2. leht 7-st

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: P Nov 16, 2008 10:14
Postitas taneli01
Sarnased sümtomid olid mul hiljuti prantslasega(Renault).Põhjuseks oli peaaegu olematuks oksüdeerunud bensiinipumba juhe.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Nov 21, 2008 19:28
Postitas ARZT
Nüüd siis järgmine jama-süütelukul vedru puru....hea et starter kotti ei jooksnud:)

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Nov 21, 2008 19:32
Postitas IFF
Algselt postitas: ARZT
Nüüd siis järgmine jama-süütelukul vedru puru....hea et starter kotti ei jooksnud:)


Jah ka minul juhtus nii. Nn kontaktplaat on taga puru. ise veel sain käivitamisega hakkama aga kellegile autot ei andud kui korras oli. Riski biznes.

Mina sain enda oma Timuti käest, proovi õnne ehk on tal veel.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Nov 22, 2008 12:07
Postitas ARZT
Peab uurima jah...Ei tea kas see mitte käivitumise jama võis ka kuidagi moodi selle süüteluku jamaga seotud olla....

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Nov 25, 2008 10:20
Postitas ARZT
No nii, süüteluku jamaga on nüüd ühel pool-töötab ! Tänud Timutit-le vajaliku tüki eest.
Vedru ise oli terve, aga see mis seda vedru lükkama peab, oli murdunud:)

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: E Dets 22, 2008 9:24
Postitas ARZT
Nii, oli jälle käivitusejama.....vändaandur siis ilmselt peetis....

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: E Jaan 05, 2009 9:24
Postitas ARZT
Kus see vändaandur täpsemalt asuda võiks ja kas seda on keeruline vahetada?

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Jaan 06, 2009 14:35
Postitas Cyber
Algselt postitas: ARZT
Kus see vändaandur täpsemalt asuda võiks ja kas seda on keeruline vahetada?

Pilt

EPC ütleb küll 94-98 ja sul on 93... Vaata igaks juhuks siiski üle

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Jaan 06, 2009 16:18
Postitas ARZT
Tänud pildi eest!
Mul MY `94.....

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Jaan 28, 2009 13:04
Postitas ARZT
Nii, andur vahetatud...aga ikka mitte piuksugi:( Tea, kas siis nüüd on DI ka peeti läinud, sai nii mõnedki korrad käiatud teda...Bensiinipump lööb...
Siinkohal saaksid abiks olla Tartu Saabimehed, et kontrollida DI-d.
Ise asun hetkel Ülenurme lennuväljal, nädalalõpuni.Tel: 56666147
Tänud ette!

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Jaan 28, 2009 14:01
Postitas TFK
Algselt postitas: ARZT
Nii, andur vahetatud...aga ikka mitte piuksugi:( Tea, kas siis nüüd on DI ka peeti läinud, sai nii mõnedki korrad käiatud teda...Bensiinipump lööb...
Siinkohal saaksid abiks olla Tartu Saabimehed, et kontrollida DI-d.
Ise asun hetkel Ülenurme lennuväljal, nädalalõpuni.Tel: 56666147
Tänud ette!


DI peaks viskama kärsaka üless ,mitte muidugi alati.
Sa nuusuta seda DI-d kui kärsakas juures siis kutu.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Jaan 28, 2009 14:05
Postitas ARZT
Ma võtsin ta maha küll aga ei nuusutanud....silmaga vaadates ei saanud midagi aru...aga noh, silma järgi võib ju teadupärast ühe asja pikkust mõõta :D
Lähen nuustan igaks juhuks

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Jaan 28, 2009 14:45
Postitas ARZT
Ei mingit kärsakat tundu olema....

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Jaan 28, 2009 16:59
Postitas ARZT
Nii...foorumlase "mardikas" abiga selgus et DI on korras.Aga juhtmekimbus, mis ajusse läheb, on mingeid ühendusi tehtud ja mitu juhet omavahel ühendatud.Võimalik, et sinna see koer maetud on.Aga miks nad on ühendatud, ei tea...homme vaatan mis numbrid seal omavahel kokku on pandud....Elektroonika, elektroonika....pea hakkab valutama:D

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Jaan 29, 2009 12:19
Postitas ARZT
Ma ise arvan, et mul pole mõtet seal ise midagi torkida, võib asja ainult hullemaks teha...
Kas on Tartus selliseid mehi kes jagavad seda värki vähe rohkem?

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Jaan 31, 2009 9:18
Postitas ARZT
Käis Carringis....Auto töötab....ikkagi oli probleem olnud bensiinipumbas, et pidi kohati kinni võtma.
Nüüd nats rahulikum olla :)

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Veebr 03, 2009 14:33
Postitas ARZT
No nii... Tunnikest paar tagasi sain siis endale ka Super Aerod:drink::drink::drink:

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Veebr 25, 2009 11:24
Postitas ARZT
Käivitumisega huvitav lugu-sooja ilmaga läheb, miinuskraadide juures mitte. Panin sooja puhuma paagi peale ja läks ning jäigi käima...tea, kas mingi asjandus jäätub seal ära.
Sellest ma aga aru ei saa kuidas see bensupump sealt august välja mahub....kas mingi nipp, oskab keegi aidata?

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Veebr 25, 2009 12:00
Postitas S9K
Vesi paagis? Pump tuleb ometi väga lihtsalt välja ju :o Kogu süsteem korraga.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Veebr 25, 2009 13:18
Postitas ARZT
Seal mingi voolik ja ujuk jäävad randi taha....ei taha hirmsa seajõuga kallale ka minna

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Veebr 25, 2009 13:35
Postitas ARZT
See on see tühja kõhuga nikitsemine, kõht täis ja pump ka käes :)

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Veebr 27, 2009 18:23
Postitas ARZT
....Õnneks on Audacer....:notworthy:pearelee süü, loodetavasti:D

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Apr 21, 2009 17:59
Postitas ARZT
Nii....ülevaatuselt just tulin...korduvalt. Korduv sellepärast, et käsipidur vajas timmimist. Nüüd korras.
Ilmnes veel, et sumpsi pisikesed augud on tekkinud:D
Ja siis veel see asi, et uued rehvid ja Super Aerod alla kruvisin:cool:
Homme katsun veidi lakkuda autot ja siis paar piltigi teha....
Mis siis veel tahta....võimsust ehk:P

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Apr 21, 2009 18:06
Postitas Cyber
Algselt postitas: ARZT
Mis siis veel tahta....võimsust ehk:P
Dünos on sul käidud, nüüd tuleb veel paar alusnumbrit paika panna ja siis võib lisa hankima hakata..:D

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Apr 21, 2009 18:14
Postitas ARZT
Jah, mõttel on iseenesest jumet....Peab ainult uurima-puurima, ega mul mingit jama vahele ei tule....