Saab 9000CSE 2.0t Anniversary (fofa endine auto)
Kirjutan siis paari sõnaga oma plekist pruudist:
Autoks siis 9000CSE 2.0t Anniversary, esmaregistreeritud Saksamaal 10/98.
Ostetud Saabiantilt 2002a. lõpus, hetkeks läbisõit 130 000km.
Masinal täislisad välja arvatud el. esiistmed, kaasa arvatud imekena Anniversary mudeli lennukipiltidega nahksisu.
Üht-teist on aja jooksul veelgi masinale külge riputatud:
*) Alessio Spyder 16/7,5 veljed
*) Toonklaasiring ette välja
*) Head Unit Alpine CDA7994R
*) Võimendid Alpine MRV757 ja MRV407
*) Esikõlarid Dynaudio System 360
*) Subwoofer Dynaudio MW190
*) Kondensaator Alfatec 1F
*) Distantskäivitus
*) Xenon lähituled
*) Ka vargapoistele on mõni üllatus varuks
>>> Lisaks mõned pildid helitehnka paigaldamisest
Autoks siis 9000CSE 2.0t Anniversary, esmaregistreeritud Saksamaal 10/98.
Ostetud Saabiantilt 2002a. lõpus, hetkeks läbisõit 130 000km.
Masinal täislisad välja arvatud el. esiistmed, kaasa arvatud imekena Anniversary mudeli lennukipiltidega nahksisu.
Üht-teist on aja jooksul veelgi masinale külge riputatud:
*) Alessio Spyder 16/7,5 veljed
*) Toonklaasiring ette välja
*) Head Unit Alpine CDA7994R
*) Võimendid Alpine MRV757 ja MRV407
*) Esikõlarid Dynaudio System 360
*) Subwoofer Dynaudio MW190
*) Kondensaator Alfatec 1F
*) Distantskäivitus
*) Xenon lähituled
*) Ka vargapoistele on mõni üllatus varuks
>>> Lisaks mõned pildid helitehnka paigaldamisest
Xenon on Saabidele saadaval alates 9-5 viimasest facelifist ja 9-3SS'ist.
Enda tuled said vahetatud lihtsalt sellepärast, et tahtnud autot mingite lisatuledega risustada aga valgust oli juurde vaja.
Vahtus ei ole iseenesest keeruline, kõige raskem osa on ehk ballastide kinnitamine kere külge. Komplekt, mida mina kasutasin sobib ilma probleemite H1 tule pessa.
ARK vahetust nähtavasti ei aksepteeri, samas ei ole probleem ülevaatuse ajaks ka H1 pessa tagasi toppida.
Üritan mõne aja pärast masinast ka korralikumaid pilte teha, eks siis pildistan mõned tuledest kah.
Enda tuled said vahetatud lihtsalt sellepärast, et tahtnud autot mingite lisatuledega risustada aga valgust oli juurde vaja.
Vahtus ei ole iseenesest keeruline, kõige raskem osa on ehk ballastide kinnitamine kere külge. Komplekt, mida mina kasutasin sobib ilma probleemite H1 tule pessa.
ARK vahetust nähtavasti ei aksepteeri, samas ei ole probleem ülevaatuse ajaks ka H1 pessa tagasi toppida.
Üritan mõne aja pärast masinast ka korralikumaid pilte teha, eks siis pildistan mõned tuledest kah.
Ei, nüüd läksid natuke rappa. Selle lingi all müüakse mingisuguseid imelikku värve pirne, mis on päris Xenonist kaugel.
Komplekt ise on hoopis midagi sellist
http://shop.store.yahoo.com/dpstore/dp-nv19080.html
Reflektorite vahetus ei ole vajalik.
Komplekt ise on hoopis midagi sellist
http://shop.store.yahoo.com/dpstore/dp-nv19080.html
Reflektorite vahetus ei ole vajalik.
Jahah - asi hakkab normaaltoone võtma. Piilusin ka bemari ja mersu meeste jutuajamisi foorumites samal teemal ja rahanumbrid käisid seal kuskil 7 kilo ringis. See link mille mina leidsin pakkus oma kaupa ju sellega võrreldes nii loll -odavalt et asi tunduski kahtlane
Esikõlaritele sai siis leiutatud kõvenevast vahust vorm, mis kattis ära esiuste tasku koha (see plastmassist tasku rändas minema). Enam vähem sai see silma järgi sobivasse kujju, siis väike lihv, õhuke poroloon ja nahk peale. tulemus jäi väga hea. Positiivne on ka see, et kui millalgi masina maha müün saab plasttasku samadesse aukudesse ilusti tagasi sobitada, niiet välimus jääb endiseks.
