Sai siis pikka ootamise ja otsimise peale leida vähe uuem 9000.
Mis sobis täpselt minu nõutega.
Soovisin:
2.3 turbo mootorit
Manuaalkasti
Luukpära
Vähemalt 1995 ja üles poole välja laske aastat
Ideeaalis oleks võinud olla hõbedane aero(aga selle ostan siis järgmisen)
Autol oli päris kurb minevik kolme poole kuu jooksul mis ta Eestis oli olnud.
1. Autoga oli tehtud väike teelt välja sõit millega oli lõhutud esisilla tala ja paar mootori kinnitust ning abs pump.
Need vead olid enamik ära likviteeritud eelmise omaniku poolt(padjad olid kalahti käinud)
2. Auto tehase signapult oli kaduma läinud (auto tehase immoga) ning autot polnud väimalik esialgu käivitada.
Minu esimene plaan oli auto osta kerepärast. (mul vanem tonnine palju roostes aga tehnika pea kõik kapremonditud)
Aga siis sai õigete inimestega kontakt loodud tänu kellele sai auto uuesti käima.
Autol on nüüd ecus uus soft ja mis pole enam lpt oma vaid aero soft.
Mul on olemas praktiliselt uus kkr 330 turbo mis tuleks külge istutada. Lisaks mps klapp ja blow-off mis ootavad karbis.
Autole sai pandud uus esiklaas
uued küünlad
vahetatud on õlid filtrid mootori padjad.
Hetkel on siis peres 2 9000.
Siin on üks pilt kui autot sai Tallinnast sleppis Rakverre veetud
Saab 9000 2.3 LPT, 1995 (MY96), keenius
kummaliselt sarnane minu auto ajaloole
samuti 2,3lpt 95
ostes oli olnud teelt väljasõit mille tagajärjel ka esitala natuke viga saanud ja abs ecu ei toimi. samuti ei leidnud eelmine omanik pulti, mille viikingust uue ostsin.
samuti on mul plaan peale panna aero soft (mbc juba pikemat aega kapis ootel)
esiklaas vajaks samuti vahetust :)
õlid filtrid ja mootoripadjad olid samuti asjad, mis kohe vahetamist vajasid.
seega jälgin huviga, kuidas su autoehitamine areneb.
samuti 2,3lpt 95
ostes oli olnud teelt väljasõit mille tagajärjel ka esitala natuke viga saanud ja abs ecu ei toimi. samuti ei leidnud eelmine omanik pulti, mille viikingust uue ostsin.
samuti on mul plaan peale panna aero soft (mbc juba pikemat aega kapis ootel)
esiklaas vajaks samuti vahetust :)
õlid filtrid ja mootoripadjad olid samuti asjad, mis kohe vahetamist vajasid.
seega jälgin huviga, kuidas su autoehitamine areneb.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Algul oli plaanis kahest 9000 üks väga hea ja kiire ehitada aga hetkel on mõlemad kasutuses.
Vanem saab on mul CSE aga uus on lihtsalt CS.
Vanemal on Antitiib, gsm antenn,mäludega elektrilised nahkistmed.
Uuemal saabil on katuseluuk, tehase teisaldtatav konks mis jällegi vanal saabil puudu on. Ning puuduvad need asjad mis vanast autost ette lugesin.
Vanal autol on mootori kappremont tehtud ja seda näitavad ka silintrites mõõdetud surved mis on minu kella järgi igas silindris täpselt 11.5 ühikut. Aga uuel autol on see number hoopis sama kella järgi 10 ühiku juures, see tähendab et, erinevus silindrite vahel on kuni 1 ühik.
Autodel on veel vahe selles et ühel on täis elektriline püsikiirus hoidja ja teisel on mehaaniline.
Mudugi mootorid on ka erineva generatsiooni omad.
Autol oli palju pisi vigu minu kätte jõudes.
1. Lühis laetuluedes
2. mootori ülemises kinnituses pragu sees
3. esitulede regulaatorid ei töödanud
4. 1 esipiduri suport oli roostes ja ei liikunud hästi
5. püsikiirus hoidja hoob oli puru.
6. pidurites õhksees
7. turbo wastegate varras täiesti valesti reguleeritud.
Peale seda kui olin auto koju toonud hakkasin võimalust otsima kuidas see käima saada.
Esimene plaan oli võtta vanalt autolt aju ja see istutada uuele aga sellest ma loobusin ruttu kui sain teada et peab terve mootori juhtmestiku ringi tegema.
Siis sain autol aju ringi progetud. Aero softi läks peale ja immo nulliti ära.
See oli siis esimene kord kui oma auto käima sain. Läksin siis kohe proovima mis suudab aero soft ja juurde pandud elektriline rõhuklapp mis LPT orginaalis puudub.
Muide LPT aju on võimeline vastava softi korral seda klappi juhtima. Reaalne näide minu auto peal.
Sõites ma ei saanud ülte aru et see auto on turbo mootoriga sest turbo küll sellel masinal ei töödanud.
Vaene eelmine omanik ei saanutki teada mis tähendab saab 9000 2,3 turbo.
Järgmine päev sai siis asja uuritud miks turbo ei töödanud(tegelt natukese töötas umbes 4500 rpm juures)
Tuli siis välja et wastegate varras oli nii valesti reguleeritud et, nii ei saanutki rõhk üles tõusta.
Peale seda kui sai varras paika ja proovi sõitu tegema läksin sai ainult korraks gaasi anda ja autol jõud kohe rauges, viga selles et, intercooleri lõdvikud otsustasid lähti lennata.
Jällegi oli sellest aru saada et. eelmine omanik polnud turbost mingit rõõmu tunda saanud mida ta hiljem mulle ka telefoni teel kinnitas.
Muideks veel üks selline jutt kui ma auto esiklaasi vahetasin oli vaja ka rooste kõrvaldada A piilaritelt see tähendab seeda auto vajas värvimist.
Kui sai siis vana esiklaas ära võetud tuli kole vaatepilt päeva lagedale alt klaasi toetav raam oli päris roostes ja ära ussitanud pea olematuks.(2 tunnine klaasi vahetus venis 2 täispikaks töö päevaks)
mille käigus sai siis autol vahetatud esiklaas.
Korda tehtud A piilarid, klaasi raam, auto sai poolenisti värvitud,
üleni poleeritud.
ning veel värvi parandusi kus vaja.
A piilari roostest rääkisin ma sellepärast et, kummutada müüti selles suhtes et, auto ei ole teinud alati laksu kui A piilarid roostes on, see on rohkem 9000 mingi tüüp viga või nii.
Vanem saab on mul CSE aga uus on lihtsalt CS.
Vanemal on Antitiib, gsm antenn,mäludega elektrilised nahkistmed.
Uuemal saabil on katuseluuk, tehase teisaldtatav konks mis jällegi vanal saabil puudu on. Ning puuduvad need asjad mis vanast autost ette lugesin.
Vanal autol on mootori kappremont tehtud ja seda näitavad ka silintrites mõõdetud surved mis on minu kella järgi igas silindris täpselt 11.5 ühikut. Aga uuel autol on see number hoopis sama kella järgi 10 ühiku juures, see tähendab et, erinevus silindrite vahel on kuni 1 ühik.
Autodel on veel vahe selles et ühel on täis elektriline püsikiirus hoidja ja teisel on mehaaniline.
Mudugi mootorid on ka erineva generatsiooni omad.
Autol oli palju pisi vigu minu kätte jõudes.
1. Lühis laetuluedes
2. mootori ülemises kinnituses pragu sees
3. esitulede regulaatorid ei töödanud
4. 1 esipiduri suport oli roostes ja ei liikunud hästi
5. püsikiirus hoidja hoob oli puru.
6. pidurites õhksees
7. turbo wastegate varras täiesti valesti reguleeritud.
Peale seda kui olin auto koju toonud hakkasin võimalust otsima kuidas see käima saada.
Esimene plaan oli võtta vanalt autolt aju ja see istutada uuele aga sellest ma loobusin ruttu kui sain teada et peab terve mootori juhtmestiku ringi tegema.
Siis sain autol aju ringi progetud. Aero softi läks peale ja immo nulliti ära.
See oli siis esimene kord kui oma auto käima sain. Läksin siis kohe proovima mis suudab aero soft ja juurde pandud elektriline rõhuklapp mis LPT orginaalis puudub.
Muide LPT aju on võimeline vastava softi korral seda klappi juhtima. Reaalne näide minu auto peal.
Sõites ma ei saanud ülte aru et see auto on turbo mootoriga sest turbo küll sellel masinal ei töödanud.
Vaene eelmine omanik ei saanutki teada mis tähendab saab 9000 2,3 turbo.
Järgmine päev sai siis asja uuritud miks turbo ei töödanud(tegelt natukese töötas umbes 4500 rpm juures)
Tuli siis välja et wastegate varras oli nii valesti reguleeritud et, nii ei saanutki rõhk üles tõusta.
Peale seda kui sai varras paika ja proovi sõitu tegema läksin sai ainult korraks gaasi anda ja autol jõud kohe rauges, viga selles et, intercooleri lõdvikud otsustasid lähti lennata.
Jällegi oli sellest aru saada et. eelmine omanik polnud turbost mingit rõõmu tunda saanud mida ta hiljem mulle ka telefoni teel kinnitas.
Muideks veel üks selline jutt kui ma auto esiklaasi vahetasin oli vaja ka rooste kõrvaldada A piilaritelt see tähendab seeda auto vajas värvimist.
Kui sai siis vana esiklaas ära võetud tuli kole vaatepilt päeva lagedale alt klaasi toetav raam oli päris roostes ja ära ussitanud pea olematuks.(2 tunnine klaasi vahetus venis 2 täispikaks töö päevaks)
mille käigus sai siis autol vahetatud esiklaas.
Korda tehtud A piilarid, klaasi raam, auto sai poolenisti värvitud,
üleni poleeritud.
ning veel värvi parandusi kus vaja.
A piilari roostest rääkisin ma sellepärast et, kummutada müüti selles suhtes et, auto ei ole teinud alati laksu kui A piilarid roostes on, see on rohkem 9000 mingi tüüp viga või nii.
ei saa mainimata jätte, et omal ka kaks 9000-det. Vanalt olen nii mõnegi asja uuele ümber tõstnud (vana on 92 CS). Kuigi välimuselt on autoda ühesugused on erinevusi ootamatult palju. alates lülitite sisemisest ehitusest kuni mootori ja abs-ini välja. Tegelikult saab ootamatul vähe asju otse 92 aasta 9000-lt 95 aasta 9000-le üle tõsta.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Läks siis 3 kuud ja siduriketas vahetatud. sai korra auto mootorisse piilutud tundub suht euroopalik seis olema . see tähendab seda et, õli vahetus välp on väga pikk olnud mootor seest must.
Roostet kartes sai karbid ja uksed seestpoolt moviiliga ära tehtud äkki ei lähe nii ruttu rooste.
Mootorile sai peale paigaltatud ftp turbo(eelimne turbo oli lihtsalt läbi omadega).
Lähimal ajal tulevad esisilla pudinad uued.(puksid, sarniirid jne)
Roostet kartes sai karbid ja uksed seestpoolt moviiliga ära tehtud äkki ei lähe nii ruttu rooste.
Mootorile sai peale paigaltatud ftp turbo(eelimne turbo oli lihtsalt läbi omadega).
Lähimal ajal tulevad esisilla pudinad uued.(puksid, sarniirid jne)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: keenius
Mootorile sai peale paigaltatud ftp turbo(eelimne turbo oli lihtsalt läbi omadega).
Selle koha pealt peaks ütlema, et üldiselt on LPT-l ja FPT-l sama vurr (Aerol on teine), vahe on softis ja ühes klapis, mis rõhku juhib. Seega praegu on sul endiselt LPT, isegi kui see vurr enne mõne FPT küljes oli (kui kasutatu panid sinna).
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Soft on vahetatud ja ftp bpc klapp on ka peale pandud.
auto peaks siis idee poolest olema liba aero. sest soft on aero oma aga vurr tavaline.
Autos sai ka heli systeem ära vahetatud. Tagumised ovaalid on alpine R seeriast ja heli tekitajaks sai paigaltatud kenwood toode. Sooviks ka esimesed kõlarid ära vahetada aga hetkel pole leidnud head asendus neile. hiljem tuleks ovaalitele võimendi ka ette panna nagu ma sugulase 9000 tegin. Tulemus on super võreldes originaalitega.
auto peaks siis idee poolest olema liba aero. sest soft on aero oma aga vurr tavaline.
Autos sai ka heli systeem ära vahetatud. Tagumised ovaalid on alpine R seeriast ja heli tekitajaks sai paigaltatud kenwood toode. Sooviks ka esimesed kõlarid ära vahetada aga hetkel pole leidnud head asendus neile. hiljem tuleks ovaalitele võimendi ka ette panna nagu ma sugulase 9000 tegin. Tulemus on super võreldes originaalitega.