Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Algselt postitas: saabu14jr
Kapoti embleem ära kaotatud?
Kadus ära jah :red: Sai tehtud väike debadging, enne Photoshopis proovitud, kuidas välja näeb. Päris tore anonüümne auto Ja iluvõre pole enam kroomitud vaid natuke tumedam mattkroom, midagi Turbo-X iluvõre sarnast.
Tagumik on ka ilusam ilma kirjadeta ;)
terv, teager
Algselt postitas: roomlane
kandlel on SAAB alles. Veljekapslitel ka?
Sellistesse äärmustesse ei langenud. Kindlasti raske ka leida tegijat, kes plastmassi suudaks siledaks teha. Tagaluugi paneelil on Saabi märk endiselt alles.
Algselt postitas: taneli01
Kas tagatuled ja paneel on lakitud?
Ei ole lakitud. Õppinud mehed ja korralikud töövahendid (poleerpastad ja masinad). Valgus mängib ka rolli. Tagatuled näevad päevavalges samasugused välja nagu teema alguses teisel pildil.
terv, teager
Algselt postitas: suur
Pagan, sul oli ju autol täiesti ilus värv peal? Või ei osanud ma vigu näha?
Iga väikene kriips, iga roostetäpike, iga mõlgilohuke käis niipalju pinda, et ei pidanud enam vastu. Siin mõned vead, ülevalt alla minnes: tagaluuk, ukseäär/rattakoobas, kapott
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Kas perspekiivis peale td04'ja ka muud upgrade kapoti alla tulemas ?
Algselt postitas: Homersimpson
Kas perspekiivis peale td04'ja ka muud upgrade kapoti alla tulemas ?
Eih, mille jaoks. Suurt kõrvitsat ei plaani panna, mitsugagi on spoolup minu jaoks liiga pikk. Ei näe ka mõtet automaatkasti ja esivedu piinata. Hetkel toimetab Maptun St. 2 väga kenasti mitsuga ja AT kastiga ning Forge wastegate actuator hoiab base boosti natuke kõrgemal kui standardis softi poolt ette nähtud.
Lisaks, 90% ajast sõidab autoga ju Kratt ning tal tavaliselt boost üle 0.5 bari ei lähe Kui ma saan võimaluse pühapäeviti sõita, siis kasutatakse ka turbot sihtotstarbeliselt :headbang:
terv, teager
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Pilt sege:) Ei lugenud softi vahetust teemast välja ennem, aga seda ma just ''upgrade'' all mõtlesin. Kuidas on väljalase? Mul omatehtud (veel poolik) frukt toimib ilusti ja vahe spooli mõttes on väga suur ... :drive:
Algselt postitas: vmaster
Kui saladus pole, siis kuskohas värvitööd teha lasid? Tuleb vist kevadepoole sama tee ette võtta.
Kolm korda võid arvata, kus kohas ;)
Algselt postitas: Homersimpson
Pilt sege:) Ei lugenud softi vahetust teemast välja ennem, aga seda ma just ''upgrade'' all mõtlesin. Kuidas on väljalase? Mul minu omatehtud (veel poolik) frukt toimib ilusti ja vahe spooli mõttes on väga suur ... :drive:
Paljudest "pisiasjadest" pole rääkinud :)
Väljalase on stock. Järgmisena sisu korda, siis ehk midagi jämedamat väljalaset, siis ehk audiosüsteemi midagi... mhh ja siis kõik otsast peale jälle :)
terv, teager
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Uus värv panev selle auto ikka meeldivalt särama. Täitsa võluvalt veetlev. Kui saladus pole, kui suur peab eelarve värvitöödeks olema?
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Algselt postitas: dreamer12
Kui saladus pole, kui suur peab eelarve värvitöödeks olema?
SUUR :D
Praeguste autohindade juures saaks 2-3 samasugust masinat osta :D
Värvimise maksumus oleneb väga palju tellitud töödest. Kas üleni värvida (mootor välja, kõik pulkadeks) või ainult väljast. Ja muidugi oleneb tegijast.
Töö, mis selle autoga tehti, on kuskil 30-35K. Lisaks tuleks arvestada ca 10-XXK raha igasuguste tihendite, tüüblite, liistude, embleemide jne jne jaoks, mis on moraalselt väsinud või purunevad lahtivõtmisel-kokkupanemisel. Kui on Põhjamaade auto, siis lisaks veel XXXXX summa uute tiibade, tagaluukide jne jaoks, mis on auklikuks roostetanud.
terv, teager
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Seda enam hindan su ettevõtmist. Olen sama meelt sinuga, et kui teha üldse siis teha korralikult.
Samas, kui tahta täna osta dokumenteeritud ajalooga korralik Aero, mis on avariivaba, mida ma paar aastat tagasi tegin, siis on ka selle hind endiselt ca 100 000 kr kandis. Ja ega neid enam nii naljalt leiagi. Vahel ca korra-paar aastas ujub mõni odavamalt ka välja aga see pigem juhus, kui reegel...
Muretuid kilomeeterid!
Samas, kui tahta täna osta dokumenteeritud ajalooga korralik Aero, mis on avariivaba, mida ma paar aastat tagasi tegin, siis on ka selle hind endiselt ca 100 000 kr kandis. Ja ega neid enam nii naljalt leiagi. Vahel ca korra-paar aastas ujub mõni odavamalt ka välja aga see pigem juhus, kui reegel...
Muretuid kilomeeterid!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Minu poolt küll loll küsimus, kuid kas värvimis ja keretöödel tehakse ka roostetõrjet? Kui oma auto tehnilist passi loen, siis seal info sellest, et põhi ja poritiivad on tsingitud. Et kui lasta auto üle värvida, siis kas ka tsinkimis tehakse?
romza
Tsingitakse minu teada suurtes tsinkvannides... Pole kursis sellega.
Igasuguste vahenditega muidugi mökerdati kokku enne värvimist, osad pidid ka rooste vastu olema. Õnneks midagi täiesti mäda polnud (Šveitsist pärit masin), kunagi ehk peab tagaluugi välja vahetama kui uuesti rooste tekib sinna.
terv, teager
Igasuguste vahenditega muidugi mökerdati kokku enne värvimist, osad pidid ka rooste vastu olema. Õnneks midagi täiesti mäda polnud (Šveitsist pärit masin), kunagi ehk peab tagaluugi välja vahetama kui uuesti rooste tekib sinna.
terv, teager
Mul lõppes uduste akende probleem salongiradiaatori vahetusega. Algul kahtlustasin ka siseõhuringluse klappi, aga see paistis ennast liigutavat. Täpselt enne vahetust olin pannud juhimati alla valget paberit vee kuivatamiseks ja see tõmbus roosaks - jahutusvedelik Tilkus, rsk.
Ja kui juba kõik oli lahti kakutud, siis sai juba varasemalt muretsetud uus salongiventikas samuti külge pandud ja uus salongi temperatuuriandur (kui kellelgi vanade vastu huvi, siis U2U).
Radiaatorist väike telefonipilt ka, kobrutas täiega jahutusvedeliku roosast vahust. Radiaatori peal oli valmistamisaasta 1993 :wtf:
terv, teager
Ja kui juba kõik oli lahti kakutud, siis sai juba varasemalt muretsetud uus salongiventikas samuti külge pandud ja uus salongi temperatuuriandur (kui kellelgi vanade vastu huvi, siis U2U).
Radiaatorist väike telefonipilt ka, kobrutas täiega jahutusvedeliku roosast vahust. Radiaatori peal oli valmistamisaasta 1993 :wtf:
terv, teager