Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Auto toodud Šveitsist paar nädalat tagasi.
Algselt ostsin ta müügiks aga nüüd kui esimesed ringid tehtud siis hakkas teine päris meeldima.
Auto aastast 93.
Värvus on valge
Mootor 2,3 turbo 165kw
YS3CD65R6R1002606
Autol on peal pea kõik lisad mida sellele autole pakuti.
Hetkel on talle tehtud kõigi õlide ja vedelike vahetus,sidurivahetus koos hooratta lihvimisega,Õhufiltrikorpuselt eemaldatud peenike pudelikael jne.
Plaanidest ehk uus väljalase,BOV,MBC,toonklaas,värviparandused ja kevadeks tiba suurem velg jne.
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab052.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab054.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab053.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab050.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab058.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab059.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab037.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab041.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab044.jpg[/IMG]
Algselt ostsin ta müügiks aga nüüd kui esimesed ringid tehtud siis hakkas teine päris meeldima.
Auto aastast 93.
Värvus on valge
Mootor 2,3 turbo 165kw
YS3CD65R6R1002606
Autol on peal pea kõik lisad mida sellele autole pakuti.
Hetkel on talle tehtud kõigi õlide ja vedelike vahetus,sidurivahetus koos hooratta lihvimisega,Õhufiltrikorpuselt eemaldatud peenike pudelikael jne.
Plaanidest ehk uus väljalase,BOV,MBC,toonklaas,värviparandused ja kevadeks tiba suurem velg jne.
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab052.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab054.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab053.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab050.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab058.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab059.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab037.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab041.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab044.jpg[/IMG]
Algselt postitas: kaarel
Nakkus on vist korralik. Ja teiste foorumlaste jaoks hea koht Tartust Põlva poole sõites pead kahekorra keerata, möödudes Valgete Saabide Hoovist.
Nakkus on mind tabanud jah ja paistab,et tagasiteed enam pole.
No ega hetkel üle ühe valge saabi hoovis pole kuid mine sa tea.
Sellele autole sobib minuarust see valge väga hästi.Kui toonklaas pandud,uksepostid mustaks värvitud peaks suht hea saama.Liisturingi värvi saatust pole veel otsustand.
Esimene tõsiselt ilus valge auto, mida ma näinud olen (kui üks Lambo roadster välja arvata). Mis puudutab toonklaasi, siis ära seda masinat jumala pärast tavaliseks "akvaariumiks" tee, ehk tagaustele tume ja ette mitte midagi, see hävitab selle ilusa välimuse. Pealegi on Aero sisu piisavalt kena et seda täies hiilguses näidata! Ühtlane tooniring oleks omal kohal, arvestades et tehaseklaas on vist üsna hele? Valged suunad ja superaero velg tooks täiuslikkuse :)
Tänud-tänud ja eks ma üritan teda tasapisi ehitama hakata jah.Velje osas ei oska hetkel küll miskit öelda aga mingit üüratut tõllaratast ei taha aga mingi laiema randiga velg oleks päris sex.
Esimese asjana vaja arvele võtta ja TÜV teha.Kuulsin kuskilt,et tonnistel pidi suht tavaline asi olema ,et air bag-i tuli vilgub.Ega seda vist käepäraste vahenditega ära kustutada ei saa?
(Välja arvatud pirni eemaldamine;) )
Esimese asjana vaja arvele võtta ja TÜV teha.Kuulsin kuskilt,et tonnistel pidi suht tavaline asi olema ,et air bag-i tuli vilgub.Ega seda vist käepäraste vahenditega ära kustutada ei saa?
(Välja arvatud pirni eemaldamine;) )
Algselt postitas: uhti
Kuulsin kuskilt,et tonnistel pidi suht tavaline asi olema ,et air bag-i tuli vilgub.Ega seda vist käepäraste vahenditega ära kustutada ei saa?
(Välja arvatud pirni eemaldamine;) )
Hmm huvitav ma ei ole nagu kuulnud sellest midagi :wtf:
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: roomlane
Niipalju ehk, et kui airbagi kaitse välja võtta, süüde sisse keerata, siis salvestatakse veakood mällu. Ainult tech2 abiks. Süsteem võib füüsiliselt korras olla muidu... Noh, ei tea, kas see tonnise puhul just nii on, aga GM Saabidel küll.
Minu tonnisel ka vilgub ja siis jääb põlema, viga pidi mingis plaadis olema mis on airbagi all!
Tundub,et esimese asjana tuleb BOV külge panna kuna mu arust originaal by-bass lekib.
Loodame,et auto hakkab kunagi ikka sama hästi edasi liikuma ja ka sama ilusat häält tegema kui mu KADETT 1,4 -bar-iga oli:headbang:
http://www.gsi.ee/foorum/viewtopic.php?t=1146
Praegu kuidagi lahja ikka;)
Loodame,et auto hakkab kunagi ikka sama hästi edasi liikuma ja ka sama ilusat häält tegema kui mu KADETT 1,4 -bar-iga oli:headbang:
http://www.gsi.ee/foorum/viewtopic.php?t=1146
Praegu kuidagi lahja ikka;)
Täna sai lõuna ajal autole veel natuke hooldust tehtud.Määrisin hinged,lukud ja tihendid.Panin mootorisse X1-Ri .Kuna klaasipesu paagis oli mingi jama siis sai toogi korraliku vedelikuga asendatud.
Lisaks paigaldasin uue BOV-i ,mis häälitseb suht hästi.
Lisaks paigaldasin uue BOV-i ,mis häälitseb suht hästi.
Ma millegipärast enam ei viitsi nende koonustega jamada aga mine sa tea.Kui bypass panna siis arvatavasti FORGE oma kuna muud jama pole vist mõtet toppida.Ennem ikka vaja tehniline pool korda teha ja siis alles rõhku keerama ja muid selliseid vidinaid toppima.Tundub,et talveks pole niikui nii rõhku juurde vaja:head:
Selleks,et tulevikus otsida võimalikke tekkivaid lekkekohti,lisatakse külmaagendile spetsiaalset värvainet.Õli pannakse loomulikult ka kompressorisse. Ultravioletvalguses hakkab lekkekoht helendama.
Said nüüd pihta,et mis ja milleks?
Said nüüd pihta,et mis ja milleks?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Selleks,et tulevikus otsida võimalikke tekkivaid lekkekohti,lisatakse külmaagendile spetsiaalset värvainet.Õli pannakse loomulikult ka kompressorisse. Ultravioletvalguses hakkab lekkekoht helendama.
Said nüüd pihta,et mis ja milleks?
Ah et kondi külma-ainele, selge pilt. :notworthy: Ma millegipärast mõtlesin, et mootoriõlile :D