Saab 9000 CSE 2.3 FPT A50, 1997, rts (müüdud)
SAAB 9000 CSE A50 "Jubileum / Anniversary" 2.3 FPT
M97
manuaalkast
hele+puit interjöör / A50 istmed lennukilogodega
2x turvapadi ( hüvasti, kindalaegas )
BSR Performance Stage 3: ehk sport koonusfilter, 3'' Sportsumps ja tsipa muditud aju
tehase järgi 147kW (nagu ikka tavaline 2.3 FPT)
aga eelmise omaniku väitel nüüd ~170kW
hetkel all originaal A50 veljed, aga tulevikus plaan vahetada Super Aero'de vastu ;)
maksis ~ 60 000 eek
Kõik algas sellest, kui sain kevadel proovida sõbra 9000 Anni't (2.3 LPT), millel olid ülimalt ilusad lennukilogodega heledast nahast istmed. Peale seda oli asi otsustatud, et auto saab olema SAAB 9000 A50 ja heleda interjööriga Piilusin müügikuulutusi siin ja seal, kuid suve alguseks oli selge, et Eestimaalt sobivat autot ei leia. Seejärel keskendusin rootsi Blocket.se kuulutustele, kuni juuli algul leidsin Lõuna-Rootsist sobiva "lennuki" ja sealt ära ta saigi toodud ;)
Läbisõitu on 230k, eelmise omaniku väitel viimase aasta sees pandud uus sidur, uus DI, turbo paar aastat tagasi taastatud/remonditud, kuu aega vana esiklaas.
Nüüdseks Eestimaa teedel ringi vuratud juba üle 1000 km, vahetatud õli, vahetatud katkine tagaukse keskluku mootor (Tänud Zazou'le).
Vahetamist ootavad esisillas mingid puksid, ja hetkel Cruise Control ei tööta, ehk aitab vaakumvoolikute vahetus, tuleb Troosti meeste juurde asja uurima minna.
Elamused on vägevad, maanteel on ikka väga mõnus kruiisida sellega, ja kui vajutad, siis URRR, rebib nagu reaktiivlennuk :D
PS. Tegemist on minu esimese SAABiga ja ühtlasi esimese autoga! :)
M97
manuaalkast
hele+puit interjöör / A50 istmed lennukilogodega
2x turvapadi ( hüvasti, kindalaegas )
BSR Performance Stage 3: ehk sport koonusfilter, 3'' Sportsumps ja tsipa muditud aju
tehase järgi 147kW (nagu ikka tavaline 2.3 FPT)
aga eelmise omaniku väitel nüüd ~170kW
hetkel all originaal A50 veljed, aga tulevikus plaan vahetada Super Aero'de vastu ;)
maksis ~ 60 000 eek
Kõik algas sellest, kui sain kevadel proovida sõbra 9000 Anni't (2.3 LPT), millel olid ülimalt ilusad lennukilogodega heledast nahast istmed. Peale seda oli asi otsustatud, et auto saab olema SAAB 9000 A50 ja heleda interjööriga Piilusin müügikuulutusi siin ja seal, kuid suve alguseks oli selge, et Eestimaalt sobivat autot ei leia. Seejärel keskendusin rootsi Blocket.se kuulutustele, kuni juuli algul leidsin Lõuna-Rootsist sobiva "lennuki" ja sealt ära ta saigi toodud ;)
Läbisõitu on 230k, eelmise omaniku väitel viimase aasta sees pandud uus sidur, uus DI, turbo paar aastat tagasi taastatud/remonditud, kuu aega vana esiklaas.
Nüüdseks Eestimaa teedel ringi vuratud juba üle 1000 km, vahetatud õli, vahetatud katkine tagaukse keskluku mootor (Tänud Zazou'le).
Vahetamist ootavad esisillas mingid puksid, ja hetkel Cruise Control ei tööta, ehk aitab vaakumvoolikute vahetus, tuleb Troosti meeste juurde asja uurima minna.
Elamused on vägevad, maanteel on ikka väga mõnus kruiisida sellega, ja kui vajutad, siis URRR, rebib nagu reaktiivlennuk :D
PS. Tegemist on minu esimese SAABiga ja ühtlasi esimese autoga! :)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Su autol ei ole vaakumiga cruise, seega see voolikuvahetus on hea ainult selleks, et sul seal korralikud voolikud oleks, cruise'i see tööle ei pane.
Algselt postitas: rts
hetkel Cruise Control ei tööta, ehk aitab vaakumvoolikute vahetus, tuleb Troosti meeste juurde asja uurima minna.
Tänan kõikide õnnitluste eest! :D
Tavaline silver metallik ikka, see ainult taevasina seal peegeldumas :)
Pilte mootorist ja sisust:
Algselt postitas: Ets
väga ilus!! ..õnnitlused ka siit ja nagu TFK lisas, siis salongi pilte tahaks väga näha ;)
PS. Pildilt ei saa aru täpselt kas tegu traditsioonilise hõbedaga või on helesinine?
Tavaline silver metallik ikka, see ainult taevasina seal peegeldumas :)
Pilte mootorist ja sisust:
Tähelepanelikud märkasid kindlasti, et makki pole.
Eelmisel omanikul oli seal mingi ulme DVD-mängija ja pagassi lahtiselt supakas ja võim. Kauplesin nende eemaldamisega veidi hinda alla.
Siiski sain kaasa originaal DVD-mängija ja kõrvalistuja all käiva originaalvõimendi. Seega tuleb veel hankida originaalmakk, siis peaks olema koos täiskomplektne originaalstereo. Saabianti juures pidi kellegi makk müügis olema, pean seda proovima minema, siis saab kontrollida, kas cd-mängija ja võim töökorras.
Eelmisel omanikul oli seal mingi ulme DVD-mängija ja pagassi lahtiselt supakas ja võim. Kauplesin nende eemaldamisega veidi hinda alla.
Siiski sain kaasa originaal DVD-mängija ja kõrvalistuja all käiva originaalvõimendi. Seega tuleb veel hankida originaalmakk, siis peaks olema koos täiskomplektne originaalstereo. Saabianti juures pidi kellegi makk müügis olema, pean seda proovima minema, siis saab kontrollida, kas cd-mängija ja võim töökorras.
Nii, üle hulga aja natuke värskemat infot, mis vahepeal tehtud:
[list=1]
[*] Profülaktika mõttes vahetasin ära vaakumvoolikud ( vanad olid üsna koledad ja pragulised; tänud speedpartsi romzale )
[*] Oma tarkusest avastasin põhjuse, miks cruise ei töötanud - sidur ei ulatanud andurini (mis siis annab cruise süsteemile infot, kas sidur on all või üleval ) Pole veel korrektselt ära parandanud, aga esialgsete katsetused näitasid, et mägiaivari teibiga anduri ära fikseerides sain cruise tööle.
[*] Parandasin ära klaasipesuvedeliku paagi lekke: Viga oli pärast pumpa olevas kolmikus, mille membraanis oli pragu. Lõikasin vanast kummikindast uue membraani ja korras.
[*] Kasutajalt kristo9000 sain soodsalt originaalmaki Clarion. Nüüd siis on autos täisoriginaal stereo: makk+cd+võim+kõllid :)
[*] Vahepeal kukkus ära wastegate actuatori varras wastgatei pulga küljest 2 nädalat sõitsin ringi, ei saanud aru, mis kala on. Buust oli kadunud ja hääl oli jämedam, uurisin sisselaset siit ja sealt, kuni ühel päeval jõudsin oma diagnoosimisega wastegatei juurde. Panin varda ilusti tagasi, fikseerisin vasktraadiga, ja ennäe imet - turbo oli jälle tagasi!
[*] Eelmine nädalavahetus sai tehtud ära suur töö - ette uued pidurikettad ja -klotsid, taha uued klotsid. Eelmised rootslastest omanikud olid kettad ikka korralikult ära peedistanud: pidurdamisel oli tunda vibra (kettad kõverad). Pärast vanade ketaste eemaldamist mõõtsin ära paksuse: 19-20 mm, uus ketas on 25 mm.
[/list=A]
Mis vahepeal juhtunud:
[list=1]
[*] Reedel 19.09.2008 20:30 sõpaka-linnu tee ristil sõideti tagant sisse foori all. Tagant sissesõitja oli BMW 525, mille roolis kergelt purjus vene keelt kõnelev naisterahvas. Õnneks minu autol midagi hullu ei juhtunud, sest konks oli taga. Konks sai aga kõva paugu ja on nüüd peaaegu vastu bumperit. Bemmil muidugi nii hästi ei läinud, number ja bumper katki. Avaldan tänu ja respekti härrasele tumehalli SAAB 9-3'ga, kes teist SAABi hädas märkas ja appi tõttas, kuigi abi polnud vaja, ootasin politseipatrulli (Y)
[/list]
Mõned pildid ka - sinilennuk vs hõbelennuk:
[list=1]
[*] Profülaktika mõttes vahetasin ära vaakumvoolikud ( vanad olid üsna koledad ja pragulised; tänud speedpartsi romzale )
[*] Oma tarkusest avastasin põhjuse, miks cruise ei töötanud - sidur ei ulatanud andurini (mis siis annab cruise süsteemile infot, kas sidur on all või üleval ) Pole veel korrektselt ära parandanud, aga esialgsete katsetused näitasid, et mägiaivari teibiga anduri ära fikseerides sain cruise tööle.
[*] Parandasin ära klaasipesuvedeliku paagi lekke: Viga oli pärast pumpa olevas kolmikus, mille membraanis oli pragu. Lõikasin vanast kummikindast uue membraani ja korras.
[*] Kasutajalt kristo9000 sain soodsalt originaalmaki Clarion. Nüüd siis on autos täisoriginaal stereo: makk+cd+võim+kõllid :)
[*] Vahepeal kukkus ära wastegate actuatori varras wastgatei pulga küljest 2 nädalat sõitsin ringi, ei saanud aru, mis kala on. Buust oli kadunud ja hääl oli jämedam, uurisin sisselaset siit ja sealt, kuni ühel päeval jõudsin oma diagnoosimisega wastegatei juurde. Panin varda ilusti tagasi, fikseerisin vasktraadiga, ja ennäe imet - turbo oli jälle tagasi!
[*] Eelmine nädalavahetus sai tehtud ära suur töö - ette uued pidurikettad ja -klotsid, taha uued klotsid. Eelmised rootslastest omanikud olid kettad ikka korralikult ära peedistanud: pidurdamisel oli tunda vibra (kettad kõverad). Pärast vanade ketaste eemaldamist mõõtsin ära paksuse: 19-20 mm, uus ketas on 25 mm.
[/list=A]
Mis vahepeal juhtunud:
[list=1]
[*] Reedel 19.09.2008 20:30 sõpaka-linnu tee ristil sõideti tagant sisse foori all. Tagant sissesõitja oli BMW 525, mille roolis kergelt purjus vene keelt kõnelev naisterahvas. Õnneks minu autol midagi hullu ei juhtunud, sest konks oli taga. Konks sai aga kõva paugu ja on nüüd peaaegu vastu bumperit. Bemmil muidugi nii hästi ei läinud, number ja bumper katki. Avaldan tänu ja respekti härrasele tumehalli SAAB 9-3'ga, kes teist SAABi hädas märkas ja appi tõttas, kuigi abi polnud vaja, ootasin politseipatrulli (Y)
[/list]
Mõned pildid ka - sinilennuk vs hõbelennuk:
Algselt postitas: rts
Nii, üle hulga aja natuke värskemat infot, mis vahepeal tehtud:
[*] Eelmine nädalavahetus sai tehtud ära suur töö - ette uued pidurikettad ja -klotsid, taha uued klotsid. Eelmised rootslastest omanikud olid kettad ikka korralikult ära peedistanud: pidurdamisel oli tunda vibra (kettad kõverad). Pärast vanade ketaste eemaldamist mõõtsin ära paksuse: 19-20 mm, uus ketas on 25 mm.
Ei pea olema kindlasit kettad kõverad. Piisab kui pidurisadul on törts viltu. Endal kogetud.
Edu sõitmisel! ;)
Iga ratas veab and then some!
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: P Dets 09, 2007 20:50
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: rts
Mõned pildid ka - sinilennuk vs hõbelennuk:
:headbang:
Esimese väikse leditamise projektina vahetasin lisapiduritules hädised hõõgpirnid 15 x 1W ledide vastu Suured tänud aatom'ile led'ide ja hüva nõu eest :thumb:
Punane valgus on kohe palju erksam (ja tänu ledidele ka muidugi reaktsioon kiirem) ja tuli paistab ühtlase punase triibuna nüüd :)
Pilt seestpoolt:
ja auto küljest:
Lisaks tegin omale clarion originaalmakile cd-box'i kaablist AUXi mp3 pleieri jaoks.
Alumisse panipaika paigaldasin lüliti, mis auxi sisse/välja lülitab ja taha seina 3.5mm emase pesa. Kes tahab oma 9000dele/900le või misiganes muule saabile, millel käib cd-box c-bus kaabliga, teha ka auxi, siis võin jagada täpsemat infot :)
Punane valgus on kohe palju erksam (ja tänu ledidele ka muidugi reaktsioon kiirem) ja tuli paistab ühtlase punase triibuna nüüd :)
Pilt seestpoolt:
ja auto küljest:
Lisaks tegin omale clarion originaalmakile cd-box'i kaablist AUXi mp3 pleieri jaoks.
Alumisse panipaika paigaldasin lüliti, mis auxi sisse/välja lülitab ja taha seina 3.5mm emase pesa. Kes tahab oma 9000dele/900le või misiganes muule saabile, millel käib cd-box c-bus kaabliga, teha ka auxi, siis võin jagada täpsemat infot :)
Algselt postitas: suur
Täitsa huvitav lahendus se LEDi lisapidurituli. Kas EDU'le piduritule rikke veateadet ei tule?
Hetkel jäi küll piduritule hoiatus põlema, aga uurin asja, lisatakistiga peaks saama lahti hoiatustuledest.
Algselt postitas: ill
Jaga seda AUXi infot kohe laiemalt.
Tegin skeemi: