Nunii sain siis siinsamas foorumis imeodavalt müügis olnud musta CSE omanikuks. Eks tal iluvigasid eemaldada on aga mitte midagi katastroofilist - esitiib kas sirgex või uus, ühe meie kaasfoorumlase käest kohe - kohe stange lisa tulemas, tiiva suund on kusagil teel juba ja siis ilmselt liistudest alumine osa värvimisse. Esituld ei ole veel leidnud. Juhipoolne ukselukk ka ümmarguseks murtud. Tehnilise poole pealt lisad enamus töötavad, kapoti all mootor koliseb, kolin tuleb keti poolt, ise kahtlustan ketileevendit või talda, samuti tuli sealt kuni geneka rihma pealolekuni teravat kriginat, kahtlustan roolivõimu, turbo viliseb ja susiseb hästi Üxpäev peax armatuuri kellad lahti võtma, kaugtulede ja õlitule pirnikesed ilmselt läbi. Samuti on vist mingi koll tulede releega sellepärast, et juhipoolsed tuled ei põle. Mingil ajahetkel värelevad tuled ka nagu vool väreleks aga see kaob ära. Ja tagauksed avanevad ainult väljast.
Ühesõnaga esialgu nokkimist on :cool:
Saab 9000 CSE 2.3T, 1993, sigaelmar
Jah. Selle titelukuga olen isegi võimelnud. Küll eelmise autoga. Titelukul oli loll komme aeg-ajalt ise peale minna. Esimesel korral oleks peaaegu uksepolstrid maha kiskunud, kuid üks sõber mainis, et titelukk võib peal olla. Ise ju ei tule siukse asja peale :):wall:
manuaalil pole tulevikk
minu jaoks on küll, seega tee korda ja müü odavalt mulle :cool:
isegi mõtlesin seda autot nagu osta, aga sa jõudsid ette. (tegelikult poleks vist minust selle ostjat ikka sanaud ka)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Enne selle ostu sõitsin paar nädalat naise aut kastiga Senatoriga ja krt enam ei viitsi seda sidurit sõtkuda. Täiesti arusaadav, mix uuematel autodel väga palju juba aut kasti ja Tiptronicuid kohtab. Tegelikult näeb see auto rohkem räämas välja kui telefoniga tehtud piltidelt aga ei saa õelda, et seda raha väärt ei olex, millega ta müügis oli :)