4. leht 5-st

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: K Jaan 21, 2009 11:35
Postitas D116
165kW ma ka arvan, et on täitsa piisav esiveolise autole, kui oleks 4wd siis veel võib midagi sellega saavutada. Need kw tulevad välja ainult maanteedel ja kas neid seal on vaja? max kiirus on meil 90-100km/h mis saavutakse 0-100 alla 7s.
Stock variandis kestab mootor ja turbo ka kauem:facts:

OT. Turbo raketi jaoks on vaja mõelda audi S2 peale

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: L Jaan 31, 2009 12:22
Postitas parkentosh
Nonii vahepeal sai natuke kiirendus proovida... 0-220 läks ikka väga kiiresti (rohkem ei julgenud). Käiguvahetusel pole mingit jõu kadu tunda. Väga meeldiv tunne.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Veebr 23, 2009 15:57
Postitas vass
Kus sa seda kiirust proovisid, kui võib küsida?:D

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Veebr 24, 2009 13:05
Postitas parkentosh
Sellel piibemaantee lõigul mis Tartu poolt tulles enne tallinn-narva maanteed on. See kunagine lennujaam. Sõitisin korra läbi, et veenduda ega mente kuskil pole, keerasin otsa ümber ja gaas põhja... :beer:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: K Mär 25, 2009 22:22
Postitas vass
Kui ilusad ilmad tulevad, siis äkki leiad kunagi aega ja demonstreerid oma pilli näiteks raadil või kusagil?:beer:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: N Mär 26, 2009 10:13
Postitas parkentosh
Seda võiks isegi teha jah. Auto on juba täitsa korras, enam pole millegi üle kiruda (vähemalt millegi üle mis sõiduomadusi mõjutaks)


Praegu on veel vaja autole osta uus tagumine parem tuli (väike kild väljas), helkuririba (paar väikest mõra), uus esiklaas (pikk mõra üle terve klaasi), esimene vasak tule kõrguse reguleerimismootor (vasak tuli näitab paar meetrit auto ette ainult), odavad suverehvid (niikaua kuni jaksan Super Aerod osta)

Kui need saab kunagi tehtud, siis lähevad peale toonklaasid, natuke väikseid värviparandus (sõitsin sõbral värava maha, autol pole viga midagi ainult väike kriim), poleerimine ja vahatamine, Super Aero veljed, salongis tahaks ka paar plastikdetaili välja vahetada, puitimmitatsiooni armatuuril ja käealusel laekal tahaks vahetada 4mm alumiiniumi vastu.

Kui need ka tehtud siis ostan head kõlarid ja võimu ning siis ongi auto valmis. Vahepeal üritan natuke pilte ka teha kui kunagi autoga pesus käin.

Kokku oleks vaja vast 20 000.- investeerida veel. Praeguseks on umbes sama palju juba auto peale läinud, aga see auto on seda väärt.


Saabipisikut küll külge ei ole saanud aga turbopisiku küll:love:. :thumb:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: N Mär 26, 2009 11:22
Postitas vmaster
Ka mina mõtlen koguaeg, et ostan need ja need asjad ning siis on auto valmis. Peale asjade ostmist aga vaatan, et polegi nagu valmis ja veel igasugu asju on teha. See korraliku auto poole püüdlemine pole odav lõbu:D

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: N Mär 26, 2009 12:29
Postitas suur
Algselt postitas: parkentosh
puitimmitatsiooni armatuuril ja käealusel laekal tahaks vahetada 4mm alumiiniumi vastu.

4mm paksust palju pole?

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: N Mär 26, 2009 20:03
Postitas vass
Korraliku helitehnika paigaldamine on suht porno.
Panin taha korralikud ovaalid ja supaka. Tulemuseks, et pagasi kate ja kõlarite kinnitused plärisevad.
Eriti häirib see ovaalide kinnituste süsteem. :wall:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: R Mär 27, 2009 2:18
Postitas parkentosh
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: parkentosh
puitimmitatsiooni armatuuril ja käealusel laekal tahaks vahetada 4mm alumiiniumi vastu.

4mm paksust palju pole?



Natuke lihtsam on paigaldada kui õhemat, ei teki mõlke nii kergelt...

