Tere siis kõigile kaaskodanikele ja kaunitaride omanikele! Eilse kuupäevaga siis sai omalegi üks musta metalliku karva iludus soetatud... Käisin teist piiramas hea mitu aega ja lõpuks otsustasin, et kuna öine uni on väga rahutu olnud kaks kuud, siis tuleb ära teha..
Hetkel auto veel päris oma näppude vahele pole sattunud, kuna sai teine ostet järelmaksuga :red: ja signalisassjoon vaja pääle paigaldada, aga kui on käes, siis looduskaunis kohas tehtud pildid ilmuvad samuti nagu nõiaväel... Armumine oli kerge tulema...
Tänud siinkohal kõigile, kes abiks olid ja nõustasid :)
Respekt!
Saab 9000 2.3 LPT, 1994, Cilpkonn
Jaa. Sai isegi seda masinat kaemas käidud. Ise eelistasin automaatkastiga Saabi.
Tegelikult on see päris kobe tükk. Kas airbag toimib. Selle võiks küll igaks juhuks üle kontrollida kuna sellega oli servast segane lugu.
Aga auto on aus :head:
:beer:
Tegelikult on see päris kobe tükk. Kas airbag toimib. Selle võiks küll igaks juhuks üle kontrollida kuna sellega oli servast segane lugu.
Aga auto on aus :head:
:beer:
Lasen airbagi üle kontrollida jah. Kuna konsulteerisin saabiantiga telefoni teel enne kui ostma läksin, siis tema arvas, et kui SRS tuli vilgub, ei pruugi see veel miskit hullu tähendada :red: Ja kuna ma eelistan roolis istuda purukaine peaga, siis loodan, et oma süü läbi airbagi niiöelda loomkatset vaja teha pole Vast saab testriga asja kindlaks teha.. Aga tänud positiivsete sõnade eest :beer:
Niimoodu.. täna siis sai hetkeks Master Trionicu :notworthy: juurest läbi astutud ja tester külge lükatud... SRS tuli armatuuris põles, see kadus peale testriga surkimist ära... AntiLock jäi ennast aegajalt näitama, ilmselt seisab ees lähiajal anduri(te) asendusprotsess... tibake sai ka jahutusvedelat juurde kallatud, ja cruise control ei tööta... aga ehk sellest saab ka jagu kui tagasi ABSi andureid suskima lähen.. Muid vigu ilmsiks ei tulnud. Üles tõsta ei olnud täna mahti, eks lähiajal üritan uuesti löögile pääseda. Süda nüüd natukenegi rahulikum, julgen talvele rõõmsamalt vastu minna :drive: Trionicule aitähid:head:
Teema kauaks soiku jäänud, samas pole olnud ka põhjust väga kurtmiseks, et miski painaks ja ei lase magada (3x üle vasaku õla... teate küll )
AGA,
OT: ei hakanud uut teemat tühjast tekitama; kuid kuna perre sigines tänasel päeval uus liige nimega Renault Megane II, mis küll ilmselt kauaks pidama ei jää, tahaks kontrollida VIN-koodi järgi auto ajalugu, et mis kus ja miks on temaga toimunud.. Ei teeks samas paha ka SAABi ja BMW kohta sama teha ning teadmatusest siit ka küsimus: kas on olemas mingit andmebaasi, millest oleks võimalik näha mitu eelmist omanikku olnud ja muud sellist olulist informatsiooni... võimalikke avariisid samuti, eestis ja välismaal, ning kas pole auto aastaarve võltsitud kuidagi? Kas on olemas mingit sellist paika internetiavaruses, teadjamad ehk teavad?
Tänud kõigile, kes viitsivad vaevaks vastata..
Lugupidamisega
*Cilps*
AGA,
OT: ei hakanud uut teemat tühjast tekitama; kuid kuna perre sigines tänasel päeval uus liige nimega Renault Megane II, mis küll ilmselt kauaks pidama ei jää, tahaks kontrollida VIN-koodi järgi auto ajalugu, et mis kus ja miks on temaga toimunud.. Ei teeks samas paha ka SAABi ja BMW kohta sama teha ning teadmatusest siit ka küsimus: kas on olemas mingit andmebaasi, millest oleks võimalik näha mitu eelmist omanikku olnud ja muud sellist olulist informatsiooni... võimalikke avariisid samuti, eestis ja välismaal, ning kas pole auto aastaarve võltsitud kuidagi? Kas on olemas mingit sellist paika internetiavaruses, teadjamad ehk teavad?
