6. leht 7-st

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Sept 21, 2013 22:35
Postitas ARZT
Kas need, mis käivad ühelt poolt nelja ja teiselt poolt viie torx poldiga koos korpuse ja laagriga kasti külge?

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: P Sept 22, 2013 0:47
Postitas saabu14jr
tripodi pesa peaks olema erinev, teise poole nuudistiku koha pealt ei oska ma öelda.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: P Sept 22, 2013 8:07
Postitas D116
Lühema kastiga cruise toimib?

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: P Sept 22, 2013 18:39
Postitas ARZT
Toimis küll, praegusega pole proovinud. Kast ei tohiks ju cruisega seotud olla...

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Mai 23, 2015 0:05
Postitas ARZT
Vahetasin mingi aeg pikema pooltelje.....ja jõudsin jälile autoga kaasa tulnud raksatusetekitajale- tagumise mootoripadja polt oli lahti :) Olin selle otsimisest tegelikult ammu loobunud, kuna mitmeid kordi kõigi sillas leiduvate poltide kontrollimine tulemust ei andnud. Padja peale ei tulnud. Bensiinipumba kahekordse vahetuse kadalipu läbisin ka. Siinkohal sügav kummardus härra Ivometsa ees, kes appi tõttas, kui hommikul auto koomasolekus tabasin. Spidol u 380 000 ja elu on endiselt ilus. Kuigi vahepeal tulid pähe ka trükimusta mittekannatavad mõtted. Kui nüüd see suvi ka aega keretöödeks leiaks lõpuks....
Ahjaa- TÜV puhtalt läbitud

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Mai 23, 2015 9:23
Postitas Pootsman
Kuigi vahepeal tulid pähe ka trükimusta mittekannatavad mõtted.


See on normaalne! Eriti kui mingi asi tähtsal hetkel alla annab või mõni töö üle ootuste tüütuks muutub.

Käigukasti jamasi sul enam pole?

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Mai 23, 2015 17:06
Postitas ARZT
Peale viimast vahetust pole probleeme tegelikult olnudki. Riiulisse on vaja, puhuks kui ootamatult pilpaid jälle lendama hakkab :) Küsimus pole kas, vaid millal see juhtub :D

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Nov 18, 2015 19:40
Postitas ARZT
Tundub, et turbosurm on lõpuks minuni jõudnud...

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: E Dets 21, 2015 23:05
Postitas ARZT
Turbo siiski elab, aga mootor sõi oma kolmanda kasti õhtusöögiks. Tõsine probleem on käigukasti kestvus.
Ma ei teagi mis nüüd edasi saab...

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: E Dets 21, 2015 23:39
Postitas saabu
Ma tean mida Sa tunned :(
kolm kasti ja neljas minekul...

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: E Dets 21, 2015 23:44
Postitas ARZT
Ma pole üksi :D

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Dets 22, 2015 11:54
Postitas keenius
Minul pole enam kaste lailai läinud peale suurema turbo panemist.
GT2860RS toob väände kõrgemal pöördel ja (3000rpm) ja hoiab kasti tervist.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Dets 22, 2015 14:11
Postitas ARZT
Nojah.... uus ja suurem turbo hetkel eelarvesse ei mahu. Imelik siiski, et aerole nii väikse kestvusvaruga kast üldse on pandud. Ülekandearv pole oluline, varem või hiljem lendab igast kastist pilpaid :)

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Dets 22, 2015 15:19
Postitas saabu
Tavaliselt mis siiski saba annavad, on diffrid ning mäletamist mööda kolmanda käigu hammakad. Lõpuotsa kastid said veidikene tugevama ehitusega diffrid ja mingid jublakad olid samuti parema ehitusega. Saablink.net foorumis oli suht hea kirjeldus mis kastidel saba annab ja kuidas seda ennetada

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Apr 02, 2016 14:15
Postitas ARZT
Nüüd on mõttekoht, kas rautaa vai roskaa.....

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: P Sept 25, 2016 22:29
Postitas ARZT
Mootor käib. Kasti võtsin alt ja satelliidi tükid kukkusid välja :D
Ehk siis jääb ikka rauapoolele.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: E Mär 27, 2017 22:21
Postitas ARZT
Nii, jälle liikvel. Pika seismisega olid pidurid kinni jäänud ja ANTI LOCK särab armatuuris. Sai veidi ka kätt harjutada ja roostevaba sumps alla keevitatud.
Kiskus ikka näo naerule küll kiirendades üle jupi aja :)
Vooluleke end taas ilmutas. Kuskilt lugesin, et tonnistel tavaline probleem peitub raadios???

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Mai 17, 2017 23:04
Postitas ARZT
On alust kahelda, et vooluleke peidab end juhiistmes...

Re: Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Sept 22, 2017 15:23
Postitas ARZT
Terve suvi liigelnud nii, et juhi istme kaitse väljas ja pole akut maha laadinud. Pole aega olnud istet ennast vaadata. Nüüd on aga hakanud kütusenäidik villast viskama. Muidugi meeldiv vaadata kui 10 liitri pealt paagi täis viskab :D

Re: Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Jaan 19, 2018 21:07
Postitas ARZT
Nii, kiskusin ajaviiteks plokikaane maha ja kauduminnes vahetasin ka keti ja saaled ära. Tasakaalustuskett jäi üldse mängust välja seekord. Töötab ilusti. Klapisäärikuid oli ka plaan vahetada, aga aeg sai otsa. Proovin veidi hiljem. Kummalise vibra tõttu viskasin ka uue parempoolse välimise poolteljeotsa uue. Tundub, et avaldas mõju. Turbo ajab õli välja ja ilmselt vaja midagi ette võtta. Kahjuks pole kuulnud ainumastki positiivset vastukaja taastatud turbodest. Lõtk iseenesest vaevutuntav.

Re: Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Jaan 19, 2018 23:02
Postitas saabu14jr
Neringsi t25 keskosa kestab paar aastat juba edukalt, mitte stock rõhuga. 130-150 oli umbes hind. Kojad pidi ainult ümber tõstma, kuid see oli lihtne. Mitsu keskosa oli neil ebays sama hinnaga. Päevaga oli lätist kohal.

Re: Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Jaan 20, 2018 8:44
Postitas ARZT
saabu14jr kirjutas:
R Jaan 19, 2018 23:02
Neringsi t25 keskosa kestab paar aastat juba edukalt, mitte stock rõhuga. 130-150 oli umbes hind. Kojad pidi ainult ümber tõstma, kuid see oli lihtne. Mitsu keskosa oli neil ebays sama hinnaga. Päevaga oli lätist kohal.
Tänud! Uurin asja

Re: Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Mai 28, 2019 20:39
Postitas ARZT
Kõigest 11 aastat läks aega, et MBC-st loobuda. Asemele läks 9-5 klapp ja softiriiulis on ka nüüd Crossroad Performance. Suur tänu selle eest ajukirurg Sebastianile :) Esialgu tahab harjumist, et näiteks möödasõidul ei tönka enam :D "Planguga selga" tunne on väiksem, kui MBC-ga. Käigukasti tervise nimel tuleb sellega leppida. Tehase boostikella sain neljanda käiguga punase osa viimasele veerandile. Tulemusega olen väga rahul. Sportlikust huvist tahaks nüüd korra rullidel ka jälle käia.
Mis turbosse puutub, siis see jaksab puhuda küll ja ei kavatsegi lõplikult ära surra. Õli pealevalamisega olen juba ära harjunud :D
Paar nädalat tagasi vahetasin bensiinipumba, kuna tönkas natuke ka madalatel pööretel rahulikult sõites. Eriti külmalt. Pumbavahetusega need ilmingud kadusid.

Re: Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Sept 05, 2019 19:00
Postitas ARZT
Täna mõõtsin kütusekulu maanteel paagitäitmismeetodiga- 5,8 liitrit sajale. Eelmine keskmise kulu mõõtmine andis tulemuseks 7,2. Pole elades nii vähe võtnud... Kandilise ja autost veidi kõrgema käruga võttis 9,2.

Re: Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Sept 05, 2019 19:47
Postitas 9-5LPT
ARZT kirjutas:
T Mai 28, 2019 20:39
Tulemusega olen väga rahul. Sportlikust huvist tahaks nüüd korra rullidel ka jälle käia.
Tartus Saab 10dal..

viewtopic.php?f=25&t=13963&hilit=Düno+tartu&start=300