2. leht 3-st

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: K Jaan 30, 2008 22:06
Postitas Cyber
Tonnisel ei ole vist õlitaseme andurit... rõhu omagi hakkab näitama alles siis kui hilja on.. meenutuseks Trionicu VT ja Saksa kiireteed..;)

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: K Jaan 30, 2008 22:12
Postitas iisak
Kui ma nüüd väga puusse ei pane siis esimese otsa tonnistel vist ikka oli tasemeandur. EDU-l oli vist isegi kiri "check oil level"

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: K Jaan 30, 2008 22:16
Postitas Nastix
Algselt postitas: iisak
Kui ma nüüd väga puusse ei pane siis esimese otsa tonnistel vist ikka oli tasemeandur. EDU-l oli vist isegi kiri "check oil level"


Minu '91 aasta tonnine isegi näitas kunagi sellist teadet korra.

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: K Jaan 30, 2008 22:36
Postitas S9K
Minu tonnisel olemas õli taseme andur.

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: N Jaan 31, 2008 9:18
Postitas D116
Algselt postitas: iisak
Kui ma nüüd väga puusse ei pane siis esimese otsa tonnistel vist ikka oli tasemeandur. EDU-l oli vist isegi kiri "check oil level"


On küll õlitaseme andur olemas, kui õliradikas leekis siis tuli hakkas põlema "check oil level". Ja see vist asub ees õlifiltri juures.

Pildil vasakul on jah starter. See siis on ikka õlirõhu andur?
Tavaliselt varuosa kataloogides 162kw 9000 ei ole ka, kas 147kw on sama?

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: N Jaan 31, 2008 9:32
Postitas Cyber
Ilmselt on sama. Mootori osas pole seal erilist vahet ju, teine soft ja teine turbo põhiliselt

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: N Jaan 31, 2008 9:40
Postitas saabu
tasemeandur kinnitub käigukasti külge,õlipunni lähedal,mustast plastmassist ja loomulikult pistikuga.

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: N Jaan 31, 2008 10:20
Postitas Viki
käigukasti???

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: N Jaan 31, 2008 10:53
Postitas saabu
Vabandust,harjunud klassikuga,millel ploki külge kinnitub käigukast alt .Tonnisel muidugi karteripõhi.

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: R Veebr 01, 2008 18:40
Postitas D116
Algselt postitas: Cyber
http://www.saab9000.com/procedures/fuel/iac.html
Algselt postitas: D116
Ei leia Aerol IAC klappi, kõik vaatasi üle. Kas see on üldse tal:wtf:


Tuleb välja, et ei ole mul IAC. Mis seda asendab?

Lisatud failid

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: L Veebr 09, 2008 1:37
Postitas Xanax

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: L Veebr 09, 2008 1:49
Postitas iisak
Algselt postitas: Xanax
Tere! Alesja tervitab sind töölt ja ütleb : Musik kak pozhivaesh? ;)

Selliste postituste jaoks on MSN:facts:

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: L Veebr 09, 2008 19:12
Postitas Jürgen
Madalduse oled paigaldanud või? Täna tundus auto suht madal igatahes.

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: P Veebr 10, 2008 9:35
Postitas D116
Algselt postitas: Jürgen
Madalduse oled paigaldanud või? Täna tundus auto suht madal igatahes.


Ei ole, 4 inimest + täis bagaaznik.
Kas sina olid Aleksandri tänaval?

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: P Veebr 10, 2008 13:30
Postitas Jürgen
Jah mina olin seal.

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: E Veebr 11, 2008 13:13
Postitas D116
IACi ma ei leidnud, selles kohas kus ta peaks olema, TB on puhastatud, voolikud ka kõik vahetatud, aga tühjakäigu pöörded kõikusid allapoole. Puhastasin baaki (+ uus filter loomulikult), vett oli ja peale seda tühjakäigu pöörded on stabiilsed ja võimsust ka tuli juurde:head:
Pilt baaki sisust

Lisatud failid

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: N Veebr 14, 2008 17:04
Postitas heiti
Jaa seda SAABi olen küll näinud hommikutti Ülenurmelt tulemas. Kena auto ja kena velg on all, aga mis rehv sul seal 18" on omale sai 17" alla ja 45 kõrgusega?

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: K Veebr 20, 2008 12:04
Postitas D116
Algselt postitas: heiti
Jaa seda SAABi olen küll näinud hommikutti Ülenurmelt tulemas. Kena auto ja kena velg on all, aga mis rehv sul seal 18" on omale sai 17" alla ja 45 kõrgusega?


Ees 235/40 18" taga 255/35 18"

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: K Veebr 20, 2008 23:45
Postitas fofa
Algselt postitas: D116
Algselt postitas: heiti
Jaa seda SAABi olen küll näinud hommikutti Ülenurmelt tulemas. Kena auto ja kena velg on all, aga mis rehv sul seal 18" on omale sai 17" alla ja 45 kõrgusega?


Ees 235/40 18" taga 255/35 18"


Mis offsetiga selline ulmelaius alla läheb?

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: N Veebr 21, 2008 1:05
Postitas S9K
Algselt postitas: D116
Algselt postitas: heiti
Jaa seda SAABi olen küll näinud hommikutti Ülenurmelt tulemas. Kena auto ja kena velg on all, aga mis rehv sul seal 18" on omale sai 17" alla ja 45 kõrgusega?


Ees 235/40 18" taga 255/35 18"


Tahan ka selliseid:thumb::notworthy:

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: P Veebr 24, 2008 13:34
Postitas D116
Algselt postitas: fofa
Algselt postitas: D116


Ees 235/40 18" taga 255/35 18"


Mis offsetiga selline ulmelaius alla läheb?

ET15

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: P Veebr 24, 2008 13:35
Postitas D116
Mõned pildid sisust.

Lisatud failid

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: P Veebr 24, 2008 13:40
Postitas D116
Tänu sõbrale, kes töötab plekkiga sai tehtud selline asi turbo rõhukellale + el. antenni lüliti

Lisatud failid

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: P Veebr 24, 2008 13:42
Postitas D116
korvid :thumb:

Lisatud failid

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: P Veebr 24, 2008 13:43
Postitas D116
Tagaistmed

Lisatud failid