Tänud kõigile, kes viitsivad vaevaks vastata..
Lugupidamisega
*Cilps*
Selline väike seiklus tänases päevas:
Hommikul Tallinna poole startides käis kõrva järgi parempoolsest rattakoopast krõbin läbi nagu oleks lahtised kivid sinna sattunud.. Paikuselt Riia maanteele keerates avastasime, et rool ei suvatse ÜLDSE otseasendit muuta lasta :wtf: Läbi häda lähimasse parklasse suundudes ning kapotti avades selgus krõbina põhjustaja - rullidelt maas ja ribadeks rihm Kiire kõne Hr Trionicule ja mõttevahetuse tulemusena pöördusin Hr. Ivometsa poole, kes palus me SAABi oma hoovi sõidutada... Väike olukorra kontroll ja poodi rihma järgi, mis ka hankida õnnestus, ning sisuliselt tunni ajaga alates kõnest Hr. Ivometsale kuni tungraualt eemaldamiseni oli rihm vahetatud Sõit pealinna võis jätkuda.. Troostis Hr. Trionic tegi pooleteise tunniga väikest voodoo'd mille tulemusena vahetatud õõtsapuksid ja pandud uued vaakumvoolikud ning ikkagist avastatud ka ketikõrin :(
Rullikute vahetust õnneks vaja ei läinud... seega jääb hetkel väike mureke ketisatsi pärast.. aga vähemalt võib pisut kergemalt hingata ja ülevaatusele sõita..
Siinkohal suurimad tänusõnad Hr. Ivometsale, kes tunnikese oma ajast näpistas ja abikäe ulatas.. :notworthy: :notworthy:
Samuti Hr. Trionicule, kes pisut me liikurit kohendas.. :notworthy: :notworthy:
Saabike liigub jälle rõõmsamalt :drive:
Hommikul Tallinna poole startides käis kõrva järgi parempoolsest rattakoopast krõbin läbi nagu oleks lahtised kivid sinna sattunud.. Paikuselt Riia maanteele keerates avastasime, et rool ei suvatse ÜLDSE otseasendit muuta lasta :wtf: Läbi häda lähimasse parklasse suundudes ning kapotti avades selgus krõbina põhjustaja - rullidelt maas ja ribadeks rihm Kiire kõne Hr Trionicule ja mõttevahetuse tulemusena pöördusin Hr. Ivometsa poole, kes palus me SAABi oma hoovi sõidutada... Väike olukorra kontroll ja poodi rihma järgi, mis ka hankida õnnestus, ning sisuliselt tunni ajaga alates kõnest Hr. Ivometsale kuni tungraualt eemaldamiseni oli rihm vahetatud Sõit pealinna võis jätkuda.. Troostis Hr. Trionic tegi pooleteise tunniga väikest voodoo'd mille tulemusena vahetatud õõtsapuksid ja pandud uued vaakumvoolikud ning ikkagist avastatud ka ketikõrin :(
Rullikute vahetust õnneks vaja ei läinud... seega jääb hetkel väike mureke ketisatsi pärast.. aga vähemalt võib pisut kergemalt hingata ja ülevaatusele sõita..
Siinkohal suurimad tänusõnad Hr. Ivometsale, kes tunnikese oma ajast näpistas ja abikäe ulatas.. :notworthy: :notworthy:
Samuti Hr. Trionicule, kes pisut me liikurit kohendas.. :notworthy: :notworthy:
Saabike liigub jälle rõõmsamalt :drive:
Küsiks sellise küsimuse - kunagi sai SaabiAnti:head: käest saadud raadiokood installeeritud. Praeguseks hetkeks on see kadunud juba oma ütleme paar aastat (Akuvahetuse tõttu). Kirjutasin selle ka kunagi autos istudes ja Antiga vesteldes kuskile ajaleheservale, aga see on nüüd kõige kaduva teed läinud Kas on võimalik seda raadiut tööle rakendada koos TsiiDii-mängijaga (Saabi kirjadega kogu kompott) või pean hakkama mõtlema kogu süsteemi väljavahetusele? Kuna auto hetkel kaugel, siis võin aidata vaid tehasetähisega, mudelit-marki ei saa hetkel lasta otsida...
VIN: YS3CD65U9R1022126
VIN: YS3CD65U9R1022126