SAAB 9000 2.0 turbo 108kW, 1993, Rihu

Vasta
Rihu
Postitusi: 12
Liitunud: N Juul 02, 2009 10:26
Asukoht:
Auto:

#1

E Juul 20, 2009 11:12

Sai ka siis esimene Saab soetatud, VIN'i järgi peaks tegu olema järgnevaga:
Model year: 1993
Model series: Not specified in 1993 VIN: CS/CSE or Aero
Body style: 5-door CS
Airbags: Not specified
Engine: B202 (2.0l light-pressure turbo)
Transmission: 5-speed manual
Built at: Line A, Trollhattan, Sweden


Vaja oleks õli vahetada(filter ka) ja siis lasta mõnel teadjamal mehel mootorile pilk pääle visata, ise pole eriti pädev selles valdkonnas.:red: Kas Pärnus juhtub olema Saabi-tundjat, kes oleks hea ja vaataks masina üle. Audacerisse minek on ka tegelikult täitsa plaanis.;)
Pildid loodan lisada täna õhtul.
Edit: peale 700 aastat orjapõlve ja laisckuz condiitezi väljaravimist sai ka üks pildike üles pandud:)

Lisatud failid
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#2

E Juul 20, 2009 11:20

Pärnus saab loota ainult endale või siis Ivometsale! :wise:
Õnnitlused ja palju muretuid kilumetreid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
vahekas
Postitusi: 45
Liitunud: P Veebr 22, 2009 19:42
Asukoht:
Auto:

#3

E Juul 20, 2009 13:36

Äkki kirjutad ka saamislugu
Kust auto toodud on jne.
Müün sae- ja höövelmaterjale.
Aitan tuua autosid Soomest Rootsist ja Usast
Rihu
Postitusi: 12
Liitunud: N Juul 02, 2009 10:26
Asukoht:
Auto:

#4

E Juul 20, 2009 14:26

Algselt postitas: vahekas
Äkki kirjutad ka saamislugu
Kust auto toodud on jne.

jah, õige küll, pidin kirjutama. Auto siis toodud kasutaja vahekas abiga Rootsist ja Eestisse jõudis see laupäeva hommikul. Pärnusse tuli treileri peal(tänud factorile treilamehe numbri eest!) ja siis otse ARK'i kuna autol numbrimärgid puudusid.
Üldiselt täitsa muhe härra see vahekas, infot andis kui oli vaja ja niisama tühja juttu ei teinud.:thumb: Aitas üle telefoni masina ARK'is masina arvele kah
:D Rooste autol praktiliselt puudub ja klaasid on ka kõik terved!

Edit: väike kapotialune pilt ka.

Lisatud failid
Rihu
Postitusi: 12
Liitunud: N Juul 02, 2009 10:26
Asukoht:
Auto:

#5

E Juul 20, 2009 18:21

Õli nüüd vahetatud. Vaja veel uusi kojamehi ja siis veermikku kontrollida.
kergemal maantee sõidul ilmnes, et 5-ndat käiku on suht tricky sisse saada... tea kas seda saab kuidagi kiiresti parandada?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

E Juul 20, 2009 19:45

Kontrolli esimesena kapoti all olevat käigukangi varrast. Seal on üks kummipuks, mis ühendab käigukangi varrast käigukasti vardaga. See võib kuskilt lahti olla. Järgmine võimalus on uurida käigukangi ennast, kate eemaldada ja vaadata kas muna on õieti pesas, kas toru ümber olev Teine toru on korralik jne. Käigukastid on tugevad ja niisama ikka lollusi tegema ei hakka.
vahekas
Postitusi: 45
Liitunud: P Veebr 22, 2009 19:42
Asukoht:
Auto:

#7

E Juul 20, 2009 20:28

Ei saa jätta mainimatta ,et auto on toodud Rootsi Itaaliast
ja Rootsis sõitnud pole.Siit ka see ,et roostet pole:drive:
Müün sae- ja höövelmaterjale.
Aitan tuua autosid Soomest Rootsist ja Usast
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

