Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Saabinakkus tabas mind üsna varakult. 90'ndate alguses, kui piirid lahti läksid, siis hakkas mu kallis papake Soomest masinaid Eestisse tassima. Ning ühel heal päeval veeres meie hoovi üks imearmase elevandiluukarva Saab 99 GL. Sellest hetkest alates teadsin, et kui kunagi endale auto ostan, siis selleks on Saab ning ainult Saab.
Käesolev isend soetatud siitsamast foorumist Volli käest käesoleva aasta märtsis ning parimat ostu poleks osanud tahta.
Tegu siis Aero "lahjema" versiooniga, ehk siis 2,3T (Garreti turbo) 200 hj isendiga, millel automaatkäigukast. Eriti meeldivad on Aero nahkistmed - hästi suured mugavad tugitoolid :headbang:
Aero spoilerid meeldivad samuti hullult (ärge solvuge, kuid mulle ei meeldi üldse tavaliste 9000 stangede juures olevad "lõõtsad")
Mingeid lisainvesteeringuid peale tutikate suvekummide pole hetkel teinud, küll aga on plaan külastada isand Trionic'ut paari pisivea likvideerimiseks.
Tulevikuplaanidest - kindlasti tasapisi jätkan Volli alustatud tjuningut, samuti vaja teha värviparandusi ja muud nipet-näpet.
Varem ei julgenud postitust üles panna, kuid nüüd sai auto korralikult ära pestud ja vahatatud ning võib laiemale üldsusele näidata :head:
Kui saab kätte saabneti numbrialused, siis on lisa pilte tulemas.
"Saabismi on sairaus, turbosaabismi mielisairaus"
terv, teager - jäädavalt nakatunu
EDIT 20.05.2005 Rahva tungival soovil üks pilt sisemusest ka, kahjuks päevavalguses ilusat pilti pole suutnud veel tabada
EDIT 29.05.2005 Lisatud pildid päevavalguses puitarmatuurist ning istmetest. Kui alles otsite endale 9000'ndet, siis otsige Aero't - kasvõi ainult istmete pärast :drive:
EDIT 26.06.2005 Vahepeal siis täiendusi tehtud - taha saadud qdwini kadunukeseselt lisapidurituli, Trionic'u juures käidud mahlasid vahetamas, piduriklotsid vahetatud ning iluvõre ära tjuunitud - värvitud mustaks - ahjaa, viimaks raatsisin juba ammusoetatud Saab'i märgi ka kapotile panna :)
EDIT 12.08.2005 Lõpuks sai valmis ka esikäetugi (uus nahk peal) ning pärast viperusi ka külge pandud
EDIT 27.04.2006 Lisatud pildid Ameerika versiooni tonniste tagurdamistuledest - esimestest ja tagumistest
EDIT 29.08.2006 Lisatud pilt mootorist, vaakumvoolikud asendatud punaste ja mustade silikoonvoolikutega. Uskumatu, kuipalju muudab katkiste voolikute asendamine tervetega, mootoril tekkis hoopis teine elu, manokas näitab palju täpsemaid ja ka seda, mida peab näitama. Veel uskumatum on, aga et voolikute vahetus muudab automaakasti tööd konkreetsemaks, näiteks nüüd saab sõita ilusti piirajasse 3nda käiguga - kuni 6200 pööret välja, varem vahetati käik ära juba ca 4500 peal. Igatahes - soovitan soojalt vanadel masinatel vaakumvoolikud ära vahetada - FPT'l 6mm voolikut läheb ca 1.5-2 m ning 4mm voolukut ca 2.5 m - hind PFS'ist tellides ca 500 eeku ning vahetusega saab igaüks ise hakkama.
Ning ka pilt Abbott Racingu bleederist.
Käesolev isend soetatud siitsamast foorumist Volli käest käesoleva aasta märtsis ning parimat ostu poleks osanud tahta.
Tegu siis Aero "lahjema" versiooniga, ehk siis 2,3T (Garreti turbo) 200 hj isendiga, millel automaatkäigukast. Eriti meeldivad on Aero nahkistmed - hästi suured mugavad tugitoolid :headbang:
Aero spoilerid meeldivad samuti hullult (ärge solvuge, kuid mulle ei meeldi üldse tavaliste 9000 stangede juures olevad "lõõtsad")
Mingeid lisainvesteeringuid peale tutikate suvekummide pole hetkel teinud, küll aga on plaan külastada isand Trionic'ut paari pisivea likvideerimiseks.
Tulevikuplaanidest - kindlasti tasapisi jätkan Volli alustatud tjuningut, samuti vaja teha värviparandusi ja muud nipet-näpet.
Varem ei julgenud postitust üles panna, kuid nüüd sai auto korralikult ära pestud ja vahatatud ning võib laiemale üldsusele näidata :head:
Kui saab kätte saabneti numbrialused, siis on lisa pilte tulemas.
"Saabismi on sairaus, turbosaabismi mielisairaus"
terv, teager - jäädavalt nakatunu
EDIT 20.05.2005 Rahva tungival soovil üks pilt sisemusest ka, kahjuks päevavalguses ilusat pilti pole suutnud veel tabada
EDIT 29.05.2005 Lisatud pildid päevavalguses puitarmatuurist ning istmetest. Kui alles otsite endale 9000'ndet, siis otsige Aero't - kasvõi ainult istmete pärast :drive:
EDIT 26.06.2005 Vahepeal siis täiendusi tehtud - taha saadud qdwini kadunukeseselt lisapidurituli, Trionic'u juures käidud mahlasid vahetamas, piduriklotsid vahetatud ning iluvõre ära tjuunitud - värvitud mustaks - ahjaa, viimaks raatsisin juba ammusoetatud Saab'i märgi ka kapotile panna :)
EDIT 12.08.2005 Lõpuks sai valmis ka esikäetugi (uus nahk peal) ning pärast viperusi ka külge pandud
EDIT 27.04.2006 Lisatud pildid Ameerika versiooni tonniste tagurdamistuledest - esimestest ja tagumistest
EDIT 29.08.2006 Lisatud pilt mootorist, vaakumvoolikud asendatud punaste ja mustade silikoonvoolikutega. Uskumatu, kuipalju muudab katkiste voolikute asendamine tervetega, mootoril tekkis hoopis teine elu, manokas näitab palju täpsemaid ja ka seda, mida peab näitama. Veel uskumatum on, aga et voolikute vahetus muudab automaakasti tööd konkreetsemaks, näiteks nüüd saab sõita ilusti piirajasse 3nda käiguga - kuni 6200 pööret välja, varem vahetati käik ära juba ca 4500 peal. Igatahes - soovitan soojalt vanadel masinatel vaakumvoolikud ära vahetada - FPT'l 6mm voolikut läheb ca 1.5-2 m ning 4mm voolukut ca 2.5 m - hind PFS'ist tellides ca 500 eeku ning vahetusega saab igaüks ise hakkama.
Ning ka pilt Abbott Racingu bleederist.
Tänan, tänan
Veljed hetkel all Super Aero 16" Ilmselt ma olen seni kärudega sõitnud, sest igast teisest senisõidetud masinatest on ta palju pehmem. (Seda enam, et Aerol peaks olema madaldatud vedrustus)
Ma harrastaja fotograaf :red: mulle meeldib ilusaid pilte teha ;)
terv, teager
Veljed hetkel all Super Aero 16" Ilmselt ma olen seni kärudega sõitnud, sest igast teisest senisõidetud masinatest on ta palju pehmem. (Seda enam, et Aerol peaks olema madaldatud vedrustus)
Ma harrastaja fotograaf :red: mulle meeldib ilusaid pilte teha ;)
terv, teager
ilus auto jah. tee seest ka pilti, mulle meeldib ikka puitsisu ja Aero istmeid vaadata ;)
aga veoautoks see enam ei kõlba....peaks siis teise saabi kõrvale ostma, millega ehitusmaterjali ja kive võiks vedada (ja mudateesid sõita) :head:
aga veoautoks see enam ei kõlba....peaks siis teise saabi kõrvale ostma, millega ehitusmaterjali ja kive võiks vedada (ja mudateesid sõita) :head:
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Nonii, väiksed lisavidinad vahepeal juures. Ehk siis kaks pilti (esimeses postituses) Ameerika versiooni tonnise tagurdamistuledest, mis nüüdseks "installeeritud" on.
Esimene pilt on tulukesest, mis asub esimese valge suunatule sees ning valgustab küljele - väga kasulik parklas tagurdades, et nina vastu betoonposti sodiks ei sõida. Eeldab valgeid suunatulesid, pirnipesa ning juhtmeid (imekombel mul olid juhtmed juba olemas???) Freesiga auk tulesse, natuke käsitööd noaga, et pirnipesa sobiks, juhtmed külge - ja töötas laksust.
Teine pilt on tagapaneelist. Ameerika versioonil on udutuli asendatud tagurdamistulega. Tagapaneel sai hangitud eBay'st oksjonilt, Ameerikast saadeti siis Eestisse. Kõik klappis, pistik oli 4 otsaga, Euroopa versioonil oli kõik 4 täidetud, Ameerika omal 3 otsa (udutuli puudu). Sisse sai pandud Flösseri 25W pirnid standardsete 21W asemel. Valgust nüüd jagub tagurdades, mis oligi põhieesmärgiks. Lisaeesmärk oli saada unikaalset taguotsa tonnisele - minu teada hetkel on ainult minu tonnine ning Saabianti oma Eestis selliste tagumikega.
terv, teager
Esimene pilt on tulukesest, mis asub esimese valge suunatule sees ning valgustab küljele - väga kasulik parklas tagurdades, et nina vastu betoonposti sodiks ei sõida. Eeldab valgeid suunatulesid, pirnipesa ning juhtmeid (imekombel mul olid juhtmed juba olemas???) Freesiga auk tulesse, natuke käsitööd noaga, et pirnipesa sobiks, juhtmed külge - ja töötas laksust.
Teine pilt on tagapaneelist. Ameerika versioonil on udutuli asendatud tagurdamistulega. Tagapaneel sai hangitud eBay'st oksjonilt, Ameerikast saadeti siis Eestisse. Kõik klappis, pistik oli 4 otsaga, Euroopa versioonil oli kõik 4 täidetud, Ameerika omal 3 otsa (udutuli puudu). Sisse sai pandud Flösseri 25W pirnid standardsete 21W asemel. Valgust nüüd jagub tagurdades, mis oligi põhieesmärgiks. Lisaeesmärk oli saada unikaalset taguotsa tonnisele - minu teada hetkel on ainult minu tonnine ning Saabianti oma Eestis selliste tagumikega.
terv, teager
Algselt postitas: eston21
mis värvitud iluvõrest saanud on? ja millega sa seda kunagi värvisid kui saladus pole?
Must võre praeguseks maha kakutud. Värvitud sai ise tavalise aerosooliga mitu kihti ning lakki peale. Talv ning kivid tegid päris hea töö ning värv hakkas lihtsalt ära pudenema.
Ehk siis vahetasin tagasi hõbedase vastu.
Hetkel üks idee mõlgub seoses võrega, passiivselt otsin tegijat :eureka:
terv, teager
Niimoodi, eks järg oli siis ka minu tonnise käes. Eile linnapeal sõites hakkas mootor raputama ja jõnksutama, nagu üht pütti ei võtnud taha. Kiiresti isand Trionicu :notworthy: juurde ning diagnoos oli meistril sama kiire - DI kassett :gun:
"Õnneks" ütles aga kassett üles veel VM sooduka ajal - letis 5042 eeku, sealt 30% alla - hinnaks tuli 3530 eeku.
Seega, õnnelik lõpp. Ilus erkpunane DI kassett särab keset määrdunud mootorit ja sõidurõõm jätkub :drive:
terv, teager
"Õnneks" ütles aga kassett üles veel VM sooduka ajal - letis 5042 eeku, sealt 30% alla - hinnaks tuli 3530 eeku.
Seega, õnnelik lõpp. Ilus erkpunane DI kassett särab keset määrdunud mootorit ja sõidurõõm jätkub :drive:
terv, teager
Algselt postitas: Guun
Täna õhtul tondi selveri ees oma traktorisse istudes, nägin ka seda aerot, väga ilus ja kena auto ikka! :headbang:
Oleks ilusam olnud, kui puud mingit rõvedat õietolmu ei ajaks :gun: pesu on mõtetu, kohe järgmine päev on samasugune jälle.
terv, teager; tuli just tonnise kapotialt (klaasipesuvedeliku paagil all üks voolik purunenud, jupp maha ning uuesti vitsaga kinni)
tuli just tonnise kapotialt (klaasipesuvedeliku paagil all üks voolik purunenud, jupp maha ning uuesti vitsaga kinni)
kuidas kõige lihtsamini paagini pääsesid? Minu autol jookseb ka paak tühjaks - vaja vaadata kus see leke on.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Algselt postitas: Zazou
kuidas kõige lihtsamini paagini pääsesid? Minu autol jookseb ka paak tühjaks - vaja vaadata kus see leke on.
Täpselt sama, nagu udutule vahetus - põhjakaitse alt ära (6-7 polti, 10ne võti) ning seejärel juba on paagi alaosa kõik näha. Hea on muidugi kanali peal teha, kuid ma õiendasin hoovis selili maas, täiesti vabalt sai toimetada.
terv, teager
Algselt postitas: kalamees
Su avataril paistab, et tagumised tuled on lakitud. On sul sellest ka suuremat pilti?
See on siiski veel ainult idee vormis peas eksisteerimas, pilt on "laenatud", originaali võid näha siit
Ehk kunagi näeb ka minu masin selline välja, kes teab ;)
terv, teager
Niiviisi
Sai siin paari kodanikuga tehtud üks väike õhtupoolik autokasimise, turbopurustamise ja mullamarinaadi temaatikal.
Esimesse postitusse on lisatud pildid puhtast mootorist (koos vahetatud punaste silikoonvoolikutega) ning Abbott Racingu bleederist.
Kasitud sai siis radikat, suruõhu ning survepesuga ning ka üldist mootoriruumi. Päris ohutu see kah polnud, üks kaitse kärssas läbi :gun: a mõnel teisel seltsimehel läks veel hullemini.
Ja muidugi, ka terve auto sai puhtaks pestud, kuigi paar tundi hiljem tuli ilge padukas maha.
Seejärel sai ka mootorit katsetatud, abiks suvekokkutulekult tuttav manokas.
Tulemused masendavad - seni sõitis tonnine 0.6 barise maksimumrõhu juures, sest BPC oli lihtsalt peetis.
Peale seda sai BPC külge tõmmatud Abbott Racingu bleeder nig ka sõber cutoff polnud enam kaugel - tuli juba 1.3 bari peal. Nagu oodata ka oli, "libaaerol" on peal ikka tavalise FPT aju :(
Hetkel bleeder läks kodanik Qdwini maagilisse järeltöötlusse, ilmselt tuleks Abbottilt mingit tasu nõuda nende toote parendamise eest; igatahes varsti saab jälle katsetada.
Aga tonnise kapoti alla rändas hoopis sebastiani poolt edukalt remonditud BPC klapp, mis arendas siis survet 0.9 bari. Lõbu juba rohkem, sai ka mõnusalt kummi vilistada.
Edasi läks õhtu mõnusalt, märkimist väärib ehk grilli kuumaks ajamine, puhuda mehed ei jõudnud, lõõts kah ei teinud enda tööd ära, turbod olid juba maha jahtunud - seega sai kasutatud käepärast vahendit - basseinipumpa???
terv, teager
Sai siin paari kodanikuga tehtud üks väike õhtupoolik autokasimise, turbopurustamise ja mullamarinaadi temaatikal.
Esimesse postitusse on lisatud pildid puhtast mootorist (koos vahetatud punaste silikoonvoolikutega) ning Abbott Racingu bleederist.
Kasitud sai siis radikat, suruõhu ning survepesuga ning ka üldist mootoriruumi. Päris ohutu see kah polnud, üks kaitse kärssas läbi :gun: a mõnel teisel seltsimehel läks veel hullemini.
Ja muidugi, ka terve auto sai puhtaks pestud, kuigi paar tundi hiljem tuli ilge padukas maha.
Seejärel sai ka mootorit katsetatud, abiks suvekokkutulekult tuttav manokas.
Tulemused masendavad - seni sõitis tonnine 0.6 barise maksimumrõhu juures, sest BPC oli lihtsalt peetis.
Peale seda sai BPC külge tõmmatud Abbott Racingu bleeder nig ka sõber cutoff polnud enam kaugel - tuli juba 1.3 bari peal. Nagu oodata ka oli, "libaaerol" on peal ikka tavalise FPT aju :(
Hetkel bleeder läks kodanik Qdwini maagilisse järeltöötlusse, ilmselt tuleks Abbottilt mingit tasu nõuda nende toote parendamise eest; igatahes varsti saab jälle katsetada.
Aga tonnise kapoti alla rändas hoopis sebastiani poolt edukalt remonditud BPC klapp, mis arendas siis survet 0.9 bari. Lõbu juba rohkem, sai ka mõnusalt kummi vilistada.
Edasi läks õhtu mõnusalt, märkimist väärib ehk grilli kuumaks ajamine, puhuda mehed ei jõudnud, lõõts kah ei teinud enda tööd ära, turbod olid juba maha jahtunud - seega sai kasutatud käepärast vahendit - basseinipumpa???
terv, teager
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: kalamees
Su avataril paistab, et tagumised tuled on lakitud. On sul sellest ka suuremat pilti?
See on siiski veel ainult idee vormis peas eksisteerimas, pilt on "laenatud", originaali võid näha siit
Ehk kunagi näeb ka minu masin selline välja, kes teab ;)
terv, teager
Ega sellised valuveljed ei huvita, nagu pildil??? 18" /7,5 laius
__In Boost We Trust__
Algselt postitas: D116
Algselt postitas: teager
See on siiski veel ainult idee vormis peas eksisteerimas, pilt on "laenatud", originaali võid näha siit
Ega sellised valuveljed ei huvita, nagu pildil??? 18" /7,5 laius
Ei, aitäh; pole kahjuks veljepede, aeropede pigem ;)
Kui kellelgil 15" aero ja 16" superaero velgesid pakkuda, siis olen küll huvitatud.
terv, teager
Ojaaaaaahhh...üks väga pikk ohe nüüd.
Mitu kuud on tonnist kummitanud probleem, et ei lähe enam lambist käima, üks kord näiteks suri ära niimoodi Järve parklas, kusjuures endal oli ilgelt kiire - puhkus algas ning lennuki väljumiseni oli aega veel poolteist tundi. Teinekord suri ära Viru Keskuse 4 korruse parklas - eksole, paremat koht nagu polekski ärasuremiseks.
Tänud siinkohal kod. IFF'ile ja kod. qdwin'ile, kes on puksiirteenust pakkunud :P
Viimane kord ajas kopsu üle maksa igatahes, sai kohe masin Troosti ära veetud, eesmärk korda saada.
Peagi tuli otsus - lõpuks ometi on bensupump ära surnud :headbang:
Kuna foorumist on läbi käinud pidevalt selline tekst:
siis saigi tellitud see tuuningpump.
Kel huvi, siis link pumbale on siin
Üks ühele ta siiski päris ei läinud, Trionic sai seal ikka aretustööd teha - ehk saab ta kommenteerida, miks ei sobinud kohe.
Hinda küsiti ka rohkem - lõppmaksumus mulle oli ca 4300 eeku.
Kuna pumba tulekuni oli aega 2 nädalat, ja masin nagunii seisis kasutult, siis sai hunnik muid hädasid likvideeritud.
Nende hulka kuulusid ventilaatori rihm, kliimaseadme siduri pidev plõksimine, mootori- ja käigukastipadjad, kanduri puksid, sarniirid, veepump ja palju muud.
Lisaks veel, kuna külma mootoriga oli kuulda mõnus klõbin, siis lastud teha ennetavalt ketivahetus :wtf:
Meistri käest oli rõõm kuulda järgmist:
Keda huvitab, siis kasutatud on Comma punast jahutusvedelikku, mis nt Autopartneris maksab 5L - 375 ning Ülemiste KoduExtras 270 eeku :head:
Jõudis siis pump ka kaugelt jänkidemaalt kohale, masin töötab ja ilmnes probleem käiguvahetusega - kickdowni tehes kast ragiseb ainult :wall: kusjuures kastist õli asemel tuli välja puhas tökat :gun:
Kickdowni trossi reguleerimine kõikvõimalikes suundades oli täiesti kasutu, nüüd ootab veel esmaspäeval ära kastijumal Jürka arvamuse, kuid kõik viitab sellele, et üks kena automaatkasti remont on ka kohe ees :gun:
Kusjuures, isand Trionic hoiatas, et ära sa jumalapärast midagi paranda, aina hullemaks läheb :freak: A ma ilmselt raha peale vihane ja kavatsen kõik Troosti ära viia.
Ojaaahhh....
Aga mis teha, sõita tahaks kaa :drive:
terv, teager
EDIT: 4.12.2006 Lisatud pilt tutikatest kanduri puksidest.
Mitu kuud on tonnist kummitanud probleem, et ei lähe enam lambist käima, üks kord näiteks suri ära niimoodi Järve parklas, kusjuures endal oli ilgelt kiire - puhkus algas ning lennuki väljumiseni oli aega veel poolteist tundi. Teinekord suri ära Viru Keskuse 4 korruse parklas - eksole, paremat koht nagu polekski ärasuremiseks.
Tänud siinkohal kod. IFF'ile ja kod. qdwin'ile, kes on puksiirteenust pakkunud :P
Viimane kord ajas kopsu üle maksa igatahes, sai kohe masin Troosti ära veetud, eesmärk korda saada.
Peagi tuli otsus - lõpuks ometi on bensupump ära surnud :headbang:
Kuna foorumist on läbi käinud pidevalt selline tekst:
Algselt postitas: Trionic
Näiteks Mustangi V-8 `le pakutav Holley tuuningupump on samuti Walbro toodang ja identne Saabi omaga.Kapasiteet pea topelt suurem ning hind,nagu tavapumbal-ca. 2,5 kilo :head:
siis saigi tellitud see tuuningpump.
Kel huvi, siis link pumbale on siin
Üks ühele ta siiski päris ei läinud, Trionic sai seal ikka aretustööd teha - ehk saab ta kommenteerida, miks ei sobinud kohe.
Hinda küsiti ka rohkem - lõppmaksumus mulle oli ca 4300 eeku.
Kuna pumba tulekuni oli aega 2 nädalat, ja masin nagunii seisis kasutult, siis sai hunnik muid hädasid likvideeritud.
Nende hulka kuulusid ventilaatori rihm, kliimaseadme siduri pidev plõksimine, mootori- ja käigukastipadjad, kanduri puksid, sarniirid, veepump ja palju muud.
Lisaks veel, kuna külma mootoriga oli kuulda mõnus klõbin, siis lastud teha ennetavalt ketivahetus :wtf:
Meistri käest oli rõõm kuulda järgmist:
Algselt postitas: Trionic
Ja kasutage kindlasti rohelist,või veelgi parem punast jahutusvedelikku,neil on imelised pesemisomadused.Sai just lahti võetud hr.Teager`i saabi mootor,milles punane aine ca. aasta sees olnud.Mäletan,milline nägi veesärk seestpoolt välja,kui Teager esimesi kordi meil hoolduses käis: :red: Praegune pilt on nagu tutikas mootoris:head:
Keda huvitab, siis kasutatud on Comma punast jahutusvedelikku, mis nt Autopartneris maksab 5L - 375 ning Ülemiste KoduExtras 270 eeku :head:
Jõudis siis pump ka kaugelt jänkidemaalt kohale, masin töötab ja ilmnes probleem käiguvahetusega - kickdowni tehes kast ragiseb ainult :wall: kusjuures kastist õli asemel tuli välja puhas tökat :gun:
Kickdowni trossi reguleerimine kõikvõimalikes suundades oli täiesti kasutu, nüüd ootab veel esmaspäeval ära kastijumal Jürka arvamuse, kuid kõik viitab sellele, et üks kena automaatkasti remont on ka kohe ees :gun:
Kusjuures, isand Trionic hoiatas, et ära sa jumalapärast midagi paranda, aina hullemaks läheb :freak: A ma ilmselt raha peale vihane ja kavatsen kõik Troosti ära viia.
Ojaaahhh....
Aga mis teha, sõita tahaks kaa :drive:
terv, teager
EDIT: 4.12.2006 Lisatud pilt tutikatest kanduri puksidest.
Omast kogemusest võin öelda seda, et ükskõik kui palju remondimaksumus ka ohkama ei võta, on rõõm korras autosse istudes ja pedaali vajutades mitmekordne.:thumb: Ja kuna kõik mis liigub see ka kulub, siis igatahes on mõttekam investeerida oma autosse kui osta järgmine ei tea mis ajalooga sõiduk ja hakata jälle avastama kuhu raha peab kulutama. Seda enam, et see Aero näeb ikka väga kena välja ja nõuabki tõenäoliselt rohkem omaniku tähelepanu :P