Algselt postitas: sebastian
Edit: kuidas üldse läbi said, kui tehasetähist ei leitud :freak:
Lugesid esiklaasil ja kapoti all olevatelt tähistelt saadud inf piisavaks. See vanem päss isegi otsis tagant, aga ei märganud.
Algselt postitas: ptrt
Kuidas soojenduse ventikaga lood on? Ma mõtlesin omal ka et noh, mis siin ikka, küll see kannatab, ei tee veel midagi eriti häält, ja jätsin soojendusradika vahetamise ajal selle vahetamata - tulemusena ja saatuse irooniana ütles see raip üles mõni kuu hiljem, võttis kiiruseregulaatori ka kaasa, ja seda kõike otse loomulikult kõige suurema finantsilise kriisi ajal.
Algselt postitas: qdwin
Mismoodi see kotermann toimetab? Aju vedrud on väsinud, klapid kinni, sodi ees jne. Ega nii vana kast ei saagi ideaalselt, st. sujuvalt toimetada. Hetkel toimib tonnise kõikide käikude vahetus erinevalt. Peaks ka kastile ajupesu tegema, saaks aerole veelgi enam silmad ette teha...
Õli vahetati? Sõidad paarsada kilti ja lased uuesti vahetada, äkitsi avitab.
EDIT: organiseeriks mingi hetk autovahetuse???
Algselt postitas: suur
Värskendan teemat.
Vahepeal pole peale-nipet-näpet toimetamist suurt midagi teinud:
[*]Kruttisin alla "Iffi vanad" 10-spoke Anny valuveljed.
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: suur
Värskendan teemat.
Vahepeal pole peale-nipet-näpet toimetamist suurt midagi teinud:
[*]Kruttisin alla "Iffi vanad" 10-spoke Anny valuveljed.
*cough* Ma saan küll 8-spoke :poke:
Algselt postitas: suur
Värskendan teemat.
Vahepeal pole peale-nipet-näpet toimetamist suurt midagi teinud:
[list][*]keevitasin sumpsi ära.[/list]
Algselt postitas: suur
Nagu ilmad külmaks läksid, nii kerkis esile uduste klaaside probleem. Salongiradikat ei kahtlustanud, kuna see aasta tagasi vahetatud ja udul polnud magusat maiku juures. Vee äravoolukanalid olid ka hiljuti puhastatud ning filter värskelt vahetatud.
Siin teemas jutuks olnud sisetsirkulatsiooni klapi mootor oli ka paar aastat tagasi lapitud. Olin täiesti nõutu.
Udutamine oli ka selline imelik. Sõitsid rahulikult selgete klaasidega, kui ühtäkki lõi siseõhu väga niiskeks (raske hingata) ja hoobilt klaasid uduseks. Kui uduseks oli löönud, siis selgeks enam ei läinud. Täiesti ebameeldiv.
Olin Võrumaal, mitu pikka sõitu seljataga ja mitu veel ees. Mõtlesin, et korjan salongifiltri lihtsalt välja, et ehk lööb probleem vähem välja. Kui olin kaane lahti võtnud, selgus ka probleem - mõned aastad tagasi lapitud mootor oli jälle saba andnud ning klapp sisetsirkulatsiooni asendis. Kuna maal puudus mul sobivat mõõtu kruvikeeraja, et mootorit eemaldada ja klappi avada, võtsin ajutise lahendusena salongiõhufiltri väla ja jätsin viimase kaane tagasi panemata. Nüüd võeti värsket õhku küll ühest teisest august, kuid probleem leidis ajutise lahenduse. Nüüd peab mootori ilmselt välja vahetama, kuna parandamine ei anna kestvat tulemust.
EDIT: mootori kood on 9624867 ja troosti hinnakirjas jääb hind 3k kanti - hakkan tõsiselt parandamist kaaluma.
EDIT2: otsin mootorile analoogi, sest iseenesest on reduktor ju korras ja viga vaid mootoris.
Sellised lingid jäid silma:
http://www.autoclubturkey.com/forum/archive/index.php/t-56063.html
http://www.motor-talk.de/forum/geblaese-futsch-t1032001.html
BOSCH'i kood on vist 0390721005 (tervele komplektile) ... ja ilmselt on mõnel alfal kasutusel sama mootor.
Algselt postitas: suur
EDIT: Mulle on pakutud ka kasutatud mootoreid. Ütlen kohe ära - pole mõtet pakkuda, sest ajalugu näitab, et kasutet tükk antud kohas ei kesta kaua. Oma küljesolnud jupi puhastasin ka ära - hakkas tööle, kuid külge ma seda vist ei pane :).