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: R Mär 27, 2009 6:56
Postitas suur
Noh, isegi 2mm aluplekile on raske mõlke tekitada. Kui paks puitimitatsiooni kiht on?

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Mai 05, 2009 15:55
Postitas parkentosh
vahelduse mõttes üks pilt...

Pilt

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Mai 05, 2009 16:19
Postitas TFK
Must värv sobib ikka hästi tonnisele:thumb:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Mai 05, 2009 16:29
Postitas parkentosh
Veljed tunduvad ka väga hästi sobivat. Algul tahtsin superaerosid aga neid ei ole üldse kerge saada. Sain need suht soodsalt ka, 3600.- koos 4-5mm, W (270km/h, tundub ulme) kiirusindeksiga continentali rehvidega..

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: P Mai 17, 2009 14:18
Postitas parkentosh
Eile juhtus imelik asi. Käisin poes ja autosse tagasi tulles auto ei käivitund (vedas ringi küll aga käima ei tõmmanud), paar korda sai isegi auto käima aga suri kohe paari sekundi pärast välja. Tükk aega jamasin. Võtsin aku maha kümneks minutiks, mitte midagi ei aitand. Proovisime lükata, mitte midagi. Lõpuks mõtlesin, et võtan DI kasseti lahti, vaatan mis seal toimub. Kasseti sees oli neli vedru mis DI'd küünaldega ühendavad, kaks tükki neist oli lihtsalt selle musta korpuse sisse vajunud. Tõstsin vedrud paika tagasi ja natuke puhastasin ka seest. Auto läks kohe käima ja tundub, et töötab isegi paremini... Rocketscience...:thumb:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: E Mai 25, 2009 10:00
Postitas Lepp
Need veljed näevad päriselt veel paremad välja kui siin pildi peal:head:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: K Juul 01, 2009 0:11
Postitas parkentosh
Täna sain vaakumvoolikud lõpuks vahetatud. Peab tõdema, et mootori töö läks palju ühtlasemaks.

Järgmine nädal lähevad uued amordid alla. Uued pooltelje sisemised kummid tuleb ka panna (mõlemal väike auk sees). Sumpale tuleb ka tagumise püti jaoks mingi kinnitus leiutada, sest orig. kinnitus on täitsa otsad andnud, häält teeb nagu sõidaks mingi eriti lahja V6'ga. :D

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: P Okt 11, 2009 18:03
Postitas parkentosh
Vahepeal siis lõpetas DI lõplikult töötamise. Sai siis uus DI ostetud ja nagu selgub, siis arvatavasti olid kõik väiksed tõrkumised ja pöörete kõikumised vigase süütekasseti süü.

Nüüd siis juba tükk aega uue DI'ga sõidetud siis peab mainima, et SAAB on ikka väga hea mootori ehitanud..:thumb:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Mär 02, 2010 9:15
Postitas parkentosh
Polegi ammu siia kirjutanud. Probleeme pole. Vahepeal vahetatud kõiksugu vedelikke ja mingeid vidinaid.

SAAB'il läheb iseenesest hästi, aga mind paneb huvitama, miks mul need tulede märguanded koguaeg põlevad (need kaks punast tuld, mis selle autokuju taga on). See peaks vist näitama, et mõni tagatuli on läbi ja ma tükk aega mõtlesin, et see on sellest lisapiduritulest, sest seal oli mul kaks pirni läbi. Eile panin sinna uued pirnid sisse, nüüd põlevad kõik tuled mis seal taga on aga armatuuris põleb ikka see märk.

Imelik värk.... :poke:

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: T Mär 02, 2010 9:34
Postitas IFF
Algselt postitas: parkentosh
Polegi ammu siia kirjutanud. Probleeme pole. Vahepeal vahetatud kõiksugu vedelikke ja mingeid vidinaid.

SAAB'il läheb iseenesest hästi, aga mind paneb huvitama, miks mul need tulede märguanded koguaeg põlevad (need kaks punast tuld, mis selle autokuju taga on). See peaks vist näitama, et mõni tagatuli on läbi ja ma tükk aega mõtlesin, et see on sellest lisapiduritulest, sest seal oli mul kaks pirni läbi. Eile panin sinna uued pirnid sisse, nüüd põlevad kõik tuled mis seal taga on aga armatuuris põleb ikka see märk.

