Saab 9000CSE 2.0t Anniversary (fofa endine auto)

fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#1

N Veebr 26, 2004 17:25

Kirjutan siis paari sõnaga oma plekist pruudist:

Autoks siis 9000CSE 2.0t Anniversary, esmaregistreeritud Saksamaal 10/98.

Ostetud Saabiantilt 2002a. lõpus, hetkeks läbisõit 130 000km.

Masinal täislisad välja arvatud el. esiistmed, kaasa arvatud imekena Anniversary mudeli lennukipiltidega nahksisu.

Üht-teist on aja jooksul veelgi masinale külge riputatud:

*) Alessio Spyder 16/7,5 veljed
*) Toonklaasiring ette välja
*) Head Unit Alpine CDA7994R
*) Võimendid Alpine MRV757 ja MRV407
*) Esikõlarid Dynaudio System 360
*) Subwoofer Dynaudio MW190
*) Kondensaator Alfatec 1F
*) Distantskäivitus
*) Xenon lähituled
*) Ka vargapoistele on mõni üllatus varuks

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

>>> Lisaks mõned pildid helitehnka paigaldamisest
hoclines
Postitusi: 202
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:48
Asukoht:
Auto:

#2

E Mär 15, 2004 8:44

Äkki jagas kogemust ka lähitulede vahetamisest. Auto Bild vist kirjutas et 9.3-l on Xenon tuled lisavarustuses. Kas 9000 tuledevahetamist ARK aktsepteerib?
Paha ei teeks neid muidugi ka pildilt näha...
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#3

E Mär 15, 2004 10:45

Xenon on Saabidele saadaval alates 9-5 viimasest facelifist ja 9-3SS'ist.

Enda tuled said vahetatud lihtsalt sellepärast, et tahtnud autot mingite lisatuledega risustada aga valgust oli juurde vaja.

Vahtus ei ole iseenesest keeruline, kõige raskem osa on ehk ballastide kinnitamine kere külge. Komplekt, mida mina kasutasin sobib ilma probleemite H1 tule pessa.

ARK vahetust nähtavasti ei aksepteeri, samas ei ole probleem ülevaatuse ajaks ka H1 pessa tagasi toppida.

Üritan mõne aja pärast masinast ka korralikumaid pilte teha, eks siis pildistan mõned tuledest kah.
hoclines
Postitusi: 202
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:48
Asukoht:
Auto:

#4

E Mär 15, 2004 10:47

Peale väikest tuuseldamist sain asjast juba ise aimu juurde. Arvasin et vahetada tuleb ka reflektorid aga paistab et selleks pole vajadust(?).
Hea infi sain aadressilt http://www.trade-est.ee/info.htm
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#5

E Mär 15, 2004 11:02

Ei, nüüd läksid natuke rappa. Selle lingi all müüakse mingisuguseid imelikku värve pirne, mis on päris Xenonist kaugel.

Komplekt ise on hoopis midagi sellist
http://shop.store.yahoo.com/dpstore/dp-nv19080.html

Reflektorite vahetus ei ole vajalik.
hoclines
Postitusi: 202
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:48
Asukoht:
Auto:

#6

E Mär 15, 2004 12:44

Jahah - asi hakkab normaaltoone võtma. Piilusin ka bemari ja mersu meeste jutuajamisi foorumites samal teemal ja rahanumbrid käisid seal kuskil 7 kilo ringis. See link mille mina leidsin pakkus oma kaupa ju sellega võrreldes nii loll -odavalt et asi tunduski kahtlane
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#7

E Mär 15, 2004 14:10

7K on jah rohkem sinnapoole. Õnneks on ka Xenonitega nagu iga teise uue tehnoloogiaga - mida rohkem kasutatakse, seda odavamaks muutuvad tootmiskulud ja rohkem kukub hind.
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#8

E Mär 15, 2004 19:58

bemmi klubis pani ka üks vend oma 750-le xenonid (lähi ja kaugtuli), ning hind olevat jäänud alla 11K!!!
Kasutaja avatar
Marquis
Postitusi: 50
Liitunud: R Mär 12, 2004 20:50
Asukoht:
Auto:

#9

N Mär 18, 2004 20:16

Tore pill sul!

Räägi nendest esikõlaritest, kas ehitasid esiustesse mingi custom kõlarikoha või läksid kõlarid sinna kus tehases ette nähtud?
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#10

R Mär 19, 2004 11:28

Esikõlaritele sai siis leiutatud kõvenevast vahust vorm, mis kattis ära esiuste tasku koha (see plastmassist tasku rändas minema). Enam vähem sai see silma järgi sobivasse kujju, siis väike lihv, õhuke poroloon ja nahk peale. tulemus jäi väga hea. Positiivne on ka see, et kui millalgi masina maha müün saab plasttasku samadesse aukudesse ilusti tagasi sobitada, niiet välimus jääb endiseks.

Mõned pildid sellest ehitusest leiad http://www.serwend.ee/helitehnika_tehtud.php?d=heli/Saab%209000

Täna õhtul saan masina suuremat kevadpuhastusest kätte, siis tuleb ka hunnik paremaid pilte.
Kasutaja avatar
Marquis
Postitusi: 50
Liitunud: R Mär 12, 2004 20:50
Asukoht:
Auto:

#11

R Mär 19, 2004 19:17

Serwendi vennad on miskipärast otsustanud valmis uksest pilti MITTE teha..

Ise siiski nende panipaikade loobumisega nõus poleks, olen näinud lahendust kus panipaik lihtsalt kõlarivõrra lühemaks on tehtud :)

On siis saund parem ka kui, esiustes korralikult (võimendatud)kõlarid?
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#12

L Mär 20, 2004 10:34

Valmis ustest katsun juba täna õhtul paar korralikku pilti saada.

See panipaikade kõlaripesa võrra lühemaks tegemine pole siiski eriti hea, eelmisel Saabil sai nii tehtud aga tulemus jäi üsna robustne ja ka sound halvem. Praegune mägnib väga hästi ja näeb lisak absoluutselt loomulik välja. Panipaikade puudust ise ei tunne, ei salli mingit kolisevat jama küljetaskutes niiehknii.

Sound on väga palju parem, muidu poleks viitsinud juba teise auto puhul sellist aega ja $$$ kulutada.
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#13

E Mär 29, 2004 14:48

Lisasin mõned uued pildid
Kasutaja avatar
Marquis
Postitusi: 50
Liitunud: R Mär 12, 2004 20:50
Asukoht:
Auto:

#14

L Apr 10, 2004 19:10

Tõesti kena! ...ja vaeva oled ka tublisti näinud. Kas Xenontuled maanteel kaugemale ka näitavad või on tegu pigem iluasjaga?

Aga külgedel oled unustanud kollased suunad valgete vastu vahetada ;)
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#15

P Apr 11, 2004 19:14

Hmm, mulle pole isegi kunagi pähe torganud et need va suunatuled mingit muud värvi võiks olla kui kollased. Ühesõnaga asjalik tähelepanek, arvestame sellega :D

Xenon lahendus on valgustugevuselt vana Philips Vision Plusiga (mis oli iseenesest väga hea pirn) ikka täiesti öö ja päev. Oluliselt kaugemale ta ei näita (eks reflektor ju sama), aga see-eest on sama ala valgustatud nagu ballisaal. Kunagi kui rahaga midagi targemat teha pole võiks ideeliselt ka kaugtuled välja vahetada, aga üldiselt kipub viimasel ajal kaugtulesid üldse unustama kuna lähitulede valgusvihust normaalse kiirusega maanteel liikumisesks täiesti piisab.
lkraav
Postitusi: 47
Liitunud: R Apr 23, 2004 18:32
Asukoht:
Auto:

#16

R Apr 23, 2004 18:36

Väga hästi tehtud paneelid, mis vahuga tegu on? Ilmad lähevad soojaks, peaks ka vist jälle heli uuendama..
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#17

K Juun 09, 2004 12:32

Sai lõpuks ette võetud käik Trionicu juurde, lisaks mõnede vigade fiximisele (ja ka uute avastamisele) on nüüd armatuuris juures turborõhu osuti ja ka minek veidi reipam kui LPT'l sünni poolest olema peaks:cool: Suured tänud Trionicule!

Peatselt valmimas ka uued uksepaneelid, korralikumad kui eelmised, millest varsti ka pilte tulemas
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#18

K Juun 09, 2004 14:11

Mida täpsemalt apgreidisid?
Uus aju?
MBC?
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#19

K Juun 09, 2004 15:56

Teemaks oli "Basic boost pressure adjustment"

Täpsemalt teab Trionic rääkida. Aju ei vahetanud, niipalju kui ma aru saan annab rõhku päris korralikult tõsta ennam kui aju käe ette paneb. Hetkel jäi asi veel pooleli - kuna peale igat regulli vaja rõhku mõõta ja ennem kui edasi kruttida saab peab masin maha jahtuma. Kuna aeg oli piiratud siis jätkame seda meeldivat tegevust loodetavasti lähiajal. Aga põhimõtteliselt sujusid möödasõidud tagasiteel Tartusse juba praegugi hoopis teises tempos :) Lisaks siis paigutas Trionic kelladeblokki ühe vana FPT dashboardist pärit manoka ja vedas vajalikud voolikud.
andu
Postitusi: 10
Liitunud: K Apr 28, 2004 8:22
Asukoht:
Auto:

#20

K Juun 09, 2004 16:53

oo jee milline ilus elukas:)Mul jookseb suu vett.Krdi hästi on projekt õnnestunud.Olgu kiidetud saabi fanaatikud,kes suudavad heast veel parema teha!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#21

N Juun 10, 2004 8:10

Kui keegi kunagi sellist asja üritama hakkab(manoka installimist),siis
uuematele aastakäikudele ei sobi 84-92.a. kellad,kuigi visuaalselt on nad
sarnased.Bensu-temp-turbo kellade kinnitused ja ka nende tagune
trükkplaat on erinevad,samuti bensu lõppemise signaallamp asub 93-98
besukellas,vanadel eraldi pirn teiste signaallambikeste kõrval.
Samuti on vahe Yazaki ja Luxori kelladel.Samuti on vaja kõik ülenäpitud
kellad uuesti kalibreerida,mis mul ajapuududel tegemata jäi.
indrek
Postitusi: 183
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#22

N Juun 10, 2004 11:55

Mul selline rumal küsimus - 9000 veljed peaks olema poltidega 4x100,
aga sul pildi pealt paistab 93-95 velg all
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#23

N Juun 10, 2004 12:31

nn. virtuaaltuuning. võrdle ülevalt teist ja kõige alumist pilti.
samuti on kõige alumisel pildil kuigivõrd näha velgede peegeldust märjalt asfaldilt. Peegeldus ei passi hästi kokku all olevate velgedega.

Aga muidugi väga profilt tehtud ;)
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#24

N Juun 10, 2004 15:12

See on virtuaaltuuning muidugi. Lihtsalt idee saamiseks oli sel hetkel suvine jooks natuke lihtsam arvutis külge panna kui garaažis tungrauaga jebida :)

Aga asjalikuma poole pealt - näiteks Speedpartsist saab endale muidu täitsa tellida 8mm spacereid mis 4x108'sast 5x110 teevad, mingi 495SEK/paar.

Pilt
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#25

T Okt 26, 2004 10:33

Selle Saabi omanikuks on nüüdsest teine inimene.

Aga kuna vähemalt kanname uue omanikuga sama perekonnanime siis jääb auto õnneks edasi enda silma alla.

Fofa@ nüüd siis ametlikult ilma Saabita saabifänn, aga loodetavati hiljemalt suveks mõne kena Classic 900 turbo roolis
Vasta