kustutada
Tere jälle
Üks küsimus laiemale ringile. Käigukangis lõka sees. Uurisin hoovastikku ja selles probleem pole. See vabakäik kangile tuleb kastist. Teab ehk keegi täpsemalt kasti ehitust ja oskab öelda, mis seda põhjustada võib? Opel-ite F16 käigukastidel sai mäletamistmööda võtta see kaan maha kust hoob käigukasti jooksis. Äkki sellel ka mingi nipp, kuidas saaks asja parandada?
Üks küsimus laiemale ringile. Käigukangis lõka sees. Uurisin hoovastikku ja selles probleem pole. See vabakäik kangile tuleb kastist. Teab ehk keegi täpsemalt kasti ehitust ja oskab öelda, mis seda põhjustada võib? Opel-ite F16 käigukastidel sai mäletamistmööda võtta see kaan maha kust hoob käigukasti jooksis. Äkki sellel ka mingi nipp, kuidas saaks asja parandada?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
pulk/võll mis kastist välja tuleb on seesmiselt ühendatud poldiga selle vahetussüsteemi külge. Ehk on see lahti tulnud natuke. Siis see hoob mis kahvleid liigutab võib olla kulunud, seda saab paremaks teha. Väljaspool kasti on pulga/võlli küljes see kahvel kuhu külge kinnitub kummi vahepuks, see kahvel nüüd võib võlli otsas loksuda. Salongi poolne värk jääb ka siis veel kontrollida.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
pulk/võll mis kastist välja tuleb on seesmiselt ühendatud poldiga selle vahetussüsteemi külge. Ehk on see lahti tulnud natuke. Siis see hoob mis kahvleid liigutab võib olla kulunud, seda saab paremaks teha. Väljaspool kasti on pulga/võlli küljes see kahvel kuhu külge kinnitub kummi vahepuks, see kahvel nüüd võib võlli otsas loksuda. Salongi poolne värk jääb ka siis veel kontrollida.
Sõber loksutas autos käigukangi, mina hoidsin kapoti alt kinni hoovast. Mujal lõkat polnud sees. Kasti seest annab vaid järgi.
Sinna vist ligi ei saa ilma kasti maha/lahti võtmata?
Ülevaatuse tegin täna ära(muidu oleks aprillini kehtinud).
Õõtsa tagumised puksid natukene väsinud. Need tellisin ära, homme saan õhtul kätte.
Samuti kadusid ülevaatusel tagurpidikäigu tuled ära. Alles tulles funkas. Igaljuhul kuna vana auto, siis patsutati õlale ja öeldi, et paranda need vead ära :thumb:
Õõtsa tagumised puksid natukene väsinud. Need tellisin ära, homme saan õhtul kätte.
Samuti kadusid ülevaatusel tagurpidikäigu tuled ära. Alles tulles funkas. Igaljuhul kuna vana auto, siis patsutati õlale ja öeldi, et paranda need vead ära :thumb:
Algselt postitas: ergoh
Eks tuleb mõelda seda. Sellel autol vist ei pea sillatala eest võtma,et kastile ligi saada?
Muidu kui kellelgi auto vastu huvi on, siis annab arutada;) U2U abiks
Tonnisel pole ju sillatala.On poolraam,mis käib hingede peal lahti kasti poolt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kasti küljes ikka. Üleval kasti lõpus, seal kus asuvad 5-nda käigu hammikad. Väljaspool on lüliti, tavaliselt on see küljes ära murdunud.
Kiiruseandur on all diffri juures. Aga rohkem juhtmeid millegi pärast ei leia kasti juurest.:red:
Algselt postitas: NO FEAR
JA sinna osta mingi tavaline andur, mul oli kah see katki ja teised otsad juhtmetele ning oligi valmis.
Hällõu, kolhoosiaeg on läbi. Enam ei pea peedist pesumasinale trumlit tegema! Enne kui "tavalist" andurit otsima/sobitama hakkad, uuri, äkki leiad ikka õige anduri kah mõistliku hinnaga. Isiklikult arvan, et tänapäeval on kaubandusest kõike saada ja ei pea enam leiutama.
Palun mitte hakata "Eesti ei ole Tallinn" juttu rääkima. Olen valdava osa oma noorest elust väikelinna külje all elanud).
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2278
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Mis kuradi hällou!
Asi ju selles, et mine sellisele 86 aasta väljalaskega autole sellist juppi tellima. Mine, mine!
Ma räägin, et sinna läheb jummalast tavaline, nt opeli või volkari tagurdamisandur ja keegi ei hakka pesumasinale trumlit tegema. Come on:angry:
Näiteks eile terve päeva rääkisin ma sõbraga!
Asi ju selles, et mine sellisele 86 aasta väljalaskega autole sellist juppi tellima. Mine, mine!
Ma räägin, et sinna läheb jummalast tavaline, nt opeli või volkari tagurdamisandur ja keegi ei hakka pesumasinale trumlit tegema. Come on:angry:
Näiteks eile terve päeva rääkisin ma sõbraga!
Algselt postitas: NO FEAR
Mis kuradi hällou!
Asi ju selles, et mine sellisele 86 aasta väljalaskega autole sellist juppi tellima. Mine, mine!
Ee.ää. Võibolla on asi siis tellijas või veel hoopiski milleski muus. Kiire internetiotsing ütleb, et 1986-93 sobib üks ja sama tagurpidi käigu käigu lüliti:
http://www.thesaabsite.com/9000/9000switches.htm
Kui mujalt (kohalikust poest) ei leia, siis troostauto ja saabianti saadavad vajadusel juppe üle Eesti. Samuti on võimalik palua mõnel foorumlasel VMist hankida ja saata. KÕIK on võimalik.
Ja ärge tulge VM'i kirvest hinnast rääkima enne kui hinda küsinud pole. Hiljuti ostsin sealt OEM termostaadi soodsamalt kui mujal müüdavad B-osa Wahlerid.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mina ütleks nii, kui sa vana autot täielikult korda ei viitsi/suuda teha siis pole mõtet aega ja raha kulutada selliste originaal pisikeste vidinate peale. Teine variant on siis, et oled südamega asja kallal ja sul lihtsalt peavad olema õiged jupid. Ma ei väida, et teised pole õiged fännid, lihtsalt mõnele on asi nagu rohkem liikumiseks. Mulle on asi omamiseks, õppimiseks ja raha kulutamiseks. Seega ma ostan õige jupi külge:head: Aga saab ruulib.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mina ütleks nii, kui sa vana autot täielikult korda ei viitsi/suuda teha siis pole mõtet aega ja raha kulutada selliste originaal pisikeste vidinate peale. Teine variant on siis, et oled südamega asja kallal ja sul lihtsalt peavad olema õiged jupid. Ma ei väida, et teised pole õiged fännid, lihtsalt mõnele on asi nagu rohkem liikumiseks. Mulle on asi omamiseks, õppimiseks ja raha kulutamiseks. Seega ma ostan õige jupi külge:head: Aga saab ruulib.
Noh, ma ei saa öelda, et mul auto vaid liikumisest. Paljud naeravad mu üle alatihti, et "jälle kapoti all". Pigem ikka hobi see. Aga millegi pärast meeldib mulle alternatiive leida. Kui võimalik midagi natukene odavamalt remontida. Muidugi pole mõtet ka pornot teha, et auto nagu sitt pilpa peal. Aga kui tulemus sama hea ja töökindlus sellest olene, siis miks mitte.
Sama oli selle detonatisoonianduriga. Uue eest taheti 2000.- saada. Suu jäi lahti, sest andur väga lihtne. Mis siis ikka sai, lappisin vana anduri ära ja töötab. Mõttetult pole ka raha mõtet loopida. Ärge solvuge:)
Algselt postitas: ergoh
Sama oli selle detonatisoonianduriga. Uue eest taheti 2000.- saada. Suu jäi lahti, sest andur väga lihtne. Mis siis ikka sai, lappisin vana anduri ära ja töötab. Mõttetult pole ka raha mõtet loopida. Ärge solvuge:)
Äkki sa valgustad meid ja ütled,mida sa seal lappisid?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: ergoh
Sama oli selle detonatisoonianduriga. Uue eest taheti 2000.- saada. Suu jäi lahti, sest andur väga lihtne. Mis siis ikka sai, lappisin vana anduri ära ja töötab. Mõttetult pole ka raha mõtet loopida. Ärge solvuge:)
Äkki sa valgustad meid ja ütled,mida sa seal lappisid?
Korpus oli puruks. Arvatavasti kunagi kasti maha kakutud ja juhe kuhugi ääre taha kinni jäänud.
Üks klemm oli ka puru. Lammutasin niipalju korpust kuni sain klemmidele ligi. Jootsin kokku.. Segasin ilusa portsu liimi ja valasin uue korpuse. Pistik sappa ja kõik korras.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2278
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Kurat ma tahan ikka vaielda asja üle veel. Tegelt kah.
Mina ostsin ka enda autole külge kas oli siis see Opel või tegelt suht savi. Originaal see igatahes ei olnud, sest seda oli suht kähku vaja, (ülevaatus), ning siis panin täpselt analoogse aga jah, pistikuteks ei ole mitte pulkpistik vaid lapikklemm. Selles ongi tegelt vahe.
ergohst saan suurepäraselt aru. Ei ela ta Tallinnas ja ma peaksin miski hull saabipede olema, et näiteks selle pisikese junni pärast ette võtma operatsiooni "Tallinn". Mis see asi lõpuks maksma läheb? Olgem realistid. Olen mulk ja sellise asja pärast raudselt raha välja ei käi!
Kui ostad sellise masina ja seal on tehtud juba "ratse" nagu ergoh on seda teinud...ma ei näe küll põhjust, et peaksin raudselt VAID ORIGINAAL juppe sinna keerama.
Asi on suhteline, seda kindlasti. Mootori kaant ei saa Volvo oma peale aretada, sest siis peaks vist natuke freesima, puurima ja muud vaeva nägema.
Mina ostsin ka enda autole külge kas oli siis see Opel või tegelt suht savi. Originaal see igatahes ei olnud, sest seda oli suht kähku vaja, (ülevaatus), ning siis panin täpselt analoogse aga jah, pistikuteks ei ole mitte pulkpistik vaid lapikklemm. Selles ongi tegelt vahe.
ergohst saan suurepäraselt aru. Ei ela ta Tallinnas ja ma peaksin miski hull saabipede olema, et näiteks selle pisikese junni pärast ette võtma operatsiooni "Tallinn". Mis see asi lõpuks maksma läheb? Olgem realistid. Olen mulk ja sellise asja pärast raudselt raha välja ei käi!
Kui ostad sellise masina ja seal on tehtud juba "ratse" nagu ergoh on seda teinud...ma ei näe küll põhjust, et peaksin raudselt VAID ORIGINAAL juppe sinna keerama.
Asi on suhteline, seda kindlasti. Mootori kaant ei saa Volvo oma peale aretada, sest siis peaks vist natuke freesima, puurima ja muud vaeva nägema.