4. leht 7-st

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Sept 18, 2009 0:48
Postitas ARZT
Aga......Valgel Daamil peab käike ise vahetama ja see tuletab meelde, et käimakotiga peab vist ikkagi midagi ette võtma hakkama....

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Okt 06, 2009 18:30
Postitas ARZT
Täna oli huvitav päev, soendusmootorimahavõtmisepäev:D Suri teine lõpuks päris ära...Harjad olid lõpuni kulunud, rootoril ka triibud sees. Sai veidi siledamaks seda rootorit lihvida, uued harjad sisse himiitsitada ja voila:D Nats häälekam on kui ennem, aga harjad tahavad vast sisse töötada....Pääsesin isegi soendusradika lõdvikute lahtipäästmisest, kuigi :wall: vahepeal tundus, et muud moodi ei saa.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Dets 19, 2009 2:16
Postitas ARZT
Siis eile hommikul jõudis külmaprobleem ka minuni-aku vedas alt. tõmmates läks käima, aga tõmmati ikka nii, et stangenurk ka eest tuli. Kuidagi nigel on see pukseerimisaasasüsteem. Järsku ikka tõmmata ei saa, eriti veel nurga all..

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Dets 19, 2009 10:48
Postitas IFF
Algselt postitas: ARZT
Siis eile hommikul jõudis külmaprobleem ka minuni-aku vedas alt. tõmmates läks käima, aga tõmmati ikka nii, et stangenurk ka eest tuli. Kuidagi nigel on see pukseerimisaasasüsteem. Järsku ikka tõmmata ei saa, eriti veel nurga all..


järsku tõmmata ei saa?

Samuti ei uju hästi su saab olen kindel, ning üsna raudselt jääb alla ka kui metsaveokiga ninapidi kokku suruda... :wall:

Miks sa peaksid järsku tõmbama? Samuti miks peaks nurga all tõmbama?

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Dets 19, 2009 10:59
Postitas teager
Lisaks - kas konksu ikka keerasid sisse? Tõmbamiseks mõeldud auku läheb sisse ka konks, juhul kui konksu ei pane sisse, siis võid jah stange ära vägistada.

terv, teager

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Dets 19, 2009 12:11
Postitas ARZT
konksu keerasin ikka sisse, nii rumal ju ikka ei ole...Ja tõmbaja oli üks noor vend kerge autoga, ei jõudnud rattaid välja keerata ja kaasa lükkama hakata, kui juba jõudis raksatada. Võib olla esimest korda elus sikutas kedagi.Aga ikkagi on see konksusüsteem nats jama...nurga all seepärast, et maja ees pole nii palju ruumi, et otse tõmmata...Ja see konksumajandus on nüüd üldse küljest ära kogu täiega, õigeksajamisega murdis poolraami otsast lahti:(

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Dets 19, 2009 13:08
Postitas Lepp
Kui mul bensupump saba andis, siis lõhkusin ka endal pukseerimiskonksuga esistange alt ära... v noh päris ära ei lõhkund, aga konksu auk "venis" tunduvalt suuremaks. Ja ka nurga alt tiriti. Nigel süsteem - sellega täitsa nõus - ma otsisin selle konksu otsaga tükk aega seda keeret taga konksu augu sügavusest ja kui selle lõpuks leidsin, siis seda oli seal ainult nii 2,3 ringi. Siuke ehku peale värk tundus küll. Sõber, kes Focusega tiris ütles kohe, et kui lahti tuleb ja tross tema taguklaasi lendab, siis on minu tegevus ilmselge... õnneks ei tulnud lahti.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: L Apr 17, 2010 10:19
Postitas ARZT
Nii, eile saabus minu Valge Daami armatuuri peaaegu täielik pimedus, bensukulu jm näidik jäi, vähese klaasipesuvedelikuindikaatortuli jäi ja tulede indikaatortyuluke. Kõik. Kell ka näitab, aga kõikide muude nuppude all valgustust ei ole. Täistule indikaator ka mingi aja pärast süttis. Algas mingi aeg tagasi nii, et spidomeetril üks pool pimetaks jäi...Ei tea, kas mingi massiprobleem...Teine asi on see, et järjest tihemini kiirusehoidjat on hakanud välja loopima.
Kui keegi oskab asjalikku nõu anda, oleksin väga tänulik.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Mai 20, 2010 9:49
Postitas ARZT
Armatuurivalgustus otsustas ise tahasi tulla, küll veidi tuhmilt, aga siiski:)
Eile mõtlesin veidi sumpsi keevitada, aga tuli välja, et pole mõtet. Kuna käepärast pütti ei olnud võtta, toru aga piisavalt, siis keevitasin ainult toru. Niisiis ainult reso ongi jäänud püttidest. Liiga lärmakas, ühe püti peaks siiski vahele panema.
Sai ka päris lennuki tükke veidi kasutatud flantside tegemisel:P

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Juul 30, 2010 14:14
Postitas ARZT
Kaaskodanike tungival palvel panin ühe püti eelmine nädal tagasi, saabus karjuv vaikus:) see siis eelneva postituse jätkuks.
Hoopis masendavam on aga täna hommikune vahejuhtum, nimelt kuulun ka mina nüüd purunenud käigukastide klubisse....

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Juul 30, 2010 18:07
Postitas ARZT
Kast käes...Ei siis muud, kui uue kasti otsinguile.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: R Juul 30, 2010 18:33
Postitas iisak
Mis kastiga juhtus?
Korda ei taha teha lasta?

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: E Aug 02, 2010 9:23
Postitas ARZT
Ei ole jõudnud veel lahti kiskuda kasti, aga hambad ta kuskilt maha tõmbas kiirendades.
Korda tegemine võib päris kalliks minna ja hetkel ei ole finantsolukord kõige parem, kuigi võib ikkagi lõpuks odavam tulla kui uue vana paigaldamine:)

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Aug 17, 2010 13:36
Postitas ARZT
Sain siis lõpuks aega kast laiali kiskuda...Diffri suurel hammakal tükid väljas ja selle vastushammakal(see, mis võlliga ühes tükis) pooled hambad maas. Ei tea, mismoodi neid ametlikult kutsutakse:)
Nüüd oleks huvitav teada seda, et kui iga kast aerole otsa ei istu, siis kas ja mille sisu istuks. Teadjameeste kommentaarid on teretulnud

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Aug 24, 2010 23:33
Postitas ARZT

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Aug 24, 2010 23:35
Postitas ARZT

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: T Aug 24, 2010 23:37
Postitas ARZT

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Aug 25, 2010 19:47
Postitas TFK
Sinu autole peaks siis istuma GM tähisega kastid kuna väljalaske aasta su autol 1993
Kastide vahe siis ka ülekannetes.

Uuemad kastid tulid 1994 alates ja kandsid FM tähistust.

Katsu ikka leida sama tähistusega kast.

Edu kasti otsinguil.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Aug 25, 2010 20:12
Postitas saabu14jr
Algselt postitas: TFK
Sinu autole peaks siis istuma GM tähisega kastid kuna väljalaske aasta su autol 1993
Kastide vahe siis ka ülekannetes.

Uuemad kastid tulid 1994 alates ja kandsid FM tähistust.

Katsu ikka leida sama tähistusega kast.

Edu kasti otsinguil.

Siin teemas ta ütles, et tal MY94 ju?

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Aug 25, 2010 20:45
Postitas sebastian
Kasti korpuse peal silt kus kirjas, mis kastiga tegu. Kas FM**** või GM****

Lugesin, et sul oli käiguvahetustega juba enne probleeme.

Üks võimalik põhjus, miks kasti hammakad siledad: sõitsid MBC-ga.
BPC klappi kasutades on 1. ja 2. käigu vääne piiratud, MBC aga annab nii palju kui "torust tuleb" ja seda iga käiguga. Teatavasti on tonniste kastidel just 2. käik see "õrnake".

Enda kasti diffri lasin kunagi samamoodi siledaks.
Järsult madalatel pööretel tõusev ja kastile üsna ohtlik väändekõver. Samuti kasutasin MBC-d.
2. käiguga sai nii mõnigi kord rehvid suitsema lastud, aga kui siis pidamine (järsult) saabus, anti kasti 2. käigule alati kohutav hoop.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Aug 25, 2010 21:04
Postitas S9K
Minul küll kast alla ei vandunud. Siiamaani terve. Usun, et ka väändest ei tulnud puudust. Kuidas krt te neist nii lihtsalt lahti saate.

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: K Aug 25, 2010 21:05
Postitas IFF
Algselt postitas: S9K
Minul küll kast alla ei vandunud. Siiamaani terve. Usun, et ka väändest ei tulnud puudust. Kuidas krt te neist nii lihtsalt lahti saate.


Järelikult ei olnud piisavalt pidamist. :P

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Aug 26, 2010 4:14
Postitas ARZT
Tegu jah, MY 94-ga ja all oli FM 57 101
Eks ma olen juba ammu tahtnud sellest MBC-st loobuda, aga...
II käigu ja põhjagaasiga selle värgi sealt siledaks tõmbaski
Tund tagasi umbes aparaat juba liikus-alla läks 51 001. Neid kotte on ikka tõeliselt raske leida ja kuna liikuda on vaja siis sain selle sama foorumi vahendusel sobival hetkel viimati mainitud kasti:)
Automaate ja GM kaste on küllalt...
Sai seegi kast korra laiali kiskuda-tagurpidikäik ei tahtnud toimida, kuna sünkronisaator oli ikka päris nutuses seisus...võtsin vanast kastist parema :P
Liigub, eks näis kui kaua:) Sidurivoolik läks ka puruks ja asenduse leiutamine ja jubinate otsimine võttis oma 3-4 tundi.
Tuju jälle hea:drive:

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Aug 26, 2010 11:05
Postitas vulkanus
teemast välja aga kuidas see MBC automaat kastile mõjub ,kas sama laastavalt või need on kindlamad?????

Saab 9000 Aero, 1993, ARZT

Postitatud: N Aug 26, 2010 11:08
Postitas Cyber
Automaadil on esimese käigu boost piiratud. Aga üldiselt on suht kõva kast see tonnise automaat. Muidugi üleliia boosti lõhub ka selle.