1. leht 3-st

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: L Dets 19, 2009 17:38
Postitas KorK
Oman siis ka nüüd turboga Tonnist. Ennem oli sedaankerega ja ilma turbota 2.0 mootor ja olin sellega ka rahul. Aga kui ma hakkasin foorumis rohkem lugema ja nägin ,et kõik kiitsid turbo mootoreid taevani, siis tekkis ka kadedus endale turbo mootoriga Saab endale muretseda. Oli ka mingid nõudmised valmis pandud, et milline peaks see auto olema siis enamvähem- nahksisu, turbo, kindlalt manuaal kast, võiks olla 2.0 mootor ja sedaan kerega ka kuna meeldib rohkem. Sedaankerega autosid Eestis eriti ei liigu ja sai võetud luukpära. Kuna alles pooleli on ka tudengielu, siis midagi üle 30 tuhande krooni maksvat ma lubada ei saanud.
Autoga olen nüüd sõitnud 2 nädalat ja pea 1000 km. Esimese asjana lasin teha kohe hoolduse. Auto on heas korras, kerel ühtegiroosteplekki pole. Tulnud on ta šveitsist, Eestis olen esimene omanik, ülevaatuselt sai puhtalt läbi.
Pisikesi vigu olen avastanud:
Salongi temp. andur uriseb(peab ära puhastama)
Klaasipesuvedelikku lasi kuskilt paagi juurest läbi aga peale Tartust Saaremaale sõites enam ei lase läbi
Täistuled tulevad mõnikord autot käivitades peale(põhjusest olen niipalju aru saanud ,et viga on relees olevates jootmetes)

Autoga olen väga rahul- minek on tunduvalt parem, kui ilma turbota mootoril. Nüüd on natuke vaja raha koguda ja siis natuke neid kw juurde saada, et saaks lps'st natuke võimsam masin.
Aastaks on tal 1996 aasta lõpp ehk siis MY1997
Kahjuks ma ei oska arvutist otse pilte lisada:conf:

Lisatud failid

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: L Dets 19, 2009 18:24
Postitas ivomets
jeah! tore lugeda. aga jutus on juba näha süveneva haiguse sündroome. aga tea, et see pole ravitav. seega tunnen kaasa.
mõni pilt oleks kah kena.

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: L Dets 19, 2009 18:31
Postitas Vitautas
Ohoo... järjekordne turbosaabiga tudeng (sama siin). Rõõm kuulda ja Tere tulemast!

Piltide lisamisel on kindlasti ka otsing abiks http://www.saabiklubi.ee/foorum/faq.php?page=messages#5

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: L Dets 19, 2009 19:03
Postitas KorK
Eks see ole jah üks haigus/sündroom aga mulle igatahes meeldib:P
Lugesin seda pildi lisamise kohta ja proovisin aga ei tulnud midagi välja. Alles nüüd sain aru, et see pilt mida tahtsin lisada on 2,5 mb.
Proovin uuesti lisada.

Lisatud failid

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: L Dets 19, 2009 19:11
Postitas KorK
Ta on küll must aga praegu ei julge pesta, sest siis ei jää autost kui sõidukist midagi järele peale jääskulptuuri.

Lisatud failid

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: L Dets 19, 2009 19:12
Postitas KorK
Veel küsimus, et mida täpsemalt võib tähendada see Swiss Edition?
Seda ma saan aru ,et Šveitsi jaoks toodetud aga kas see erineb kuidagi teistest tonnistest?

Kaasas oli veel hooldusraamat, mis on enamvähem täidetud, läbisõit 270 tuhat. Loodan, et ketid on vahetatud ja lähiajal tunda ei anna.
Sisemuseks must nahk, mis on tehtud Saabile(lipikas peatoe küljes)

Lisatud failid

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Dets 21, 2009 22:02
Postitas uralavto
Saabile vist ikka meeldib lennuraja lähedus:D. Esimene foto on kusagil lennujaama juures ?

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Dets 21, 2009 22:42
Postitas KorK
Algselt postitas: uralavto
Saabile vist ikka meeldib lennuraja lähedus:D. Esimene foto on kusagil lennujaama juures ?


Tõsti ta on. Kahjuks pole teda sinna sisse lastud.

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: T Dets 22, 2009 0:42
Postitas saabionu
Need Editionid ,Anniversaryd ja Limitedid on selleks et inimesed rohkem neid mudeleid ostaksid.Millegiga peab ju teistest üle olema.Tavaliselt swiss editionid on plüüssisuga ja natuke vähem lisasi kui muidu.Anniversaryga saad kaasa kõik lisad.Lähipäevil on üks 97a Anniversary tulekul Tartusse.Hind ca.34000.-kr

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: T Jaan 05, 2010 14:14
Postitas KorK
Nüüd siis selline asi ,et täistuled ei lähe üldse peale ja päevatuled on ainult siis peal, kui lüliti on nullis ehk kõige vasakul pool. Releed(esitulede ja lampcontrol) tulid just parandusest, paar viga oli nendes olnud ja sai ära parandatud.Kaitsmed vaatasin läbi, korras. Oskab äkki keegi aidata?

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: T Jaan 05, 2010 20:56
Postitas yksheikki
Minu vanal tonnisel olid umbes samad probleemid tuledega ja lamp control - releed terved. Viga oli pöördlülitis, õigupoolest küll selle juhtmetes, millest pooled olid lahti tulnud. See on küll väga haruldane viga, aga mine tea. Tõmba lüliti korraks ära ja vaata, mis seal taga toimub, kui sealt on korras, siis on vähemalt üks koht jälle vähem, mida kahtlustada ;) Edu otsimisel!

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: N Jaan 07, 2010 12:47
Postitas KorK
Sain asja korda. Viga oli ikkagi relees, nimelt pearelees. Seal oli ühe klemmi ühendus puruks. Nüüd tuled töötavad kenasti ja saab jälle muretult sõita.

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Veebr 01, 2010 13:56
Postitas KorK
Sai täna alla pandud naastrehvid (rehvide eest tänud kasutajale tigu) kuna lamellidega on lihtsalt liiga libe Eesti teedel, eriti veel sellel talvel. Naeltega pidamine hoopis teine.

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: E Mär 22, 2010 21:14
Postitas KorK
Vahetatud esimesed piduriklotsid, termostaat ja parema pooltelje kumm. Nüüd tõuseb temp. näidik keskele.
Aga on üks probleem- nimelt vabakäigul pöörded kõiguvad vähe(umbes 100 pöörde kandis) ja kui pidurdada vabakäigul siis lähvad pöörded väga madalale 500 ja alla selle...nii et peaaegu sureb välja. Oskab keegi aidata mind ja ütelda, mis võib selle põhjus olla? Kas äkki tühikäigu mootor?

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: T Mär 23, 2010 8:33
Postitas Cyber
Kõikvõimalikke vaakumvoolikuid oled vahetanud? Kui ei, siis pane silikoonvoolikud asemele ja äkki läheb paremaks. Kulu on ca 3 meetrit 3-4 mm voolikut

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: T Mär 23, 2010 8:37
Postitas KorK
Seda ei ole veel teinud. Tänud nõuande eest!

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: K Mai 05, 2010 12:35
Postitas KorK
Auto käis siis täna Tartus Carring'is diagnostikas ja veermiku kontrollis. Vaja on vahetada tagumised stabika varda puksid, parempoolse esimese õõtshoova tagumine puks ja ka plokikaane ühest nurgast oli õli natuke läbi tulnud. Arvatavasti ka siis polikaane tihendi vahetus vaja teha. Mootor on täitsa tip top ja sain isegi komplimendi ,et selle aasta kohta on auto väga heas korras, mis jälle mullegi tegi meelehead kuna see auto sai ostetud väga hea hinna eest.

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: L Juun 19, 2010 14:34
Postitas KorK
Sai nüüd Tallinnas Audaceris käidud ja ära vahetatud plokikaane tihend. Sellega koos sai veel klapisääretihendid ära vahetatud ja klapipesad üle lõigatud, väljalaskekollektori tihend vahetatud, 9-5 BPC klapp lisatud ning jahutusvedeliku ja õli vahetus ka tehtud.
Kõige parem osa oli muidugi see, et 110kw on nüüdseks läinud, asemel on teoorias 170kw, mis on kõvasti rohkem kui ma alguses lootsin. Vääne kasvas siis 220Nm'lt 350Nm'ni. Selle eest tänud Sebastianile ja CR Saab Performance'ile. Küll aga ei meeldinud selline asi sidurile ja tänu tema pirtsutamisele ootab järgmise asjana nimekirjas siduri vahetus.
Veel tuli välja, et oleks vaja ka ketimajandus ära vahetada. Küll see vana auto jaksab ikka raha küsida. Aga sõidumõnu on selle eest:thumb:

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: P Juun 20, 2010 22:40
Postitas looderdaja
Algselt postitas: saabionu
Need Editionid ,Anniversaryd ja Limitedid on selleks et inimesed rohkem neid mudeleid ostaksid.Millegiga peab ju teistest üle olema.Tavaliselt swiss editionid on plüüssisuga ja natuke vähem lisasi kui muidu.Anniversaryga saad kaasa kõik lisad.Lähipäevil on üks 97a Anniversary tulekul Tartusse.Hind ca.34000.-kr

Ei tea kas ikka saad kaasa kõik lisad? Sõbral on üks anny ja tollel pole elektri istmeidki ja igasugu kontrolle tal ka peal pole.

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: L Juun 26, 2010 21:56
Postitas D116
Algselt postitas: KorK

Kõige parem osa oli muidugi see, et 110kw on nüüdseks läinud, asemel on teoorias 170kw, mis on kõvasti rohkem kui ma alguses lootsin. Vääne kasvas siis 220Nm'lt 350Nm'ni. Selle eest tänud Sebastianile ja CR Saab Performance'ile.

170kW LPT vurriga:?

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: L Juun 26, 2010 22:03
Postitas TGB
LPT-l on sama vurr mis 147 kw FPT-l. See 170 kw on sellega teoorias täiesti võimalik.

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: P Juun 27, 2010 1:33
Postitas sebastian
Selle vurriga on võimalik ka 190kW. Teoorias, ehk siis mitte väga kauaks ;)

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: P Juun 27, 2010 2:17
Postitas KorK
Kui siduri korda saab, siis saab seda reaalset kw ka mõõta. Aga arvata on, et ega see vurr enam kaua vastu ei pea ka:D

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: R Juul 02, 2010 18:16
Postitas KorK
Oskab keegi aidata mind sellise asjaga, et kust ma võiks saada mootori numbri? Oleks vaja sidur ära vahetada aga neid on kahte mõõtu ja mootori numbri järgi pidi teada saama selle.

Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Postitatud: R Juul 02, 2010 18:35
Postitas Cyber
Mis jutt? Sa võid öelda, et su auto on sealt tagumisest otsast, sest sul on MY 97, mis oli VIIMANE.. peale seda ei olnud midagi.. ma täiesti usun , et jupp numbriga 8744070 on sinu jaoks hea siduriketas. (EPC ütleb ja et numbrist X kuni Y... aga et sul on viimase otsa auto, siis ongi seal Y lähedal).

Teine variant, vaheta töökoda.. kellegi vastu, kes teab, millest räägib. Sa oled käinud mõnes...