Saab 9000 Turbo Edition 2.0t 110+kw , KorK

Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#26

R Juul 02, 2010 19:07

Otseselt mingi töökoda seda juttu rääkinud pole. Olen uurinud netist neid sidurikomplekte ja pakutakse kahte variandi - Kuni mootorinumbrini V028943, läbimõõt 215-220 mm ja Alates mootorinumbrist V028944, läbimõõt 240 mm.
VIN kood autol ise selline: ys3cd65t2v1007064 ,kui see midagi aitama peaks.
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13757
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#27

R Juul 02, 2010 19:27

link Keri allapoole.. seal on mootorinumbri asukoht olemas. Owner manualis on ka vist märgitud..
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#28

K Juul 14, 2010 17:35

Uus sidur sai siis alla pandud. Kuna küsisin siin nõu, siis soovitati ikkagi panna originaal, sest see pidavat piisavalt tugev olema. Peale läks siis 240 mm LUK sidurikomplekt. Võimsuse kasv on nüüd väga hästi tunda:head:
See turbo tõmbab ikka suunurgad päris kõrgele ülesse:D
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#29

E Juul 26, 2010 19:49

Lõpuks sai auto üle pika aja ära pestud ja puhastatud ning ka mõned pildid tehtud. Õnneks pole tal veel mitte ühtegi roostetäppi.

Lisatud failid
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#30

E Juul 26, 2010 19:49

veel väljast

Lisatud failid
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#31

E Juul 26, 2010 19:51

tagant

Lisatud failid
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#32

E Juul 26, 2010 19:51

väljast

Lisatud failid
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#33

E Juul 26, 2010 19:52

seest

Lisatud failid
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#34

E Juul 26, 2010 19:52

seest2

Lisatud failid
Regular Saab Guy
flood
Postitusi: 224
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#35

T Juul 27, 2010 11:27

Tulid linnapeal vastu paar päeva tagasi vasak esituli kustus, pildilt ka näha, et pime jah ;)
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#36

T Juul 27, 2010 12:41

Tõsi ta on, polnud aega osta uut pirni aga just sai ostetud:D
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#37

E Sept 20, 2010 16:24

Sellist asja siis tähele pannud, et 9-5 BPC klapp kõriseb mingi sekk kui gaas maha lasta...kas midagi on jamasti sellega või peabki nii käima?
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 487
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#38

E Sept 20, 2010 16:30

Mulle öeldi, et see on normaalne ja kõik ok. Kõrises iga kord kui gaasi maha lasta ja algul ka tühikäigul. Hiljem kas jäi vaiksemaks või harjusin aru, ei mäletagi enam.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE->900 T16 MY92 + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2123
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#39

E Sept 20, 2010 17:38

Algselt postitas: KorK
Sellist asja siis tähele pannud, et 9-5 BPC klapp kõriseb mingi sekk kui gaas maha lasta...kas midagi on jamasti sellega või peabki nii käima?

See on normaalne.
Pingeimpulsid mis klapile antakse, on 9000 ajul veidi teised, kui 9-5 ajul. Sellest ka oluliselt kuuldavam kõrin.
Klapi vastupidavusele see ei mõju. Pigem on 9-5 klapp ajule "meeldivam" tänu oma 2x suuremale takistusele.
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#40

E Sept 20, 2010 17:39

Selge. Jälle targem. :)
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#41

T Sept 21, 2010 21:00

Mingi imelik värk juhtus- nimelt auto ei käivitu enam. Starterit veab ringi aga mootorit nagu taha ei võta. Oskab keegi aidata ja pakkuda umbkaudselt ei milles võib viga olla?


edit: Sain uuesti tööle. Sõitmisel mitte midagi viga ei olnud ja uuesti käivitades mitu korda pole mingit probleemi, käivitub väga ilusasti. Mitte ühtegi tulukest ei põle amratuuris ja edasi läheb ikka nagu 170 kw. Pakkuda võiks ikka keegi milles asi võis/võib olla. Ette tänades!
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#42

K Sept 22, 2010 8:42

Mitu korda käivitades juhtus see asi jälle ühek kord. Abi läheks vaja sest täna on vaja sõita Saaremaalt Tartu veel.
Regular Saab Guy
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#43

K Sept 22, 2010 8:56

Esimene asi, mis minul pähe tuleb on ehk midagi signaga seotut.
Minul nt. on nii, et kui signa maha võtad ja mõne minuti jooksul võtit ei keera ketrab mootorit lihtsalt ringi. Siis korraks signa peale-maha ja asi jälle korras.
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#44

K Sept 22, 2010 9:21

Kahjuks nii lihtne see pole. Arvasin ka esialgu, et selles võib asi olla. Sai nüüd vähe targemate juurde viidud ja nad ütlesid, et starteri pendiksis võib asi olla. Saaremaal on muidugi see rõõm veel, et uut pendiksit ei saa enne järgmist päeva.
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#45

N Sept 23, 2010 19:00

Tuli välja, et starter oli üpris läbi omadega. Puksidest ühte polnud ja teine oli räbal. Starter sai vahetatud ja nüüd käivitub paremini, kui kunagi varem aga selle eest rahakott ka hulga kergem.
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#46

E Nov 15, 2010 11:59

Kas 9-5 mitsu turbo sobib 9000 peale ka või ei anna seda üldse istutada sinna?
Ja kas kellelgi on pakkuda äkki õlirõhu adapterit?
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#47

E Nov 15, 2010 12:09

Mõtlesin seda 9-5 aero turbot, millel on 184 kw... et kas seda saab pisikese garreti asemele panna tonnisel?
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13757
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#48

E Nov 15, 2010 12:19

Mitsu annab panna küll, aga mitte 9-5 oma. Mark on sama, aga "teistpidi". Tonnisel on õhuvõtt juhi pool, 9-5-l kõrvalistuja pool IIRC. Aga Mitsu on ka tonnisel Aerol, niiet probleem lahendatud..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2713
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#49

E Nov 15, 2010 12:20

Kas teistpidi keeramisest ei piisaks?
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 753
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#50

E Nov 15, 2010 12:28

Ühes lammutuses oli pakkuda 9-5 mitust, sellepärast küsisin. Mõtlesin ,et saan natuke raha kokku hoida:D
Regular Saab Guy
Vasta