1. leht 2-st

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: E Jaan 26, 2009 23:17
Postitas Phazer
Tervist kõigile;)
Mõtlesin,et paneks ka siis pildi üles enda Saabist:)
2008 Suvel sai siis load ära tehtud ja esimeseks autoks siis saigi mul tonnine.Auto kohapealt ütleks et super igatahes:P.Hetkel läbisõitnud temaga kuskil 20 000km ja ette pole tulnud ühtegi probleemi:drive:.Teinud olen ainult õlivahetuse enne talve.:cool:



Lisatud failid

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: E Jaan 26, 2009 23:24
Postitas rts
väga ilus pilt :) tonnised rokivad :head:

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: T Jaan 27, 2009 0:13
Postitas Phazer
Ups,teema pealkirjast jäi puudu auto väljalaskeaasta.Auto ise 1994 aastast:D

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: T Jaan 27, 2009 6:56
Postitas suur
Algselt postitas: Phazer
Ups,teema pealkirjast jäi puudu auto väljalaskeaasta.Auto ise 1994 aastast:D

Uutele meestele natuke õpetussõnu:
Sinu iga postituse paremal üleval nurgas on mõned lisanupud. Ühele neist on EDIT peale kirjutatud - sellega saad oma postitust muuta. Proovi, kas saad teema pealkirja uuendatud :)

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: T Jaan 27, 2009 7:50
Postitas Phazer
Tehtud:P

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: T Jaan 27, 2009 10:57
Postitas parkentosh
Ma ei saa pildilt aru kas tegu on eriti ilusate velgedega või on lihtsalt ilukilbid?

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: T Jaan 27, 2009 14:34
Postitas Phazer
:Dilukilbiga siiski tegemist:P

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: P Nov 01, 2009 20:05
Postitas Phazer
Pole siis ammu siin foorumis käinud ja täna õhtul siis mõtlesin,et käiks ja räägiks seda,et siis põhimõtteliselt ma sõitsin umbes poolteist aastat selle Saabiga ilma turbota:DHakkaski huvitama see,et sõites näiteks 100kw Opeliga või Scorpioga siis ikka tundus et need "rebivad" paremini edasi kui minu Saab ja siis vahepeal saigi turbo mahavõetud ja uuritud,et sealt seest mingi klapp ära lennand kuskilt:DSai siis sinna uus klapp pandud ja asi hakkas toimima ja igatahes minu näo tõmbas see juba muigama:D Ja seda ka,et vana klapi leidsin ma katalüsaatorist üles:D
Huvitama hakkas aga see,et stock bensiiniga turbomootoritel(LPT) ei ole ju seda turbovilinat ega käiguvahetamistel seda niiöelda "vuhhi" kuulda ju,või on siis?Igatahes mind pani see küll imestama,et minu Saab seda teeb:D Midagi imelikku see ei tohiks vist tähendada loodetavasti:P
Seda ka,et veepump andis vahepeal otsad aga see sai ka lahendatud juba ja sõit jätkub paremini kui varem:D
:head:

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: P Nov 01, 2009 20:57
Postitas suur
Blow-off'i pole, aga bypass teeb ka häält. Küll mitte nii mehist, kui blow-off.

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: P Nov 01, 2009 21:39
Postitas Phazer
Mulle meeldiks kui keegi mulle selle lahti ka seletaks täpsemalt mida see Blow-off tähendab,või siis bypass:D Ma olen midagi kuulnud sellest küll ja uurind ka aga kuidagi lihtsamalt võiks aru saada sellest:D Sorry kui kellegi jaoks see natuke tobedana tundub:) Pole kõige suurem turbode kohapealt asjatundja

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: E Nov 02, 2009 7:02
Postitas suur
novat, mõlemad täidavad sisuliselt ühte ja sama funktsiooni.
Asjad on nii, et kui enne käiguvahetust gaasipedaalilt jala tõstad, siis sulgub gaasiglapp. Turbo aga puhub ju ikka edasi, mistõttu tekib gaasiglapi ette suur ülerõhk. Need klapid ongi selle ülerõhu likvideerimiseks. Blow-off (Puhu-välja) laseb liigse õhu lihtsalt kosmosesse, bypass (mine mööda, pole head tõlget) suunab liigse õhu tagasi õhuvõtutorustikku.

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: E Nov 02, 2009 7:09
Postitas Phazer
Okei selge,tänud:P

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: P Mai 03, 2015 0:07
Postitas Phazer
Joppenpuhh:D Pole väga ammu oma teemas kirjutanud.
Igatahes auto endiselt alles, teeninud mind väga hästi.
On toimunud ka kere värvivahetus ühe kõksu pärast.
Auto toimetab endiselt väga hästi ja pole plaaniski teda veel välja vahetada:D
Omamoodi haruldane auto juba mida üldises tänavapildis väga vähe liigub:D
Püüan ka mingi aeg pilte lisada:beer:

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: P Mai 03, 2015 10:38
Postitas Phazer
Kui nüüd natuke meenutada siis tehtud vahepeal õlivahetusi 8000km pealt. Samuti ülejäänud filtreid vahetatud. Summuti on korduvalt peavalu teinud aga see sai põhjalikuma remondi kuskil nädal tagasi, et sellega ka korras:head:. Ülevaatuse sain ka tehtud selle nädala jooksul 07.2016:)
Eelmine aasta sai esimest korda ka proovitud kliimat tööle saada ja see täitsa õnnestus ja toimis kuskil 3 nädalat(õnneks just kuuma aja toimis)ja siis jooksis see kliimaaine ühest pumbapealsest torust tühjaks, kuna katki. Uus toru olemas ja vaja ainult külge keerata:cool: Kuluosadest veel klotse vahetanud, šarniire, mõni õõtsapuks, stabi pukse, taga vedrud, veovõlli kumme ja tulede releesi üle jootnud.

Lisan mõne pildi ka kuigi pole just parima kvaliteediga:)





Lisatud failid





Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: L Mai 23, 2015 23:36
Postitas Phazer
Selline küsimus kui eemaldada katalüsaator vahelt, kas see midagi mootorile võib ka kahju tekitada(peale ülevaatuse)? Olen arusaanud, et kui turbomootoril otsem väljalase on, seda parem(jõu poolest).
Turbo ise peaks tekitama piisavat vastusurvet mootorile kui vabalt hingav mootor?

Lisan ka paar pilti ja esimese pildi peal kui keegi aru saab kas mul on tegemist BPC klapiga?




Lisatud failid

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: P Mai 24, 2015 0:26
Postitas looderdaja
Selline küsimus kui eemaldada katalüsaator vahelt, kas see midagi mootorile võib ka kahju tekitada(peale ülevaatuse)? Olen arusaanud, et kui turbomootoril otsem väljalase on, seda parem(jõu poolest).
Turbo ise peaks tekitama piisavat vastusurvet mootorile kui vabalt hingav mootor?

Lisan ka paar pilti ja esimese pildi peal kui keegi aru saab kas mul on tegemist BPC klapiga?


Seal see BPC klapp olemas jah.

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: P Mai 24, 2015 1:43
Postitas Phazer
Olgu, kuigi ma olen saanud vastuseid, et selle 9000-el mis on kuni -94 aasta ei peaks olema BPC klappi turbokatel mis on 110kw:freak: Võib olla olen valesti aru saanud aga kas LPT mootorid on ilma BPC klapita või on neil ka?
Mul ilma intercoolerita variant aga plaan see sinna vahele paigaldada:)

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: P Mai 24, 2015 12:11
Postitas sebastian
Vanemad LPT-d peaks jah klapita olema, MY97-98 versioonidel oli juba intercooler ja pandi ka klapp, turborõhku pisut tõsteti.
Kellegi isetegevus?
MY94-96 LPT originaalsoft muidu klappi ei oska juhtida, nii et kasu sellest jublakast poleks. Ei oleks ka mõistlik rõhku tõsta teise softiga, kui intercooler puudub.

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: P Mai 24, 2015 22:25
Postitas Phazer
Eesti ajalugu selle auto suhtes on mul teada, et võib olla siis kunagi enne kuskil mujal maades keegi midagi sellist aretanud;) Aga peal ta on ja toimetab nendes piirides mis LPT puhul olema peab. Keegi kunagi targem väitis mulle seda, et see mootor mis mul peal on pidavat olema kahest erinevast mootorist kokku laotud aga noh on siis on või ei ole, igatahes toimib:)

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: P Juun 14, 2015 9:54
Postitas Phazer
Vahepeal sai lastud peale panna toonkile tagumisele ringile, suured tänud toonklaas.ee-le.:drink:
Kuna esivõresi on mul üks üle sai lastud proovi mõttes ta mustaks teha ja sai see külge pandud. Mulle meeldib:cool:.
Sai ka lõpuks udutuled alla(kasutatud) ja mingi nädala möödudes üks andis otsad aga peale väikest juhtme tööd toimib edukalt edasi:)
Ning oli ka üks bensiini leke vahepeal kütusefiltri otstes. Kuigi alles hiljuti sai vahetatud see, siis ei tea miks need vaskseibid seal nii kiiresti saba andsid. Sai uued seibid ja asi vinks-vonks:D

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: L Juun 20, 2015 0:29
Postitas Phazer
Mõni pilt ka siis:D Täna ka ilmselt romulasse, tuli üks tonnine sinna ja saab sealt ehk nipet näpet võtta:drink:



Lisatud failid

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: P Juun 21, 2015 19:28
Postitas Phazer
Sai siis eile käidud ja toodud hunnik juppe selle auto küljest, ka kuuaega tagasi oli üks tonnine romulas ja ka sealt sai kõike mida hing ihaldas, kuigi mõlemad on olnud ilma turbota pillid ja mootori poolt pole midagi väga võtta:) Kondi pumbad ja torusi sai juurde samuti DI-kasette, kõik võimalikud radikad jne. Pihustid peaks vist olema turbokal ja vabalthingaval erinevad?
Ning sai ka klapikambrikaas maha võetud ja uuritud huvi pärast mis ka seal all toimuda võib:P









Lisatud failid

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: P Juul 05, 2015 1:01
Postitas Phazer
Vahepeal muud pole olnud kui kalla ja talla:) varsti hoolduse ka ära tegema;)
Sain ka "juhuse" tahtel ühe tonnise veel juurde. Samuti 1994a, kuid 2.3 motoga millel 147kw ja CSE variant millel tunduvalt rohkem varustust :cool: Tollel vaja natuke salongis juhtmeid lappida(tulede pealülitist oli lühisesse läinud)
ja asi korras. Muidu esimese hooga mootor toimib korralikult ja ka ATM kast toimetab viisakalt:P



Lisatud failid

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: R Juul 17, 2015 22:26
Postitas Phazer
Rohelise tonnisega on asi seal maal, et nüüd juhtmed korda tehtud ja ka muud nipet näpet, toimib hetkel väga edukalt:cool:. Pikemaid otsi pole veel ette tulnud aga tundub täiesti okei masin, ka mineku koha pealt pole midagi halba öelda, liigub päris teravalt:D Suurem peavalu oli veovõlli kummi vahetus. Selle vahetuse käigus selgus, et sisemisel otsal on pesa sees ainult nõellaagri puru(sellest oli ka tingitud mingi kolks kiirendades) ja läks suuremaks veovõlli otsa otsimiseks. Selgus, et seda saab ainult terve veovõlliga ja õnneks oli ühel härral see Elvas olemas ja saigi sinnapoole jugama pandud. Hommikul sai asi kokku laotud ja sellega asi korras:beer:.

Saab 9000 CS 2.0 110kw, 1994, + Saab 9000 CSE 2.3 147KW, 1994, Phazer

Postitatud: L Juul 25, 2015 0:46
Postitas Phazer
Kuna olnud puhkus siis 2.0T saanud maha sõita kuskil 1000km, 2.3T saanud ka selle aja jooksul 500km sõitu ja peale ühte "demo" sõitu tuttavale sain ühest turbo lõdvikust jagu. Paar kõne foorumis ja oli uus voolik olemas ning asi korras:beer: Pole midagi halba öelda nende kahe kohta:P tonnised rokivad:head: