Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

ARZT
Postitusi: 389
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#126

L Sept 21, 2013 22:35

Kas need, mis käivad ühelt poolt nelja ja teiselt poolt viie torx poldiga koos korpuse ja laagriga kasti külge?
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 754
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#127

P Sept 22, 2013 0:47

tripodi pesa peaks olema erinev, teise poole nuudistiku koha pealt ei oska ma öelda.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2028
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#128

P Sept 22, 2013 8:07

Lühema kastiga cruise toimib?
__In Boost We Trust__
ARZT
Postitusi: 389
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#129

P Sept 22, 2013 18:39

Toimis küll, praegusega pole proovinud. Kast ei tohiks ju cruisega seotud olla...
ARZT
Postitusi: 389
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#130

L Mai 23, 2015 0:05

Vahetasin mingi aeg pikema pooltelje.....ja jõudsin jälile autoga kaasa tulnud raksatusetekitajale- tagumise mootoripadja polt oli lahti :) Olin selle otsimisest tegelikult ammu loobunud, kuna mitmeid kordi kõigi sillas leiduvate poltide kontrollimine tulemust ei andnud. Padja peale ei tulnud. Bensiinipumba kahekordse vahetuse kadalipu läbisin ka. Siinkohal sügav kummardus härra Ivometsa ees, kes appi tõttas, kui hommikul auto koomasolekus tabasin. Spidol u 380 000 ja elu on endiselt ilus. Kuigi vahepeal tulid pähe ka trükimusta mittekannatavad mõtted. Kui nüüd see suvi ka aega keretöödeks leiaks lõpuks....
Ahjaa- TÜV puhtalt läbitud
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 981
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 Vector 2.0TiD 10'

#131

L Mai 23, 2015 9:23

Kuigi vahepeal tulid pähe ka trükimusta mittekannatavad mõtted.


See on normaalne! Eriti kui mingi asi tähtsal hetkel alla annab või mõni töö üle ootuste tüütuks muutub.

Käigukasti jamasi sul enam pole?
ARZT
Postitusi: 389
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#132

L Mai 23, 2015 17:06

Peale viimast vahetust pole probleeme tegelikult olnudki. Riiulisse on vaja, puhuks kui ootamatult pilpaid jälle lendama hakkab :) Küsimus pole kas, vaid millal see juhtub :D
ARZT
Postitusi: 389
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#133

K Nov 18, 2015 19:40

Tundub, et turbosurm on lõpuks minuni jõudnud...
ARZT
Postitusi: 389
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#134

E Dets 21, 2015 23:05

Turbo siiski elab, aga mootor sõi oma kolmanda kasti õhtusöögiks. Tõsine probleem on käigukasti kestvus.
Ma ei teagi mis nüüd edasi saab...
saabu
Postitusi: 693
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tllinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#135

E Dets 21, 2015 23:39

Ma tean mida Sa tunned :(
kolm kasti ja neljas minekul...
ARZT
Postitusi: 389
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#136

E Dets 21, 2015 23:44

Ma pole üksi :D
keenius
Postitusi: 269
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#137

T Dets 22, 2015 11:54

Minul pole enam kaste lailai läinud peale suurema turbo panemist.
GT2860RS toob väände kõrgemal pöördel ja (3000rpm) ja hoiab kasti tervist.
ARZT
Postitusi: 389
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#138

T Dets 22, 2015 14:11

Nojah.... uus ja suurem turbo hetkel eelarvesse ei mahu. Imelik siiski, et aerole nii väikse kestvusvaruga kast üldse on pandud. Ülekandearv pole oluline, varem või hiljem lendab igast kastist pilpaid :)
saabu
Postitusi: 693
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tllinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#139

T Dets 22, 2015 15:19

Tavaliselt mis siiski saba annavad, on diffrid ning mäletamist mööda kolmanda käigu hammakad. Lõpuotsa kastid said veidikene tugevama ehitusega diffrid ja mingid jublakad olid samuti parema ehitusega. Saablink.net foorumis oli suht hea kirjeldus mis kastidel saba annab ja kuidas seda ennetada
ARZT
Postitusi: 389
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#140

L Apr 02, 2016 14:15

Nüüd on mõttekoht, kas rautaa vai roskaa.....
ARZT
Postitusi: 389
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#141

P Sept 25, 2016 22:29

Mootor käib. Kasti võtsin alt ja satelliidi tükid kukkusid välja :D
Ehk siis jääb ikka rauapoolele.
ARZT
Postitusi: 389
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#142

E Mär 27, 2017 22:21

Nii, jälle liikvel. Pika seismisega olid pidurid kinni jäänud ja ANTI LOCK särab armatuuris. Sai veidi ka kätt harjutada ja roostevaba sumps alla keevitatud.
Kiskus ikka näo naerule küll kiirendades üle jupi aja :)
Vooluleke end taas ilmutas. Kuskilt lugesin, et tonnistel tavaline probleem peitub raadios???
ARZT
Postitusi: 389
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#143

K Mai 17, 2017 23:04

On alust kahelda, et vooluleke peidab end juhiistmes...
ARZT
Postitusi: 389
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#144

R Sept 22, 2017 15:23

Terve suvi liigelnud nii, et juhi istme kaitse väljas ja pole akut maha laadinud. Pole aega olnud istet ennast vaadata. Nüüd on aga hakanud kütusenäidik villast viskama. Muidugi meeldiv vaadata kui 10 liitri pealt paagi täis viskab :D
ARZT
Postitusi: 389
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#145

R Jaan 19, 2018 21:07

Nii, kiskusin ajaviiteks plokikaane maha ja kauduminnes vahetasin ka keti ja saaled ära. Tasakaalustuskett jäi üldse mängust välja seekord. Töötab ilusti. Klapisäärikuid oli ka plaan vahetada, aga aeg sai otsa. Proovin veidi hiljem. Kummalise vibra tõttu viskasin ka uue parempoolse välimise poolteljeotsa uue. Tundub, et avaldas mõju. Turbo ajab õli välja ja ilmselt vaja midagi ette võtta. Kahjuks pole kuulnud ainumastki positiivset vastukaja taastatud turbodest. Lõtk iseenesest vaevutuntav.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 754
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#146

R Jaan 19, 2018 23:02

Neringsi t25 keskosa kestab paar aastat juba edukalt, mitte stock rõhuga. 130-150 oli umbes hind. Kojad pidi ainult ümber tõstma, kuid see oli lihtne. Mitsu keskosa oli neil ebays sama hinnaga. Päevaga oli lätist kohal.
ARZT
Postitusi: 389
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#147

L Jaan 20, 2018 8:44

saabu14jr kirjutas:
R Jaan 19, 2018 23:02
Neringsi t25 keskosa kestab paar aastat juba edukalt, mitte stock rõhuga. 130-150 oli umbes hind. Kojad pidi ainult ümber tõstma, kuid see oli lihtne. Mitsu keskosa oli neil ebays sama hinnaga. Päevaga oli lätist kohal.
Tänud! Uurin asja
Vasta