Saab 9000 Anniversary 2.3 LPT, 1997, veix1005
Tere,
Lisan oma auto ka teile vaatamiseks.
[URL=http://img3.imagebanana.com/][IMG]http://img3.imagebanana.com/img/o9289wmq/IMGP1645.JPG[/IMG][/URL]
Tegemist on siis Saab 9000 Anniversaryga millel 125 kw ja automaatkast. Toodud on ta selle aasta juuni kuul Šveitsist ja mina siis esimene omanik Eestimaa pinnal:D Ostetud sai auto Tartust Unoauto platsi pealt. 5 juunil sai auto arvele võetud ja ülevaatusel ära käidud. Vigadeks olid suhtkoht kulunud esisilla puksid ja airbagi tuli põles. Kerel on üks roostetäpp tagumisel koopaäärel aga muidu igati sile ja ilus Anni :drive:
Värvuseks pandi Arkis lilla, Šveitsi passis oli värvuseks violet. Tegelikult on auto väga tumelilla , viludama ilmaga pigem must. Lisadest on siis elektriliselt liikutatavad peeglid ja aknad, püsikiirusehoidja,kompuuter, istmesoojendused esimestel istmetel. Külma puhub kliimaautomaatika ja mugavust pakuvad mõnusad pehmed kahevärvilised lennukilogodega nahkistmed:cool: Välimuse poole pealt on siis Aero bodykit ja 15" Anniversary veljed.
Ise olen ostuga igati rahul.Suur, mugav ja kiire auto:beer:
Tulevikuplaanidest siis vb xenon tuled,kerge toonklaas ja suuremad veljed.
Kõike paremat,
Veiko
Veel mõni pilt:
[URL=http://img3.imagebanana.com/][IMG]http://img3.imagebanana.com/img/gwvmjzg/IMGP1657.JPG[/IMG][/URL]
[URL=http://img3.imagebanana.com/][IMG]http://img3.imagebanana.com/img/nqld2vf/IMGP1627.JPG[/IMG][/URL]
[URL=http://img3.imagebanana.com/][IMG]http://img3.imagebanana.com/img/1lt7ankh/IMGP1636.JPG[/IMG][/URL]
[URL=http://img3.imagebanana.com/][IMG]http://img3.imagebanana.com/img/ri6ecmkb/IMGP1624.JPG[/IMG][/URL]
[URL=http://img3.imagebanana.com/][IMG]http://img3.imagebanana.com/img/zynxwh0w/IMGP1637.JPG[/IMG][/URL]
Lisan oma auto ka teile vaatamiseks.
[URL=http://img3.imagebanana.com/][IMG]http://img3.imagebanana.com/img/o9289wmq/IMGP1645.JPG[/IMG][/URL]
Tegemist on siis Saab 9000 Anniversaryga millel 125 kw ja automaatkast. Toodud on ta selle aasta juuni kuul Šveitsist ja mina siis esimene omanik Eestimaa pinnal:D Ostetud sai auto Tartust Unoauto platsi pealt. 5 juunil sai auto arvele võetud ja ülevaatusel ära käidud. Vigadeks olid suhtkoht kulunud esisilla puksid ja airbagi tuli põles. Kerel on üks roostetäpp tagumisel koopaäärel aga muidu igati sile ja ilus Anni :drive:
Värvuseks pandi Arkis lilla, Šveitsi passis oli värvuseks violet. Tegelikult on auto väga tumelilla , viludama ilmaga pigem must. Lisadest on siis elektriliselt liikutatavad peeglid ja aknad, püsikiirusehoidja,kompuuter, istmesoojendused esimestel istmetel. Külma puhub kliimaautomaatika ja mugavust pakuvad mõnusad pehmed kahevärvilised lennukilogodega nahkistmed:cool: Välimuse poole pealt on siis Aero bodykit ja 15" Anniversary veljed.
Ise olen ostuga igati rahul.Suur, mugav ja kiire auto:beer:
Tulevikuplaanidest siis vb xenon tuled,kerge toonklaas ja suuremad veljed.