E Juul 20, 2009 20:36

see on ikka lausa kummaline, missugust teed praegusel ajal kasutatud masinad liiguvad :headbang:
ja mitte mingist summast, mis see 93 aasta tonnine seal itaalias maksab, saab siin suurusjärk, millest saaks oi, oi mida....
lahe!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
EiSaa
Postitusi: 85
Liitunud: E Juul 06, 2009 0:21
Asukoht:
Auto:

#9

T Juul 21, 2009 13:01

Kas autost pilte ka on!? Mis värvi? Ma olen Pärnus veel paari tonnist näinud liikumas ja ühte soome numbrimärgiga! Ühe tonnise omanik töötab Autoasjas, tollel on 2,3T vist, ja lisapidurituli puudub. See vist oli pruuni värvi. Seisukord oli üldiselt rahuldav!
Ma ei tea küll nende taset, aga Savi tänaval asub AS Importauto, kes tegeleb ka Saabidega! Vähemasti on neil seal remondiboks, aga nad remondivad ka Volvosid! Savi tänaval vasta küttekontorit asub pikk garaazideboks, huvi pärast võid ju neile külla minna ja küsida infot neilt!
Meister või kes iganes ta oli, oli küll meeldiv inimene, tellisin temalt termostaadi ära ja lasen hoolduse seal teha, kuna mul on auto hooldusraamat ilusti kenasti täidetud kuni viimse kilomeetrini, siis lasen samas tempos edasi.
Rihu
Postitusi: 12
Liitunud: N Juul 02, 2009 10:26
Asukoht:
Auto:

#10

E Aug 03, 2009 10:27

Selle 5nda käigu kohapealt, paistab, et hoovastik kulunud ja oli natuke "kinni" vms, peale umbes 500 km sõitu läheb 5. käik palju libedamini sisse:cool:
Nüüd siis vaja kesklukk viisakalt toimima saada, üks tagumistest ustest ei lukustu-> peaks vist korraliku tööriista komplekti ostma:D
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#11

E Aug 03, 2009 11:25

Kesklukuga pole muud, kui mootor välja vahetda. Täiesti toimivaid hiinakaid müüakse 100 krooni eest päris paljudes poodides.
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#12

E Aug 03, 2009 13:08

Alati ei ole ka mootoris asi.
Minu tonnisel oli hoovastiku ja lukumehanismi määre iganenud ja muutunud selliseks paksuks ködiks, mistõttu mootor lihtsalt ei jõudnud lukustada.
Veel on tonnisel selline nõrk koht uksesees olevate hoobade kinnitustüüblid, mis on plastist. Need ka iganevad/mädanevad ning hoovastik ei püsi enam seal kus ta olema peaks ja algavad samad sümptomid.
Igaljuhul kui juba uksel polstri mahakisud soovitaskin ma need hoovastiku tüüblid vahetada distantspuksi ja poldi vastu!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Rihu
Postitusi: 12
Liitunud: N Juul 02, 2009 10:26
Asukoht:
Auto:

#13

E Aug 03, 2009 14:35

oolrait, eks ma katkun siis uksepolstri maha ja vaatan mis nägu-tegu asjad seal all on:)
Rihu
Postitusi: 12
Liitunud: N Juul 02, 2009 10:26
Asukoht:
Auto:

#14

T Mär 16, 2010 10:10

Siiani truult teeninud auto on viimastel päevadel veidralt käituma hakanud, nimelt on paaril viimasel korral salong suitsu täis läinud ja mootori häälde on ka mingi pirin tulnud. Tundub nagu tilguks kuskilt õli väljalaske peale, sest suitsuga koos on ka õlipõlemisehais. Õlilekke teooriat kinnitas selle vedeliku vähesus mootoris:red: ja õlilaik auto all, sai siis kohe masin seisma jäetud ja õli juurde kallatud(oli alumisel piiril). Pärast käivitumisega oli pahasti, ei kõssugi, aku lage(eile vedas küll väga reipalt), peab selle juraka tuppa laadimisele tooma.

Kas sellisest lekkest võiks mingeid suuremaid hädasid oodata?
Rihu
Postitusi: 12
Liitunud: N Juul 02, 2009 10:26
Asukoht:
Auto:

#15

N Aug 01, 2013 17:09

See auto leidis uue omaniku, palun teema sulgeda. :)
Vasta