Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Selline asi siis täna hommikul, esimene liiklusõnnetus 5 aasta jooksul selle autoga. Teisel osapoolel oli esitiib sees, selline kerge sõbralik nügimine. Süüdi kahjuks mina (keerasin peateele ette).
Siin foorumis liigub ka plastikuparandajaid, võite teha mulle pakkumisi paranduseks ja värviks, kas u2u või meilile teager ät hot.ee
Lootust korras kasutatud Aero esipamprit on ilmselt lootusetu leida - aga küsida ikka võib ju :)
terv, teager
Siin foorumis liigub ka plastikuparandajaid, võite teha mulle pakkumisi paranduseks ja värviks, kas u2u või meilile teager ät hot.ee
Lootust korras kasutatud Aero esipamprit on ilmselt lootusetu leida - aga küsida ikka võib ju :)
terv, teager
Algselt postitas: S9K
Pane nipukate ja ristpistega. Jääb stiilne :cool:, ma 9-5el tegin nii. Kahju ainult, et erksamat värvi nipukaid polnud, kollast või miskit:P
Või kleebiks kõikidesse nurkadesse samasugused kleepsud nagu crash-test-dummy'del on :P
terv, teager
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Pole siin irooniat midagi - kui ristmikul on lumevalli kõrgus üle 70 cm, siis on teeseisundi nõudeid rikutud ja sellisest rikkumisest tuleneva kahju eest vastutab tee omanik, kelleks eeldatavasti on kohalik omavalitsus. Avarii toimumise kohta tuleb muidugi ka politsei välja kutsuda, kes sellise olukorra objektiivselt fikseerib.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kahju, et mõni päev varem ei juhtunud::.
muidu oleks teager ka jäärajal olnud!
.... sest kaotada pole ju enam midagi ;)
muidu oleks teager ka jäärajal olnud!
.... sest kaotada pole ju enam midagi ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
kahju, et mõni päev varem ei juhtunud::.
muidu oleks teager ka jäärajal olnud!
.... sest kaotada pole ju enam midagi
Ma olin ju rajal ja keskel ja puu otsas ja hange otsas ja igalpool mujalgi :P
terv, teager
Jah, ühe jutiga lugesin läbi ja igat pilti vaatasin topelt ja tripelt... superkena SAAB. Ja lahe, et on neid, kel huvi ja vahendeid tonnist ehitada/tuunida. Mul pole veel aerot olnud, aga küll jõuan. Saaks esialgu oma 125kw SAABigi remondist tagasi.
Hetkel on esistange tahaplaanile lükkunud, kuna mitu korda ei tahtnud aero enam esimesest pöördest käivituda ning isegi CE tule lõi põlema. Kuna veaks näitas iga kord lambda andurit, siis saigi lõpuks järele antud ning uus lambda muretsetud. Lambda boschi koodiks on 0258003957, peaks olema üks odavamaitest lambdadest, mis tonnisele sobib. Pistik tuli ainult vanaga asendada.
Ja kuna sukk jube pikemat aega plärises, siis sai uus tuletoru (laiemalt tuntud, kui downpipe) muretsetud tänu VM'ile. Vana lagunes maha võtte kohe kaheks :)
Maikuus on ülevaatus, peale seda saab siis Bosali reso alla panna ja siis juba ehk ka Simonsi 2.5" väljalase resost edasi.
terv, teager
Ja kuna sukk jube pikemat aega plärises, siis sai uus tuletoru (laiemalt tuntud, kui downpipe) muretsetud tänu VM'ile. Vana lagunes maha võtte kohe kaheks :)
Maikuus on ülevaatus, peale seda saab siis Bosali reso alla panna ja siis juba ehk ka Simonsi 2.5" väljalase resost edasi.
terv, teager
Täna sai ülevaatus sooritatud, ühegi veata. Kui viitasin, et roolis on väike loks sees (üks sisemine rooliots on läbi, juba pikemat aega), siis katsuti uuesti ja nenditi, et on jah :)
Aga aastaks on ülevaatus olemas, kui nüüd ainult saaks "originaal" reso... Lakiauto lõi lõpuks käed püsti, ütlesid, et Bosali oma enam ei saa. Lootus on veel Walkeri oma... ja kui see ka luhtub, siis peab vist IFFi omale näpud taha ajama :P
terv, teager
Aga aastaks on ülevaatus olemas, kui nüüd ainult saaks "originaal" reso... Lakiauto lõi lõpuks käed püsti, ütlesid, et Bosali oma enam ei saa. Lootus on veel Walkeri oma... ja kui see ka luhtub, siis peab vist IFFi omale näpud taha ajama :P
terv, teager
Nii, Walkeri reso käes. Keda huvitab, siis Walkeri tootekood on 08448, saadaval hästivarustatud kauplustest :P
Nagu juuresolevalt pildilt näha, siis on paigaldus tõesti "bolt-on" - katt alt ära ja reso asemele.
Kerge jörin tekkis juurde madalatel pööretel - võiks isegi rohkem olla :)
Minekus nagu erilist vahet ei teinud...
terv, teager
Nagu juuresolevalt pildilt näha, siis on paigaldus tõesti "bolt-on" - katt alt ära ja reso asemele.
Kerge jörin tekkis juurde madalatel pööretel - võiks isegi rohkem olla :)
Minekus nagu erilist vahet ei teinud...
terv, teager
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Minuarust poleks ka sinna nagu eriti midagi vaja. Ei tea, kas tonnisel originaal väljalase 2" või 2,5". 2" tunduks nagu eriti mõttetu.
Kui ma endal katid välja viskasin, siis tavasõidul ei tulnud eriti midagi juurde.
Või on mingi varjatud võlu sel?
Kui ma endal katid välja viskasin, siis tavasõidul ei tulnud eriti midagi juurde.
Või on mingi varjatud võlu sel?
Algselt postitas: Cyber
2.25" oli vist. Eks see eemaldamine on preventiivne töö, vähemalt katalüsaator ei lähe umbe..:D
Katt paistis läbi küll, sees elemendid olid olemas veel.
Otsetoru kui alternatiiv pidavat ära tapma jorina, vähemalt need, kes on paigaldanud, on kurtnud seda...
terv, teager
Täna sai kinnitust uuesti ammutuntud tõde, et T5 BPC ei kesta (võii ei kesta ülerõhkudega sõites).
Sai paari aasta eest muretsetud tutikas T5 BPC. Tollal veel softi ei olnud näpitud ning sai sõidetud normaalse max boostiga 0.9 bari. Ei kestnud aastatki see esimene ja peagi puhus ainult välja 0.6 bari ning vilises. Selge, garantiikorras uus asemele.
Uus kestis ka kena aasta või rohkema. Vahepeal sai Forge wastegate aktuaator vahele pandud (kõrgem base boost, 0.4 bari asemel ca 0.7 bari - ja sellest tingituna ka kõrgem max boost). Aga siis aasta algul juba hakkas vilisema ja üle 1.1 bari enam ei puhunud (varem läks 1.4 ikka välja). Kuna plaanis oli lähitulevikus onu Sebastianit külastada ja proovida seda knock-free softi, siis tahtsin ka kohe T5->T7 upgrade ära teha. Seetõttu sai täna tonnise standard wastegate alla tagasi pandud ja sain kinnituse, mida aimasin varem - enam üle 0.6 bari ei puhu :(
Eks tuleb sahtlinurgast aastaid tagasi valmis varutud tutikas T7 BPC välja otsida ning sammud onu Sebastiani juurde seada.
terv, teager @ LPT roolis :(
Sai paari aasta eest muretsetud tutikas T5 BPC. Tollal veel softi ei olnud näpitud ning sai sõidetud normaalse max boostiga 0.9 bari. Ei kestnud aastatki see esimene ja peagi puhus ainult välja 0.6 bari ning vilises. Selge, garantiikorras uus asemele.
Uus kestis ka kena aasta või rohkema. Vahepeal sai Forge wastegate aktuaator vahele pandud (kõrgem base boost, 0.4 bari asemel ca 0.7 bari - ja sellest tingituna ka kõrgem max boost). Aga siis aasta algul juba hakkas vilisema ja üle 1.1 bari enam ei puhunud (varem läks 1.4 ikka välja). Kuna plaanis oli lähitulevikus onu Sebastianit külastada ja proovida seda knock-free softi, siis tahtsin ka kohe T5->T7 upgrade ära teha. Seetõttu sai täna tonnise standard wastegate alla tagasi pandud ja sain kinnituse, mida aimasin varem - enam üle 0.6 bari ei puhu :(
Eks tuleb sahtlinurgast aastaid tagasi valmis varutud tutikas T7 BPC välja otsida ning sammud onu Sebastiani juurde seada.
terv, teager @ LPT roolis :(
Algselt postitas: teager
Eks tuleb sahtlinurgast aastaid tagasi valmis varutud tutikas T7 BPC välja otsida ning sammud onu Sebastiani juurde seada.
terv, teager @ LPT roolis
Teie teenistuses :cool:
Knock-free softe tuleb ise teha, teiste toodangus ei saa kunagi kindel olla. Nii olen aru saanud.
Algselt postitas: teager
...
Maikuus on ülevaatus, peale seda saab siis Bosali reso alla panna ja siis juba ehk ka Simonsi 2.5" väljalase resost edasi.
Ja jõudiski kätte "Stage 3" mu summutiprojektil Üleeile tuli kohale väike pakike
Pakikese sees Simonsi 2.5" Cat-back väljalase ehk siis katalüsaatorist (minu masina puhul resost) lõpuni välja. Koodiks 060-H1C
Eile sai alla ka visatud - paigaldus jällegi ideaalne - "bolt-on" lahendus, ei mingit keevitust, jupitamist - nagu lego, iga mats saab hakkama, isegi mina :)
Peale installi mootor käima ja ... väike pettumus. Hääl on liiga leebe. No eks ma töö juures olen V6'te jõrinatega juba ära harjunud ja see R4 tämber ei tõmmanud enam Aga tegelikult igapäevaauto jaoks piisavalt kena kõmin.
A kui sõitma sai, siis alates 2500 rpmist hakkas tagant tulema sellist mõnusat jorinat (mitte jõrinat), nagu midagi kassi kurrumise sarnast. Ja siis veel kui gaasi lahti lased, teeb kapoti all Forge kena pshhhi. Päris lahe on sõita, pidevalt krrrrr--pshhhht-krrrrr-pshhhht :)
Ei. mulle meeldib. Kod. Sebi külastust olen ikka edasi lükanud, peab selle ära tegema ja siis saab juba paremaid kurrumisi kuulata. Ja muidugi välimus on ka kena ;)
P.S. Kes mu vanat lõpupütti tahab, siis kiigaku siia. Keskosa on kahjuks juba läinud...
terv, teager