Saab 9000 2.3t, 1995, Zazou
panen siis lõpuks oma kolmanda 9000 ka siia üles. Paar foorumlast peaks oma endise auto ära tundma. Auto on enamvähem just selline nagu otsisin (95->, lpt, manuaal, kõik lisad, ilus värv)
Lisaks eelmiste omanike poolt tehtud töödele on siin poole aasta jooksul mitmeid asju remonditud ja osa vaja veel teha.
Vahetatud on enamus esisilla pukse ja rooli otsikuid, mootoripadjad, siduri survelaager ja töösilinder, rihmarullid, veepump, piduridetailid, bensiinipump, DI kassett, roolilatt, plokikaane tihend, pidurikettad, ...
Minu poolt on veel lisatud:
- tagumine antitiib
- tulepesurid (eelmised täiesti katki)
- käetugi
- puidust käigukangi nupp
- downgrade auto stereole (lõpuks õnnestus Antilt saada vana Visby)
- konks
- udutuli
- SCC
- el. antenn ja lüliti
- Griffini veljekatted
- ...
parandatud veel palju pisiasju
plaan on lpt->ftp (aero soft)
MBC ja BPC juba kapis ootamas.
Põhimõtteliselt on huvi ka Aero/Anny bodykit vastu (küljekarbid ainult).
Lisaks eelmiste omanike poolt tehtud töödele on siin poole aasta jooksul mitmeid asju remonditud ja osa vaja veel teha.
Vahetatud on enamus esisilla pukse ja rooli otsikuid, mootoripadjad, siduri survelaager ja töösilinder, rihmarullid, veepump, piduridetailid, bensiinipump, DI kassett, roolilatt, plokikaane tihend, pidurikettad, ...
Minu poolt on veel lisatud:
- tagumine antitiib
- tulepesurid (eelmised täiesti katki)
- käetugi
- puidust käigukangi nupp
- downgrade auto stereole (lõpuks õnnestus Antilt saada vana Visby)
- konks
- udutuli
- SCC
- el. antenn ja lüliti
- Griffini veljekatted
- ...
parandatud veel palju pisiasju
plaan on lpt->ftp (aero soft)
MBC ja BPC juba kapis ootamas.
Põhimõtteliselt on huvi ka Aero/Anny bodykit vastu (küljekarbid ainult).
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Ka nii võib paigaldada lisanäidikuid juhul kui piilarile ei meeldi (nagu minule).
....ja et kellelgil poleks ütlemist, et 0,4 bar on "vacuum leak" :cool:
....ja et kellelgil poleks ütlemist, et 0,4 bar on "vacuum leak" :cool:
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
hiljuti sai tehtud teema rooli naha taastamise kohta. Rooli nahk läks siiski vahetusse, kuna soodne pakkumine tuli. Siin on siis näha rooli upgrade.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Veel mitte, kuna tellitud alusrõngas oli ilma nuppude kaablita. Nüüd vaja uus otsida. Sobib 9-5 oma, millel roolil nupud olemas.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
jaaa...siiamaani tunnen kahetsust, et tol ajal ta maha pidin müüma. Oleks ainult olnud ressursse ja aega temast uuesti korralik liikur teha. Vähemalt on see isend sattunud korraliku peremehe kätte. :beer: Märksa hullem oleks teda kuskil autolammutuses doonorina näha. :freak:
Uuendan siis natuke kirjeldust, kuigi see uuendus on juba üle aasta vana ja läheb ise varsti uuendamisele Aga et info kaduma ei läheks ja äkki on teisigi huvilisi kes omale arvutit autosse tahaks panna, siis siin üks kogemus.
Süsteem:
- Asus eee box B202 (istme all, mahub täpselt originaalvõimendi plekist raami)
- Motoriseeritud 1DIN LCD (mingi noname, ehk kõige odavam võimalik VGA sisendiga ebays-t)
- SirfIII tavaline USB GPS (magnetiga tagumise kõlari peal)
- paar USB hubi
- CANUSB konverter
- VGA-Video konverter (jälle mingi odavam ebay-st)
- 7 " TV (tagaistujatele multikate vahtimiseks)
- Tagurduskaamera
PS pildid natuke nadi kvaliteediga, aga ei no ei leidnud paremaid just praegu :red:
Mis selle süsteemiga siis teha saab:
- Muusikat kuulata
- Videosid vaadata (põhiliselt multikad ja vahel muusikavideod)
- Internetis surfata (kui on vaja naist kuskil oodata)
- Navi (IGO PC versioon)
- Kaardirakendus (Regio - Eesti matkal hea vaadata, mis ümberringi on)
- Tagurduskaamera (hea jälgida paadihaagist või Saabot, kas ikka korralikult kinni ja tugijalg vastu maad ei käi)
- T5Dashboard (kõik auto andmed T5-st)
- muid väiksemaid pudi-padi, mida arvutiga ikka teha
Üks pilt ehitamisest ka
Mis on probleemid:
- Kuvari kaabel segab natuke raadiosignaali (vaja oleks varjestada)
- Kuvaril läks ühel plasthammakal üks hammas katki ja seega ei sõida kuvar ise korralikult välja ja peab käsitsi aitama (vaja hammas ära parandada)
- Liiga palju kaableid
- Auto käivitamisel langeb pinge alla 12 V ja arvuti teeb restarti (vaja kas väike aku vahele või suur kondekas)
Kuna mul uus süsteem juba olemas, siis ei hakka ma neid vigu enam parandama.
Süsteem:
- Asus eee box B202 (istme all, mahub täpselt originaalvõimendi plekist raami)
- Motoriseeritud 1DIN LCD (mingi noname, ehk kõige odavam võimalik VGA sisendiga ebays-t)
- SirfIII tavaline USB GPS (magnetiga tagumise kõlari peal)
- paar USB hubi
- CANUSB konverter
- VGA-Video konverter (jälle mingi odavam ebay-st)
- 7 " TV (tagaistujatele multikate vahtimiseks)
- Tagurduskaamera
PS pildid natuke nadi kvaliteediga, aga ei no ei leidnud paremaid just praegu :red:
Mis selle süsteemiga siis teha saab:
- Muusikat kuulata
- Videosid vaadata (põhiliselt multikad ja vahel muusikavideod)
- Internetis surfata (kui on vaja naist kuskil oodata)
- Navi (IGO PC versioon)
- Kaardirakendus (Regio - Eesti matkal hea vaadata, mis ümberringi on)
- Tagurduskaamera (hea jälgida paadihaagist või Saabot, kas ikka korralikult kinni ja tugijalg vastu maad ei käi)
- T5Dashboard (kõik auto andmed T5-st)
- muid väiksemaid pudi-padi, mida arvutiga ikka teha
Üks pilt ehitamisest ka
Mis on probleemid:
- Kuvari kaabel segab natuke raadiosignaali (vaja oleks varjestada)
- Kuvaril läks ühel plasthammakal üks hammas katki ja seega ei sõida kuvar ise korralikult välja ja peab käsitsi aitama (vaja hammas ära parandada)
- Liiga palju kaableid
- Auto käivitamisel langeb pinge alla 12 V ja arvuti teeb restarti (vaja kas väike aku vahele või suur kondekas)
Kuna mul uus süsteem juba olemas, siis ei hakka ma neid vigu enam parandama.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Vääääga huvitav ... tahaks omale ka kunagi pc'd autosse ... :freak:
See muide Märkamisaja video, mitte TV otse ;)
Proovisin ka mingit odavat USB-TV-d, aga see ei võtnud kaasasoleva antenniga isegi Tallinnas mingit pilti ette.
Proovisin ka mingit odavat USB-TV-d, aga see ei võtnud kaasasoleva antenniga isegi Tallinnas mingit pilti ette.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Algselt postitas: Zazou
See muide Märkamisaja video, mitte TV otse ;)
Proovisin ka mingit odavat USB-TV-d, aga see ei võtnud kaasasoleva antenniga isegi Tallinnas mingit pilti ette.
Mis sul selle kupatuse kogumaksumus muidu kokku tuli?
Ma arvan et 10k kanti.
Asus arvuti 4k, LCD 2,5k, CANUSB 1k, video konverter 0,3k, tagurduskaamera 1,7k, muu pudipadi (usb hub, wifi antenn, ...) 1k.
See ei olnud muidugi korraga planeeritud ja ostetud süsteem. Algas sellest, et üks Asuse eee box jäi üle ja see istus nii ilusti originaalvõimu asemele. Siis sai otsitud odav LCD juurde ja süsteem juba käiski. Hiljem lisasin can-usb ja tagumise teleka. Sel suvel sai tagurduskaamera paigaldatud (koos parkimisanduritega), sellest teen vast eraldi teema.
Süsteemi lülitan sisse eraldi nupust (mis on siseõhu anduri kõrval). Selleks sai ka eraldi relee pandud, et kogu vool nupust läbi ei käiks.
Asus arvuti 4k, LCD 2,5k, CANUSB 1k, video konverter 0,3k, tagurduskaamera 1,7k, muu pudipadi (usb hub, wifi antenn, ...) 1k.
See ei olnud muidugi korraga planeeritud ja ostetud süsteem. Algas sellest, et üks Asuse eee box jäi üle ja see istus nii ilusti originaalvõimu asemele. Siis sai otsitud odav LCD juurde ja süsteem juba käiski. Hiljem lisasin can-usb ja tagumise teleka. Sel suvel sai tagurduskaamera paigaldatud (koos parkimisanduritega), sellest teen vast eraldi teema.
Süsteemi lülitan sisse eraldi nupust (mis on siseõhu anduri kõrval). Selleks sai ka eraldi relee pandud, et kogu vool nupust läbi ei käiks.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Algselt postitas: Zazou
Ma arvan et 10k kanti.
Asus arvuti 4k, LCD 2,5k, CANUSB 1k, video konverter 0,3k, tagurduskaamera 1,7k, muu pudipadi (usb hub, wifi antenn, ...) 1k.
See ei olnud muidugi korraga planeeritud ja ostetud süsteem. Algas sellest, et üks Asuse eee box jäi üle ja see istus nii ilusti originaalvõimu asemele. Siis sai otsitud odav LCD juurde ja süsteem juba käiski. Hiljem lisasin can-usb ja tagumise teleka. Sel suvel sai tagurduskaamera paigaldatud (koos parkimisanduritega), sellest teen vast eraldi teema.
Süsteemi lülitan sisse eraldi nupust (mis on siseõhu anduri kõrval). Selleks sai ka eraldi relee pandud, et kogu vool nupust läbi ei käiks.
Siis tuleb ikkagi odavam, kui poest mingi korralik komplekt osta. Lisaks kehtib ka veel seadus, et "ise tehtud...hästi tehtud". Aga mis see ASUS talvel miinus 20st arvab?
ei arvanud nagu midagi. võimalik et ma teda päris -20 ka ei kasutanud. Auto läheb seest üpris kiirelt soojaks ka. Üldiselt kasutasin seda pikematel sõitudel ja põhiliselt siis navina ja multikate näitamiseks.
Järgmine nädal võtan kogu süsteem maha, siis võivad mõned komponendid pakkumisele tulla. Arvuti ise läheb tagasi laua peale.
Järgmine nädal võtan kogu süsteem maha, siis võivad mõned komponendid pakkumisele tulla. Arvuti ise läheb tagasi laua peale.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Teeks siis üle pika aja väikese uuenduse. Seekord siis piltmõistatus, mida on lisatud viimase paari aasta jooksul? Otsi kolm erinevust võrreldes originaaliga.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Mõistatus lahendatud. Ilmsed õiged vastused olid muidugi parkimisandur ja tagurduskaamera, aga pilt sai pandud just LED piduritule pärast, mis sai eelmine aasta suvel paigaldatud, kuna need roostetavad pirnipesad hakkasid ära tüütama.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Veel uuendusi. Mõte iseenesest vist aastat 10 juba vana, aga kätte sai võetud alles nüüd, veebruari alguses.
Teist lülitit ei viitsi aga nüüd kuidagi ette võtta. Uudsuse võlu esimese tööle saamisega kadunud :)
http://youtu.be/aHjFlTuWaYE
Teist lülitit ei viitsi aga nüüd kuidagi ette võtta. Uudsuse võlu esimese tööle saamisega kadunud :)
http://youtu.be/aHjFlTuWaYE
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Vahelduse mõttes uuendan natuke teemat. Viimane asi, mis sai tehtud (kuigi palju uusi asju tegelikult siia veel lisamata) on kõrvalistujapoolne tagaluugi avaja. Nupu koht on enamus tonnistel olemas, aga juhtmeid loomulikult mitte. Tegemist ei ole mitte niivõrd iluasjaga vaid praktilise funktsiooniga. Siiani pidin tihti kannalt ringi pöörama, kui kõrvalistuja poolt hõigati, et tee tagaluuk ka lahti.
Nüüd saab seda kõrvalistuja ise teha.
Juhtmete vedamine oli paras piin, eriti ukse ja kere vaheline ühendus. Lisaks tuli üks kaabel viia juhi ukse juurde ja läbi dioodi ühendada tagaluugi voolukaabliga. Diood on vajalik selleks, et üldiselt hoiab lüliti kaabli otsa maas ja kui vajutada nupule, siis lülitab selle +12 V peale ümber. Kui üks nupp on väljas ja teist siis sisse lülitada, oleks lühis.
Nüüd saab seda kõrvalistuja ise teha.
Juhtmete vedamine oli paras piin, eriti ukse ja kere vaheline ühendus. Lisaks tuli üks kaabel viia juhi ukse juurde ja läbi dioodi ühendada tagaluugi voolukaabliga. Diood on vajalik selleks, et üldiselt hoiab lüliti kaabli otsa maas ja kui vajutada nupule, siis lülitab selle +12 V peale ümber. Kui üks nupp on väljas ja teist siis sisse lülitada, oleks lühis.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
- Asukoht:
- Auto:
Kuna see skeemi kritseldus vedeles mul laual, siis skaneerisin sisse ja panen siia. Saan paberi ära visata ja kuhugi jääb ikka alles. Seda ei tasu samas eeskujuks võtta ja täpselt ei saa ma enam ise ka aru, mida ma sel hekel mõtlesin ja sodisin :)
http://saabnet.ee/pildid/foorum/tagaluugiskeem.jpg
Samas on mingi asi, mille pealt meelde tuletada, kui uuesti vaja peaks minema. Niipalju veel, et signaalijuhe oli violetne ja neid violetseid juhtmeid oli juhi jalge juures vist 3 tk. Mina testisin nõelaga, milline õige ja õnnneks esimene kohe klappis. Juhe tuleb läbi lõigata, sest diood läheb juhi lüliti kaitseks. Kõrvalistuja lülitit ei hakanud loomulikult maaga enam ühendama.
Kõrvalistuja lüliti teine ots (minu puhul kollane juhe) saab +12 V releeplokist samast kaitsmest, kus juhi originaal lülitigi.
http://saabnet.ee/pildid/foorum/tagaluugiskeem.jpg
Samas on mingi asi, mille pealt meelde tuletada, kui uuesti vaja peaks minema. Niipalju veel, et signaalijuhe oli violetne ja neid violetseid juhtmeid oli juhi jalge juures vist 3 tk. Mina testisin nõelaga, milline õige ja õnnneks esimene kohe klappis. Juhe tuleb läbi lõigata, sest diood läheb juhi lüliti kaitseks. Kõrvalistuja lülitit ei hakanud loomulikult maaga enam ühendama.
Kõrvalistuja lüliti teine ots (minu puhul kollane juhe) saab +12 V releeplokist samast kaitsmest, kus juhi originaal lülitigi.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee