Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Vasta
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#151

L Sept 11, 2010 23:31

mul oli sama teema kui lasin osaliselt 3" ja osa 2,5" alla panna. Auto tööle, ei midagi erilist.
Aga sõitma! ja siis oli maailm ühtäkki ilus. tagant tuli ikka mõnuga gaasi välja ja see vuhises ja jorises. Lastes gaas lahti hetkel käis samamoodi "surge " hääl. ega tühikäigul ei peagi lärmama:)
Sent from my Monte Carlo using B236
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#152

N Sept 16, 2010 9:14

Krt, hakka või uuesti üle värvima... Või tuleb uued tiivad lausa muretseda...

Pilt

Pilt

terv, teager
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#153

N Sept 16, 2010 9:25

Ei mina usu, et seda ussi sealt lõplikult kätte saab...:(
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#154

N Sept 16, 2010 9:27

Paistab, et koopaservad on tonnistel väga õrnad kohad. Kas need peale käivad plastikud on ültse vajalikud? Tänu nendele ju see uss sinna tekibki vist. Äkki oleks mõtekas klambriaugud kinni keevitada ning servad lahtiseks jätta.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#155

N Sept 16, 2010 9:29

Vahetasin suvel mõlemad tiivad rooste pärast ära.Kraapimine parandamine värvimine ei andnud tulemusi.
:drive:
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#156

N Sept 16, 2010 9:37

Algselt postitas: teager
....
Kickdowni trossi reguleerimine kõikvõimalikes suundades oli täiesti kasutu, nüüd ootab veel esmaspäeval ära kastijumal Jürka arvamuse, kuid kõik viitab sellele, et üks kena automaatkasti remont on ka kohe ees :gun:
...


Pilt

Kuus polti kolmeteistkümnest tuleb eemaldada keevituse abiga :freak: :)

terv, teager
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#157

N Sept 16, 2010 9:59

Seoses selle roostega ise olen kuulnud spetsialistidelt, et kui plekk ise kõva, siis tuleks ikka originaale eelistada. Nende B-osade tiibadega pidi ilge jant olema, et neid täpselt paika saada.
romza
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#158

N Sept 16, 2010 10:16

Algselt postitas: teager
Kuus polti kolmeteistkümnest tuleb eemaldada keevituse abiga :freak:

terv, teager

Ei pea keevitama.
Löö numbri võrra suurem Torx haamriga sisse ja keera lahti.
Veel parem oleks M-võti. Ehk siis T-30 polti löö M-6 sisse.
Kindlasti pead püstoliga lahti keerama kuna käega ei saa sellist "hetkelaksu" ja keerad uuesti üle.
Seni oleme kõik poldid niimoodi lahti saanud.:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#159

N Sept 16, 2010 10:20

Algselt postitas: iisak
...
Ei pea keevitama.
Löö numbri võrra suurem Torx haamriga sisse ja keera lahti.
Veel parem oleks M-võti. Ehk siis T-30 polti löö M-6 sisse.
Kindlasti pead püstoliga lahti keerama kuna käega ei saa sellist "hetkelaksu" ja keerad uuesti üle.
Seni oleme kõik poldid niimoodi lahti saanud.:wise:


Juba proovitud, peade sees polnud lihtsalt enam midagi :( Seetõttu tuli keevitus appi võetud.
Poldid kätte saadud, peab uute järele minema...

terv, teager
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#160

N Sept 16, 2010 12:49

Teager, need tiivad on su masinal veel suhteliselt heas korras. Näeksid sa minu omasid...:cool:

Et korralikke tonnise tiibu ilmselt võtta suurt pole, siis...:
Nühkisin puhtaks, terasharja-trelli-liivapaberiga. Nii palju kui sai. Enamjaolt liistu taha see koledus õnneks jäigi. Siis tiiva äär mõlemilt poolt kuuma "kahurimäärdega" kokku ja liist uuesti külge. Määre ise on muidugi tõeline tatt ja väidetavalt sisaldab ka mingieid roostevastaseid aineid. Vesi ja pesuained seda ära ei pese...isegi kätelt mitte. Loodetavasti püsib ta ka liistu all.
Muide juhipoolse ukse alumine serv sai kummitihendi alt samamoodi töödeldud. Oli samuti suht nutuses korras.
Kuidas sinu masina uste alumised servad? Just kummitihendite all?

