Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
disco potato puhul pead DP ka ümber tegema, kinnitused on teised... Lisaks peab mõtlema, kas su automaatkast kõik selle valu vastu peab. Tonnise automaadi piir on kusagil 400Nm juures. Softi pead nagunii välja vahetama, et mingi kasu oleks asjast...
Algselt postitas: Jürgen
Seda kasti killimist ma kardan väga, kuigi VT sõidab siiani üle 400nm?
VT`d ei kasutata sihipäraselt;) .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Pärast pigieemaldust ja vaha on autol teine ilme jälle, pildid suht kehvapoolsed, ei näe tulemust hästi...
Peaks laskma mõnel proffil pildistada.
Peaks laskma mõnel proffil pildistada.
Suurim müügipõhjus on kütusekulu, eriti kui oled harjunud hybriid civicu numbreid vaatama..
Ja ilmselt saab soetatud V-tähega rootslane. Aga sulle iisak, küll ma kunagi ostan saabi tagasi ja sinu röömuks viin oma lubadused löpuni!:poke:
Ja ilmselt saab soetatud V-tähega rootslane. Aga sulle iisak, küll ma kunagi ostan saabi tagasi ja sinu röömuks viin oma lubadused löpuni!:poke:
Algselt postitas: Jürgen
Suurim müügipõhjus on kütusekulu, eriti kui oled harjunud hybriid civicu numbreid vaatama..
Raske lugu. ka minu autol on kütuse kulu, ikka veel ei müü! :eureka:
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: KT100
8l ja 12l pole nagu eriline argument :poke:
Ammu enam pole nii :poke:. Minu sõidustiil on muutunud( :red: ), linnas saan ma 15-16 hakkama ja maanteel kisub sinna 9 kanti(põhjagaasiga möödasõidud jne jne).
Kütusekulu on täna väga suur argument!! Mis jutt,et kas 8 või 12L sajale? See ju 4 liitrit ja lihtne matemaatika ütleb,et see hunnik raha! Tõesti,seda kütusekulu ja varuosade maksumust ja töötundide arvu pole mõtet lugeda hobi ja projektikatel,aga igapäeva sõidul on iga liiter RAHA!!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Algselt postitas: tarmiit
Kütusekulu on täna väga suur argument!! Mis jutt,et kas 8 või 12L sajale? See ju 4 liitrit ja lihtne matemaatika ütleb,et see hunnik raha! Tõesti,seda kütusekulu ja varuosade maksumust ja töötundide arvu pole mõtet lugeda hobi ja projektikatel,aga igapäeva sõidul on iga liiter RAHA!!
Esialgu tundus irooniana, kokkuvõttes on tõesti iga liiter raha. Aga iga uue auto soetamisel vajab see koheseid hoolduskulusid. Kui käesoleva autoga see tehtud, siis tuleks arvutus teha, millal uus auto selle 1l raha tagasi teenib. (8l maanteel-->7l, 12l-->11l linnas)
Kas või see, et minna diislile üle - diisel kallim kui bensiin ja hoolduskulud kindlasti suuremad kui bensiinil.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Sellise ilmaga (paks lumi ja lörts), mul ka tuli rekord näit 9k Aeroga manualiga linnasõiduga 14,5L/100km, aga analoogse kiirendusega Audid ja MB-d võtavat veel +2L 100km-i peale BMW-st rääkimata veel +1L.
Kui gaasi pidevalt joiad põhjas siis millised tutvused sul pollaritega on :poke::? Linnas paar sekundit ja ületamine juba käes, maantel ka kaua aega ei võtta.
Kui gaasi pidevalt joiad põhjas siis millised tutvused sul pollaritega on :poke::? Linnas paar sekundit ja ületamine juba käes, maantel ka kaua aega ei võtta.
__In Boost We Trust__