3. leht 3-st

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: P Veebr 24, 2008 13:43
Postitas D116
.

Lisatud failid

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: N Mär 13, 2008 9:25
Postitas uhti
Eile Tõrvandis silmanurgast piilusin su Aerot.Velg on ikka väga ilus aga sõita nendega vist päris vabalt enam ei saa.Linna tänavatel tuleb parajat slaalomit teha:drive:

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: N Mär 13, 2008 9:32
Postitas D116
Algselt postitas: uhti
Eile Tõrvandis silmanurgast piilusin su Aerot.Velg on ikka väga ilus aga sõita nendega vist päris vabalt enam ei saa.Linna tänavatel tuleb parajat slaalomit teha:drive:


Täitsa norm nendega sõita, ega 15" ei ole parem. Slaalumit tuleb nagunii teha;)

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: N Mär 13, 2008 9:58
Postitas D116
Panin juba suvekomplekti 18" veljed alla, ja maantel sõtes tõsis kütusekulu ~1L 100km-ile endisest 7.0 8.0 peale.Linna sõiduga muutusi kütusekulus ei ole. Mis võib põhjustada seda? Kas laim rehv? Või hoopis see, et esi rattad tulevad esistagest natukene välja, ja suurema õhutakistuse tõttu teleb see 1L juurde.

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: N Mär 13, 2008 10:00
Postitas mm17
Kena masin jah, peaks vist enda oma ka sellise vastu välja vahetama:) istmed vaadates võib seal ikka päris mõnus olla istuda :)

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: N Mär 13, 2008 10:09
Postitas uhti
Algselt postitas: D116
Panin juba suvekomplekti 18" veljed alla, ja maantel sõtes tõsis kütusekulu ~1L 100km-ile endisest 7.0 8.0 peale.Linna sõiduga muutusi kütusekulus ei ole. Mis võib põhjustada seda? Kas laim rehv? Või hoopis see, et esi rattad tulevad esistagest natukene välja, ja suurema õhutakistuse tõttu teleb see 1L juurde.

No neid laiasid rattaid on ju palju raskem autol ringi veeretada kui kitsaid 15J talvekaid.Kuidas neil laiadel märjaga pidamine ka on?

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: N Mär 13, 2008 10:32
Postitas D116
Algselt postitas: uhti
Algselt postitas: D116
Panin juba suvekomplekti 18" veljed alla, ja maantel sõtes tõsis kütusekulu ~1L 100km-ile endisest 7.0 8.0 peale.Linna sõiduga muutusi kütusekulus ei ole. Mis võib põhjustada seda? Kas laim rehv? Või hoopis see, et esi rattad tulevad esistagest natukene välja, ja suurema õhutakistuse tõttu teleb see 1L juurde.

No neid laiasid rattaid on ju palju raskem autol ringi veeretada kui kitsaid 15J talvekaid.Kuidas neil laiadel märjaga pidamine ka on?


Sõltub ikka kui märg on, aga muidu ikka parem kui 15" või 16"
Teel seisab väga hästi, kurve võib läbida nii, et korvistmetes on mõnus pilodi tunne:thumb:
Pidurdamine ka suurepärane abs ei sekku, nii nagu oli tihti 195/65R15 rehviga. TCS 2 käiguga ikka vahepeal hakkab tööle, 1 käiguga ei piina autot:bs:

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: N Mär 13, 2008 22:22
Postitas olaviv
Algselt postitas: D116
Panin juba suvekomplekti 18" veljed alla, ja maantel sõtes tõsis kütusekulu ~1L 100km-ile endisest 7.0 8.0 peale.Linna sõiduga muutusi kütusekulus ei ole. Mis võib põhjustada seda? Kas laim rehv? Või hoopis see, et esi rattad tulevad esistagest natukene välja, ja suurema õhutakistuse tõttu teleb see 1L juurde.


variandid:
laiemal rehvil suurem veeretakistus
rehvi muster teine ja suurema veeretakistusega (võib aga ei pruugi)
rehvi läbimõõt suurem ja spido näitab läbitud vahemaad väiksemana, kui tegelik ning arvutus annab kulu suuremana, kui tegelik
rehvi suurem õhutakistus aga see vaevalt lisab rohkem kui 1-2%

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: R Mär 14, 2008 8:50
Postitas D116
veeremistakistus peaks madalprofiiliga rehvidel olema väiksem:freak:, ja 18" veereb palju paremini;)
Rehvid ka ei ole palju kõrgemad kui 195/65R15
Rehvid ka on tuntud firmade omad Continental ja Dunlop
Teen varsti ka pildi kuidas nad ees autol näevad, tuleb vist mingit stange tuuningut teha:eureka:

Lisatud failid

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: R Mär 14, 2008 8:52
Postitas D116
Veel pilt

Lisatud failid

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: L Mär 15, 2008 16:07
Postitas olaviv
Läbimõõt tundub pildi järgi õige vähe suurem, niiet seal suurt viga tulla ei saa nagu.
Veeretakistus sõltub mitmest asjaolust, profiil otseselt ei tohiks mõjutada, küll aga külgseina jäikus ning reeglina on madalamal profiilil jäigem sein. Aga mitte alati. Seega päris ühest järeldust ei saa teha. Muster tundub silma järgi väikese veeretakistusega olevat. Tõesti imelik, miks kulu suurenes nii palju...
Rehvirõhk ikka õige? Laial ja madala profiiliga rehvil vajalik märksa suurem rõhk.

Huvi pärast, mis mudel parempoolne rehv on?

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: L Mär 15, 2008 16:19
Postitas kaarel
See peaks olema Dunlop SP Sport 9000. Endalgi sellised. ;)
Algselt postitas: olaviv
Huvi pärast, mis mudel parempoolne rehv on?

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: L Mär 15, 2008 17:26
Postitas D116
Algselt postitas: olaviv

Rehvirõhk ikka õige? Laial ja madala profiiliga rehvil vajalik märksa suurem rõhk.


Rõhk 2,6

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: L Mär 15, 2008 18:08
Postitas ivomets
nii laiad rehvid ja nii kulund! see ei kõlba kyll kuhugi. esimese vihmaga lähed seenele- yle kraavi metsa!

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: P Mär 16, 2008 0:18
Postitas mm17
vihmaga läheb libedaks jah, omal kogemused olemas.

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: P Mär 16, 2008 8:50
Postitas D116
Algselt postitas: ivomets
nii laiad rehvid ja nii kulund! see ei kõlba kyll kuhugi. esimese vihmaga lähed seenele- yle kraavi metsa!


No nii kulunud nad veel ka ei ole, kuni kulumis jooneni on veel 2mm kindlasti olemas. Ja kui jälgida LE siis kuhugi sa teelt ei lenda, akvaplaneerimine algab ikka üle 100km/h kui sõidad sügavasse lompi. Meie teed on ka nii sittad, et kõik vesi kogub 2 ritta kus ma ei sõida, sest on auku ka veel täis - valin teist traektoori.

Kui pead kaelal ei ole siis tutikad rehvid ka ei aita:bs:

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: N Mär 27, 2008 9:27
Postitas D116
Nii nad tulevad esi stangest välja

Lisatud failid

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: T Apr 22, 2008 13:03
Postitas Jürgen
Mis su teise saabiga juhtus, kõndisin mööda kui nööri otsa panid.

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: T Mai 13, 2008 10:01
Postitas D116
Algselt postitas: Jürgen
Mis su teise saabiga juhtus, kõndisin mööda kui nööri otsa panid.


Sellega? http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3828
Aku :gun: muu kõik :thumb:
Aku elas natukene üle 2a , garantii lõppes ja eluiga ka. Tegu on Exide +30% akuga.
Mis firma akud elavad kauem:?
Kõik akud mis olid Bosch, Varta ja see viimane surnud Exide üle 3a kindlasti ei elanud:gun:
Aerol Bunner on ainul 1a vana, ei tea kuikauaks teda piisab.

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: P Dets 04, 2011 12:51
Postitas D116
Vau........ 3aastat juba midagi ei kirjutanud siia.
Auto ikka elus ja veelgi paremas seisundis, sest pidevalt sai midagi tehtud ja parandatud.
Kõik ka nüüd ei tule meelde mida sai vahetatud, aga rahaliselt kindlasti rohkem kui see auto maksis.
Pikka otsinguga leidsin eelmiselaastal Aero kasti mida lasin kohe ülevaadata ja vähegi kulunud osad vahetada. Siis ostsin 2.3T mootorid, mida võtsin tükkideks ja kõik kuluvad asjad äravahetasin, plokikaant andsin spetsidele, et edasi võiks pöördeid ka tõsta läksid Volvo klappivedrud kah. Sellel suurel tööl loomulikkult ka uus sidur läks peale LUKi karbis SACHi toodang. Sellel aastal tuli ikkagi jälle kasti mahavõtma kuna töösilinder jälle jamas, sain seda Soomest autopooest kohe kätte(Eestis ootaks seda vähemal 2-3 nädalat:wall: ) ScanTech-i toodang, ühelepoole ka kohe peasilinder kah uus. Sellel aastal said ka Koni amordid alla pandud, oh jama oli tagumistega nii stabilisaatori kui ka amordi puksis see polt oli nii kinni, nagu oleks keevitatud sinna. Vahetasin ka tagumised vedrud ära, läksid tugevdatud alla ja ikkagi võiks 0.5-1cm olla kõrgem see tagumine osa. http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=17227#pid194381
Kuna kiirendamine suht hea Aerol, aga pidurdamine nõrk, vahetsin ka esipidurikettad, nii kiidetud BlackDiamond-ite peal, pidurdavisel nüüh hea undamine on tänu nende soontele ja aukudele.
Et mitte oddata autos need 1-2minutit turbo jahutamist paigaldasin ka turbotimmeri, parklates paljud imestavak kuidas nii, et autost väljunud võtmed käes, signa aktiveeritud, aga mootor töötab:D
Vaadates teiste tonniste peale ja nende esitiivade peale, tegin sellel aastal kõikide tiivaäärte korrosiooni kaitset, et roostet ei leidu atupeal kusagil ja paar aastat ei peaks olema.
Lae polster kah vahetatud Carbon mustriga, ja kõik heledad salongi osad värvitud kah, ainult tagumistel rihmadel jäi plastmassi osa värvimatta. Sisust veel, monotoonsele spido- ja tahomeetri kellade ümbrusele läksid Speedparts-i kroomrõngad.

Ja loomulikkult kui mootor ja kast ok, ja jupid veel olemas, ajukirugide juures ka käidud:evil:

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: P Dets 04, 2011 13:05
Postitas D116
Lagi veel heledate plast osadega http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8372#pid101946

SAAB 9000 Aero, 1993, D116

Postitatud: E Dets 05, 2011 14:57
Postitas Loom
See on see tonnine, mida Tõrvandis käies ikka saab vesistava suuga vaadatud. Suvel selle veljega tegu ikka imeilusa ja maitseka Aeroga:head: