3. leht 5-st

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: R Dets 12, 2008 13:57
Postitas iisak
Algselt postitas: ivomets
proovi mis maitsega on sumbutajast tulevad tilgad.
kui magusad, siis jah.vedelik satub silindrise ja jama suur, kui ei, siis peaks lihtsamalt hakkama saama.
ps: muidu jah. vedelik väga myrgine, ära palju proovi.

samas ka kui yks kyynal on teist värvi, siis see näitab ka, et jah. vedelik kyynla ja silindri puhtaks pesnud.

edit:
kui mootor soe ja lõdvikud pehmed, siis paisupaagi punn ei hoia vajalikku rõhku systeemis.

Inimene väitis, et mootor läheb keema ja ajab paisupaagist välja. Sellisel juhul EI JOOKSE tosool silindrisse vaid veesärgis on surve.

Kui aga aus olla siis mina enam ei saa aru kumba see mootor rohkem siis teeb:wtf:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: R Dets 12, 2008 16:38
Postitas parkentosh
Kas paisupaagi korgi sisemine nn. tihendijulla peab sõrmega liigutades ringi käima või peaks see kindlalt paigas püsima?

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: L Dets 13, 2008 9:31
Postitas saabu
Minu autol olid samasugused sümptomid ostes.Aitas ventika anduri ja termostaadi vahetus.Kui plokikanetihend oleks vigane,siis tekiks surve paisupaaki peaaegu kohe peale käivitamist.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: L Dets 13, 2008 14:32
Postitas parkentosh
Töökojas mainiti küll, et ventikas hakkab täitsa suvalt vahepeal käima, täitsa külma mootoriga ntx. Surve tekib siis kui mootor on täiesti soe (kuum).

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: L Dets 13, 2008 14:41
Postitas saabu
Kas see äkki kliima vetikas ei ole?Lülita kliima välja ja vaata,kas siis ka vent tööle hakkab.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: L Dets 13, 2008 15:10
Postitas parkentosh
Eiei.. Ma mõtlesin ikka radika venti. Kliima ei peaks seda ventikat ju mõjutama...

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: L Dets 13, 2008 15:42
Postitas ivomets
Algselt postitas: iisak
Sellisel juhul EI JOOKSE tosool silindrisse vaid veesärgis on surve.


aga, kui kysida tohib, mis sa arvad, mis see on,mis veesärki surve tekitab?:red::red:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: L Dets 13, 2008 15:43
Postitas ivomets
Algselt postitas: parkentosh
Töökojas mainiti küll, et ventikas hakkab täitsa suvalt vahepeal käima, täitsa külma mootoriga ntx. .


kliima radikas vajab ka jahutamist , ja see panebki vendi tööle, ka kylma mootoriga.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: L Dets 13, 2008 16:17
Postitas suur
Algselt postitas: saabu
Minu autol olid samasugused sümptomid ostes.Aitas ventika anduri ja termostaadi vahetus.

Uuematel tonnidel pole vist otseselt ventika andurit (termolülitit), ventikat juhitakse mujalt.

Ka mina olen temperatuuridega hädas olnud - aitas paisupaagi korgi ja termostaadi vahetus. 2006. aastal maksis B-osa kork Troostis 135 krooni. Eks mujal ka vast sama hind.
OEM jupp maksab sinna 200 krooni kanti.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: P Dets 14, 2008 11:42
Postitas Cyber
See on teistpidi liikumine, seest välja..:) Surve läheb särki, aga tosool sealt vastuvoolu silindrisse ei lähe..;) Kui siis natuke seismise ajal. Võibolla.
Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: iisak
Sellisel juhul EI JOOKSE tosool silindrisse vaid veesärgis on surve.


aga, kui kysida tohib, mis sa arvad, mis see on,mis veesärki surve tekitab?:red::red:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: P Dets 14, 2008 11:54
Postitas parkentosh
Avastasin, et kui puhur panna max. võimsusel sooja puhuma siis nagu ei kuumenegi üle..

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: P Dets 14, 2008 12:01
Postitas Cyber
Siis on sul ikka mingi ikaldus termostaadi ja ventilaatoriga. Ei rakendu siis, kui peab. Salongiradikas on väikese ringi peal ja kui sa sealtkaudu lisajahutuse korraldad, siis suudab külma ilmaga isegi temperatuuri mootoris maha võtta.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: P Dets 14, 2008 13:04
Postitas S9K
Termostaat kinni jäänud. Ei lase suurele ringile enam.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: L Jaan 10, 2009 2:14
Postitas Veiko
Krt, lugesin terve selle teema läbi ja väga põnev, nagu Venetsueela seebikas. Parkentosh, mis arengud toimunud on?

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: P Jaan 11, 2009 19:51
Postitas parkentosh
Arengut eriti ei ole.. Ei ole aega olnud autot korda teha. Praegu sõidan miskise nõmeda audi 80'ga. Aga selle Saabi peaks see kuu täitsa korda saama.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: N Jaan 15, 2009 23:52
Postitas parkentosh
Nonii... Autol sai siis vahetatud veel üks ports igasuguseid pukse ning termostaat on nüüd ka vahetatud. Auto enam üle ei kuumene enam üle.. Nüüd on vaja veel korralikud rehvid osta ja esisild reguleerimisele saata. Muidu on juba täitsa tore sõita... :head:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: R Jaan 16, 2009 9:43
Postitas roomlane
Algselt postitas: parkentosh
Nonii... Autol sai siis vahetatud veel üks ports igasuguseid pukse ning termostaat on nüüd ka vahetatud. Auto enam üle ei kuumene enam üle.. Nüüd on vaja veel korralikud rehvid osta ja esisild reguleerimisele saata. Muidu on juba täitsa tore sõita... :head:


Kus reguleerida lased? Tartus ka mõni hea koht on?

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: R Jaan 16, 2009 12:33
Postitas parkentosh
Ma päris täpselt ei teagi kus, ma käisin autot remontimas ühe sõbra isa juures(täitsa asjalik tüüp). Tal isa teab kus regleerimisele saab minna. Kui ma seal ära käin võin rääkida kus see on...

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: R Jaan 16, 2009 14:01
Postitas D116
Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: parkentosh
Nonii... Autol sai siis vahetatud veel üks ports igasuguseid pukse ning termostaat on nüüd ka vahetatud. Auto enam üle ei kuumene enam üle.. Nüüd on vaja veel korralikud rehvid osta ja esisild reguleerimisele saata. Muidu on juba täitsa tore sõita... :head:


Kus reguleerida lased? Tartus ka mõni hea koht on?


Ma käisin mõlema autoga seal http://turuauto.ee/hinnakiri.htm olen rahul

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Jaan 20, 2009 14:24
Postitas parkentosh
Ei olnudki sillareguleerimist vaja. Esimene vasak rehv oli nii banaan, et rool kiskus vasakule. Sai ostetud uued rehvid ja nüüd on autoga sõitmine täitsa lust ja lillepidu :D

Ainukesed teadaolevad vead on veel leke kuskil klaasipesu vedeliku süsteemis ja roolivõimu õli lekib ühest voolikust. Kui raha saan, siis teen need ka korda ja siis peaks rakett olema täitsa heas sõidukorras...

Ma ise ei oleks kunagi uskunud, et saab 9000 võib olla selline rakett. Kohe kui turbo tööle hakkab, siis on tunne, et Saab unustas 9000'ndele tiivad külge ehitada.. :eureka:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Jaan 20, 2009 14:34
Postitas S9K
A see raketi tunne läheb kiiresti üle. Alguses on muidu jah:evil:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Jaan 20, 2009 17:46
Postitas yksheikki
Ei tea midagi, mul on juba viiendat kuud oma lennuki kiirendusomadustest naeratus näol :love:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Jaan 20, 2009 18:35
Postitas Cyber
Aga alati võiks rohkem olla..;)

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Jaan 20, 2009 18:40
Postitas S9K
Vot vot, ma seda just mõtlesingi, et kui oled natukene kiiremat tonnist proovinud, siis ikka hakkab lahjana tundma:cool:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: K Jaan 21, 2009 9:35
Postitas parkentosh
Minuarust ei peakski see saab võimasam olema (165kw ju ikkagi), sest nullist kiirendades kummid nagunii koguaeg suitsevad. Kui teha veel võimsamaks siis peaks juba olema kindlasti nelivedu, mis aga paraku ei tundu just kõige lihtsam projekt. No põhimõtteliselt kui autot teha võimsamaks siis oleks maanteel möödaminekuid veel lihtsam teha aga ausalt öeldes ega ma sellel eriti mõtet ei näe. Praegugi käib möödaminekute tegemine ikka nii kiiresti, et autojuht kellest möödasõit toimub ei saa arugi mis autoga tegu on... :D