1. leht 4-st

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 6:50
Postitas EiSaa

Lisatud failid

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 6:52
Postitas EiSaa

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 7:50
Postitas suur
Saan aru, et EiSaa on foorumis värske mees. Sellest sulle mõned vihjed:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/faq.php?page=forumrules (Loe kõik läbi, pööra tähelepanu teiste teemadesse oma jutu kirjutamisele ja piltide suurusele)
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2

Pilte saab ise väiksemaks teha!
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=383

Autost: Tagaluugi kojamehe puudumine küll Swiss Editioniga seotud pole - see on pigem jälle ühe lisa puudumine. Minu saabil ka pole seda ja neid saabe on veel. CS mudel ongi vähemate lisadega kui CSE.

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 7:52
Postitas EiSaa

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 7:58
Postitas suur
Algselt postitas: EiSaa
Ma juba vabandasin ja palusin tal need fotod kustutada, kuna hommikul unise peaga sai kogemata näpukas tehtud!

Asi pole selles et ma pole reegleid lugenud, vaid juhtus kogemata!

Kui sa oled moderaator või adminn, siis saad äkki need ise kustutada, ja probleemi rohkem ei juhtu! TÄNUD!

Õpetan sind veel pisut - iga Sinu postituse ülemises paremas nurgas on "EDIT" nupuke (roheline, kui kasutad default värvilahendust). Sellele vajutades saad oma postitusi muuta ja isegi kustutada. Samuti saad oma postitusele lisatud pilte vahetada või kustutada. Proovi, saad ise hakkama. Ja kui ei saa, siis aitame hakkama saada.

EDIT: mis programm sul piltide vaatamiseks on?

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 8:24
Postitas EiSaa
Sisust ka üks pilt, sisu on tagasihoidlik aga praktiline, oleksin isegi veel rohkem rahul kui ka aknad oleks käsitsi keeratavad, aga mis teha.
Elektriline antenn kipub vahest kinni kiiluma, kui sisse läheb, peab vist ära määrima, et libedam minek oleks!:red:

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 8:39
Postitas EiSaa
Üks pilt köögiaknast ka!

Ma ei saa küll kõvade autodega Saabimeeste ja naistega siin rinda pista, aga olen oma auto üle uhke:P! Joonele mind kutsuda pole mõtet! Mulle meeldib lihtsalt rahulikult :drive:da!

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 8:59
Postitas Cyber
See ju väga hea toorik..:) Väike softivahetus jms ja hakkab juba looma..:D

Antenni ei tohi määrida, pead võimalikult puhtaks nühkima. Kui sa sinna midagi peale määrid, siis võtab see hetkelt sõidu ajal saasta külge ja siis sõidutad selle kõik sinna sisse ja oledki omadega "mäel". Nühi korralikult puhutaks, sõiduta antenni sisse-välja ja muudkui puhasta. Võimalus on ka see asi juppideks tõmmata ja siis puhastada. Ainuke koht, mida määrida võib (ja peab) on reduktor. Ja kui see kõik ei aita, siis pead ilmselt uue masti muretsema. Seda saab eraldi osta.

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 9:07
Postitas EiSaa
Noh antenn jääb aegajalt pooleldi välja, aga seda juhtub harva. Mis aga toorikusse puutub, siis ega ma polegi huvitatud erilisest mootori forssimisest, võimalik et salongi väike tuunimine teha puidu näol ja kena antitiib ka! Ma olen selline rahulik liikleja ja eriti ei kiirusta kuhugi, kui kellelgi on kiire, võin ta hea meelega mööda lasta!
Erilisest röögatust elajast huvitet pole!

Aga see info antenni kohta oli väga hea, sest eelmine omanik on seda arvatavasti mingi mõksiga määrinud, ma puhastan selle ära, arvatavasti see ei töötagi sel põhjusel!
Suured Tänud Info eest Cyberile!

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 10:55
Postitas vmaster
Mõningatel inimestel on nii, et ajapikku harjub võimsama autoga ära ja tundub, et tahaks juurde. Ei tea kuidas selle auto omanikuga kuid päris paljudel siin on niimoodi juhtunud. Mina isiklikult lahendasin selle probleemi turboga saabi vahetmise teel mitteturboga saabi vastu :)

Autost ka: puhas auto on alati kena ja päris hea näeb ta sul välja ka. Kui hästi hoida, saad kaua sõita :) Jõudu ja edu :thumb:

Tule kokkutulekule ka. See juba augusti lõpus. Saad tutvuda teiste saablastega. Vaata kokkutulekute alla või foorumi päisesse - seal on kasulik info.

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 11:19
Postitas EiSaa
Jah, mul lähebki nüüd hooldusesse, õlid mootoris ja ATM käigukastis koos filtritega, uus jahutusvedelik ja termostaat ka, uued küünlad, olgu DI'l ka hea päev, saab uusi küünlaid nosida! Eks ülejäänud nagu näiteks piduriklotsid ja veermik saab kohapeal üle vaadata. Mootor on puhas ja ei leki, sveitsi omanik on kõik hooldused ära teinud kuni 201000 km'ni korralikult, praegune läbisõit 216000km kopikatega, oli siin vahepeal paar kuud ka enne mind ühe eestlase käes, aga ma arvan et tal ei töötanud kütusenäidik korralikult, eks see pettis ära nagu auto tarbiks palju kütust, aga tegelt on andur see mis vassib!
Aga suvel linnas sõidan enamus sõidud jalgrattaga, sest talvel muretsetud rasvad ja õllekõht:beer: tuleb jälle maha higistada, pikemateks sõitudeks kasutan auto loomulikult. Lühikesed otsad pole autole head, kuna pidevalt saab ju paar sõitu linnas päevas tehtud ja mootor ei soojene tihti üleski! Ja prallede ajal promillidega:drink: ei sõida!

Võimalik et salongi tuunimine jääb tulevikku, sest praegu majanduslikult raske aeg, ja kõige olulisem on ikkagi auto tehniline korrasolek kui tuunimine, kõigepealt töö ja siis lõbu hiljem! Eks vaatab kas eelarve kannatab, logarid tuleb nagunii osta, aga need pole kallid, ja samas kaitsevad nad tiivakoopaid ka pisut!

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 11:44
Postitas ill
Vaata, et siis õiged küünlad lähevad, sobivad AINULT NGK BCPR6ES (mingitel tingimustel ka BCPR7ES) tüüpi küünlad, sädevahega 1 mm.

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 12:03
Postitas EiSaa
kindel vä? Mootor on 2,0 lpt, ehk lasteturbo! Käisin eile automaailmas ja neile pakkus kataloog kahte erinevat, kuna mul olid vanad veel peal, ei osanudki õigeid valida!

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 12:08
Postitas saabu14jr
Täitsa kindel.

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 12:09
Postitas EiSaa
Seegi hea siis, ma saan küünaldelt, filtritelt ja õlilt 20% alet veel!
Ehee, ma pole rallimees ega ka rehvipõletaja, seega käivad mulle jahedamad küünlad küll! Ja karta on et ei hakkagi mootorit tuunima, sest mind rahuldab vägagi praegune originaalis mootor. Sellekohta on hea ütlemine, et kui liiga palju ehitada, hakkab kuskilt miskit üle ütlema! Ja samas kes tuunivad, need tuunivadki terve elu, see on angu rahagagi, kunagi ei ole seda piisavalt, lihtsalt vajadused pidevalt suurenevad!

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 12:16
Postitas Zazou
tagumine kojamees oli sel ajal siiski oluliselt vähem levinud ja enamus autosid olidki ilma tagakojameheta. Hoopis käsitsi keritavad aknad on tonnisel suhteliselt haruldane. eriti haruldane on käsitsi reguleeritavad peegilid. minu esimene tonnine oli selline haruldus :)

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 12:19
Postitas EiSaa
Mida vähem elektrit, seda vähem muresid! Auto on saanud pagasnikusse matsu, aga ma ei tea kas Eestis või Sveitsis, eelmise eesti omaniku käes oli see vaid paar 3 kuud kõigest! Vähemasti on pagasnik laiguline ja varsti läheb värvimisele!

Klapikaane otsa nukkvõllipunni vahelt immitses ka õli varem veidi, aga ma võtsin kaane maha ja puhastasin ära ning tihendasin värske silikooniga, nüüd enam ei imbu midagi! See pidavat neil tüüpviga olema! Kumm ümber punni väsib ja ongi jama majas!

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 14:34
Postitas vmaster
Elektriaknad ja -peeglid pole minuarust tonnisel eriti probleemsed. Parandage kui eksin.

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 14:47
Postitas svenska
Pigem on kesklukk probleemne koht nendel. Mul ka sama sisuga ja aasta ja mootoriga, aga pliidinupudega kliima asemel, ka suht haruldus :D
Õige otsus et autot peedistama ei hakka ja turbot vägistama ka, mida rohkem võimsust välja pressitakse seda lühem on mootori resurss, las ta pigem kestab ja kestab. Ise sellise mootoriga 3,5 aastat sõites ei tahagi võimsamat, see minek on niigi üsna rahuldav, sellega on ju mõnus vaikselt kruiisida.

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 14:54
Postitas EiSaa
Ma olengi vaikne kulgeja. Ma tahan sõita mitte pidevalt nokitseda kust veel kilosid juurde saada! Autol on piisavalt kiirendust minu jaoks, ja oluline hobujõududest on masina tehniline korrasolek! Ma pigem panustan korralikku hooldusesse kui pidevasse arendamisse!

Kesklukust rääkides, siis iga kord kui uksed lukustan, käib ilge plärin pagasnikus, siiamaani on uksed ikka lukustanud kenasti! On kellelgi veel taolisi kogemusi!

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 15:04
Postitas svenska
Sama siin, uksi lukustades üsna kõvasti pläriseb, avastasin et see tuleb bensupaagi luugi tagant. Ilmselt mingi hammasratas kulunud, paagi luuk lukustub ka kesklukuga. Avamine aga toimub vaikselt.

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 15:04
Postitas CrasherFox
Tõenäoliselt bensiiniluugi keskluku mootor õhtal omadega.

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 15:17
Postitas EiSaa
Luuk jääb kinni peale lukku panemist ikka! Aga mind ennast see eriti ei häiri, aga mõned kes mööda lähevad, neile jääb tunne nagu keegi käristaks voodilina pagasnikus!

Aga muidu on väga mugav auto, hääde rehvidega hääl teel ei saagi aru kas ma lendan või ikka liigun ratastel, nagu unelm! Juhitavus on ka väga hea!!!

Eks muidugi 12 aastat vanalt autolt oleks patt nõuda et see 100% vigadeta oleks, nende aastate peale tekib pisikesi hädasid ikka külge ja see on normaalne!

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 15:35
Postitas rts
väga ponks näeb välja :) teretulemast hõbedaste tonniste pilootide hulka :drive:

Saab 9000 2.0 CS 110kW LPT Swiss Edition, 1997, EiSaa

Postitatud: K Juul 08, 2009 15:41
Postitas EiSaa
Eks ta sveitsis sai vist head hoolt ja armastust, autol puuduvad logarid, aga mina pole veel roostet leidnud tiivakoobastest! Eks väikest keretuuningut ja salongituuningut ikka teha planeerin, aga hetkel sõidan pisut ja naudin teistsugust tehnikat oma varajasimaist!

Tegelt ei ole seal mitte hammasratas kulund, vaid see varras sulgedes läheb luugikõrva august mööda ja hakkab vasta plekki toksima, kuna varras on kõver natuke ei taba ta seda auku ja vastu takistust hakkab plärisema! Luugimootor võib ka õhtal olla, aga mul siiski veel sulgeb väikese plärinaga!