Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::

olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#51

E Nov 26, 2007 16:07

2.3 mootorid on vist kõik balansi võllidega. Mugavuse seisukohast toredad asjad, kui aga kiirendamise püssi tahad ehitada siis võib nende eemaldamisele mõelda küll.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#52

E Nov 26, 2007 16:35

Võlle ei saa eemaldada(kaob õlirõhk),samuti ketipingutit ,ega võllide hammakaid mitte.Muu võib ära koristada(bal.kett,juhthammakas,2 talda).Sellega kaasneb suurem vibra 1500-2500rpm. vahemikus.
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#53

T Nov 27, 2007 8:23

Eks võllid võib ju sisse jätta ja pimgutile õhukesest plekist tihendi vahele teha.Samas enne pole mõtet torkida kui kett häält hakkab tegema või midagi muud juhtub.
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#54

K Dets 05, 2007 12:56

Kas tonnise originaal keskmine sumpapütt on otse läbi või mingi muu ehitusega?Mõtlesin,et kui otse läbi,siis pole vist mõtet tervet väljalaset uut teha.Ma nii kui nii ei plaani mingeid hulle hj. numbreid esialgu välja ajama hakata;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#55

K Dets 05, 2007 19:06

Algselt postitas: uhti
Kas tonnise originaal keskmine sumpapütt on otse läbi või mingi muu ehitusega?Mõtlesin,et kui otse läbi,siis pole vist mõtet tervet väljalaset uut teha.Ma nii kui nii ei plaani mingeid hulle hj. numbreid esialgu välja ajama hakata;)

OEM ja Bosali omad,need kolmnurksed pütid ei ole otseresod.Mufflexi pütt on reso.
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#56

R Dets 07, 2007 8:31

Eks pean järgi vaatama,et mis seal all on.Ainult taga potiga hakkab vist liiga lärmama,Kadettil oli mul ka ainult üks resokas taga ja hääl polnud üldse väga jube aga mulle on mulje jäänud,et KKK K26 suutis nn plärina ka väga hästi ära hakkida.Ühegi turboga saabi häält pole kuulnud millel oleks ainult üks pütt taga.
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#57

K Dets 19, 2007 17:15

Tundub,et aasta alguses tuleb vist ikka kaanetihend ära vahetada.Mis tihendit siis vanemad olijad soovitavad?Salomes pidi tihend üldse vaid mngi 250.- maksma aga too ei kõlba küll arvatavasti kuhugi.Kas eelistada originaali või b- gruppi?Või on ka metall tihendeid sadaval?Ja kui on siis kust otsida ja palju umbes maksab?
Ausalt öeldes pole suutnud veel otsustada,kas hakkan teda kiiremaks ja natuke paremaks ehitama või läheb hoopis kevadel müüki;)
Üks on kindel,et mingit päris saasta tihendit ei taha ma sinna panna:drive:
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#58

K Dets 26, 2007 17:44

On siis kellelgi mingeid näpunäiteid nende tihendite kohta jagada:poke:
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#59

K Dets 26, 2007 23:09

Algselt postitas: uhti
On siis kellelgi mingeid näpunäiteid nende tihendite kohta jagada:poke:

Lõpuks ometi COMET asjaga maha saanud:gun:
http://www.abbottracing.com/product/9000%20Engine/Cometic%20Cylinder%20Head%20Gasket%20(SAAB%209000)/
Kogemus puudub,midrange power mootoril peaksid vastu pidama küll (kuni 400hp)
Trionicul jummala õigus balansvõllide osas.Muidugi kui karmiks kaalujälgimiseks läheb,on mõistlik kogu kupatus "käbini ema juurde" saata.
http://www.garaget.org/?car=223&image=45235
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#60

N Jaan 03, 2008 12:52

Kas keegi oskab kiirelt öelda,et kas see käigukasti poolses esimeses nurgas on plokikaane tihendil jahutuse või õli äravoolu kanal.
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#62

P Veebr 03, 2008 20:11

Täna võtsin lõpuks siis kaanetihendi vahetuse ette.Nüüdseks tihend vahetatud,enda valmistatud MBC vahele pistetud.Lisaks proovisin natuke sisselaske toru poleerida.Hakkas natuke rohkem läikima küll aga kui kunagi rohkem aega on siis proovib mingi masinaga poleerimist.
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/2008Veebr038.jpg[/IMG]
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#63

P Veebr 03, 2008 20:17

Kuhuni rõhk on viidud MBC-ga?
__In Boost We Trust__
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#64

P Veebr 03, 2008 20:43

Täna sõita ja seadistada jõudnud aga plaan on ikka nii kõrgele kui aju lubab ;)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#65

P Veebr 03, 2008 21:03

Algselt postitas: uhti
Lisaks proovisin natuke sisselaske toru poleerida.Hakkas natuke rohkem läikima küll aga kui kunagi rohkem aega on siis proovib mingi masinaga poleerimist.

Kas poleerimisel on eriline point? Alumiinium kipub väga kiiresti oksüdeeruma.
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#66

E Veebr 04, 2008 12:25

Ei oksudeeru ta nüüd nii kiiresti midagi.
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#67

E Veebr 04, 2008 20:37

Nüüdseks siis MBC välja regullitud.Natuke ikka liigub küll aga väheks jääb alati:)Enne testsõite panin veel uue kütuse ja õhufiltri,et asi ikka õige oleks.
Siiski on peas hakkand mõlkuma plaan,et peale väikseid värviparandusi panen auto ehk müüki.
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#68

N Veebr 14, 2008 16:59

Täna asendasin KATi resokaga.Hääled läksid ehk natuke mehisemaks aga õnneks hästi vähe.Turbo tuleb nüüd varem järgi küll aga õiget tunnet veel ei saand,sest maru libe on.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#69

N Veebr 14, 2008 17:54

Kui ma 9-3l kati resoga asendasin juhtus nii, et teise käiguga sain ratta burnouti. Proovi, proovi, küll ta tuleb;)
Sent from my Monte Carlo using B236
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#70

R Veebr 15, 2008 19:39

[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/2008Veebruar547.jpg[/IMG]
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#71

E Veebr 18, 2008 15:08

Algselt postitas: uhti
Siiski on peas hakkand mõlkuma plaan,et peale väikseid värviparandusi panen auto ehk müüki.


Sul ju auto24 kuulutus ammu üleval http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/515/auto_php-id=432515-www_auto24_ee.html

Kuhuni rõhku sai tõsta?
__In Boost We Trust__
Jürgen

#72

E Veebr 18, 2008 15:35

D116 see natukene teine auto ;)
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#73

E Veebr 18, 2008 16:34

Algselt postitas: Jürgen
D116 see natukene teine auto ;)


Väga sarnased :red:
__In Boost We Trust__
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#74

E Veebr 18, 2008 17:07

Uhtil valge, müügis hõbedane.
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#75

E Veebr 18, 2008 23:29

Algselt postitas: D116
Algselt postitas: Jürgen
D116 see natukene teine auto ;)


Väga sarnased :red:


See hall, mis müügis ei ole enam müügis, sest ma ostsin ta ära. :head: Aga müüja pole juba 2 nädalat kuulutust maha võtnud. Aero ikka sakutab täitsa teistmoodi kui Garretti turboga pill. Kuiva asfaldi peal tõmbab 2. käiguga u 80 peal rattad ringi (veojõukontrolli pole) :gun: . Ja sutsub käiguvahetuse ajal (lisaks õhu imemise kohinale kiirenduse ajal :D) nagu mingi Impereza Turbo. uuh... :love:
A selle kirjelduse tarvis pean ilmselt uue teema tegema kui pildistatud saan.
Nimevahetus vl -> Veiko
Vasta