Kas see roostetamine veel jätkub, selgub järgmisel aastal, kui taas lahti katkun.
Lihtsalt ei näinud muud (lihtsat) varianti parandamiseks.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#161

N Sept 16, 2010 13:06

Algselt postitas: sebastianKas see roostetamine veel jätkub, selgub järgmisel aastal, kui taas lahti katkun.
Jätkub jätkub. Kurb aga tõsi.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#162

N Sept 16, 2010 13:28

Algselt postitas: sebastian
...
Muide juhipoolse ukse alumine serv sai kummitihendi alt samamoodi töödeldud. Oli samuti suht nutuses korras.
Kuidas sinu masina uste alumised servad? Just kummitihendite all?
....


Hetkel tunduvad kenad. Kuna ise pesen ja kuivatan masinat, siis on suht hea ülevaade, kust midagi lagunema hakkab :)

Aga pildimaterjali veel:

Pilt

Pilt

Pilt

Kast on seest igatahes väga kena :thumb:

Pilt

Pilt

Differ

Pilt

Ja kõige selle ooperi peasüüdlane - väntvõlli kastipoolne simmerling, pildil juba uus.

Pilt

terv, teager
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#163

R Sept 17, 2010 22:35

Roosteüllatusi siis veel...

Algul oli väike auk, kust väike sõrm sisse mahtus vaid - aga siis pudises tolmuks ära. Peagi vedru pagasiruumis :wtf:

Paagivitsad tuleb ka plaani võtta, muidu võib paak ära kaduda sõidu ajal...

Pilt

Läbisõit hetkel 237.910 km ning lisaks väntvõlli simmerlingi ja kastitihendite lekkele (väga kena oli näha, et kast seestpoolt ilus puhas, 20.000 km intervallidega õlivahetustest on ikka kasu) sai põhimõtteliselt tehtud 120.000 km hooldus. Vahetatud:
[list]
Abiseadmete rihm (õnneks ei olnud veel praguline)
Veepump (suht vaevaliselt käis ringi juba...)
Pingutus- ja juhtrullikud
Rihmapingutusamort (krt, seda pea iga aasta vahetatud, nagu termostaati juba)
Küünlad
Kütusefilter
Salongiõhufilter (aktiivsöega)
Mootori õhufilter
Õlifilter loomulikult
Õli (sai siis prooviks sisse pandud paljukiidetud Liqui Moly Hüdrokrakk Saabile)
Kastiõli
Jahutusvedelik Comma Extreme
[/list]
Tulevikku jäävad ka tagumised pidurisupportid, kinni jäävad ja kolbide remontkomplekte on juba hulgi kulunud ning tagumised kettad... sooneliseks kulunud.

Kliimaga tuleks järgmine aasta tegeleda, radiaatoril juba hunnik ribisid laiali jooksmas, kompressori sidur rapsib, profülaktika mõttes tuleks uus kuivati panna.

Oeih... ühesõnaga, igav ei hakka :)

Ja suured tänud muidugi Piloti poistele, kes selle töö kõik teostasid ja mind sealjuures välja kannatasid. Ei ole ikka midagi hullemat, kui "klient" pidevalt auto ümber käib, näpuga igalt poolt sorgib ja joriseb, et seda võiks tema arvates hoopis niimoodi teha :) :) :)

terv, teager
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#164

R Sept 17, 2010 23:28

miks moootroit/kasti ennem puhtaks ei pestud kui maha võtma ja laiali lammutama hakati??
ikkagi teendenduse värk ju, mitte kuskil karaazis vanja tegemas( nagu keegi öelda armastab)
1 väike liivatera teeb väga palju pahandust ju...

ja nende vanade asjade värvimise vastu ikka ei saa....
lausa uskumatu kena sile masin oli.
aga tõenäoliselt selle ilusa kriiskava värvi alla jäi kõik, mis seal oli... ei viitsi vaadata kaua sellest värvimisest möödas.... vist mitte üle 2 aasta.
samuti esinduse töö vist oli...kahju, tõesti

aga see on tore, et ikka mängida ja jännata viitsid ja tahad!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#165

N Okt 21, 2010 17:16

Urrrrr.....

Kuu aega ja kaks tuhat kilomeetrit. Klapid tiksuvad, kurvis läks õlituli põlema... Kaks liitrit mootoriõli juurde, mootor väljast kena kuiv.... Urrrr.....

Ennustan kohvipaksu pealt, et kolvirõngad. Kuigi sinist suitsu ei tule, hommikul on valget tulnud, aga ilma õlihaisuta, olen seda veeauruks pidanud siiamaani.

Kellelgi veel pakkumisi? Cyber, palju sul kolvirõngaste vahetuse ooper maksma läks?

terv, teager
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#166

N Okt 21, 2010 19:08

Sõna otsese mõttes, ma ei mäleta, palju maksis... Arve olen ka kuhugi "ära" pannud..:P Küsi parem pakkumine, mul oli seal veel ka kaanetööd (klapipesad/tihendid jms) jms juures. Viiekohaliseks kippus ikka vist...

Ega minulgi tagant sinist ajanud, kui rõngad kinni olid. Ja samamoodi suvalise ilmaga hommikune valge pilv ilma erilise kärsakata. Võrreldes surnud turbo poolt aetava õlivinguga ikka täiesti olematu hais. Pärast vahetust mitte mingit tossu, nüüd alles (sügis ja niiske) hakkab kergelt aurama mõni aeg peale käivitust. Õli kulus ka umbes samas tempos..:) Klapitiksu järgi oli aru saada, kui tase liiga madalks läks..:P Tuld mul vist kurves põlema ei õnnestunud saada. Võibolla kallutasin vähe.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#167

N Okt 21, 2010 19:21

Klapipesad mul tehtud aasta tagasi. Peaks uuesti tegema?

terv, teager
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#168

N Okt 21, 2010 19:36

Ei ole ilmtingimata vajalik.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#169

E Veebr 28, 2011 12:24

Ei ole ilmtingimata vajalik.


Kapteni logiraamat, tähedaatum 28022011

Ehk siis kuu aega ja ca 800 km hiljem...

Õlitase on püsinud normis viimase kuu jooksul. Valget õlipõletamishaisu pole ka tagant tundnud sel ajal. Kütusekulu on endiselt sama - kõik mis paaki paned, sealt ka kaob. Käiguvahetus toimetab kenakasti. Tahaks vajutada, et 9-5 BPC testida korralikult, aga sissesõitmine veel pooleli :(

Mis siis tehtid? Kolvirõngad vahetusse, lisaks kepsu- ja raamsaaled, klapisääretihendid, hunnik tihendeid, uus õli ja jahutusvedelik.

Mis veel - Jürka käis ning vahetas Governori tihendid ära. Üks oli puruks ning teine oli ka paras plastik juba. Neli aastat siis kestsid minu masinal.

Ja veel - herr sebastian viskas välja tonnise BPC, mis lagunes tal peo vahel algosakesteks ning istutas sinna 9-5 BPC, koos vajaliku softiga.

Tahaks nüüd jälle korraliku FPT'ga sõita, aga õlirõngaste sissesõitmise aeg veel kestab... teed juba kenad puhtad... varsti saab... VAJUTADA :headbang:

Seekord said tööd tehtud Audaceris, kes pakkusid konkurentsitult parimat hinda ja tingimusi. Suured tänud töö teostajala Trionicule, lisaks Iisakule, kes suutis mind välja kannatada ning Jürkale ja Sebastianile eduka operatsiooni läbiviimise eest. :notworthy:

terv, teager
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#170

T Okt 18, 2011 22:22

Täheraamat... Ahh, läks sassi :)

Mõned suve jooksul tehtud klõpsud:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Mis vahepeal juhtunud on siis? Suvi tõi uue esistange, isand Trionic mässas esitulede lühisega, nobenäpp Iisak kruvis külge uue tagumise pidurisadula, vanameister Vulkanus taastas sissevajunud esimese parema karbi ja jahutusvedeliku radiaator, mis otsustas purskaevuna tööle hakata, sai samuti Audaceris vahetatud.

Mis edasi? IAC tuletab end endiselt meelde, esisillas Superflexid on saba andnud, tuleb Powerflexidega asendada, midagi "krõnksub" veel lisaks - kas tuleb piduritest või on lati tööleping lõppemas...
Iluvead tagasi tulemas, esitiivad ussitavad, paremas tagatiivas rooste naasmas, keegi hea inimene tõmbas tagastangelt värvi veidi maha...

Kuna praegu üks huvitav isend müügis, siis hetkel oleksin nõus isegi masinast loobuma - seega kasutage võimalust ja :headbang:ostke ära :headbang:

terv, teager
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#171

T Okt 18, 2011 23:10

Väga huvitav, et korralikud tonnised kõik müüki paisatakse viimasel ajal! Kui küsida tohib, siis mis isend sind siis aero juurest ära kisub:P
Regular Saab Guy
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#172

T Okt 18, 2011 23:22

V mootori podin :D

terv, teager
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#173

T Okt 18, 2011 23:38

828AXX?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#174

K Okt 19, 2011 8:05

Müügikuulutuse piltidelt paistab, et EDU (või mis selle junni nimi oli kus kütusekulu ja muud jura kuvatakse) üks pirn ei põle.
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#175

K Okt 19, 2011 10:08

828AXX?


See on ju onu Raivo auto.
Vasta