Tervitus kõigile ja head uut aastat.
Olen siis lõpuks ka ametlikult Saabi omanik.9000CD ,2,3turbo.1991a.
Ostetud juba aasta tagasi ,Automaatkastiga.Dihvri sateliidid olid purunenud ja selle tagajärjel ka käigukasti korpus .Aasta jooksul olen ostnud uue sidurikoja ja dihvri.
Lõplikult käima pannes ilmnes õlirõk peaaegu 0.
Mootor maha ,tükkideks.Põhjus :rootsis oli maha võetud tasakaalustus võllide kett,Keti pingutus mootori õliga ja pinguti korpus tilpnes ühe poldi otsas.sellest tulenevalt -õlikanal avatud 4-5mm avaga.Siis on tasakaalustus võllide ketil arvatavasti lisa hammasratas mis on samuti määritav ,seda ka ei olnud nii et veel avatud 3-4mm ava .Sinna see õlirõhk kaduski.Tulemuseks esimese vändakaelal pikki sooned.Õnneks siiski veel lubatud piires.Sisse uued saaled kolvirõngad,tihendid,Kerele sai teha mõningad keevitused,rattakoopa ääred.Tagumistel rattakoobastel ka osaliselt uus koobas.Peale kivikaitse ja OK.Mootor peale ja siis ilmnes soenduse radika tilkumine.Õnneks oli juba varutud ka doonar 9000 2,0.Selle soendusradikas sobib suuruselt kuid lõdviku torud 60-80 mm lühemad.Sai siis torujupid vahele ja jälle OK.30dets sai siis ka oma nimele.
2 jaanuaril ülevaatusele eks siis uued üllatused.