Saab 9000 Aero, 1993, ARZT
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Vahetasin mingi aeg pikema pooltelje.....ja jõudsin jälile autoga kaasa tulnud raksatusetekitajale- tagumise mootoripadja polt oli lahti Olin selle otsimisest tegelikult ammu loobunud, kuna mitmeid kordi kõigi sillas leiduvate poltide kontrollimine tulemust ei andnud. Padja peale ei tulnud. Bensiinipumba kahekordse vahetuse kadalipu läbisin ka. Siinkohal sügav kummardus härra Ivometsa ees, kes appi tõttas, kui hommikul auto koomasolekus tabasin. Spidol u 380 000 ja elu on endiselt ilus. Kuigi vahepeal tulid pähe ka trükimusta mittekannatavad mõtted. Kui nüüd see suvi ka aega keretöödeks leiaks lõpuks....
Ahjaa- TÜV puhtalt läbitud
Ahjaa- TÜV puhtalt läbitud
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Peale viimast vahetust pole probleeme tegelikult olnudki. Riiulisse on vaja, puhuks kui ootamatult pilpaid jälle lendama hakkab Küsimus pole kas, vaid millal see juhtub :D
Ma tean mida Sa tunned :(
kolm kasti ja neljas minekul...
kolm kasti ja neljas minekul...
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Nojah.... uus ja suurem turbo hetkel eelarvesse ei mahu. Imelik siiski, et aerole nii väikse kestvusvaruga kast üldse on pandud. Ülekandearv pole oluline, varem või hiljem lendab igast kastist pilpaid :)
Tavaliselt mis siiski saba annavad, on diffrid ning mäletamist mööda kolmanda käigu hammakad. Lõpuotsa kastid said veidikene tugevama ehitusega diffrid ja mingid jublakad olid samuti parema ehitusega. Saablink.net foorumis oli suht hea kirjeldus mis kastidel saba annab ja kuidas seda ennetada
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Nii, jälle liikvel. Pika seismisega olid pidurid kinni jäänud ja ANTI LOCK särab armatuuris. Sai veidi ka kätt harjutada ja roostevaba sumps alla keevitatud.
Kiskus ikka näo naerule küll kiirendades üle jupi aja :)
Vooluleke end taas ilmutas. Kuskilt lugesin, et tonnistel tavaline probleem peitub raadios???
Kiskus ikka näo naerule küll kiirendades üle jupi aja :)
Vooluleke end taas ilmutas. Kuskilt lugesin, et tonnistel tavaline probleem peitub raadios???
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Terve suvi liigelnud nii, et juhi istme kaitse väljas ja pole akut maha laadinud. Pole aega olnud istet ennast vaadata. Nüüd on aga hakanud kütusenäidik villast viskama. Muidugi meeldiv vaadata kui 10 liitri pealt paagi täis viskab
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Nii, kiskusin ajaviiteks plokikaane maha ja kauduminnes vahetasin ka keti ja saaled ära. Tasakaalustuskett jäi üldse mängust välja seekord. Töötab ilusti. Klapisäärikuid oli ka plaan vahetada, aga aeg sai otsa. Proovin veidi hiljem. Kummalise vibra tõttu viskasin ka uue parempoolse välimise poolteljeotsa uue. Tundub, et avaldas mõju. Turbo ajab õli välja ja ilmselt vaja midagi ette võtta. Kahjuks pole kuulnud ainumastki positiivset vastukaja taastatud turbodest. Lõtk iseenesest vaevutuntav.
Neringsi t25 keskosa kestab paar aastat juba edukalt, mitte stock rõhuga. 130-150 oli umbes hind. Kojad pidi ainult ümber tõstma, kuid see oli lihtne. Mitsu keskosa oli neil ebays sama hinnaga. Päevaga oli lätist kohal.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Kõigest 11 aastat läks aega, et MBC-st loobuda. Asemele läks 9-5 klapp ja softiriiulis on ka nüüd Crossroad Performance. Suur tänu selle eest ajukirurg Sebastianile Esialgu tahab harjumist, et näiteks möödasõidul ei tönka enam "Planguga selga" tunne on väiksem, kui MBC-ga. Käigukasti tervise nimel tuleb sellega leppida. Tehase boostikella sain neljanda käiguga punase osa viimasele veerandile. Tulemusega olen väga rahul. Sportlikust huvist tahaks nüüd korra rullidel ka jälle käia.
Mis turbosse puutub, siis see jaksab puhuda küll ja ei kavatsegi lõplikult ära surra. Õli pealevalamisega olen juba ära harjunud
Paar nädalat tagasi vahetasin bensiinipumba, kuna tönkas natuke ka madalatel pööretel rahulikult sõites. Eriti külmalt. Pumbavahetusega need ilmingud kadusid.
Mis turbosse puutub, siis see jaksab puhuda küll ja ei kavatsegi lõplikult ära surra. Õli pealevalamisega olen juba ära harjunud
Paar nädalat tagasi vahetasin bensiinipumba, kuna tönkas natuke ka madalatel pööretel rahulikult sõites. Eriti külmalt. Pumbavahetusega need ilmingud kadusid.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Täna mõõtsin kütusekulu maanteel paagitäitmismeetodiga- 5,8 liitrit sajale. Eelmine keskmise kulu mõõtmine andis tulemuseks 7,2. Pole elades nii vähe võtnud... Kandilise ja autost veidi kõrgema käruga võttis 9,2.
Kogenud Aeronaut.