5. leht 5-st

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Mai 10, 2010 11:49
Postitas kasparius
nelivedu ei võta midagi mootorivõimsusest ära, lihtsalt ratasteni jõuab üldiselt vähem jõudu kui 2wd autoga. Seda enam , et tegu oli autoga, mis kaalub sinu omast ca 200kg enam, AT ja 4WD. Isegi kui su tonnnine aero on stokk, ei tohiks muret olla teda loputada. Väänet ju sinu autolgi 350NM tuuri.
Kuhumaani originaalrõhukell läheb full boosti ajal?

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Mai 10, 2010 16:05
Postitas parkentosh
Rõhk läheb esimese kahe käiguga punase algusesse ja sealt edasi punase lõppu. Mulle tundub, et kui kiirendada siis turbolag'i eriti ei ole, ainuke lag on teise käiguga 50km/h kuni 70km/h. Seal edasi on juba käiku vahetades turbo koguaeg taga, sest järgmise käigu pöörded on juba nii kõrged. Subarul see-eest oli iga käiguga tunda seda kuidas turbo järsku taha võttis (ps! subarul pole rõhukella), ehk siis peale igat käiguvahetust oli korra tunda võimsuse kadu ning siis hakkas järsku lendama (mootor oli sport seades, ilma selleta ei oli lihtsalt koguaeg ühtlane kiirendus, umbes nagu lpt).

Aga jah, üldiselt oli see subaru kõiges muus parem peale kiirenduse ja pidurite eluea (pidurid kärssasid päris korralikult peale viiendat katset, samas saabil olid pidurid lihtsalt natuke soojemad kui tavaliselt). Kurvides saab selle subaruga ikka imesid teha. :thumb:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Mai 10, 2010 16:59
Postitas kasparius
Hmm, nüüd T5 mehed kommenteerige. Kas kolmandaga peab stokk aerotonnil kell punase lõppu minema?

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Mai 10, 2010 18:37
Postitas Cyber
Ega enne ei tea, kui normaalne kell küljes on. Minul 1.3b requestiga sinna päris lõppu ei roni. Numbritega kell näitab olenevalt päevast 1.2-1.3 ära.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Mai 10, 2010 23:25
Postitas Jupats
Ega seda mehhanilist kella tasu alati usaldada. Kui vaakumvoolikus mõni piiks kaduma läheb, on näit kohe vale. Sama ka siis kui mehhanism väsinud.
Ei ütleks, et elektrooniline samuti mingi eriline näitaja oleks. Mõnel 1,2bar tegemas teist ringi juba, mõnel aga punase keskel.
Originaal boostkellast rääkin siis...;)