4. leht 8-st

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: T Nov 11, 2008 19:15
Postitas romza
Ikka väga ilus on värskelt värvitud auto :thumb:

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: T Nov 11, 2008 19:23
Postitas S9K
Perfection in every Detail:cool:

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Nov 13, 2008 18:04
Postitas teager
Saigi vist valmis. Ilusamaid pilte saab ilusama ilmaga :)

Ülevärvimisel on ka oma varjukülg, pidevalt tuleb nüüd sõrmejälgi pühkida :wtf:

terv, teager

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: N Nov 13, 2008 18:30
Postitas saabu14jr
Algselt postitas: teager
Saigi vist valmis. Ilusamaid pilte saab ilusama ilmaga :)

Ülevärvimisel on ka oma varjukülg, pidevalt tuleb nüüd sõrmejälgi pühkida :wtf:

terv, teager

Kapoti embleem ära kaotatud?

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Nov 15, 2008 15:55
Postitas teager
Algselt postitas: saabu14jr
Kapoti embleem ära kaotatud?


Kadus ära jah :red: Sai tehtud väike debadging, enne Photoshopis proovitud, kuidas välja näeb. Päris tore anonüümne auto :) Ja iluvõre pole enam kroomitud vaid natuke tumedam mattkroom, midagi Turbo-X iluvõre sarnast.

Tagumik on ka ilusam ilma kirjadeta ;)

terv, teager

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Nov 15, 2008 18:40
Postitas roomlane
kandlel on SAAB alles. Veljekapslitel ka?

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Nov 15, 2008 19:22
Postitas taneli01
Kas tagatuled ja paneel on lakitud?

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Nov 15, 2008 19:43
Postitas teager
Algselt postitas: roomlane
kandlel on SAAB alles. Veljekapslitel ka?


Sellistesse äärmustesse ei langenud. Kindlasti raske ka leida tegijat, kes plastmassi suudaks siledaks teha. Tagaluugi paneelil on Saabi märk endiselt alles.

Algselt postitas: taneli01
Kas tagatuled ja paneel on lakitud?


Ei ole lakitud. Õppinud mehed ja korralikud töövahendid (poleerpastad ja masinad). Valgus mängib ka rolli. Tagatuled näevad päevavalges samasugused välja nagu teema alguses teisel pildil.

terv, teager

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Nov 15, 2008 19:55
Postitas taneli01
Kõvasti vaeva nähtud,loominguliselt lähenetud ja super tulemus!Suunurgast jookseb hõbek.......!

terv,taneli01

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Nov 15, 2008 20:12
Postitas teager
Algselt postitas: suur
Pagan, sul oli ju autol täiesti ilus värv peal? Või ei osanud ma vigu näha?


Iga väikene kriips, iga roostetäpike, iga mõlgilohuke käis niipalju pinda, et ei pidanud enam vastu. Siin mõned vead, ülevalt alla minnes: tagaluuk, ukseäär/rattakoobas, kapott

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Nov 15, 2008 21:04
Postitas vallikas
Ei tea kas veerandiga aastapalgast saaks ka roostest lahti ja uue värvi peale :love: Tahan kaa! Peaks raha koguma hakkama.

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Nov 22, 2008 18:20
Postitas Homersimpson
Kas perspekiivis peale td04'ja ka muud upgrade kapoti alla tulemas ?

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Nov 22, 2008 18:36
Postitas teager
Algselt postitas: Homersimpson
Kas perspekiivis peale td04'ja ka muud upgrade kapoti alla tulemas ?


Eih, mille jaoks. Suurt kõrvitsat ei plaani panna, mitsugagi on spoolup minu jaoks liiga pikk. Ei näe ka mõtet automaatkasti ja esivedu piinata. Hetkel toimetab Maptun St. 2 väga kenasti mitsuga ja AT kastiga ning Forge wastegate actuator hoiab base boosti natuke kõrgemal kui standardis softi poolt ette nähtud.

Lisaks, 90% ajast sõidab autoga ju Kratt ning tal tavaliselt boost üle 0.5 bari ei lähe :D Kui ma saan võimaluse pühapäeviti sõita, siis kasutatakse ka turbot sihtotstarbeliselt :headbang:

terv, teager

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Nov 22, 2008 18:43
Postitas vmaster
Kui saladus pole, siis kuskohas värvitööd teha lasid? Tuleb vist kevadepoole sama tee ette võtta.

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Nov 22, 2008 18:50
Postitas Homersimpson
Pilt sege:) Ei lugenud softi vahetust teemast välja ennem, aga seda ma just ''upgrade'' all mõtlesin. Kuidas on väljalase? Mul omatehtud (veel poolik) frukt toimib ilusti ja vahe spooli mõttes on väga suur ... :drive:

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Nov 22, 2008 18:57
Postitas teager
Algselt postitas: vmaster
Kui saladus pole, siis kuskohas värvitööd teha lasid? Tuleb vist kevadepoole sama tee ette võtta.


Kolm korda võid arvata, kus kohas ;)

Algselt postitas: Homersimpson
Pilt sege:) Ei lugenud softi vahetust teemast välja ennem, aga seda ma just ''upgrade'' all mõtlesin. Kuidas on väljalase? Mul minu omatehtud (veel poolik) frukt toimib ilusti ja vahe spooli mõttes on väga suur ... :drive:


Paljudest "pisiasjadest" pole rääkinud :)
Väljalase on stock. Järgmisena sisu korda, siis ehk midagi jämedamat väljalaset, siis ehk audiosüsteemi midagi... mhh ja siis kõik otsast peale jälle :)

terv, teager

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Jaan 03, 2009 16:31
Postitas teager
Endiselt pole puhta autoga päiksepaistelist ilma tabanud :wall:

See eest siis üks sünge pilt

terv, teager

Lisatud failid

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Jaan 03, 2009 18:19
Postitas roomlane
Väga osavalt valitud vaatenurk, nagu universaalkerega oleks :O)

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Jaan 03, 2009 18:40
Postitas dreamer12
Uus värv panev selle auto ikka meeldivalt särama. Täitsa võluvalt veetlev. Kui saladus pole, kui suur peab eelarve värvitöödeks olema?

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: L Jaan 03, 2009 19:19
Postitas teager
Algselt postitas: dreamer12
Kui saladus pole, kui suur peab eelarve värvitöödeks olema?


SUUR :D

Praeguste autohindade juures saaks 2-3 samasugust masinat osta :D
Värvimise maksumus oleneb väga palju tellitud töödest. Kas üleni värvida (mootor välja, kõik pulkadeks) või ainult väljast. Ja muidugi oleneb tegijast.

Töö, mis selle autoga tehti, on kuskil 30-35K. Lisaks tuleks arvestada ca 10-XXK raha igasuguste tihendite, tüüblite, liistude, embleemide jne jne jaoks, mis on moraalselt väsinud või purunevad lahtivõtmisel-kokkupanemisel. Kui on Põhjamaade auto, siis lisaks veel XXXXX summa uute tiibade, tagaluukide jne jaoks, mis on auklikuks roostetanud.

terv, teager

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: T Jaan 06, 2009 10:09
Postitas dreamer12
Seda enam hindan su ettevõtmist. Olen sama meelt sinuga, et kui teha üldse siis teha korralikult.

Samas, kui tahta täna osta dokumenteeritud ajalooga korralik Aero, mis on avariivaba, mida ma paar aastat tagasi tegin, siis on ka selle hind endiselt ca 100 000 kr kandis. Ja ega neid enam nii naljalt leiagi. Vahel ca korra-paar aastas ujub mõni odavamalt ka välja aga see pigem juhus, kui reegel...

Muretuid kilomeeterid!

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: T Jaan 06, 2009 11:32
Postitas romza
Minu poolt küll loll küsimus, kuid kas värvimis ja keretöödel tehakse ka roostetõrjet? Kui oma auto tehnilist passi loen, siis seal info sellest, et põhi ja poritiivad on tsingitud. Et kui lasta auto üle värvida, siis kas ka tsinkimis tehakse?

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: T Jaan 06, 2009 11:40
Postitas Cyber
A ega see tsink sealt kuhugi kao. Kui plekini karestamisel ei nühita, siis ei tohiks midagi juhtuda.

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: T Jaan 06, 2009 11:44
Postitas teager
Tsingitakse minu teada suurtes tsinkvannides... Pole kursis sellega.
Igasuguste vahenditega muidugi mökerdati kokku enne värvimist, osad pidid ka rooste vastu olema. Õnneks midagi täiesti mäda polnud (Šveitsist pärit masin), kunagi ehk peab tagaluugi välja vahetama kui uuesti rooste tekib sinna.

terv, teager

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]

Postitatud: T Apr 07, 2009 20:07
Postitas teager
Mul lõppes uduste akende probleem salongiradiaatori vahetusega. Algul kahtlustasin ka siseõhuringluse klappi, aga see paistis ennast liigutavat. Täpselt enne vahetust olin pannud juhimati alla valget paberit vee kuivatamiseks ja see tõmbus roosaks - jahutusvedelik :) Tilkus, rsk.

Ja kui juba kõik oli lahti kakutud, siis sai juba varasemalt muretsetud uus salongiventikas samuti külge pandud ja uus salongi temperatuuriandur (kui kellelgi vanade vastu huvi, siis U2U).

Radiaatorist väike telefonipilt ka, kobrutas täiega jahutusvedeliku roosast vahust. Radiaatori peal oli valmistamisaasta 1993 :wtf:

terv, teager

Lisatud failid