1. leht 5-st

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: P Dets 07, 2008 19:15
Postitas parkentosh
Sai siis endale ka saab soetatud ning mõtlesin, et liitun siis foorumiga ka juba. Auto on juba paar päeva olnud ja esmamulje on väga hea. Kiirendus on väga hea, maanteel 6,7 liitrit sajale, linnas 12-13. Autol küll natuke probleeme on aga millisel 10 aastat vanal autol ei oleks.

Homme üritan pildid ka teha ja natuke pikemalt rääkida.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: P Dets 07, 2008 19:30
Postitas saabu14jr
165kW? peaks nagu Aero olema...

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: P Dets 07, 2008 19:32
Postitas prrrprrr
Või hoopis anniversary, millel aero mootor?

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: P Dets 07, 2008 19:37
Postitas parkentosh
Ei oska täpselt öelda veel aga pagassi küljes on kirjas, et 9000 CSE ja autopassis on kirjas, et 165kW.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: P Dets 07, 2008 19:55
Postitas prrrprrr
Aero-l peaks taga aero kiri olema.
Istmete järgi peaks ka aru saama, kas aero või anniversary.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: P Dets 07, 2008 19:59
Postitas Palm
Vin koodi järgi saaks kõik vajaliku teada, milleks bingot mängida foorumis?

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Dets 08, 2008 12:38
Postitas parkentosh
Specification for Saab 9000 VIN: YS3CF65R3W1005145

Model year
1998
Model series
CSE
Body style
5-door CS
Airbags
Driver and passenger
Engine
B234R (2.3l high-power turbo - 225hp)
Transmission
5-speed manual
Built at
Line A, Trollhattan, Sweden

selline püss siis... :headbang:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Dets 08, 2008 13:47
Postitas Eleri
Täitsa aero

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Dets 08, 2008 15:07
Postitas TFK
Õnne uue auto puhul ja paluks pilte kui võimalik;)

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Dets 08, 2008 16:21
Postitas parkentosh
Kuna pole aega olnud pilte teha siis panen üles autoturul tehtud pildid. Hind oli ka päris hea. Vähemalt mulle tundus 40000.- sellise luksauto eest päris vähe...

Lisatud failid

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Dets 08, 2008 16:21
Postitas parkentosh
teine pilt

Lisatud failid

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Dets 08, 2008 16:21
Postitas parkentosh
kolmas pilt

Lisatud failid

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Dets 08, 2008 16:22
Postitas parkentosh
neljas pilt

Lisatud failid

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Dets 08, 2008 16:31
Postitas Cyber
Värskendage nüüd mu mälu, aga siin on tõesti tegu CSE-ga, millele ka VIN-i järgi 225hp mootoriseting külge keeratud on (mis tavaliselt Aero küljes käis). Mina siit pildilt välja ei loe, aga kas sel on siis ka Mitsu vurr seal ehk?

Tavaliselt on need CSE-d 147kw ja libaaerod (automaadiga) ka. Mingi 1998 aasta lõpuotsa erimudel?

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Dets 08, 2008 16:40
Postitas yksheikki
Aero istmeid ka ei paista olema. Aga igati viisakas masin paistab olema, mõnusat kulgemist

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Dets 08, 2008 16:49
Postitas parkentosh
Ma küll lähen homme autoga töökotta aga siiski mõtlesin, et äkki keegi oskab öelda, mis võiks viga olla kui mootor vahepeal tõrgub sõites ja ka seistes pöörded kõiguvad natuke, kuid vahepeal töötab täitsa normilt... Lisaks sellele mootor ka kuumeneb üle vahepeal ja "check radiator" põleb. Algul arvasin, et kuna auto tuleb prantsusmaalt siis äkki tosooli asemel vesi aga maitses küll nagu tosool (ehk siis suhteliselt rõvedalt).

Lisaks sellele ka auto vibrab vahepeal koos pöörete kõikumisega.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Dets 08, 2008 17:11
Postitas prrrprrr
Algselt postitas: Cyber
Värskendage nüüd mu mälu, aga siin on tõesti tegu CSE-ga, millele ka VIN-i järgi 225hp mootoriseting külge keeratud on (mis tavaliselt Aero küljes käis). Mina siit pildilt välja ei loe, aga kas sel on siis ka Mitsu vurr seal ehk?

Tavaliselt on need CSE-d 147kw ja libaaerod (automaadiga) ka. Mingi 1998 aasta lõpuotsa erimudel?


Wikipedias on selline jutt Saab 9000 ajaloo juures

1998: After the Aero model was discontinued in 1997, all manual transmission-equipped 2.3 L Full Pressure Turbo models received the Aero's 225 hp (168 kW) engine. Only 1400 Saab 9000CSE model autos were produced in the spring of this model year, with only 400 being exported to the USA. The 1998 model also received various reviews noting that the vehicle ironically achieved the highest US safety rating for a passenger auto in its class, while also being the fastest general production-line sedan sold in its class.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Dets 08, 2008 18:37
Postitas suur
Siis vist ikka on mitsu vurr ja Aero tarkus. Muus osas paistab täiesti tavaline CSE tonn, pole isegi Aero bodykit.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Dets 08, 2008 20:36
Postitas turbo-junkie
Nii ta on jah, et 98 aastal ei olnud pm enam mingeid aero ega anniversary mudeleid, vaid lihtsalt mitsudega tonnid. Neil 98 aasta omadel pole ei aero ega anni istmeid. Aero bodykiti ka ei ole.
Ega need hädavajalikud ei olegi (mida mitsu vurr on) vaid lihtsalt tegid auto silmale ilusamaks.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Dets 09, 2008 8:19
Postitas Cyber
No näed, vaidluses selgub tõde..:)

Aga teemaalgatajale: hakka peale kõikvõimalike voolikute vahetusega, silikoonist vaakumvoolikud jms. Andurite juhtmed ka üle vaja käia, võimalik, et selle pärast ta sul ka seda Check radiator tuld vilgutab (kui vedeliku tase muidugi normis on).

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Dets 09, 2008 10:26
Postitas Vitautas
Täitsa kena asi tundub. See Tartus platsilt kui ma ei eksi. Tahtsin isegi seda vaatama minna aga kuidagi ei jõudnud selleni.

Muretuid sõite siis ka minu poolt =)

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Dets 09, 2008 13:12
Postitas parkentosh
See oli tartus Raadi autoturul. Tegelikult kui ma läksin, autot ostma oli mul hoopis teine soov.. Ma tahtsin osta punnsilm scorpiot cosworthi mootoriga aga see automüüja oli nii ebaviisakas, et silm jäi saabi peale. Küsisin scorpa müüjalt, et tahaks teha proovisõitu ja lasta auto üle vaadata. Sellepeale vastas too rämeda vene aktsendiga, "osta ära, sõida palju tahad, kui ei meeldi mine minema":gun:... Selline suhtumine on suhteliselt vastuvõetamatu. Saabimüüja oli kohe nõus proovisõiduga. Tegin sõidu ära, tundus väga hea. Lasin spetsialistil ka üle vaadata. Tema arust oli see saab suhteliselt heas korras selle hinna eest. Nii saigi saab ära ostetud.:beer:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Dets 09, 2008 13:16
Postitas S9K
cosworthi mootoriga scorpa pidi jõhkralt uimane olema. Automaatkast pidi kõik jõu ära "sööma". Nüüd aga sattusid hoopis mingit sorti raketi otsa. Nägu hakkab kohe peeretama kui gaasi tallad.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Dets 09, 2008 13:48
Postitas parkentosh
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
cosworthi mootoriga scorpa pidi jõhkralt uimane olema. Automaatkast pidi kõik jõu ära "sööma". Nüüd aga sattusid hoopis mingit sorti raketi otsa. Nägu hakkab kohe peeretama kui gaasi tallad.



irw.

Ma ise ka suht rahul selle Saabiga aga scorpat eelistasin ikkagi põhimõtteliselt tagaveo pärast. Saabid kõik esiveolised.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Dets 09, 2008 14:58
Postitas vass
Liigud Tartus ringi?
Äkki teeksid sõitu mulle? Tahaks võrrelda, kui uimane mu loom selle kõrval on. :D