler on tiba overkill. Ilmselt ongi. Pudelikaelale vastupidine effekt.

Lisatud failid
KorK
Postitusi: 791
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#180

N Sept 17, 2015 22:05

Kas jõud on jäänud samaks nagu varasemalt või oled viimasel ajal uue mõõtmise teinud?
Regular Saab Guy
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#181

N Sept 17, 2015 22:35

Kas jõud on jäänud samaks nagu varasemalt või oled viimasel ajal uue mõõtmise teinud?


Kõik peaks sama olema, muutnud midagi ei ole. Võiks ju race kati panna (hais on ikka räige), siis numbrid langeksid (väljaheitegaaside temp kerkiks, mis oleks väike detonatsiooni oht?)
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2172
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#182

R Sept 18, 2015 12:20

Täiesti normaalne auto!:D

Tegelt tõesti sigahea ja ilus!!!!!
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1674
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#183

R Sept 18, 2015 13:42

Hakkasin mõtlema, et jõudu nõnda palju, kohati soovitatakse juba suuremat. (internezi tarkused :red: ).


Mul on mõnikord väiksed kahtlused, et näiteks minu alu interkuuler on tiba overkill. Ilmselt ongi. Pudelikaelale vastupidine effekt.


Tervist. Ei ole ta midagi. Ringrajal 4 kiiret tiiru ja ongi kuum. Enda kusine (stock) IC bahnil täitis oma ülessannet nii 20-30 sek, siis juba IAT ronis üle 60 tublisti. Eks see ole mu väikese vurri rõõm ka, et 5k RPM juures EGT väga kõrgeks läheb.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2128
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#184

R Sept 18, 2015 14:28

Overkill vast nüüd pole, jahedam sisselase on alati hea. Herr Iromani kuuler asub kenasti just seal, kus ta kõige paremini tuult saab. Tänu sellele, et on just paraja laiusega. Oluliselt kehvem neil, kel küljes populaarne (ja kindlasti odavam) Hiina kuuler. See ei mahu esitulede vahele ja seepärast paigutatakse õige madalale. Tonnise esiots seab omad piirid. Tulemuseks see, et pea pool kuulerist jääb esistange taha. Hiinakas on siiski vist mõõtudelt suurem ja see osaliselt kompenseerib viletsamat jahutust.
Aga pole head ilma halvata - paks"peaaegu" bolt-on kuuler oma õiges kohas eeldab, et mingist radikast tuleb siis loobuda. Tavaliselt selleks kliimaradikas.
Võiks öelda, et nagu turbokale pole olemas liialt vabat väljalaset, pole olemas ka liiga jahedat sisselaset. Kui just sisselaske kollektoris päris jääd ei teki...:cool:
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#185

R Sept 18, 2015 15:00

Tänud, Sebastjan, see lohutab :)
Lisan pildi ja küsin, mis on pildil valesti?
Overkill vast nüüd pole, jahedam sisselase on alati hea. Herr Iromani kuuler asub kenasti just seal, kus ta kõige paremini tuult saab. Tänu sellele, et on just paraja laiusega. Oluliselt kehvem neil, kel küljes populaarne (ja kindlasti odavam) Hiina kuuler. See ei mahu esitulede vahele ja seepärast paigutatakse õige madalale. Tonnise esiots seab omad piirid. Tulemuseks see, et pea pool kuulerist jääb esistange taha. Hiinakas on siiski vist mõõtudelt suurem ja see osaliselt kompenseerib viletsamat jahutust.
Aga pole head ilma halvata - paks"peaaegu" bolt-on kuuler oma õiges kohas eeldab, et mingist radikast tuleb siis loobuda. Tavaliselt selleks kliimaradikas.
Võiks öelda, et nagu turbokale pole olemas liialt vabat väljalaset, pole olemas ka liiga jahedat sisselaset. Kui just sisselaske kollektoris päris jääd ei teki...:cool:




Lisatud failid
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1674
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#186

R Sept 18, 2015 15:51

Tänud, Sebastjan, see lohutab :)
Lisan pildi ja küsin, mis on pildil valesti?
Overkill vast nüüd pole, jahedam sisselase on alati hea. Herr Iromani kuuler asub kenasti just seal, kus ta kõige paremini tuult saab. Tänu sellele, et on just paraja laiusega. Oluliselt kehvem neil, kel küljes populaarne (ja kindlasti odavam) Hiina kuuler. See ei mahu esitulede vahele ja seepärast paigutatakse õige madalale. Tonnise esiots seab omad piirid. Tulemuseks see, et pea pool kuulerist jääb esistange taha. Hiinakas on siiski vist mõõtudelt suurem ja see osaliselt kompenseerib viletsamat jahutust.
Aga pole head ilma halvata - paks"peaaegu" bolt-on kuuler oma õiges kohas eeldab, et mingist radikast tuleb siis loobuda. Tavaliselt selleks kliimaradikas.
Võiks öelda, et nagu turbokale pole olemas liialt vabat väljalaset, pole olemas ka liiga jahedat sisselaset. Kui just sisselaske kollektoris päris jääd ei teki...:cool:




Suunatuli on kollane :red:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4302
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#187

R Sept 18, 2015 15:58

Rääkides pildist, siis minule isiklikult ei meeldi velje toon. Tekitab "odava" mulje.
prrrprrr
Postitusi: 84
Liitunud: E Dets 18, 2006 14:56
Asukoht:
Auto:

#188

R Sept 18, 2015 16:14

:freak: terav silm märkab, et veljekapsel valesti pandud, tähed tagurpidi ju...

... tegelikult hoopis luudade kohad stangest läinud... ilmselgelt keremeistri praak :wtf:

Lisan pildi ja küsin, mis on pildil valesti
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1092
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#189

R Sept 18, 2015 16:22

Tänud, Sebastjan, see lohutab :)
Lisan pildi ja küsin, mis on pildil valesti?



koobas pole rehvisuitsu täis?
Roostet ei ole ka koopaserval.....tonnisel.....very unusual :freak:

Imola red on lihtsalt :love:
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#190

R Sept 18, 2015 19:28

Pohimotteliselt on koik variandid aktsepteeritavad :cool:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4302
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#191

R Sept 18, 2015 19:45

Mind on väga väga huvitama hakanud, kuidas sellest kenast tonnise mootorist miskit 800+ hj välja võtta nii, et ka kestaks (pikemalt kui kvartali tiir).
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 512
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#192

L Sept 19, 2015 0:57

Väga lahe on see punane värv selle auto peal! Stunning!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
https://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
D116
Postitusi: 2064
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#193

L Sept 19, 2015 11:36

Kas käigukast on Quaife 6k LSDga või stock?
Tonnine Aero :thumb:
__In Boost We Trust__
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#194

P Sept 20, 2015 19:56

Kas käigukast on Quaife 6k LSDga või stock?
Tonnine Aero :thumb:


Ei ole LSD-d ... ja Kaiffi ka ei ole (LOL) Koos käibega umbes 10000 EUR :angry:
D116
Postitusi: 2064
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#195

P Sept 20, 2015 22:42

Kas käigukast on Quaife 6k LSDga või stock?
Tonnine Aero :thumb:


Ei ole LSD-d ... ja Kaiffi ka ei ole (LOL) Koos käibega umbes 10000 EUR :angry:

Kui ma veel omasin 9k Aero-t oli kuskil 3-4k EUR, nüüd ei leiagi neid, ainult settid.
OEM kast originaal setupile 165kW on nõrga, kuidas ta selliste võimustega saab hakkama?
__In Boost We Trust__
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4302
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#196

P Sept 20, 2015 23:02

Kõrgetel pööretel olev vääne ei mõju kastile nii laastavalt. See madal vääne on kõige hullem. Ja kui ees on piisavalt kitsad rehvid, siis pole ka jõud kastile nii suur. Kui nüüd LSD panna, siis muutub asi ilmselt hullemaks.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#197

E Sept 21, 2015 0:37

Kõrgetel pööretel olev vääne ei mõju kastile nii laastavalt. See madal vääne on kõige hullem. Ja kui ees on piisavalt kitsad rehvid, siis pole ka jõud kastile nii suur. Kui nüüd LSD panna, siis muutub asi ilmselt hullemaks.

Kõik on õige, ja mul väände peak 5200r/m-l. Teisisõnu LSD ja Kaiff käivad käsikäes. :wise:
https://www.maptunparts.com/transmission-system/gearbox/4579/maptun-quaife-gearkit-complete-in-gearbox-9000.html
Ok, tiba odavam tuleb, sest LSD on juba included. 540 hp-l testitud. Aga ikkagi, andke armu noh.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#198

E Sept 21, 2015 1:37

Mind on väga väga huvitama hakanud, kuidas sellest kenast tonnise mootorist miskit 800+ hj välja võtta nii, et ka kestaks (pikemalt kui kvartali tiir).

Minu mootorist saaks lihtsalt 650 hp-d kätte. Suurem kõrvits (GT35BB) pluss softi ymbernokkimine. Edasi läheb jamaks. Mul on plokikaas porditud 600-ni, klapid 32-34mm, titaanvedrud ja siit tulebki piir. Ok, kaanetihend peab 1500hp-d :eureka: Veel suurem turbs tähendab juba mehaanilisi tõukureid, kuna võimsusekasv saavutatakse (lisaks suurele kõrvitsale) yheselt RPM redline'i olulise kergitamisega, lisaks ei jõua Trionic 5 sellistel pööretel piisavalt tehteid sooritada. Mootoriploki poolel ilmselt õlitus ja jahutus ei vea välja, väntvõll johhaidii jne. jms. ja ongi avakosmos käes.
Kui ma Tommy Carlssoni (Trollspeed Racing, Per Eklundi ma'kketousu SAABi looja) käest kysisin peale seda, kui kõik toimingud minu mootoriga olid sooritatud, kas P-A Johanssoni 9-3 TRX-i mootoriga (1000 hp) on minu omal mingisugunegi sarnasus (mul jätkus jultumust), ta ainult muigas kaastundlikult a-la unusta ära. Kindlasti on see kergelt liialdatud näide, aga...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7372
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#199

E Sept 21, 2015 7:56

Küsija suu pihta ei lööda ;)) Sul ikka sügeleb veel...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#200

E Sept 21, 2015 14:50

Küsija suu pihta ei lööda ;)) Sul ikka sügeleb veel...

Miks ta ei sügele siis :red: sügeleb ikka.
Vasta