1. leht 2-st

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: E Mai 05, 2008 21:56
Postitas Zazou
panen siis lõpuks oma kolmanda 9000 ka siia üles. Paar foorumlast peaks oma endise auto ära tundma. Auto on enamvähem just selline nagu otsisin (95->, lpt, manuaal, kõik lisad, ilus värv)
Lisaks eelmiste omanike poolt tehtud töödele on siin poole aasta jooksul mitmeid asju remonditud ja osa vaja veel teha.
Vahetatud on enamus esisilla pukse ja rooli otsikuid, mootoripadjad, siduri survelaager ja töösilinder, rihmarullid, veepump, piduridetailid, bensiinipump, DI kassett, roolilatt, plokikaane tihend, pidurikettad, ...

Minu poolt on veel lisatud:
- tagumine antitiib
- tulepesurid (eelmised täiesti katki)
- käetugi
- puidust käigukangi nupp
- downgrade auto stereole (lõpuks õnnestus Antilt saada vana Visby)
- konks
- udutuli
- SCC
- el. antenn ja lüliti
- Griffini veljekatted
- ...
parandatud veel palju pisiasju

plaan on lpt->ftp (aero soft)
MBC ja BPC juba kapis ootamas.

Põhimõtteliselt on huvi ka Aero/Anny bodykit vastu (küljekarbid ainult).

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: E Mai 05, 2008 22:05
Postitas ivomets
nii kena! ....oma kolmanda!!!:thumb:

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: L Sept 27, 2008 1:13
Postitas Zazou
Ka nii võib paigaldada lisanäidikuid juhul kui piilarile ei meeldi (nagu minule).
....ja et kellelgil poleks ütlemist, et 0,4 bar on "vacuum leak" :cool:

Pilt
Pilt

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: T Jaan 26, 2010 19:19
Postitas zill
See sisu on palju muutunud ;)

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: L Jaan 30, 2010 0:39
Postitas andres
Ja mida see peaks tähendama, palju muutunud?

Algselt postitas: zill
See sisu on palju muutunud ;)

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: N Apr 01, 2010 23:09
Postitas Zazou
hiljuti sai tehtud teema rooli naha taastamise kohta. Rooli nahk läks siiski vahetusse, kuna soodne pakkumine tuli. Siin on siis näha rooli upgrade.

Lisatud failid

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: L Apr 03, 2010 11:35
Postitas yksheikki
Ja nupud ka töötavad?

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: L Apr 03, 2010 17:02
Postitas Zazou
Veel mitte, kuna tellitud alusrõngas oli ilma nuppude kaablita. Nüüd vaja uus otsida. Sobib 9-5 oma, millel roolil nupud olemas.

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: L Apr 03, 2010 19:16
Postitas avelito
jaaa...siiamaani tunnen kahetsust, et tol ajal ta maha pidin müüma. Oleks ainult olnud ressursse ja aega temast uuesti korralik liikur teha. Vähemalt on see isend sattunud korraliku peremehe kätte. :beer: Märksa hullem oleks teda kuskil autolammutuses doonorina näha. :freak:

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: L Sept 11, 2010 23:58
Postitas Zazou
Uuendan siis natuke kirjeldust, kuigi see uuendus on juba üle aasta vana ja läheb ise varsti uuendamisele :) Aga et info kaduma ei läheks ja äkki on teisigi huvilisi kes omale arvutit autosse tahaks panna, siis siin üks kogemus.

Süsteem:

- Asus eee box B202 (istme all, mahub täpselt originaalvõimendi plekist raami)
- Motoriseeritud 1DIN LCD (mingi noname, ehk kõige odavam võimalik VGA sisendiga ebays-t)
- SirfIII tavaline USB GPS (magnetiga tagumise kõlari peal)
- paar USB hubi
- CANUSB konverter
- VGA-Video konverter (jälle mingi odavam ebay-st)
- 7 " TV (tagaistujatele multikate vahtimiseks)
- Tagurduskaamera

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

PS pildid natuke nadi kvaliteediga, aga ei no ei leidnud paremaid just praegu :red:

Mis selle süsteemiga siis teha saab:
- Muusikat kuulata
- Videosid vaadata (põhiliselt multikad ja vahel muusikavideod)
- Internetis surfata (kui on vaja naist kuskil oodata)
- Navi (IGO PC versioon)
- Kaardirakendus (Regio - Eesti matkal hea vaadata, mis ümberringi on)
- Tagurduskaamera (hea jälgida paadihaagist või Saabot, kas ikka korralikult kinni ja tugijalg vastu maad ei käi)
- T5Dashboard (kõik auto andmed T5-st)
- muid väiksemaid pudi-padi, mida arvutiga ikka teha

Üks pilt ehitamisest ka
Pilt

Mis on probleemid:
- Kuvari kaabel segab natuke raadiosignaali (vaja oleks varjestada)
- Kuvaril läks ühel plasthammakal üks hammas katki ja seega ei sõida kuvar ise korralikult välja ja peab käsitsi aitama (vaja hammas ära parandada)
- Liiga palju kaableid
- Auto käivitamisel langeb pinge alla 12 V ja arvuti teeb restarti (vaja kas väike aku vahele või suur kondekas)

Kuna mul uus süsteem juba olemas, siis ei hakka ma neid vigu enam parandama.

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: P Sept 12, 2010 0:03
Postitas Homersimpson
Vääääga huvitav ... tahaks omale ka kunagi pc'd autosse ... :freak:

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: P Sept 12, 2010 19:43
Postitas ivomets
ivo linna on hea!!

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: P Sept 12, 2010 21:03
Postitas Zazou
See muide Märkamisaja video, mitte TV otse ;)
Proovisin ka mingit odavat USB-TV-d, aga see ei võtnud kaasasoleva antenniga isegi Tallinnas mingit pilti ette.

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: P Sept 12, 2010 21:16
Postitas avelito
Algselt postitas: Zazou
See muide Märkamisaja video, mitte TV otse ;)
Proovisin ka mingit odavat USB-TV-d, aga see ei võtnud kaasasoleva antenniga isegi Tallinnas mingit pilti ette.


Mis sul selle kupatuse kogumaksumus muidu kokku tuli?

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: P Sept 12, 2010 21:58
Postitas Zazou
Ma arvan et 10k kanti.

Asus arvuti 4k, LCD 2,5k, CANUSB 1k, video konverter 0,3k, tagurduskaamera 1,7k, muu pudipadi (usb hub, wifi antenn, ...) 1k.

See ei olnud muidugi korraga planeeritud ja ostetud süsteem. Algas sellest, et üks Asuse eee box jäi üle ja see istus nii ilusti originaalvõimu asemele. Siis sai otsitud odav LCD juurde ja süsteem juba käiski. Hiljem lisasin can-usb ja tagumise teleka. Sel suvel sai tagurduskaamera paigaldatud (koos parkimisanduritega), sellest teen vast eraldi teema.
Süsteemi lülitan sisse eraldi nupust (mis on siseõhu anduri kõrval). Selleks sai ka eraldi relee pandud, et kogu vool nupust läbi ei käiks.

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: P Sept 12, 2010 22:24
Postitas avelito
Algselt postitas: Zazou
Ma arvan et 10k kanti.

Asus arvuti 4k, LCD 2,5k, CANUSB 1k, video konverter 0,3k, tagurduskaamera 1,7k, muu pudipadi (usb hub, wifi antenn, ...) 1k.

See ei olnud muidugi korraga planeeritud ja ostetud süsteem. Algas sellest, et üks Asuse eee box jäi üle ja see istus nii ilusti originaalvõimu asemele. Siis sai otsitud odav LCD juurde ja süsteem juba käiski. Hiljem lisasin can-usb ja tagumise teleka. Sel suvel sai tagurduskaamera paigaldatud (koos parkimisanduritega), sellest teen vast eraldi teema.
Süsteemi lülitan sisse eraldi nupust (mis on siseõhu anduri kõrval). Selleks sai ka eraldi relee pandud, et kogu vool nupust läbi ei käiks.



Siis tuleb ikkagi odavam, kui poest mingi korralik komplekt osta. Lisaks kehtib ka veel seadus, et "ise tehtud...hästi tehtud". Aga mis see ASUS talvel miinus 20st arvab?

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: E Sept 13, 2010 0:13
Postitas Zazou
ei arvanud nagu midagi. võimalik et ma teda päris -20 ka ei kasutanud. Auto läheb seest üpris kiirelt soojaks ka. Üldiselt kasutasin seda pikematel sõitudel ja põhiliselt siis navina ja multikate näitamiseks.

Järgmine nädal võtan kogu süsteem maha, siis võivad mõned komponendid pakkumisele tulla. Arvuti ise läheb tagasi laua peale.

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: L Veebr 04, 2012 23:39
Postitas Zazou
Teeks siis üle pika aja väikese uuenduse. Seekord siis piltmõistatus, mida on lisatud viimase paari aasta jooksul? Otsi kolm erinevust võrreldes originaaliga.




Lisatud failid

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: L Veebr 04, 2012 23:42
Postitas teager
Ma leidsin 4:

1. NET:EE kiri
2. Teised veljed
3. Parkimisandurid
4. Parkimiskaamera

terv, teager

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: P Veebr 05, 2012 0:07
Postitas TFK
Lisaks siis Teageri listile,led lisapidurituli

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: P Veebr 05, 2012 18:46
Postitas Zazou
Mõistatus lahendatud. Ilmsed õiged vastused olid muidugi parkimisandur ja tagurduskaamera, aga pilt sai pandud just LED piduritule pärast, mis sai eelmine aasta suvel paigaldatud, kuna need roostetavad pirnipesad hakkasid ära tüütama.

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: N Mär 01, 2012 23:50
Postitas Zazou
Veel uuendusi. Mõte iseenesest vist aastat 10 juba vana, aga kätte sai võetud alles nüüd, veebruari alguses.
Teist lülitit ei viitsi aga nüüd kuidagi ette võtta. Uudsuse võlu esimese tööle saamisega kadunud :)

http://youtu.be/aHjFlTuWaYE

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: K Dets 12, 2012 23:17
Postitas Zazou
Vahelduse mõttes uuendan natuke teemat. Viimane asi, mis sai tehtud (kuigi palju uusi asju tegelikult siia veel lisamata) on kõrvalistujapoolne tagaluugi avaja. Nupu koht on enamus tonnistel olemas, aga juhtmeid loomulikult mitte. Tegemist ei ole mitte niivõrd iluasjaga vaid praktilise funktsiooniga. Siiani pidin tihti kannalt ringi pöörama, kui kõrvalistuja poolt hõigati, et tee tagaluuk ka lahti.
Nüüd saab seda kõrvalistuja ise teha.

Juhtmete vedamine oli paras piin, eriti ukse ja kere vaheline ühendus. Lisaks tuli üks kaabel viia juhi ukse juurde ja läbi dioodi ühendada tagaluugi voolukaabliga. Diood on vajalik selleks, et üldiselt hoiab lüliti kaabli otsa maas ja kui vajutada nupule, siis lülitab selle +12 V peale ümber. Kui üks nupp on väljas ja teist siis sisse lülitada, oleks lühis.
Pilt
Pilt

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: N Dets 13, 2012 0:13
Postitas CrasherFox
Päris lahe. On endalgi selline mõte peast läbi käinud, kuid pole suutnud end kätte võtta, et ära teha. Dioodikoht on ka kaval.

Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou

Postitatud: N Dets 13, 2012 0:58
Postitas Zazou
Kuna see skeemi kritseldus vedeles mul laual, siis skaneerisin sisse ja panen siia. Saan paberi ära visata ja kuhugi jääb ikka alles. Seda ei tasu samas eeskujuks võtta ja täpselt ei saa ma enam ise ka aru, mida ma sel hekel mõtlesin ja sodisin :)
http://saabnet.ee/pildid/foorum/tagaluugiskeem.jpg

Samas on mingi asi, mille pealt meelde tuletada, kui uuesti vaja peaks minema. Niipalju veel, et signaalijuhe oli violetne ja neid violetseid juhtmeid oli juhi jalge juures vist 3 tk. Mina testisin nõelaga, milline õige ja õnnneks esimene kohe klappis. Juhe tuleb läbi lõigata, sest diood läheb juhi lüliti kaitseks. Kõrvalistuja lülitit ei hakanud loomulikult maaga enam ühendama.
Kõrvalistuja lüliti teine ots (minu puhul kollane juhe) saab +12 V releeplokist samast kaitsmest, kus juhi originaal lülitigi.