Mõned pildid sellest ehitusest leiad http://www.serwend.ee/helitehnika_tehtud.php?d=heli/Saab%209000
Täna õhtul saan masina suuremat kevadpuhastusest kätte, siis tuleb ka hunnik paremaid pilte.
Mõned pildid sellest ehitusest leiad http://www.serwend.ee/helitehnika_tehtud.php?d=heli/Saab%209000
Täna õhtul saan masina suuremat kevadpuhastusest kätte, siis tuleb ka hunnik paremaid pilte.
Serwendi vennad on miskipärast otsustanud valmis uksest pilti MITTE teha..
Ise siiski nende panipaikade loobumisega nõus poleks, olen näinud lahendust kus panipaik lihtsalt kõlarivõrra lühemaks on tehtud :)
On siis saund parem ka kui, esiustes korralikult (võimendatud)kõlarid?
Ise siiski nende panipaikade loobumisega nõus poleks, olen näinud lahendust kus panipaik lihtsalt kõlarivõrra lühemaks on tehtud :)
On siis saund parem ka kui, esiustes korralikult (võimendatud)kõlarid?
Valmis ustest katsun juba täna õhtul paar korralikku pilti saada.
See panipaikade kõlaripesa võrra lühemaks tegemine pole siiski eriti hea, eelmisel Saabil sai nii tehtud aga tulemus jäi üsna robustne ja ka sound halvem. Praegune mägnib väga hästi ja näeb lisak absoluutselt loomulik välja. Panipaikade puudust ise ei tunne, ei salli mingit kolisevat jama küljetaskutes niiehknii.
Sound on väga palju parem, muidu poleks viitsinud juba teise auto puhul sellist aega ja $$$ kulutada.
See panipaikade kõlaripesa võrra lühemaks tegemine pole siiski eriti hea, eelmisel Saabil sai nii tehtud aga tulemus jäi üsna robustne ja ka sound halvem. Praegune mägnib väga hästi ja näeb lisak absoluutselt loomulik välja. Panipaikade puudust ise ei tunne, ei salli mingit kolisevat jama küljetaskutes niiehknii.
Sound on väga palju parem, muidu poleks viitsinud juba teise auto puhul sellist aega ja $$$ kulutada.
Hmm, mulle pole isegi kunagi pähe torganud et need va suunatuled mingit muud värvi võiks olla kui kollased. Ühesõnaga asjalik tähelepanek, arvestame sellega :D
Xenon lahendus on valgustugevuselt vana Philips Vision Plusiga (mis oli iseenesest väga hea pirn) ikka täiesti öö ja päev. Oluliselt kaugemale ta ei näita (eks reflektor ju sama), aga see-eest on sama ala valgustatud nagu ballisaal. Kunagi kui rahaga midagi targemat teha pole võiks ideeliselt ka kaugtuled välja vahetada, aga üldiselt kipub viimasel ajal kaugtulesid üldse unustama kuna lähitulede valgusvihust normaalse kiirusega maanteel liikumisesks täiesti piisab.
Xenon lahendus on valgustugevuselt vana Philips Vision Plusiga (mis oli iseenesest väga hea pirn) ikka täiesti öö ja päev. Oluliselt kaugemale ta ei näita (eks reflektor ju sama), aga see-eest on sama ala valgustatud nagu ballisaal. Kunagi kui rahaga midagi targemat teha pole võiks ideeliselt ka kaugtuled välja vahetada, aga üldiselt kipub viimasel ajal kaugtulesid üldse unustama kuna lähitulede valgusvihust normaalse kiirusega maanteel liikumisesks täiesti piisab.
Sai lõpuks ette võetud käik Trionicu juurde, lisaks mõnede vigade fiximisele (ja ka uute avastamisele) on nüüd armatuuris juures turborõhu osuti ja ka minek veidi reipam kui LPT'l sünni poolest olema peaks:cool: Suured tänud Trionicule!
Peatselt valmimas ka uued uksepaneelid, korralikumad kui eelmised, millest varsti ka pilte tulemas
Peatselt valmimas ka uued uksepaneelid, korralikumad kui eelmised, millest varsti ka pilte tulemas
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Mida täpsemalt apgreidisid?
Uus aju?
MBC?
Uus aju?
MBC?
Teemaks oli "Basic boost pressure adjustment"
Täpsemalt teab Trionic rääkida. Aju ei vahetanud, niipalju kui ma aru saan annab rõhku päris korralikult tõsta ennam kui aju käe ette paneb. Hetkel jäi asi veel pooleli - kuna peale igat regulli vaja rõhku mõõta ja ennem kui edasi kruttida saab peab masin maha jahtuma. Kuna aeg oli piiratud siis jätkame seda meeldivat tegevust loodetavasti lähiajal. Aga põhimõtteliselt sujusid möödasõidud tagasiteel Tartusse juba praegugi hoopis teises tempos Lisaks siis paigutas Trionic kelladeblokki ühe vana FPT dashboardist pärit manoka ja vedas vajalikud voolikud.
Täpsemalt teab Trionic rääkida. Aju ei vahetanud, niipalju kui ma aru saan annab rõhku päris korralikult tõsta ennam kui aju käe ette paneb. Hetkel jäi asi veel pooleli - kuna peale igat regulli vaja rõhku mõõta ja ennem kui edasi kruttida saab peab masin maha jahtuma. Kuna aeg oli piiratud siis jätkame seda meeldivat tegevust loodetavasti lähiajal. Aga põhimõtteliselt sujusid möödasõidud tagasiteel Tartusse juba praegugi hoopis teises tempos Lisaks siis paigutas Trionic kelladeblokki ühe vana FPT dashboardist pärit manoka ja vedas vajalikud voolikud.
Kui keegi kunagi sellist asja üritama hakkab(manoka installimist),siis
uuematele aastakäikudele ei sobi 84-92.a. kellad,kuigi visuaalselt on nad
sarnased.Bensu-temp-turbo kellade kinnitused ja ka nende tagune
trükkplaat on erinevad,samuti bensu lõppemise signaallamp asub 93-98
besukellas,vanadel eraldi pirn teiste signaallambikeste kõrval.
Samuti on vahe Yazaki ja Luxori kelladel.Samuti on vaja kõik ülenäpitud
kellad uuesti kalibreerida,mis mul ajapuududel tegemata jäi.
uuematele aastakäikudele ei sobi 84-92.a. kellad,kuigi visuaalselt on nad
sarnased.Bensu-temp-turbo kellade kinnitused ja ka nende tagune
trükkplaat on erinevad,samuti bensu lõppemise signaallamp asub 93-98
besukellas,vanadel eraldi pirn teiste signaallambikeste kõrval.
Samuti on vahe Yazaki ja Luxori kelladel.Samuti on vaja kõik ülenäpitud
kellad uuesti kalibreerida,mis mul ajapuududel tegemata jäi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
nn. virtuaaltuuning. võrdle ülevalt teist ja kõige alumist pilti.
samuti on kõige alumisel pildil kuigivõrd näha velgede peegeldust märjalt asfaldilt. Peegeldus ei passi hästi kokku all olevate velgedega.
Aga muidugi väga profilt tehtud ;)
samuti on kõige alumisel pildil kuigivõrd näha velgede peegeldust märjalt asfaldilt. Peegeldus ei passi hästi kokku all olevate velgedega.
Aga muidugi väga profilt tehtud ;)
See on virtuaaltuuning muidugi. Lihtsalt idee saamiseks oli sel hetkel suvine jooks natuke lihtsam arvutis külge panna kui garaažis tungrauaga jebida :)
Aga asjalikuma poole pealt - näiteks Speedpartsist saab endale muidu täitsa tellida 8mm spacereid mis 4x108'sast 5x110 teevad, mingi 495SEK/paar.
Aga asjalikuma poole pealt - näiteks Speedpartsist saab endale muidu täitsa tellida 8mm spacereid mis 4x108'sast 5x110 teevad, mingi 495SEK/paar.
Selle Saabi omanikuks on nüüdsest teine inimene.
Aga kuna vähemalt kanname uue omanikuga sama perekonnanime siis jääb auto õnneks edasi enda silma alla.
Fofa@ nüüd siis ametlikult ilma Saabita saabifänn, aga loodetavati hiljemalt suveks mõne kena Classic 900 turbo roolis
Aga kuna vähemalt kanname uue omanikuga sama perekonnanime siis jääb auto õnneks edasi enda silma alla.
Fofa@ nüüd siis ametlikult ilma Saabita saabifänn, aga loodetavati hiljemalt suveks mõne kena Classic 900 turbo roolis