5. leht 7-st

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Aug 27, 2010 0:44
Postitas andres
Vene foorumist võib lugeda et AT kaste lastakse laiali piisavalt.Kas probleem vahetamata õlis ... vms. ei tea aga kastide nõudlus on olemas. Nii et väide et Suht kõva kast? ...ei oska öelda.(lolluse vastu ei aita miski!)
Algselt postitas: Cyber
Automaadil on esimese käigu boost piiratud. Aga üldiselt on suht kõva kast see tonnise automaat. Muidugi üleliia boosti lõhub ka selle.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Aug 27, 2010 2:39
Postitas sebastian
Esimene ja tagurpidi käik piiratud siis, kui BPC klapp (ehk siis ECU) rõhku juhib. Tonnise AT kastil endal kahjuks pole mingit tarka elektroonikat.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Aug 27, 2010 8:39
Postitas Cyber
Lolluse vastu ei aita tõesti mitte midagi..:)

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Aug 28, 2010 0:19
Postitas ARZT
Ma ei oska oma autoga enam sõita, käigud kuidagi lühikesed:)Aga liigub ja päris maruliselt.
Ja undab ka...

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: E Aug 30, 2010 14:37
Postitas Fastaero
Ma kujutan ette, et 50-90 km/h mõne sekundi mäng ja rehvid kiunuvad:D

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: E Aug 30, 2010 19:26
Postitas ARZT
nii ta on jah:)

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: P Okt 24, 2010 15:02
Postitas ARZT
Eile sai üle mindud talveperioodile- talvepapud alla ja turborõhku sai ka tublisti maha keeratud. Kauduminnes kiskusin ka armatuuri korraks lahti ja sain valgustuse tagasi:) Mingi aeg tagasi sai ka tulede relee üle joodetud. Polegi vist muud pajatada:)

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Dets 09, 2010 19:20
Postitas ARZT
Kuskilt siit lugesin autodele nime panemise kohta...Leidsin minagi pärast pikka otsingut oma autole meelepärase nime- Heleena :)

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: E Okt 03, 2011 15:19
Postitas ARZT
Et siis vahepeal ka niisugune asi juhtus :)

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: E Okt 03, 2011 15:23
Postitas ARZT


Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Jaan 19, 2012 21:04
Postitas ARZT
Kooselu Heleenaga siis pea 4 aastat ja 100000 kilomeetrit. Üldjoontes oleme ilma tülidetta hakkama saanud :D

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Jaan 27, 2012 20:49
Postitas ARZT
Huvitav lugu jälle juhtuma hakanud-käivitades käib sumpsis pauk või plötsakas ennem, kui käima läheb...Kunagi varem tegi ka nii, vahepeal jupp aega pole teinud nii. Ei oska täheldada ka millal ja miks nii käituma hakkas...Kas kellegil oleks ideid?

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Jaan 27, 2012 22:28
Postitas jux31
Mina olen siis küünla ära vahetanud ja asi on korda saanud nii :beer:

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Jaan 28, 2012 10:42
Postitas Phazer
Sama teema ka endal olnud selle paugutamisega käivitamis hetkel ja küünalde vahetusega lõppes see jama ära:P

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Jaan 28, 2012 13:11
Postitas ARZT
Tänud info eest!
Kui nüüd tagant järgi mõelda, siis võibolla tõesti pärast küünalde vahetust enam ei paukunud...Ei vahetanud neid just väga ammu...
Kuid huvitav oleks ikkagi teada, miks ta paukuma hakkab...

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: P Jaan 29, 2012 12:28
Postitas parkentosh
Äkki võib olla nii, et küünal ei anna sädet ja benss plahvatab sumbutis.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: P Jaan 29, 2012 16:51
Postitas sebastian
Probleem ilmselt selles, et enne käivitumist täidetakse silindrid ette nähtult rikka seguga, aga seda ei süüdata õigel ajal.
Aju loeb väntvõlli pöördeid ja samal ajal pritsitakse bensiini silindritesse ca 1...2 sekundit. Alles pärast seda antakse sädet. Et külm mootor käivituks paremini.
Sooja mootori puhul on samuti väike viivitus, aga ülirikka segu vajadus nüüd puudub - kusjuures õige käivitussegu üle otsustab aju vastavalt jahutusvedeliku temperatuurile.
Kui küünlad süütavad hiljem või lihtsalt puudulikult, jõuab see käivitussegu liiga rikkaks minna (kõvasti bensiini ja vähe õhku), satub otsapidi juba väljalaskesse ja lõpuks plahvatab seal.

Sama olukorda olen ka endal kogenud. Tõsi, minul mitte küll küünaldest, aga käivituse pikkuse ja vajaliku segu määramine on üsna raske, kui kasutusel näiteks originaalidest võimsamad pihustid.
Eelmise talvel paukus starterit andes päris tihti..:cool:

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Aug 11, 2012 18:01
Postitas ARZT
Paukus ka uute küünaldega siiski, aga harva... See selleks, täna oli vaja veidi juhiukse lukku käima õpetada-kiskusin laiali, puhastasin ja õlitasin. Töötab kui kellavärk jälle. Jõudsin mõtlema hakata juba, et lukuga kööga. Lähiajal tuleb esisillas ulatuslik uuenduskuur läbi viia-kõik peale tugilaagrite( mõni kuu tagasi vahetatud) läheb vahetusse. "kellade" valgustus on endises seisus ja ka cruise controli seis. Peale vaakumpumpa sisse puhudes hakkab veidikeseks jälle tööle. Mingit jama täis äkki...

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Nov 08, 2012 17:27
Postitas ARZT
Täna pidin krambid saama, kui hommikul autot käivitasin- temperatuur -39, siis -40 ja siis Err :)
Üks juhe oli katki läinud anduri juurest. Lappisin ära, aga süüdet sisse keerates näitab ikka Err korraks....Keeruline värk

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: P Jaan 13, 2013 15:35
Postitas ARZT
Ilusaid numbreid jälle. Tegelikult täitus see veidi enne jõule :)

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Veebr 02, 2013 13:40
Postitas ARZT
Viimaks sain ka kaua vaevanud problemi lahendatud- kelladeploki valgustus. Enam ei pea kõrva järgi kiirust hindama pimedas :D Harjumatu

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Apr 24, 2013 22:01
Postitas ARZT
Ülevaatus läbitud 1 veaga- 1 numbrituli ei põle. Suverullid all ja rõhud üleval :)

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Sept 21, 2013 21:34
Postitas ARZT
Ei kestnud aeglane kast ka rohkem, kui 3 aastat :D Seekord läks alla 57001. Näis, kas kestab 3 aastat :gun:

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Sept 21, 2013 22:07
Postitas ARZT
Seekord oli lugu tegelikult veidi erinev- diffri hammas lõi korpusesse augu sisse ja kast jooksis kuivaks. Mingi aeg tekkisid hääled, mis viitasid selgelt survelaagri manalateeleminekust. Hakkasin seda vahetama ja mõtlesin, et piilun kasti ka sisse, kuna 3 käik ka undas nagu dogboxil. Iseenesest meeldiv heli, aga murettekitav. Tagantjärgi panen küll pildi õiges järjestuses kokku... Noh, ma ju paugutan endiselt MBC-ga
Kas keegi oskab kommenteerida, mis on 57101 ja 57001 vahe? Kas 147 kw-sel on ka sama kast, mis aerol, ehk 57101?

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Sept 21, 2013 22:23
Postitas saabu14jr
57001(ma mäletasin, et see oli alati 75001...) ülekanded on samad mis aero kastil. Aerol on lihtsalt suuremad sisemised poolteljed.