8. leht 9-st

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Sept 17, 2015 20:35
Postitas iroman
Kus tegijaid, seal nägijaid! ;) Agentuuri andmetel näeb Redmonster veel parem välja kui siiani kuvatud fotode järgi eeldada oskate.


Tõsi ta on, lives on kindlasti ilusam. (kui just proff oma kaameraga üles ei võta) Värvitoon tahab kindlasti tiba fotoshoppimist. Sa vist sattusid täna peale fotosessioonile kusagil Prisma ja Bauhausi vahel :red:
pildil: AEZ-st on saanud SAAB. Eelpool kuvatud kapslid hoole ja armastusega custom made. Kleeps laki all.

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Sept 17, 2015 20:45
Postitas Homunkulus
Nii on! Tegelikult märkas esimesena täiesti Saabi-vaba kolleeg hüüatusega "vaata seda pilli... aga miks ta raisk 4 koha peale pargib?" :D Kiikasin kohe järgi ja pehmelt öeldes võttis värina sisse. Oli tore Sinuga kohtuda! Mis fotosid puudutab, siis lase kindlasti mõnel oskajal ka paar klõpsu teha. Punane on kole pretensioonikas värv, valgusest sõltub palju. Aga naturaalis ja minu silmale on praegune toon küll see täpselt õige.

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Sept 17, 2015 21:22
Postitas S9K
Hakkasin mõtlema, et jõudu nõnda palju, kohati soovitatakse juba suuremat. (internezi tarkused :red: ).

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Sept 17, 2015 21:57
Postitas iroman
Hakkasin mõtlema, et jõudu nõnda palju, kohati soovitatakse juba suuremat. (internezi tarkused :red: ).


Mul on mõnikord väiksed kahtlused, et näiteks minu alu interkuuler on tiba overkill. Ilmselt ongi. Pudelikaelale vastupidine effekt.

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Sept 17, 2015 22:05
Postitas KorK
Kas jõud on jäänud samaks nagu varasemalt või oled viimasel ajal uue mõõtmise teinud?

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: N Sept 17, 2015 22:35
Postitas iroman
Kas jõud on jäänud samaks nagu varasemalt või oled viimasel ajal uue mõõtmise teinud?


Kõik peaks sama olema, muutnud midagi ei ole. Võiks ju race kati panna (hais on ikka räige), siis numbrid langeksid (väljaheitegaaside temp kerkiks, mis oleks väike detonatsiooni oht?)

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: R Sept 18, 2015 12:20
Postitas NO FEAR
Täiesti normaalne auto!:D

Tegelt tõesti sigahea ja ilus!!!!!

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: R Sept 18, 2015 13:42
Postitas wilddog
Hakkasin mõtlema, et jõudu nõnda palju, kohati soovitatakse juba suuremat. (internezi tarkused :red: ).


Mul on mõnikord väiksed kahtlused, et näiteks minu alu interkuuler on tiba overkill. Ilmselt ongi. Pudelikaelale vastupidine effekt.


Tervist. Ei ole ta midagi. Ringrajal 4 kiiret tiiru ja ongi kuum. Enda kusine (stock) IC bahnil täitis oma ülessannet nii 20-30 sek, siis juba IAT ronis üle 60 tublisti. Eks see ole mu väikese vurri rõõm ka, et 5k RPM juures EGT väga kõrgeks läheb.

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: R Sept 18, 2015 14:28
Postitas sebastian
Overkill vast nüüd pole, jahedam sisselase on alati hea. Herr Iromani kuuler asub kenasti just seal, kus ta kõige paremini tuult saab. Tänu sellele, et on just paraja laiusega. Oluliselt kehvem neil, kel küljes populaarne (ja kindlasti odavam) Hiina kuuler. See ei mahu esitulede vahele ja seepärast paigutatakse õige madalale. Tonnise esiots seab omad piirid. Tulemuseks see, et pea pool kuulerist jääb esistange taha. Hiinakas on siiski vist mõõtudelt suurem ja see osaliselt kompenseerib viletsamat jahutust.
Aga pole head ilma halvata - paks"peaaegu" bolt-on kuuler oma õiges kohas eeldab, et mingist radikast tuleb siis loobuda. Tavaliselt selleks kliimaradikas.
Võiks öelda, et nagu turbokale pole olemas liialt vabat väljalaset, pole olemas ka liiga jahedat sisselaset. Kui just sisselaske kollektoris päris jääd ei teki...:cool:

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: R Sept 18, 2015 15:00
Postitas iroman
Tänud, Sebastjan, see lohutab :)
Lisan pildi ja küsin, mis on pildil valesti?
Overkill vast nüüd pole, jahedam sisselase on alati hea. Herr Iromani kuuler asub kenasti just seal, kus ta kõige paremini tuult saab. Tänu sellele, et on just paraja laiusega. Oluliselt kehvem neil, kel küljes populaarne (ja kindlasti odavam) Hiina kuuler. See ei mahu esitulede vahele ja seepärast paigutatakse õige madalale. Tonnise esiots seab omad piirid. Tulemuseks see, et pea pool kuulerist jääb esistange taha. Hiinakas on siiski vist mõõtudelt suurem ja see osaliselt kompenseerib viletsamat jahutust.
Aga pole head ilma halvata - paks"peaaegu" bolt-on kuuler oma õiges kohas eeldab, et mingist radikast tuleb siis loobuda. Tavaliselt selleks kliimaradikas.
Võiks öelda, et nagu turbokale pole olemas liialt vabat väljalaset, pole olemas ka liiga jahedat sisselaset. Kui just sisselaske kollektoris päris jääd ei teki...:cool:




Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: R Sept 18, 2015 15:51
Postitas wilddog
Tänud, Sebastjan, see lohutab :)
Lisan pildi ja küsin, mis on pildil valesti?
Overkill vast nüüd pole, jahedam sisselase on alati hea. Herr Iromani kuuler asub kenasti just seal, kus ta kõige paremini tuult saab. Tänu sellele, et on just paraja laiusega. Oluliselt kehvem neil, kel küljes populaarne (ja kindlasti odavam) Hiina kuuler. See ei mahu esitulede vahele ja seepärast paigutatakse õige madalale. Tonnise esiots seab omad piirid. Tulemuseks see, et pea pool kuulerist jääb esistange taha. Hiinakas on siiski vist mõõtudelt suurem ja see osaliselt kompenseerib viletsamat jahutust.
Aga pole head ilma halvata - paks"peaaegu" bolt-on kuuler oma õiges kohas eeldab, et mingist radikast tuleb siis loobuda. Tavaliselt selleks kliimaradikas.
Võiks öelda, et nagu turbokale pole olemas liialt vabat väljalaset, pole olemas ka liiga jahedat sisselaset. Kui just sisselaske kollektoris päris jääd ei teki...:cool:




Suunatuli on kollane :red:

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: R Sept 18, 2015 15:58
Postitas S9K
Rääkides pildist, siis minule isiklikult ei meeldi velje toon. Tekitab "odava" mulje.

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: R Sept 18, 2015 16:14
Postitas prrrprrr
:freak: terav silm märkab, et veljekapsel valesti pandud, tähed tagurpidi ju...

... tegelikult hoopis luudade kohad stangest läinud... ilmselgelt keremeistri praak :wtf:

Lisan pildi ja küsin, mis on pildil valesti

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: R Sept 18, 2015 16:22
Postitas Pootsman
Tänud, Sebastjan, see lohutab :)
Lisan pildi ja küsin, mis on pildil valesti?



koobas pole rehvisuitsu täis?
Roostet ei ole ka koopaserval.....tonnisel.....very unusual :freak:

Imola red on lihtsalt :love:

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: R Sept 18, 2015 19:28
Postitas iroman
Pohimotteliselt on koik variandid aktsepteeritavad :cool:

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: R Sept 18, 2015 19:45
Postitas S9K
Mind on väga väga huvitama hakanud, kuidas sellest kenast tonnise mootorist miskit 800+ hj välja võtta nii, et ka kestaks (pikemalt kui kvartali tiir).

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: L Sept 19, 2015 0:57
Postitas dreamer12
Väga lahe on see punane värv selle auto peal! Stunning!

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: L Sept 19, 2015 11:36
Postitas D116
Kas käigukast on Quaife 6k LSDga või stock?
Tonnine Aero :thumb:

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: P Sept 20, 2015 19:56
Postitas iroman
Kas käigukast on Quaife 6k LSDga või stock?
Tonnine Aero :thumb:


Ei ole LSD-d ... ja Kaiffi ka ei ole (LOL) Koos käibega umbes 10000 EUR :angry:

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: P Sept 20, 2015 22:42
Postitas D116
Kas käigukast on Quaife 6k LSDga või stock?
Tonnine Aero :thumb:


Ei ole LSD-d ... ja Kaiffi ka ei ole (LOL) Koos käibega umbes 10000 EUR :angry:

Kui ma veel omasin 9k Aero-t oli kuskil 3-4k EUR, nüüd ei leiagi neid, ainult settid.
OEM kast originaal setupile 165kW on nõrga, kuidas ta selliste võimustega saab hakkama?

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: P Sept 20, 2015 23:02
Postitas S9K
Kõrgetel pööretel olev vääne ei mõju kastile nii laastavalt. See madal vääne on kõige hullem. Ja kui ees on piisavalt kitsad rehvid, siis pole ka jõud kastile nii suur. Kui nüüd LSD panna, siis muutub asi ilmselt hullemaks.

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: E Sept 21, 2015 0:37
Postitas iroman
Kõrgetel pööretel olev vääne ei mõju kastile nii laastavalt. See madal vääne on kõige hullem. Ja kui ees on piisavalt kitsad rehvid, siis pole ka jõud kastile nii suur. Kui nüüd LSD panna, siis muutub asi ilmselt hullemaks.

Kõik on õige, ja mul väände peak 5200r/m-l. Teisisõnu LSD ja Kaiff käivad käsikäes. :wise:
https://www.maptunparts.com/transmission-system/gearbox/4579/maptun-quaife-gearkit-complete-in-gearbox-9000.html
Ok, tiba odavam tuleb, sest LSD on juba included. 540 hp-l testitud. Aga ikkagi, andke armu noh.

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: E Sept 21, 2015 1:37
Postitas iroman
Mind on väga väga huvitama hakanud, kuidas sellest kenast tonnise mootorist miskit 800+ hj välja võtta nii, et ka kestaks (pikemalt kui kvartali tiir).

Minu mootorist saaks lihtsalt 650 hp-d kätte. Suurem kõrvits (GT35BB) pluss softi ymbernokkimine. Edasi läheb jamaks. Mul on plokikaas porditud 600-ni, klapid 32-34mm, titaanvedrud ja siit tulebki piir. Ok, kaanetihend peab 1500hp-d :eureka: Veel suurem turbs tähendab juba mehaanilisi tõukureid, kuna võimsusekasv saavutatakse (lisaks suurele kõrvitsale) yheselt RPM redline'i olulise kergitamisega, lisaks ei jõua Trionic 5 sellistel pööretel piisavalt tehteid sooritada. Mootoriploki poolel ilmselt õlitus ja jahutus ei vea välja, väntvõll johhaidii jne. jms. ja ongi avakosmos käes.
Kui ma Tommy Carlssoni (Trollspeed Racing, Per Eklundi ma'kketousu SAABi looja) käest kysisin peale seda, kui kõik toimingud minu mootoriga olid sooritatud, kas P-A Johanssoni 9-3 TRX-i mootoriga (1000 hp) on minu omal mingisugunegi sarnasus (mul jätkus jultumust), ta ainult muigas kaastundlikult a-la unusta ära. Kindlasti on see kergelt liialdatud näide, aga...

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: E Sept 21, 2015 7:56
Postitas ivomets
Küsija suu pihta ei lööda ;)) Sul ikka sügeleb veel...

Saab 9000 Aero, 1995, Iroman

Postitatud: E Sept 21, 2015 14:50
Postitas iroman
Küsija suu pihta ei lööda ;)) Sul ikka sügeleb veel...

Miks ta ei sügele siis :red: sügeleb ikka.