Algselt postitas: Cyber
Automaadil on esimese käigu boost piiratud. Aga üldiselt on suht kõva kast see tonnise automaat. Muidugi üleliia boosti lõhub ka selle.
Saab 9000 Aero, 1993, ARZT
Vene foorumist võib lugeda et AT kaste lastakse laiali piisavalt.Kas probleem vahetamata õlis ... vms. ei tea aga kastide nõudlus on olemas. Nii et väide et Suht kõva kast? ...ei oska öelda.(lolluse vastu ei aita miski!)
Esimene ja tagurpidi käik piiratud siis, kui BPC klapp (ehk siis ECU) rõhku juhib. Tonnise AT kastil endal kahjuks pole mingit tarka elektroonikat.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Eile sai üle mindud talveperioodile- talvepapud alla ja turborõhku sai ka tublisti maha keeratud. Kauduminnes kiskusin ka armatuuri korraks lahti ja sain valgustuse tagasi:) Mingi aeg tagasi sai ka tulede relee üle joodetud. Polegi vist muud pajatada:)
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Huvitav lugu jälle juhtuma hakanud-käivitades käib sumpsis pauk või plötsakas ennem, kui käima läheb...Kunagi varem tegi ka nii, vahepeal jupp aega pole teinud nii. Ei oska täheldada ka millal ja miks nii käituma hakkas...Kas kellegil oleks ideid?
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Tänud info eest!
Kui nüüd tagant järgi mõelda, siis võibolla tõesti pärast küünalde vahetust enam ei paukunud...Ei vahetanud neid just väga ammu...
Kuid huvitav oleks ikkagi teada, miks ta paukuma hakkab...
Kui nüüd tagant järgi mõelda, siis võibolla tõesti pärast küünalde vahetust enam ei paukunud...Ei vahetanud neid just väga ammu...
Kuid huvitav oleks ikkagi teada, miks ta paukuma hakkab...
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Äkki võib olla nii, et küünal ei anna sädet ja benss plahvatab sumbutis.
Probleem ilmselt selles, et enne käivitumist täidetakse silindrid ette nähtult rikka seguga, aga seda ei süüdata õigel ajal.
Aju loeb väntvõlli pöördeid ja samal ajal pritsitakse bensiini silindritesse ca 1...2 sekundit. Alles pärast seda antakse sädet. Et külm mootor käivituks paremini.
Sooja mootori puhul on samuti väike viivitus, aga ülirikka segu vajadus nüüd puudub - kusjuures õige käivitussegu üle otsustab aju vastavalt jahutusvedeliku temperatuurile.
Kui küünlad süütavad hiljem või lihtsalt puudulikult, jõuab see käivitussegu liiga rikkaks minna (kõvasti bensiini ja vähe õhku), satub otsapidi juba väljalaskesse ja lõpuks plahvatab seal.
Sama olukorda olen ka endal kogenud. Tõsi, minul mitte küll küünaldest, aga käivituse pikkuse ja vajaliku segu määramine on üsna raske, kui kasutusel näiteks originaalidest võimsamad pihustid.
Eelmise talvel paukus starterit andes päris tihti..:cool:
Aju loeb väntvõlli pöördeid ja samal ajal pritsitakse bensiini silindritesse ca 1...2 sekundit. Alles pärast seda antakse sädet. Et külm mootor käivituks paremini.
Sooja mootori puhul on samuti väike viivitus, aga ülirikka segu vajadus nüüd puudub - kusjuures õige käivitussegu üle otsustab aju vastavalt jahutusvedeliku temperatuurile.
Kui küünlad süütavad hiljem või lihtsalt puudulikult, jõuab see käivitussegu liiga rikkaks minna (kõvasti bensiini ja vähe õhku), satub otsapidi juba väljalaskesse ja lõpuks plahvatab seal.
Sama olukorda olen ka endal kogenud. Tõsi, minul mitte küll küünaldest, aga käivituse pikkuse ja vajaliku segu määramine on üsna raske, kui kasutusel näiteks originaalidest võimsamad pihustid.
Eelmise talvel paukus starterit andes päris tihti..:cool:
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Paukus ka uute küünaldega siiski, aga harva... See selleks, täna oli vaja veidi juhiukse lukku käima õpetada-kiskusin laiali, puhastasin ja õlitasin. Töötab kui kellavärk jälle. Jõudsin mõtlema hakata juba, et lukuga kööga. Lähiajal tuleb esisillas ulatuslik uuenduskuur läbi viia-kõik peale tugilaagrite( mõni kuu tagasi vahetatud) läheb vahetusse. "kellade" valgustus on endises seisus ja ka cruise controli seis. Peale vaakumpumpa sisse puhudes hakkab veidikeseks jälle tööle. Mingit jama täis äkki...
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Täna pidin krambid saama, kui hommikul autot käivitasin- temperatuur -39, siis -40 ja siis Err :)
Üks juhe oli katki läinud anduri juurest. Lappisin ära, aga süüdet sisse keerates näitab ikka Err korraks....Keeruline värk
Üks juhe oli katki läinud anduri juurest. Lappisin ära, aga süüdet sisse keerates näitab ikka Err korraks....Keeruline värk
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Seekord oli lugu tegelikult veidi erinev- diffri hammas lõi korpusesse augu sisse ja kast jooksis kuivaks. Mingi aeg tekkisid hääled, mis viitasid selgelt survelaagri manalateeleminekust. Hakkasin seda vahetama ja mõtlesin, et piilun kasti ka sisse, kuna 3 käik ka undas nagu dogboxil. Iseenesest meeldiv heli, aga murettekitav. Tagantjärgi panen küll pildi õiges järjestuses kokku... Noh, ma ju paugutan endiselt MBC-ga
Kas keegi oskab kommenteerida, mis on 57101 ja 57001 vahe? Kas 147 kw-sel on ka sama kast, mis aerol, ehk 57101?
Kas keegi oskab kommenteerida, mis on 57101 ja 57001 vahe? Kas 147 kw-sel on ka sama kast, mis aerol, ehk 57101?