Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Võlle ei saa eemaldada(kaob õlirõhk),samuti ketipingutit ,ega võllide hammakaid mitte.Muu võib ära koristada(bal.kett,juhthammakas,2 talda).Sellega kaasneb suurem vibra 1500-2500rpm. vahemikus.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas tonnise originaal keskmine sumpapütt on otse läbi või mingi muu ehitusega?Mõtlesin,et kui otse läbi,siis pole vist mõtet tervet väljalaset uut teha.Ma nii kui nii ei plaani mingeid hulle hj. numbreid esialgu välja ajama hakata;)
Algselt postitas: uhti
Kas tonnise originaal keskmine sumpapütt on otse läbi või mingi muu ehitusega?Mõtlesin,et kui otse läbi,siis pole vist mõtet tervet väljalaset uut teha.Ma nii kui nii ei plaani mingeid hulle hj. numbreid esialgu välja ajama hakata;)
OEM ja Bosali omad,need kolmnurksed pütid ei ole otseresod.Mufflexi pütt on reso.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Eks pean järgi vaatama,et mis seal all on.Ainult taga potiga hakkab vist liiga lärmama,Kadettil oli mul ka ainult üks resokas taga ja hääl polnud üldse väga jube aga mulle on mulje jäänud,et KKK K26 suutis nn plärina ka väga hästi ära hakkida.Ühegi turboga saabi häält pole kuulnud millel oleks ainult üks pütt taga.
Tundub,et aasta alguses tuleb vist ikka kaanetihend ära vahetada.Mis tihendit siis vanemad olijad soovitavad?Salomes pidi tihend üldse vaid mngi 250.- maksma aga too ei kõlba küll arvatavasti kuhugi.Kas eelistada originaali või b- gruppi?Või on ka metall tihendeid sadaval?Ja kui on siis kust otsida ja palju umbes maksab?
Ausalt öeldes pole suutnud veel otsustada,kas hakkan teda kiiremaks ja natuke paremaks ehitama või läheb hoopis kevadel müüki;)
Üks on kindel,et mingit päris saasta tihendit ei taha ma sinna panna:drive:
Ausalt öeldes pole suutnud veel otsustada,kas hakkan teda kiiremaks ja natuke paremaks ehitama või läheb hoopis kevadel müüki;)
Üks on kindel,et mingit päris saasta tihendit ei taha ma sinna panna:drive:
Algselt postitas: uhti
On siis kellelgi mingeid näpunäiteid nende tihendite kohta jagada:poke:
Lõpuks ometi COMET asjaga maha saanud:gun:
http://www.abbottracing.com/product/9000%20Engine/Cometic%20Cylinder%20Head%20Gasket%20(SAAB%209000)/
Kogemus puudub,midrange power mootoril peaksid vastu pidama küll (kuni 400hp)
Trionicul jummala õigus balansvõllide osas.Muidugi kui karmiks kaalujälgimiseks läheb,on mõistlik kogu kupatus "käbini ema juurde" saata.
http://www.garaget.org/?car=223&image=45235
Õli.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Täna võtsin lõpuks siis kaanetihendi vahetuse ette.Nüüdseks tihend vahetatud,enda valmistatud MBC vahele pistetud.Lisaks proovisin natuke sisselaske toru poleerida.Hakkas natuke rohkem läikima küll aga kui kunagi rohkem aega on siis proovib mingi masinaga poleerimist.
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/2008Veebr038.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/2008Veebr038.jpg[/IMG]
Algselt postitas: uhti
Lisaks proovisin natuke sisselaske toru poleerida.Hakkas natuke rohkem läikima küll aga kui kunagi rohkem aega on siis proovib mingi masinaga poleerimist.
Kas poleerimisel on eriline point? Alumiinium kipub väga kiiresti oksüdeeruma.
Nüüdseks siis MBC välja regullitud.Natuke ikka liigub küll aga väheks jääb alati:)Enne testsõite panin veel uue kütuse ja õhufiltri,et asi ikka õige oleks.
Siiski on peas hakkand mõlkuma plaan,et peale väikseid värviparandusi panen auto ehk müüki.
Siiski on peas hakkand mõlkuma plaan,et peale väikseid värviparandusi panen auto ehk müüki.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: uhti
Siiski on peas hakkand mõlkuma plaan,et peale väikseid värviparandusi panen auto ehk müüki.
Sul ju auto24 kuulutus ammu üleval http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/515/auto_php-id=432515-www_auto24_ee.html
Kuhuni rõhku sai tõsta?
__In Boost We Trust__
Algselt postitas: D116
Algselt postitas: Jürgen
D116 see natukene teine auto
Väga sarnased :red:
See hall, mis müügis ei ole enam müügis, sest ma ostsin ta ära. :head: Aga müüja pole juba 2 nädalat kuulutust maha võtnud. Aero ikka sakutab täitsa teistmoodi kui Garretti turboga pill. Kuiva asfaldi peal tõmbab 2. käiguga u 80 peal rattad ringi (veojõukontrolli pole) :gun: . Ja sutsub käiguvahetuse ajal (lisaks õhu imemise kohinale kiirenduse ajal :D) nagu mingi Impereza Turbo. uuh... :love:
A selle kirjelduse tarvis pean ilmselt uue teema tegema kui pildistatud saan.
Nimevahetus vl -> Veiko