Imelik värk.... :poke:


Tagumistes tuledes on mitu pirni. Ehk siis võivad kenasti põleda aga üks kahest on läbi näiteks.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: R Mai 07, 2010 14:43
Postitas parkentosh
Vahepeal sai siin natuke autoga lõbutsetud raadil. Sõber oli Subaru Legacy 2,5GT'ga (ainult USA turule tehtud versiooniga), mis arendab 194 kW ja 350 N·m. Tegime siis 5 sõitu üksteise vastu. Esimesed kolm sõitu olin ma terve aeg ees (tutikad rehvid kindlasti aitasid kaasa). Neljandal korral ei saanud korralikult stardist minema aga 160km/h juures läksin mööda nagu postist :). Viies katse oli lendstardist, alustasime 50km/h ja siis hakkas alguses Subaru isegi eest liikuma aga ikkagi jõudsin juba 100km/h (teise käigu lõpp) temast mööda.

Lihtsamalt öeldes tundub mulle uskumatu, et ma sellisele Subarule viis korda järjest ära tegin. Subaru läheb tehase andmete järgi 5,6sek sajani. Kas sellest võib järeldada, et äkki keegi on juba aju kallal käinud Saabil?

PS! Subaru kahjuks rääkis kindlasti automaatkast.


Üks küsimus on ka tegelikult. Peale viiendat katset kapoti alla vaadates oli paisupaagi korgi vahelt natukene tosooli immitsenud. Kas võib arvata, et see on tingitud vananevast paisupaagikorgist? Peaks vist korgi ära vahetama.

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: R Mai 07, 2010 15:11
Postitas Vitautas
Turbosaab on ikka lahe asi küll :D Tundub, et subaruvend nüüd kratsib kukalt ja mõtleb kuidas üks S teise S i vastu vahetada :P

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: R Mai 07, 2010 15:16
Postitas iisak
Mina kaldun arvama, et seda Arbuusi vaevas pigem mingi ikaldus (hõre mootor vms).

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: R Mai 07, 2010 15:50
Postitas Cyber
Algselt postitas: parkentosh
Kas sellest võib järeldada, et äkki keegi on juba aju kallal käinud Saabil?
"Assumption is mother of all f..k-ups". On üks selline inglise keelne väljend..:) Parem on lasta seda asja kontrollida, kui persemeetri järgi järeldada..:)

Antud juhul võib olla ikka mitmeid tegureid, mis selle asja põhjustasid, nii see AT vs MT, kui ka "tihendi probleem" ..:) Iisaku poolt mainitud asjad ja veel mitu asja..:) ja siis veel mõned..:)

Aga no üldiselt on ju teada, et Saabi puhul on just need möödasõidukiirendused väga head. Niiet sellised 70-120 tõmbed peaks tõesti eeskujulikud olema..:)

Saab 9000 CSE 2.3T 165kW, MY98, parkentosh

Postitatud: R Mai 07, 2010 15:52
Postitas parkentosh
Täitsa võimalik jah, sest ma läksin kiirendama kindla mõttega, et ma kaotan. Aga samas ma võin öelda küll, et see Saab ei ole ka üldse nõrk, võib ju täitsa olla, et eelmine omanik on juba aju tuuninud. Ma sõitsin selle Arbuusiga ka, tal oli minek järjest kiirenev, ei olnud sellist effekti, et mingitest pööretest alates hakkab lendama. Ta kiirendas lihtsalt järjest kiiremini. Aga samas Saabiga sõites oli ikka nii, et umbes 3000rpm käib laks ja hakkab täitsa lendama.

Võrdlesin tehase dyno näite ka. Saabil läheb vääne juba 2000rpm päris korralikult peaaegu põhja aga Subaru väändegraafik on selline järjest tõusev, sellest ka see effekt, et ei tunne turbolääg'i.

Nelivedu peaks ju ka tegelikult veits mootori võiimsust maha võtma (vähemalt nii olen kuulnud).

PS! "Tihendi" probleemi kohe kindlasti ei olnud. :thumb: