Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Vasta
ARZT
Postitusi: 452
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#76

R Sept 18, 2009 0:48

Aga......Valgel Daamil peab käike ise vahetama ja see tuletab meelde, et käimakotiga peab vist ikkagi midagi ette võtma hakkama....
ARZT
Postitusi: 452
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#77

T Okt 06, 2009 18:30

Täna oli huvitav päev, soendusmootorimahavõtmisepäev:D Suri teine lõpuks päris ära...Harjad olid lõpuni kulunud, rootoril ka triibud sees. Sai veidi siledamaks seda rootorit lihvida, uued harjad sisse himiitsitada ja voila:D Nats häälekam on kui ennem, aga harjad tahavad vast sisse töötada....Pääsesin isegi soendusradika lõdvikute lahtipäästmisest, kuigi :wall: vahepeal tundus, et muud moodi ei saa.
ARZT
Postitusi: 452
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#78

L Dets 19, 2009 2:16

Siis eile hommikul jõudis külmaprobleem ka minuni-aku vedas alt. tõmmates läks käima, aga tõmmati ikka nii, et stangenurk ka eest tuli. Kuidagi nigel on see pukseerimisaasasüsteem. Järsku ikka tõmmata ei saa, eriti veel nurga all..
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2238
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#79

L Dets 19, 2009 10:48

Algselt postitas: ARZT
Siis eile hommikul jõudis külmaprobleem ka minuni-aku vedas alt. tõmmates läks käima, aga tõmmati ikka nii, et stangenurk ka eest tuli. Kuidagi nigel on see pukseerimisaasasüsteem. Järsku ikka tõmmata ei saa, eriti veel nurga all..


järsku tõmmata ei saa?

Samuti ei uju hästi su saab olen kindel, ning üsna raudselt jääb alla ka kui metsaveokiga ninapidi kokku suruda... :wall:

Miks sa peaksid järsku tõmbama? Samuti miks peaks nurga all tõmbama?
Iga ratas veab and then some!
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#80

L Dets 19, 2009 10:59

Lisaks - kas konksu ikka keerasid sisse? Tõmbamiseks mõeldud auku läheb sisse ka konks, juhul kui konksu ei pane sisse, siis võid jah stange ära vägistada.

terv, teager
ARZT
Postitusi: 452
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#81

L Dets 19, 2009 12:11

konksu keerasin ikka sisse, nii rumal ju ikka ei ole...Ja tõmbaja oli üks noor vend kerge autoga, ei jõudnud rattaid välja keerata ja kaasa lükkama hakata, kui juba jõudis raksatada. Võib olla esimest korda elus sikutas kedagi.Aga ikkagi on see konksusüsteem nats jama...nurga all seepärast, et maja ees pole nii palju ruumi, et otse tõmmata...Ja see konksumajandus on nüüd üldse küljest ära kogu täiega, õigeksajamisega murdis poolraami otsast lahti:(
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#82

L Dets 19, 2009 13:08

Kui mul bensupump saba andis, siis lõhkusin ka endal pukseerimiskonksuga esistange alt ära... v noh päris ära ei lõhkund, aga konksu auk "venis" tunduvalt suuremaks. Ja ka nurga alt tiriti. Nigel süsteem - sellega täitsa nõus - ma otsisin selle konksu otsaga tükk aega seda keeret taga konksu augu sügavusest ja kui selle lõpuks leidsin, siis seda oli seal ainult nii 2,3 ringi. Siuke ehku peale värk tundus küll. Sõber, kes Focusega tiris ütles kohe, et kui lahti tuleb ja tross tema taguklaasi lendab, siis on minu tegevus ilmselge... õnneks ei tulnud lahti.
ARZT
Postitusi: 452
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#83

L Apr 17, 2010 10:19

Nii, eile saabus minu Valge Daami armatuuri peaaegu täielik pimedus, bensukulu jm näidik jäi, vähese klaasipesuvedelikuindikaatortuli jäi ja tulede indikaatortyuluke. Kõik. Kell ka näitab, aga kõikide muude nuppude all valgustust ei ole. Täistule indikaator ka mingi aja pärast süttis. Algas mingi aeg tagasi nii, et spidomeetril üks pool pimetaks jäi...Ei tea, kas mingi massiprobleem...Teine asi on see, et järjest tihemini kiirusehoidjat on hakanud välja loopima.
Kui keegi oskab asjalikku nõu anda, oleksin väga tänulik.
ARZT
Postitusi: 452
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#84

N Mai 20, 2010 9:49

Armatuurivalgustus otsustas ise tahasi tulla, küll veidi tuhmilt, aga siiski:)
Eile mõtlesin veidi sumpsi keevitada, aga tuli välja, et pole mõtet. Kuna käepärast pütti ei olnud võtta, toru aga piisavalt, siis keevitasin ainult toru. Niisiis ainult reso ongi jäänud püttidest. Liiga lärmakas, ühe püti peaks siiski vahele panema.
Sai ka päris lennuki tükke veidi kasutatud flantside tegemisel:P
ARZT
Postitusi: 452
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#85

R Juul 30, 2010 14:14

Kaaskodanike tungival palvel panin ühe püti eelmine nädal tagasi, saabus karjuv vaikus:) see siis eelneva postituse jätkuks.
Hoopis masendavam on aga täna hommikune vahejuhtum, nimelt kuulun ka mina nüüd purunenud käigukastide klubisse....
ARZT
Postitusi: 452
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#86

R Juul 30, 2010 18:07

Kast käes...Ei siis muud, kui uue kasti otsinguile.
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#87

R Juul 30, 2010 18:33

Mis kastiga juhtus?
Korda ei taha teha lasta?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ARZT
Postitusi: 452
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#88

E Aug 02, 2010 9:23

Ei ole jõudnud veel lahti kiskuda kasti, aga hambad ta kuskilt maha tõmbas kiirendades.
Korda tegemine võib päris kalliks minna ja hetkel ei ole finantsolukord kõige parem, kuigi võib ikkagi lõpuks odavam tulla kui uue vana paigaldamine:)
ARZT
Postitusi: 452
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#89

T Aug 17, 2010 13:36

Sain siis lõpuks aega kast laiali kiskuda...Diffri suurel hammakal tükid väljas ja selle vastushammakal(see, mis võlliga ühes tükis) pooled hambad maas. Ei tea, mismoodi neid ametlikult kutsutakse:)
Nüüd oleks huvitav teada seda, et kui iga kast aerole otsa ei istu, siis kas ja mille sisu istuks. Teadjameeste kommentaarid on teretulnud
ARZT
Postitusi: 452
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#90

T Aug 24, 2010 23:33


Lisatud failid
ARZT
Postitusi: 452
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#91

T Aug 24, 2010 23:35


Lisatud failid
ARZT
Postitusi: 452
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#92

T Aug 24, 2010 23:37


Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#93

K Aug 25, 2010 19:47

Sinu autole peaks siis istuma GM tähisega kastid kuna väljalaske aasta su autol 1993
Kastide vahe siis ka ülekannetes.

Uuemad kastid tulid 1994 alates ja kandsid FM tähistust.

Katsu ikka leida sama tähistusega kast.

Edu kasti otsinguil.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 905
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#94

K Aug 25, 2010 20:12

Algselt postitas: TFK
Sinu autole peaks siis istuma GM tähisega kastid kuna väljalaske aasta su autol 1993
Kastide vahe siis ka ülekannetes.

Uuemad kastid tulid 1994 alates ja kandsid FM tähistust.

Katsu ikka leida sama tähistusega kast.

Edu kasti otsinguil.

Siin teemas ta ütles, et tal MY94 ju?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2123
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#95

K Aug 25, 2010 20:45

Kasti korpuse peal silt kus kirjas, mis kastiga tegu. Kas FM**** või GM****

Lugesin, et sul oli käiguvahetustega juba enne probleeme.

Üks võimalik põhjus, miks kasti hammakad siledad: sõitsid MBC-ga.
BPC klappi kasutades on 1. ja 2. käigu vääne piiratud, MBC aga annab nii palju kui "torust tuleb" ja seda iga käiguga. Teatavasti on tonniste kastidel just 2. käik see "õrnake".

Enda kasti diffri lasin kunagi samamoodi siledaks.
Järsult madalatel pööretel tõusev ja kastile üsna ohtlik väändekõver. Samuti kasutasin MBC-d.
2. käiguga sai nii mõnigi kord rehvid suitsema lastud, aga kui siis pidamine (järsult) saabus, anti kasti 2. käigule alati kohutav hoop.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#96

K Aug 25, 2010 21:04

Minul küll kast alla ei vandunud. Siiamaani terve. Usun, et ka väändest ei tulnud puudust. Kuidas krt te neist nii lihtsalt lahti saate.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2238
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#97

K Aug 25, 2010 21:05

Algselt postitas: S9K
Minul küll kast alla ei vandunud. Siiamaani terve. Usun, et ka väändest ei tulnud puudust. Kuidas krt te neist nii lihtsalt lahti saate.


Järelikult ei olnud piisavalt pidamist. :P
Iga ratas veab and then some!
ARZT
Postitusi: 452
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#98

N Aug 26, 2010 4:14

Tegu jah, MY 94-ga ja all oli FM 57 101
Eks ma olen juba ammu tahtnud sellest MBC-st loobuda, aga...
II käigu ja põhjagaasiga selle värgi sealt siledaks tõmbaski
Tund tagasi umbes aparaat juba liikus-alla läks 51 001. Neid kotte on ikka tõeliselt raske leida ja kuna liikuda on vaja siis sain selle sama foorumi vahendusel sobival hetkel viimati mainitud kasti:)
Automaate ja GM kaste on küllalt...
Sai seegi kast korra laiali kiskuda-tagurpidikäik ei tahtnud toimida, kuna sünkronisaator oli ikka päris nutuses seisus...võtsin vanast kastist parema :P
Liigub, eks näis kui kaua:) Sidurivoolik läks ka puruks ja asenduse leiutamine ja jubinate otsimine võttis oma 3-4 tundi.
Tuju jälle hea:drive:
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#99

N Aug 26, 2010 11:05

teemast välja aga kuidas see MBC automaat kastile mõjub ,kas sama laastavalt või need on kindlamad?????
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13777
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#100

N Aug 26, 2010 11:08

Automaadil on esimese käigu boost piiratud. Aga üldiselt on suht kõva kast see tonnise automaat. Muidugi üleliia boosti lõhub ka selle.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta