Hea Saabifoorumi lugeja, see on minu hävitaja, mis enam maanteedel ei ristle- manuaalkastiga kõikide lisadega stock pill, osaliselt rondistunud, ca. 100 kilo kergemaks lammutatud. 1999, kui selle evisin, näitas odomeeter 161000, viimane kord liikusin maanteel dets´2003- siis jõudsin üle 200000 piiri. Samas pakun disainiteenust.
[URL=http://www.imageshack.us][IMG]http://img239.echo.cx/img239/743/haasaabtaga9pu.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://www.imageshack.us][IMG]http://img239.echo.cx/img239/6250/haasaabkylg6ja.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://www.imageshack.us][IMG]http://img239.echo.cx/img239/945/haasaabtees0wy.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://www.imageshack.us][IMG]http://img118.echo.cx/img118/771/haasaabdetail6rb.jpg[/IMG][/URL]
Saab 9000T art car, 1989, hää
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
jee!!!!!
vot see aparaat mulle meeldib!
mida rohkem värvi seda uhkem!
kui selle veel tänavale saaks!:head:
vaata kuis veel mõni vend joonistab:
www.hot.ee/urbtuning
vot see aparaat mulle meeldib!
mida rohkem värvi seda uhkem!
kui selle veel tänavale saaks!:head:
vaata kuis veel mõni vend joonistab:
www.hot.ee/urbtuning
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: suur
Miks nii tehakse???:wall::wall::wall:
Esimesed kommentaarid näitavad, et minu ponnistused selle ülisuure skulptuurmaaliga pole olnud asjatud- kunstiteos tekitab katarsist- kes hakkab pead vastu seina taguma, kes hevinäpuviske saatel unistama.
Miks ma nii tegin? Esialgu hakkasin tüüpviga parandama- alumisi ukseservi lihvima ning katsin kergelt halli krundiga, hiljem kasutasin teist halli krunti- mis oli hoopis teise tooniga- see inspireeris mind alla serva kergeid mustreid looma- hiljem värvisin valgega need päris alumised osad, mis muidu mustad on, ning mis valgena saabi visuaalselt palju kõrgemaks tegid.
Talvel käisid pätiposid kuuri all pilli näppimas- siis värvisin auto ukseservad, nurgad ning muid detaile paksu, paar nädalat kuivava kollase, ja hiljem rohelisega, ning sellest oli abi- juhiistmel ilutsev kollane plekk näitas, et pätid olid lahkunud kollaste kleepuvate pükstega.
Hiljem lisasin muid toone, ning praegu kavandan täiesti uut looki- roosa, hõbedase ja pruuniga liba-saab-maybachi.
(saab 9000T art cari sünd, osa I)