Kõike paremat,
Veiko
Veel mõni pilt:
[URL=http://img3.imagebanana.com/][IMG]http://img3.imagebanana.com/img/gwvmjzg/IMGP1657.JPG[/IMG][/URL]
[URL=http://img3.imagebanana.com/][IMG]http://img3.imagebanana.com/img/nqld2vf/IMGP1627.JPG[/IMG][/URL]
[URL=http://img3.imagebanana.com/][IMG]http://img3.imagebanana.com/img/1lt7ankh/IMGP1636.JPG[/IMG][/URL]
[URL=http://img3.imagebanana.com/][IMG]http://img3.imagebanana.com/img/ri6ecmkb/IMGP1624.JPG[/IMG][/URL]
[URL=http://img3.imagebanana.com/][IMG]http://img3.imagebanana.com/img/zynxwh0w/IMGP1637.JPG[/IMG][/URL]
Kapotialune pilt vihjab, et tegu ei pruugi mitte 125kW isendiga olla. Õigemini praeguseks on ta ilmselt juba jah LPT-tasemel, aga ajus on 147kW soft.
Vihjeks: radiaatori küljes on BPC-klapp (see 3 voolikuga vidin), mida LPT seades masinatel reeglina pole. Paraku kipuvad T5 BPC klapid kiiresti surema mistõttu jäävad rõhud madalaks.
Aga Anny'd on kenad, jõudu sulle.
Vihjeks: radiaatori küljes on BPC-klapp (see 3 voolikuga vidin), mida LPT seades masinatel reeglina pole. Paraku kipuvad T5 BPC klapid kiiresti surema mistõttu jäävad rõhud madalaks.
Aga Anny'd on kenad, jõudu sulle.
Algselt postitas: suur
Kapotialune pilt vihjab, et tegu ei pruugi mitte 125kW isendiga olla. Õigemini praeguseks on ta ilmselt juba jah LPT-tasemel, aga ajus on 147kW soft.
Vihjeks: radiaatori küljes on BPC-klapp (see 3 voolikuga vidin), mida LPT seades masinatel reeglina pole. Paraku kipuvad T5 BPC klapid kiiresti surema mistõttu jäävad rõhud madalaks.
Ei pruugi olla 147KW. Võtame näiteks isand Sebastiani "LPT"
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: suur
Kapotialune pilt vihjab, et tegu ei pruugi mitte 125kW isendiga olla. Õigemini praeguseks on ta ilmselt juba jah LPT-tasemel, aga ajus on 147kW soft.
Vihjeks: radiaatori küljes on BPC-klapp (see 3 voolikuga vidin), mida LPT seades masinatel reeglina pole. Paraku kipuvad T5 BPC klapid kiiresti surema mistõttu jäävad rõhud madalaks.
Ei pruugi olla 147KW. Võtame näiteks isand Sebastiani "LPT"
Jap, võib ka rohkem :). Oli ju Seb'il hirss peal?
Algselt postitas: suur
Jap, võib ka rohkem :). Oli ju Seb'il hirss peal?
Eip, aga soft lubas turbol puhuda ~0,5 baari, seda on suti rohkem, kui LPT-le kohane.
Ka softi teised mäpid olid üsna erinevad LPT või FPT omadest.
Mingi tehasepoolne "lastetuuning" äkki :P
Kui BPC klapp on rikkis (ja enamsti ta ongi), võib vabalt ka üle 0,5bar puhuda. Mul nii oligi ja rõhk kippus sinna 0,7bar kanti.
Algselt postitas: suur
Kapotialune pilt vihjab, et tegu ei pruugi mitte 125kW isendiga olla. Õigemini praeguseks on ta ilmselt juba jah LPT-tasemel, aga ajus on 147kW soft.
Vihjeks: radiaatori küljes on BPC-klapp (see 3 voolikuga vidin), mida LPT seades masinatel reeglina pole. Paraku kipuvad T5 BPC klapid kiiresti surema mistõttu jäävad rõhud madalaks.
Aga Anny'd on kenad, jõudu sulle.
Peab siis seda asja natuke uurima.Äkki mingi targem Saabi tundja vaataks auto tartus üle ?
Algselt postitas: iisak
Esmavaatluse võin isegi täna teha, kuna hakkan 19.00 ajal Tartu poole liikuma.
Ei ole raske Tech2 autosse visata:beer:
Oleks küll väga tore kui saaksite pilgu peale visata.
Tänud ette :notworthy:
Veiko
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: iisak
Helista mulle kusagil 21.00 ajal.
Kuna mul on telefonis veel umbes 160 Saabiomaniku numbrid siis ma ei suuda eales orienteeruda kes on kes:wise:
Teen ettepaneku osta iisakule üks telefon, kuhu mahub suurem hunnik saabi omanike telefoni numbreid. Üks kindel number ainult saabi omanike jaoks.
Piltidelt paistvad (pisi)vead: vahetamist vajavad vaakumvoolikud,PCV klapp vahetada uuetüübilise vastu,karterituulutuse voolik on mingil põhjusel veidi ebaõige paigutusega(ei sega fuktsionaalsust),käigukasti "aju" kaas on tugevate happekahjustustega(vajaks sekkumist),õlileke plokikaane nurga piirkonnas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Piltidelt paistvad (pisi)vead: vahetamist vajavad vaakumvoolikud,PCV klapp vahetada uuetüübilise vastu,karterituulutuse voolik on mingil põhjusel veidi ebaõige paigutusega(ei sega fuktsionaalsust),käigukasti "aju" kaas on tugevate happekahjustustega(vajaks sekkumist),õlileke plokikaane nurga piirkonnas.
Kasutaja iisak viskas ka täna pilgu peale..tõi välja umbes samad vead ja mõned veel lisaks aga õnneks midagi hullu pole ..millalgi lähitulevikus tuleks ilmselt suurem hooldus ette võtta.Kilovatte on väidetavalt siis kah natuke rohkem kui 125
VIN koodi järgi on andmed järgmised :
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9000
Body type: 5-door CS (9000)
Gear box: 4-Speed Automatic
Engine type: B234E - 2.3L turbo LPT, 170 hp
Model year: 1997
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 003887
Control symbol: Passed
SRS: Model range III, Driver's and passenger airbag, 9000CSE
Ehk siis aasta on siin märgitud 1997 kuid auto passis on 01.11.1996:conf:
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9000
Body type: 5-door CS (9000)
Gear box: 4-Speed Automatic
Engine type: B234E - 2.3L turbo LPT, 170 hp
Model year: 1997
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 003887
Control symbol: Passed
SRS: Model range III, Driver's and passenger airbag, 9000CSE
Ehk siis aasta on siin märgitud 1997 kuid auto passis on 01.11.1996:conf:
Tervitus,
Lisan ühe ilusa pildi lillast autost :cool:
[URL=http://img5.imagebanana.com/][IMG]http://img5.imagebanana.com/img/03ig984b/iluspilt.jpg[/IMG][/URL]
Praeguseks olen läbinud oma Saabiga tagasihoidlikud 4500 km.Selle aja jooksul on hakanud häält tegema juhipoolne rattalaager,vahetatud on aku(banner 64Ah).Plokikaane tihend tahaks varsti vahetust,sest veevärgis rõhk sees.
Muidu igati mõnus ja mugav liikur:thumb:
Lisan ühe ilusa pildi lillast autost :cool:
[URL=http://img5.imagebanana.com/][IMG]http://img5.imagebanana.com/img/03ig984b/iluspilt.jpg[/IMG][/URL]
Praeguseks olen läbinud oma Saabiga tagasihoidlikud 4500 km.Selle aja jooksul on hakanud häält tegema juhipoolne rattalaager,vahetatud on aku(banner 64Ah).Plokikaane tihend tahaks varsti vahetust,sest veevärgis rõhk sees.
Muidu igati mõnus ja mugav liikur:thumb: