SAAB 9000 2.0 turbo 108kW, 1993, Rihu
Sai ka siis esimene Saab soetatud, VIN'i järgi peaks tegu olema järgnevaga:
Model year: 1993
Model series: Not specified in 1993 VIN: CS/CSE or Aero
Body style: 5-door CS
Airbags: Not specified
Engine: B202 (2.0l light-pressure turbo)
Transmission: 5-speed manual
Built at: Line A, Trollhattan, Sweden
Vaja oleks õli vahetada(filter ka) ja siis lasta mõnel teadjamal mehel mootorile pilk pääle visata, ise pole eriti pädev selles valdkonnas.:red: Kas Pärnus juhtub olema Saabi-tundjat, kes oleks hea ja vaataks masina üle. Audacerisse minek on ka tegelikult täitsa plaanis.;)
Pildid loodan lisada täna õhtul.
Edit: peale 700 aastat orjapõlve ja laisckuz condiitezi väljaravimist sai ka üks pildike üles pandud:)
Model year: 1993
Model series: Not specified in 1993 VIN: CS/CSE or Aero
Body style: 5-door CS
Airbags: Not specified
Engine: B202 (2.0l light-pressure turbo)
Transmission: 5-speed manual
Built at: Line A, Trollhattan, Sweden
Vaja oleks õli vahetada(filter ka) ja siis lasta mõnel teadjamal mehel mootorile pilk pääle visata, ise pole eriti pädev selles valdkonnas.:red: Kas Pärnus juhtub olema Saabi-tundjat, kes oleks hea ja vaataks masina üle. Audacerisse minek on ka tegelikult täitsa plaanis.;)
Pildid loodan lisada täna õhtul.
Edit: peale 700 aastat orjapõlve ja laisckuz condiitezi väljaravimist sai ka üks pildike üles pandud:)
Algselt postitas: vahekas
Äkki kirjutad ka saamislugu
Kust auto toodud on jne.
jah, õige küll, pidin kirjutama. Auto siis toodud kasutaja vahekas abiga Rootsist ja Eestisse jõudis see laupäeva hommikul. Pärnusse tuli treileri peal(tänud factorile treilamehe numbri eest!) ja siis otse ARK'i kuna autol numbrimärgid puudusid.
Üldiselt täitsa muhe härra see vahekas, infot andis kui oli vaja ja niisama tühja juttu ei teinud.:thumb: Aitas üle telefoni masina ARK'is masina arvele kah
:D Rooste autol praktiliselt puudub ja klaasid on ka kõik terved!
Edit: väike kapotialune pilt ka.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kontrolli esimesena kapoti all olevat käigukangi varrast. Seal on üks kummipuks, mis ühendab käigukangi varrast käigukasti vardaga. See võib kuskilt lahti olla. Järgmine võimalus on uurida käigukangi ennast, kate eemaldada ja vaadata kas muna on õieti pesas, kas toru ümber olev Teine toru on korralik jne. Käigukastid on tugevad ja niisama ikka lollusi tegema ei hakka.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
see on ikka lausa kummaline, missugust teed praegusel ajal kasutatud masinad liiguvad :headbang:
ja mitte mingist summast, mis see 93 aasta tonnine seal itaalias maksab, saab siin suurusjärk, millest saaks oi, oi mida....
lahe!
ja mitte mingist summast, mis see 93 aasta tonnine seal itaalias maksab, saab siin suurusjärk, millest saaks oi, oi mida....
lahe!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kas autost pilte ka on!? Mis värvi? Ma olen Pärnus veel paari tonnist näinud liikumas ja ühte soome numbrimärgiga! Ühe tonnise omanik töötab Autoasjas, tollel on 2,3T vist, ja lisapidurituli puudub. See vist oli pruuni värvi. Seisukord oli üldiselt rahuldav!
Ma ei tea küll nende taset, aga Savi tänaval asub AS Importauto, kes tegeleb ka Saabidega! Vähemasti on neil seal remondiboks, aga nad remondivad ka Volvosid! Savi tänaval vasta küttekontorit asub pikk garaazideboks, huvi pärast võid ju neile külla minna ja küsida infot neilt!
Meister või kes iganes ta oli, oli küll meeldiv inimene, tellisin temalt termostaadi ära ja lasen hoolduse seal teha, kuna mul on auto hooldusraamat ilusti kenasti täidetud kuni viimse kilomeetrini, siis lasen samas tempos edasi.
Ma ei tea küll nende taset, aga Savi tänaval asub AS Importauto, kes tegeleb ka Saabidega! Vähemasti on neil seal remondiboks, aga nad remondivad ka Volvosid! Savi tänaval vasta küttekontorit asub pikk garaazideboks, huvi pärast võid ju neile külla minna ja küsida infot neilt!
Meister või kes iganes ta oli, oli küll meeldiv inimene, tellisin temalt termostaadi ära ja lasen hoolduse seal teha, kuna mul on auto hooldusraamat ilusti kenasti täidetud kuni viimse kilomeetrini, siis lasen samas tempos edasi.
Selle 5nda käigu kohapealt, paistab, et hoovastik kulunud ja oli natuke "kinni" vms, peale umbes 500 km sõitu läheb 5. käik palju libedamini sisse:cool:
Nüüd siis vaja kesklukk viisakalt toimima saada, üks tagumistest ustest ei lukustu-> peaks vist korraliku tööriista komplekti ostma:D
Nüüd siis vaja kesklukk viisakalt toimima saada, üks tagumistest ustest ei lukustu-> peaks vist korraliku tööriista komplekti ostma:D
Alati ei ole ka mootoris asi.
Minu tonnisel oli hoovastiku ja lukumehanismi määre iganenud ja muutunud selliseks paksuks ködiks, mistõttu mootor lihtsalt ei jõudnud lukustada.
Veel on tonnisel selline nõrk koht uksesees olevate hoobade kinnitustüüblid, mis on plastist. Need ka iganevad/mädanevad ning hoovastik ei püsi enam seal kus ta olema peaks ja algavad samad sümptomid.
Igaljuhul kui juba uksel polstri mahakisud soovitaskin ma need hoovastiku tüüblid vahetada distantspuksi ja poldi vastu!
Minu tonnisel oli hoovastiku ja lukumehanismi määre iganenud ja muutunud selliseks paksuks ködiks, mistõttu mootor lihtsalt ei jõudnud lukustada.
Veel on tonnisel selline nõrk koht uksesees olevate hoobade kinnitustüüblid, mis on plastist. Need ka iganevad/mädanevad ning hoovastik ei püsi enam seal kus ta olema peaks ja algavad samad sümptomid.
Igaljuhul kui juba uksel polstri mahakisud soovitaskin ma need hoovastiku tüüblid vahetada distantspuksi ja poldi vastu!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Siiani truult teeninud auto on viimastel päevadel veidralt käituma hakanud, nimelt on paaril viimasel korral salong suitsu täis läinud ja mootori häälde on ka mingi pirin tulnud. Tundub nagu tilguks kuskilt õli väljalaske peale, sest suitsuga koos on ka õlipõlemisehais. Õlilekke teooriat kinnitas selle vedeliku vähesus mootoris:red: ja õlilaik auto all, sai siis kohe masin seisma jäetud ja õli juurde kallatud(oli alumisel piiril). Pärast käivitumisega oli pahasti, ei kõssugi, aku lage(eile vedas küll väga reipalt), peab selle juraka tuppa laadimisele tooma.
Kas sellisest lekkest võiks mingeid suuremaid hädasid oodata?
Kas sellisest lekkest võiks mingeid suuremaid hädasid oodata?