3. leht 7-st

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Apr 22, 2009 19:33
Postitas ARZT
selline siis nüüd...

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Apr 22, 2009 19:34
Postitas ARZT
ja selline...

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Apr 22, 2009 19:35
Postitas ARZT
ja selline:head:

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Apr 22, 2009 21:00
Postitas uhti
Ilus-ilus :head:

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Apr 22, 2009 21:17
Postitas saabu14jr
Tige:P

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Mai 09, 2009 21:46
Postitas ARZT
Nii, miiliga saab siis 211 sisse, sellise vastutuulega vist väga viriseda ei saa.
Aga teine katse läks ikka täiega peeti...oli mul vaja seda viiendat toppida...loll mis loll, ma ei tea mida ma mõtlesin:wall::wall::wall:Aga noh, minu esimene sellelaadne üritus üldse, ajame siis selle kraesse:P
...tea millal järgmine seesugune üritus tuleb:P

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Mai 09, 2009 22:28
Postitas Lepp
Klaaside toonimisele ei ole mõeld? Valgele sobiks päris hästi tumedam kile;)

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Mai 09, 2009 22:54
Postitas ARZT
Olen küll mõelnud, aga tehniline pool huvitab veidi rohkem:D
Kunagi saab see ka ehk tehtud

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: P Mai 10, 2009 13:51
Postitas Cyber
Algselt postitas: ARZT
...tea millal järgmine seesugune üritus tuleb:P
30.05.2009 OMC

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Juun 04, 2009 19:02
Postitas ARZT
Täna oli veidi ebameeldiv üllatus kui õhtul koju hakkasin sõitma-katuseluuk lekib.Tea kas seal on mingeid jubinaid, mille kulumisel ei tõmba luuki korralikult kinni? Sõidu ajal nagu vihiseb ka veidi.Pole tegelt kunagi katuseluugiga autod istund eriti, aga noh, selle auto puhul võib selle alla neelata:D

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Juun 04, 2009 19:10
Postitas saabu
Äravoolu torud võivad umbes olla.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Juun 04, 2009 19:14
Postitas iisak
Algselt postitas: saabu
Äravoolu torud võivad umbes olla.

Mitte ei või vaid ON:wise:
Katuseluuk ei ole mitte kunagi hermeetiline v.a. allveelaevadel ja lennukitel...

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Juun 04, 2009 19:21
Postitas ARZT
Suured tänud, homme läheb puhumiseks. Lennukitel alati ei ole:D

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Juun 27, 2009 22:50
Postitas ARZT
No nii....ei saa ikka päris nii, et kõik timmis oleks:D Nimelt kadusid täna kõigepealt teine siis esimene käik ära.Peab homme selle hoovastikumajanduse lahti kiskuma.Oleksin tänulik kui keegi teadjam mees räägiks kas sellele pääseb alt- või pealtpoolt ligi. Paras pauk sidurile kohapealt minna...Ja nagu ikka, juhtuvad minuga sellised tobedad asjad Tallinnas-kord siduri surveplaat pilbasteks, kord pidurite kadumine:DAga see oli ühe teise autoga.
See asi ka veel, et mingit asja mulle sõidu ajal jalgadele tilkus. Jahutusvedelik äkki.....aga see oli külm ja magus ka ei olnud...Peab ohverdama oma homse puhkepäeva ja tegelema veidi tehniliste probleemidega...

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: P Juun 28, 2009 13:41
Postitas ARZT
Probleemsele kohale pääses ligi hoopis kapoti alt-sellel kummipadjal, mis käiguhooval vahel, oli üks ots lahti tulnud...Peab sinna praegu ajutise lahenduse tegema.
Aga hea, et seest ka lahti kiskusin-päris palju oli sinna igasugu s...a kogunenud, nüüd saab sealt ka puhtaks :D

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Juul 16, 2009 10:30
Postitas ARZT
Eile siis sumpasukk tuli ära vahetada, läks teine lõhki siin üks päev. Täna proovin hunniku pukse ära vahetada...

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Juul 16, 2009 10:45
Postitas uhti
Igav sul ei hakka:)

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Juul 23, 2009 15:34
Postitas ARZT
Muret hakkavd tekitama mõned asjad: püsikiirusehoidjat on hakanud tihemini välja loopima, a see nii väga ei tekita muret...Ja käigukast....kiiret käiguvahetust teiselt kolmandale ilma raginata ei saa ja nüüd hiljaaegu nt. teiselt või kolmandalt viiendale ka ilma raginata ei saa...Sünkronisaatorid?
Nende vahetus vist väga odav lõbu ei ole ja kui üldse midagi ei tee läheb vist veel kallimaks lõpuks...Ise ei julge eriti kasti laiali kiskuda, kardan kohe selliseid asju:D

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Juul 24, 2009 0:34
Postitas andres
Sama mure teiselt kolmandale vahetamisel. Kui "õige" nurga all "suruda" siis saab vaikselt. Kui kiirelt vahetada siis probleem. Ja veel olen täheldanud kui kastis õli "külm" siis käigu vahetus vaevalisem.
Algselt postitas: ARZT
Muret hakkavd tekitama mõned asjad: püsikiirusehoidjat on hakanud tihemini välja loopima, a see nii väga ei tekita muret...Ja käigukast....kiiret käiguvahetust teiselt kolmandale ilma raginata ei saa ja nüüd hiljaaegu nt. teiselt või kolmandalt viiendale ka ilma raginata ei saa...Sünkronisaatorid?
Nende vahetus vist väga odav lõbu ei ole ja kui üldse midagi ei tee läheb vist veel kallimaks lõpuks...Ise ei julge eriti kasti laiali kiskuda, kardan kohe selliseid asju:D

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Juul 24, 2009 0:43
Postitas ARZT
Ei ole täheldanud sellist vahet, kas sooja või külma kastiga.Aga kui teiselt kolmandale minnes lasen pöördeid rohkem kukkuda, siis läheb ilusti. Kolmandalt viiendale aga ei aita see ka, tõmban korra neljanda ja siis viienda-läheb ilusti...

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Juul 24, 2009 12:55
Postitas rts
Algselt postitas: ARZT
Täna proovin hunniku pukse ära vahetada...


panid "mustad" või "punased/kollased" ? :) Endal sama teema käsil hetkel.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Juul 24, 2009 14:05
Postitas ARZT
Juhtus nii, et õõtsapuksid jäidki tookord vahetamatta...teen seda praegusel hetkel. Alla lähevad tavalised mustad, kui värvilisi panna siis oleks vast mõtekas kogu kompott sellised panna. Aga kas värvilisi nii terve auto jaoks komplektina müüakse?

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Juul 24, 2009 14:09
Postitas Cyber
Siin teemas lõpu poole ühes mu postituses on tonnise kõikide saadaolevate polüuretaan sillapukside koodid kirjas. Päris komplektina ei müüda ja kokku tuleb osta neid kahelt erinevalt tootjalt.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Juul 24, 2009 18:12
Postitas ARZT
No ei saa asja lõpuni tehtud, kuna teha tuli õues, siis vihm kõik ära rikkus...Õli sain ikka õnneks ära vahetatud ilusti:D

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Sept 15, 2009 17:54
Postitas ARZT
Sai siis paar päeva tagasi oma "Valge Daam" teedele tagasi aetud üle kuu aja :) Mitte, et midagi viga oleks olnud, aga tuli vahepeal ka teisele "Raudsele Leedile" meelde tuletada, milleks ta tehtud on.Aga...jõle hea on tulistada jälle:D